Flytthjälpen Stockholm

1.0

4 omdömen om Flytthjälpen Stockholm

Suad muhsen K
Skrev om Flytthjälpen Stockholm

Fruktansvärt bemötande, blev lurad när hade skickade offert var på 2000 kr men skickade faktura på 5300 hur gick det ??? Ingen vet, dress Män kunde inte ens ett ord svenska så det var svårt att kommunicera med dem, de förstörde min säng, när jag ringde dem för att fråga om fakturan hotade ägaren mig om jag inte betalar fakturan han ska skicka den till inkasso, jag kommer aldriggggg att rekommendera dem .

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Ramin Z
Skrev om Flytthjälpen Stockholm

Känner mig lurad av flytthjälpen! Skickar offert och sedan debiterar för en heltimme för 2 man extra. Inte nog med dig är otrevlig och hotar direkt med att skicka räkningen till inkasso om det inte betalas direkt. Avråder starkt att anlita flytthjälpen.se.

Jenny Maria Ö
Skrev om Flytthjälpen Stockholm

Fruktansvärt bemötande samt att de utförde inte alls det som var utlovat. Säljaren sa en sak vid påskrift av avtal och på flyttdagen så var det något helt annat som gällde. Skador på möbler och tar inte på sig något ansvar. Tog även städ via dem. Där kom man inte på utlovad tid, blev inte klara enligt ök trots att de hade två dagar. Blev hotad av ägaren till städföretaget och Flytthälpen gjorde inget. De ansåg att de tagit in en trepart och deras ansvar fanns inte. Värsta jag anlitat.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Nina A
Skrev om Flytthjälpen Stockholm

VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!! Bokade detta företag för Flytthjälp 6 dagar innan min planerade flytt. Deras säljare ringde upp mig för att försöka sälja in sina tjänster efter en offert förfrågan. Jag frågade då specifikt om det gick att avboka/omboka och säljaren sa ja. Dagen efter att jag bokat dom så får jag veta att jag måste flytta in 3 dagar tidigare. Ringer då samma företag och frågar om dom kan hjälpa mig då istället. Varpå dom säljer att dom är fullbokade. Jag säger då att jag måste avkoka tjänsten eftersom att jag...