Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 313 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB 2

• Ebba D
    2021-10-14
    Vi bokade både flytt- och städ via Hygienteknikerna och vi ångrar oss inte en sekund. Vi är mycket nöjda med bemötande och utförande av flytten. Ingenting gick sönder och killarna var vänliga samt bar våra saker dit vi önskade att de skulle stå. Har inte hört något klagomål avseende städningen, så tror absolut att den också är kanon.

Kan varmt rekommendera Hygienteknikerna och skulle själv välja dom igen vid nästa flytt!
    Hej Ebba
    Lycka till er i ert nya boende. Tack för att du och Tomas tog er tid att bedöm vår flytt och flyttstädning som ni beställde.
    Hälsningar
    Dilaver (kundrelationer)
  • Hanna R
    2021-10-14
    Flexibla och mkt trevliga!
    Vi är jättenöjda med städningen!
    Tack Hanna för att du tog dig tid att bedöma vår hemstädstjänst.
    Det har varit väldigt roligt att få vara hos er dessa år som vi har samarbetat. Ni har vi varit mycket tillmötesgående vid förändringar i schema och ibland byte av personal.
    Hälsningar:
    Hygienteknikerna
  • Ellen F
    2021-10-12
    Professionella, vi anlitade dem både för flytthjälp och flyttstädning och vi är supernöjda. Kan varmt rekommendera!
    Hej Ellen
    Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Och tack för att du tog dig tid att bedöma vår tjänst.
    Med vänliga hälsningar
    Dilaver
    2021-09-11
    Jag har köpt hemstädning varannan vecka. Första intrycket var att arbetsledaren var lite stressad och telefonen ringde hela tiden. Sånt som kan hända men ger inte så bra första intryck. Är man hos kund är det bra om telefonen är på ljudlös kanske.
    Städningen var okej, inget direkt att klaga på.
    2021-09-01
    Extremely friendly and always willing to go the extra mile.
    Thank you yourself for allowing us to perform cleaning services with you. Good luck in the new accommodation. Hygienteknikerna i Stockholm AB
    2021-08-20
    Använder dom för hemstädning! Är mer än nöjd!
    2021-08-02
    Helt fantastisk service!! Vår flyttfirma klantade sig och vi hade fyra timmar på oss innan vi lämnade nycklarna. Ringde desperat runt till flera tjugotal bolag tills Hygienteknikerna svarade: ”Vi fixar det”!
    Utmärkt service, städning och bemötande!
    2021-07-27
    Snabba, prisvänliga och proffsiga.
  • Peter V
    2021-07-10
    Sökte på nätet efter hjlälp och namnet "Hygienteknikerna" fick mig att se vad de kunde erbjuda. Efter ett telefonsamtal med dem bokade jag en "byggstädning". Mycket bra hantering, väl utförd städning, vettigt pris etc. Kan mycket väl tänka mig att anlita dem igen.
    2021-07-07
    Fick snabbt en ledig tid för flyttstädning och var nöjd med resultatet. Jag rekommenderar Hygienteknikerna.
    2021-07-05
    Fantastisk service och resultat! Vi är supernöjda!
    2021-07-05
    Flytten funka bra och snabbt på säkert sätt!
    2021-06-15
    Utmärkt kommunikation. Utmärkt utförd städning.
  • JOHANNA W
    2021-05-30
    Suveränt bra flyttstädning. Allt var toppen noch, inget att klaga på. Rekommenderas starkt!
    Tack för stt vi fick förtroendet att ta uppdraget.
    Allt flöt på bra från att ni lämnade nyckeln på vår kontor till att vi droppade det i brevlådan efter städningen.
    Väl mött//
    2021-05-28
    Flytt uppdrag. Utfördes på ett utmärkt sätt och där flyttkillarna var lyhörda på våra önskemål
    2021-05-24
    Storstädning med fönsterputs! Mycket bra bemötande och snabb service med trevlig personal. Blev mycket nöjd vid en tidigare städning därav kontaktade jag samma företag igen med bra recensioner. Kan varmt rekommendera detta företag till vänner som jag redan har gjort!
    2021-05-22
    Fönsterputs
    Vänligt , professionellt bemötande;
    - vid bokning, ombokning på grund av sjukdom
    - vid fönsterputs
    Dessutom fantastiskt rena fönster

Tack!
    2021-05-20
    Bra bemötande, enkelt att få tid som passar mig, rimliga priser, trevlig personal
  • Jolanta B
    2021-05-17
    Fönsterputs.
    Mycket duktig kille, trevlig bemötande.
    Återkommer.
    Jolanta Borg
    2021-05-04
    Bokade en flyttstädning . Blev bra bemött och allt var enkelt. Priset var bra. Mycket nöjd
    2021-04-27
    Proffsiga, punktliga och med hög service.
    2021-04-25
    Har köpt hemstädning och strykning. Det har fungerat i stort sett bra. Bra med kontinuitet med samma person. Städningen har genomförts noggrannt. I vissa fall har jag haft synpunkter på städmetoderna. Det har då handlat om att man använder rengöringsmedel direkt på trasor för att torka av möbler mm med. Det blir för starkt. Golvmoppning har skett med för dåligt urvriden mopp också, alltså för mycket vatten. Vid ett tillfälle användes för hett strykjärn vid strykning så att en blus blev förstörd. Jag vet inte om personen förstod strykjärnets symboler för värme. Personerna som har städat kan inte svenska och har också varit dåliga på engelska. Dock mycket trevliga och bra. Kommunikationen med arbetsledare/kontor har i stort sett fungerat men osäker på om synpunkter jag har framförts har tagits emot. Det skulle vara bra om man fick en muntlig uppföljning av arbetsledaren efter en tid för utvärdering och kvalitetskontroll. Hur som helst, de personer som har städat hos mig har varit mycket sympatiska och tjänstvilliga.
    Kanon!

Anlitat dom flertalet gånger och är seriösa varje gång till bra pris.
    Fönstertvätt.
    Duktig kvinna kom. Trevligt bemötande.
    2021-04-23
    Punktlig, bra kommunikation och väldigt bra städat 👍
    2021-04-22
    Bra bemötande, lösningsfokuserade, trevliga och mycket duktiga på sitt jobb - har anlitat dem de senaste fem åren.
  • Ramzi H
    2021-04-22
    Jag har använt mig av Hygienteknikerna flertalet gånger de senaste åren. Flytthjälp funkar utmärkt och noggrann flyttstädning. Jag blev så nöjd att jag nu även har anlitat dom för hemstädning några gånger. Supernöjd!
    2021-04-22
    God service, bra kontakt via Mail och telefon. Noggranna lokalvårdare, bra kontinuitet.
    2021-04-22
    Gulliga städare som är noggranna.
    2021-04-22
    De gjorde vårstädning. Kylar, fönster med mera.
    Resultatet blev bra och vi är nöjda.
    2021-04-22
    Mycket bra resultat efter varje städtillfälle
    2021-04-22
    Köpte Flyttstäd och flytthjälp. Blev bra bemött, utmärkt städning, trevlig personal. Rekommenderar verkligen.
    2021-04-22
    För det mesta jättebra städning.
    Bra kundtjänst.
    2021-04-22
    Vi har anlitat Hygienteknikerna i flera år för hemstädning och fönsterputsning. Allt arbete de utfört har varit toppen! De är också noga med att berätta om tex en tillfällig ersättare kommer för att utföra städningen eller om, som nyligen, fönsterputsaren fastnat i trafiken och därför blir 10 minuter sen.
    Baserat på våra erfarenheter kan vi varmt rekommendera Hygienteknikerna.
  • M
    2021-04-22
    Mycket nöjd! Pris, kvalitet och kundservice. Återkommer.
    2021-04-17
    Trevligt bemötande, effektiva och bra på det dem gör
    2021-04-07
    Bra kommunikation och fantastisk städat! Skönt också att dom har kollektivavtal.
    2021-04-06
    Jag köpte hemstädning och är super nöjd med mottagande, återkoppling och städningen.
    2021-04-05
    Vi köpte flytt och städ. Allt hanterades med mycket varsamhet och kom fram helt. En av killarna som flyttade talade engelska, dem andra inte men det spelade ingen som helst roll. Killarna var starka, snabba och hade ett gott humör genom hela flytten. Kvinnan som städade vår jättesmutsiga lägenhet gjorde ett superbt jobb. En HEL 2:a på 6,5h!! Priset är i mellanklass men vi fick toppklass service. Dilaver chefen ringde själv upp efter offertförfrågan och kontakten var god. Kände mig trygg genom hela processen.
    2021-04-05
    Hyrde dem för vårstädning av huset.

150kvm, massor av fönster, 2 kylskåp etc.

Allt flöt på och resultatet var bra. Vi är nöjda.
    2021-04-03
    Top notch cleaning done by Hygienteknikerna when I moved out from my rented apartment. Had a great communication with Dilaver as well.

The person doing cleaning appeared before time, and also finished before time. The owner was happy during handover. 🙂
    2021-04-01
    Jättenöjd med flyttstädet. 👏🏼👏🏼
    2021-03-31
    Vi är väldigt nöjda. Kan varmt rekommendera hygienteknikerna
  • ROBIN T
    2021-03-24
    Mycket nöjd! Bokade storstädning av en lägenhet på 60kvm till ett överkomligt pris.
    Städerskan var på plats i tid och gjorde ett mycket bra jobb. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Robin
    Tack för att vi fick komma städa hos dig.
    Tack för rekommendationen. Ha en bra dag/
    Best Regards
    2021-03-16
    Grymt bra service! Inget och klaga på
    2021-03-16
    Så bra bemötande, utmärkt städning rekommenderar ⭐️
    2021-03-12
    Mycket bra städat och punktlig o professionell personal
    2021-03-10
    köpte visningsstädning, sköttes utmärkt
    2021-03-08
    Flyttstädningen får godkänt även om vi hade anmärkningar. Dock beställde vi flytthjälp också. Jag undrar om detta ens är en riktig flyttfirma. Personalen som kom och skulle flytta våra saker saknade arbetskläder (riktiga skor, sele att bära med, handskar för att flytta vassa föremål etc). Vidare förstörde de en soffa och en kristallkrona pga att de inte hade kunskap om hur man flyttar dessa saker. Detta trots att jag hade skickat mail, ringt och muntligen på plats påtalat hur viktig kriatallkronan var för oss. Det var en bröllopspresent. Den behövde hängas och det vet alla som jobbar med sådan saker. När lampan kom var den helt krossad och de ställde den på golvet. Lampan är från 1800-talet. Vidare skulle flyttlasset komma vid lunch men det dröjde till kl 20.30 på kvällen innan de kom fram.
    2021-03-07
    Köpte både flytthjälp och flyttstädning.
    Innan fick jsg bra hjälp med svar på frågor etc, kunde även byta dag fr fredag till lördag. Men på flyttdagen kom flyttgubbar en timme för tidigt .
    På städdagen ringde de tidigt på morgonen och frågade hur de kommer in, fast jag avtalat m chef och lämnat nyckel tre dagar tidigare till flyttgubbar . Städningen var dock ok.
    Fakturan blev det fel med , fick be om rätt faktura flera gånger .
    På det hela taget känns det som ett rörigt företag , där ingen vet vad den andra gör , dålig kommunikation