Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Flowerhouse.se

Flowerhouse.se

Karlavägen 24, 114 31 Stockholm — Visa karta

Med Flowerhouse.se kan du skicka blommor och choklad över hela Sverige. Vi har ett stort utbud av blommor för alla tillfällen.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Läs vad 18 kunder tycker om Flowerhouse.se

• I
    I skrev om Flowerhouse.se
    Fin blomma. Tyvärr dålig service då mina önskemål om leverans på förmiddagen inte möttes trots att jag la min order i god tid. Blomman levererades istället strax före kl 16 precis innan företaget dit blomman skulle levereras stängde. Eftersom det var en födelsedagspresent förfelades hela syftet med mitt köp när mottagaren fick den precis vid hemgång. Då hade jag ju kunnat köpa den själv och ge direkt, hade varit mycket billigare.
    Det står i villkoren att leverans sker senast kl 16 så inget ”fel” begicks. Dock var servicen bristfällig och bemötandet nonchalant. I vart fall borde företaget meddela kunden om dennes önskemål inte kan mötas. Jag la istället själv mycket tid på att få besked om leveransens status hela eftermiddagen.

Skulle inte använda detta företag igen. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Flowerhouse.se
    Kunde inte leverera blommor för att det låg för långt ut i Vallentuna? Välldigt tråkigt att inte blommor, som så behövdes, inte kunde skickas. OPÅLITLIGT! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Flowerhouse.se
    Beställde blombud till min kompis som behövde uppmuntras, leveransen kom redan efter några timmar, utmärkt... Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Flowerhouse.se
    Jätte vackra blommor som uppskattades! Jätte trevlig kundtjänst , bra service Läs mer
  • Isa E
    Isa E skrev om Flowerhouse.se
    Flower House skulle jag avråda från. Dålig service. Läs mer
  • anna b
    anna b skrev om Flowerhouse.se
    Beställde blommor till min mamma i Lördags. Hon ringde upp mig under em och sa att hon fått den vackrast buketten någonsin, hon var supernöjd, ville bara informera vidare om det Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Flowerhouse.se
    Beställde en blomleverans 20 November som jag vill dela med mig av, fick hem en magnifik bukett som ser likadan ut nu fem dagar senare, grym jobbat!!! Läs mer
  • P
    P skrev om Flowerhouse.se
    Beställde blommor den 16 januari för leverans den 17 januari. Nu, nästan 2 veckor senare tar jag själv kontakt med Flowerhouse eftersom det till min stora förvåning visat sig att blommorna aldrig kommit fram. Jag fick aldrig något meddelande om försenad eller utebliven leverans, och det fick inte mottagaren heller. Det är dessvärre inte bättre än att jag får konstatera att jag kastat pengarna i sjön. Om man har svårt att leverera en vara borde det vara självklart att kontakta beställaren, återbetala summan och kompensera kunden på något vis. Läs mer
  • Casey G
    Casey G skrev om Flowerhouse.se
    Beställde blommor till min flickvän på Alla Hjärtans Dag. Hon fick dem först en dag senare! Det var heller ingen som ringde till henne eller meddelade mig att blommorna skulle bli sena. Jag befann mig i utlandet och fick veta på kvällen att blommorna aldrig kom fram. Innan blommorna anlände sent nästa dag försökte flickvännen makulera beställningen. Telefonisten sa att det skulle gå bra. Men likväl fick hon blommorna senare under dagen. Kändes drygt att betala över 500 kr för blommor som inte skapade någon som helst glädje utan mest oro och förtvivlan. Jag hade hellre lagt de pengarna på en flaska parfym eller något annat fint. Läs mer
  • lennart k
    lennart k skrev om Flowerhouse.se
    Verkligen en bra nätbutik, deras online chatt är jätte bra när man beställer blommor och vill fråga något Läs mer
  • pia s
    pia s skrev om Flowerhouse.se
    Vill verkligen rekommendera Flowerhouse för deras underbara buketter som dem gör. Mvh Pia Läs mer
  • Cathis S
    Cathis S skrev om Flowerhouse.se
    En riktigt bra tjänst på nätet. Lätt webbshopp och tydlig kontaktinfo och trevlig personal. Riktigt fina och roliga produkter, speciellt inom Stockholmsområdet. Stort tack för en bra sida. Läs mer
  • stig h
    stig h skrev om Flowerhouse.se
    Vill bara tacka för hjälpen med begravningen i Trons kapell i veckan.
    Blev bedårande, tack för att ni gav min Stina ett sista farväl.
    Stig Läs mer
  • anna b
    anna b skrev om Flowerhouse.se
    Underbara, skickade tack blommor med flowerhouse förra veckan. Mottagaren av buketten sa att han aldrig sett något så vackert förut.
    Finns inget bättre betyg enligt mig, tack personalen på flowerhouse. Läs mer
  • calle h
    calle h skrev om Flowerhouse.se
    Jag tycker de har utmärkt service, de har t.o.m en live chatt på så man kan ställa frågor under beställningens gång, har bara positivt att säga om dem. Har beställt från dem och kommer även göra det i fortsättningen. Läs mer
  • Ricoh S
    Ricoh S skrev om Flowerhouse.se
    Bra priser och lätt att hitta det man söker på deras sida. Läs mer
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om Flowerhouse.se
    Jag har beställt blommor många gånger via Flowerhouse, och fastän de inte är billigast så har jag aldrig haft problem med varken leverans eller bemötande. Läs mer
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Flowerhouse.se
    Jag är mycket besviken på deras service!

Beställde en bukett på alla hjärtans dag. Dom lovar leverans samma dag om beställningen läggs före kl 13:00. Jag registrerade beställningen på morgonen men leverans uteblev. Jag har mailat flera ggr men utan respons. Håll er undan. Läs mer
    Casey G gillar detta

Karlavägen 24, 114 31 Stockholm