Fixkalle AB

Fixkalle AB

www.fixkalle.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Varmt välkommen till Fixkalle! Behöver du hjälp med att sätta upp de nya gardinerna, montera den där hyllan som bara stått lite för länge eller letar ni efter någon som kan flyttstäda er bostad? Då har ni kommit rätt. Vi hjälper dig med allt småfix och trix där hemma i hela Stockholms län. Vi finns ett samtal eller mail bort, tveka inte att höra av dig till oss!

22 omdömen om Fixkalle AB

Paulina L
Skrev om Fixkalle AB

Fixkalle slipade och oljade vår träbänk i köket. Snabb hjälp och bra rådgivning.

Anna F
Skrev om Fixkalle AB

Superbra service, trevliga, bra inpackning av möblerna. Trevliga människor

Retro A
Skrev om Fixkalle AB

Jättebra service, snabbt utfört jobb åt oss.

Malin L
Skrev om Fixkalle AB

Utmärkt hjälp från Fixkalle för att montera isär, transportera och montera ihop en bäddsoffa, både i kontakt innan och under uppdraget. Punktliga, vänliga och serviceinriktade.

Dmitrij S
Skrev om Fixkalle AB

Snabb hjälp med uppmätning av soffan under en helg. Jag är nöjd och rekommenderar Fixkalle

Ewa H
Skrev om Fixkalle AB

Flyttning av tre möbler, skåp, länsstol och spegel från Solna till Fredhäll. Flytten fungerade perfekt, bra flyttkarlar som fick prylarna på plats. Har en synpunkt och det är. Fick en Orderbekräftelse 22/3 Summa: 2.880 kronor, sen kom fakturan den 23/3 på: 3.734 kronor. Lite skillnad! Hade uppskattats om jag fått informationen innan om kostnaden.

Lena L
Skrev om Fixkalle AB

Vi använde deras flytttjänst. Offert och bokning gick jätte bra. Kom på utsatt tid. Gick ganska smärtfritt, en möbel de inte kunde bära då de tyckte det var för tungt trots förvarning. Inflyttningen tog tid trots hiss. De var ineffektiva och tog en sak i taget i hissen och de var 2 personer men turades om att bära. Hade tyvärr mer att önska.

Kai R
Skrev om Fixkalle AB

Vänlig och snabb service. Fixkalle var till vår fulla belåtenhet.

Marie O
Skrev om Fixkalle AB

Räddarna i nöden när ett annat bolag avbokade min flytt och Fixkalle ställde upp samma dag som jag ringde. Otroligt bra bemötande och service, är otroligt tacksam och väldigt nöjd!

Lena F
Skrev om Fixkalle AB

Väldigt bra bemötande. Badrumsstädningen var över förväntan. Allt blev rent och fräscht.

Lena N
Skrev om Fixkalle AB

Blev nöjd med resultatet men fick torka efter lite själv vilket inte var roligt. Det fanns mögelfläckar i silikonet som inte gick bort, trodde att det skulle gå att bleka men tydligtvis gick inte det.

Lars W
Skrev om Fixkalle AB

Fick bra hjälp av 3 duktiga killar. Jag är mycket nöjd med min flytt.

Eva B
Skrev om Fixkalle AB

Lätt att kontakta. Bra dialog och bra utfört arbete

Kabir B
Skrev om Fixkalle AB

Fixkalle AB did the job well, in a cheap price. The quote price was a little expensive for my stuff, but when I send the picture of all of my things to move, they adjusted the price appropriately. I'd recommend their service for sure.

Solveig O
Skrev om Fixkalle AB

Bra Bemötande. Gjorde rent och fint.

Dan R
Skrev om Fixkalle AB

Mycket trevligt bemött av personalen på kontoret och mycket bra flytthjälp av mycket duktiga och trevliga killar. Allt suveränt bra.

Lovisa Ö
Skrev om Fixkalle AB

Fantastiskt hemstädning och fönsterputs, kommer absolut att anlita igen!

Hanna D
Skrev om Fixkalle AB

Fixkalle är en god samarbetspartner till oss som står alltid upp att hjälpa till på vårt kontor när vi behöver! :) Felfritt, snabb tempo på personalen, och prisvärt!

Sanna L
Skrev om Fixkalle AB

Jag beställde hjälp av en handyman och behövde montera upp några möbler samt hänga upp en spegel. Offerten stämde överens med fakturan och jag sparade mycket tid än på att sitta och göra det själv. Två killarna som kom var snälla och händiga! Rekommenderar

Benjamin H

Upphängning av TV. Killarna jobbade försiktigt då TV:n var mycket tung

Ann L
Skrev om Fixkalle AB

Vi är jättenöjda med flytt och flyttstäd. Flyttkillarna jobbade snabbt och samtidigt tog väl hand om vårt bohag. Städtjejerna är heller inget att klaga på, snabba och flyttstädningen klarade besiktningen.

Anna J
Skrev om Fixkalle AB

Rekommenderar varmt Fixkalle, dem hjälpte mig med att möblera om i lägenheten och utförde lite småfix så som att placera om tavlor. Trevlig personal som kom och det var lätt att samarbeta.