Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma — Visa karta

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 46 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB

• Joakim
    Joakim skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Helt okej städning överlag. Tydligt vad som ingår i städningen. Lätta att komma i kontakt med.
    Men, det var mycket damm kvar på en vägg (där en bokhylla stod tidigare) och en tydlig fläck kvar i köket som jag själv fick skrapa bort med nageln. Ville ha lite kompensation för dessa saker så de erbjöd några städprodukter för de ville inte dra av på priset. Dessa fick jag aldrig. Nya ägaren ville ha en del av städningen åtgärdad, men det drog ut på tiden så jag sa att jag betalar inte fakturan förrän det är löst - då blev det fart på dem! De sa att de istället kan dra av på priset om något är fel (motsägelsefullt hyckleri alltså). Allt löste sig till slut, men någon kompensation såg jag aldrig röken av. Läs mer
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med icke renoverade utrymmen kändes fräscha. Läs mer
  • Sessilia L
    Sessilia L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Kom med kort varsel och gjorde ett superjobb! Också flexibla och kunde hämta upp nyckeln på annan ort!” Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar” Läs mer
  • Dan O
    Dan O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket nöjd!”
    Varm rekomenderar Läs mer
  • Herman B
    Herman B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Nöjd med städningen! Grym kontakt med företaget från början till slut, rekommendationerna talar sitt tydliga språk. Kanon service! Läs mer
  • Kalle P
    Kalle P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av lägenheten inför försäljning och vi är fortfarande förvånade över att lägenheten kunde bli så ren och fin. Vi hade aldrig kunnat få det lika rent själva. De kom den tid vi hade bestämt och avslutade också den tid vi hade bestämt. Allt var skinande rent, även eluttagen! Ser ingen anledning till att någonsin välja en annan firma. Vi kommer att anlita Hygienteknikerna igen inför flyttstädningen. Läs mer
  • Christina Å
    Christina Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag fick hjälp med visningsstäd Jag blev bra bemött från början till slut. Läs mer
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra städat. Blänkande kakel i kök o badrum. Till och med väggkontakterna blev grundligt rengjorda. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastiskt! Vi anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och jag kan inte tänka mig att lägenheten någonsin har varit renare. Fanns inte ett enda ställe i lägenheten som inte var skinande blankt (fattade inte att det gick att få ugnen så ren att den såg ut som ny!?) och alla de små ställen i lägenheten som man själv brukar glömma (lister, hörn, strömbrytare) eller som man inte vill ta i (golvbrunnar, facket för tvättmedel på tvättmaskinen, för att inte tala om mumset under tvättmaskin och bakom spisen), ja verkligen allt var åtgärdat. Jag är ganska petig som konsument och skulle aldrig rekommendera ett företag jag inte är nöjd med, men det går verkligen inte att ge något annat än 5/5 till Hygienteknikerna. Skulle anlita dem igen vilken dag som helst! Läs mer
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Pålitligt och noggrant företag med mkt bra ordning och kundkontakt. Rekomenderas varm! Läs mer
  • Jannica S
    Jannica S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Har köpt storstädning och nu hemstädning varannan vecka. Allt glänser och jag är helnöjd. Hade absolut inte kunnat städa lika fint själv. Mycket tillmötesgående och serviceminded i kontakt med mig som kund. Jag har anlitat några städbolag tidigare men Hygienteknikerna är bäst! Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny! Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi anlitade Hygienteknikerna i Stockholm för storstädning inför försäljning av vår lägenhet. Fantastiskt engagemang, allt blev skinande rent Super nöjd ! Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Behövde flyttstäda min lägenhet och anlitade Hygienteknikerna vilket jag inte ångrar. Bra service, trevliga och väldigt bra utfört arbete! Rekommenderas!!! Läs mer
  • Olle M
    Olle M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastisk service! Proffsiga, trevliga och enkla att ha att göra med. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med Hygienteknikerna i Stockholm som vi använt både för löpande hemstädning och flyttstädning. Det blir alltid rent och fint och de är serviceinriktade och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Martina I
    Martina I skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och flexibel
    Jätte bra städat vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Adam B
    Adam B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjd med Hygienteknikerna i Stockholm AB . När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt . Kan verkligen rekommenderar Hygienteknikerna till alla . Läs mer
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Allt har varit toppen supernöjd med städningen
    Varmt rekommenderar ! Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och effektiv personal Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    ricktid bra gört. nöjd och glad )) Läs mer
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    På kort tid kom de och gjorde en flyttstädning då en tidigare städfirma gjort bort sig.

Hygienteknikerna i Stockholm var duktiga och trevliga samt mycket lyhörda och hade ett professionellt bemötande på detaljer jag tyckte de missat på.

Har det nån som står och pekar på detaljer så blir det lika rent och fint som ett Disney-slott och får även den mest kräsna att bli mycket nöjd. Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Duktig personal, en fröjd att komma hem till ett skinande rent hem. Bra och personlig kundservice. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna i Stockholm
    Utfört jätte bra arbete vi är supernöjda
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Denis H
    Denis H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb leverans, professionellt utförande, vänligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Hygienteknikerna Läs mer
  • Mia F
    Mia F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bemötandet från företaget och personalen är mycket bra och professionellt. Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Det hösta betyg från början till slut. Fick en återkoppling dagen efter(Dom var dom enda som hörde av sig) Fantastiskt bemötande och ett superbra jobb. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Servicen var mycket bra!
    Varmt rekommenderar Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande från första kontakten. Proffsigt och med en otrolig serviceanda! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt och supertrevligt bemötande från alla personal. Varmt rekommenderar Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevliga och snabba svar. Alla mina önskemål datum och vilken form av städning jag behövde uppfyllde dom galant. Det var bra städat och jag kommer troligen köpa till månadsstädning framöver. Läs mer
  • Tove S
    Tove S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket nöjda med städning. Trevlig personal och lätt att komma i kontakt med Hygienteknikerna Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevligt bemötande på telefon och på plats. Proffsigt utförd flyttstädning av vår stora villa till ett bra pris. Ett extra plus för att de kunde utföra städningen under helgen vilket passade oss perfekt! Jag rekommenderar gärna Hygienteknikerna vidare till nästa kund. Läs mer
  • Jasmina R
    Jasmina R skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Tillmötesgående personal med fantastisk service och de lämnade lägenheten renare än vad den var när jag flyttade in. Fab! Läs mer
  • Frida Maria F
    Frida Maria F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra utfört arbete och trevligt kundbemötande.
    Rekommenderas varmt.. Läs mer
  • Carl G
    Carl G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket kompetent och effektiv personal. Rekommenderar dem till alla jag känner Läs mer
  • Ericka G
    Ericka G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är jätte nöjda med flyttstädning och förtsätter med hämstädning varmt rekommenderas! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb och smidig hantering av vår flyttstädning. Fakturan stämde och vi har inte fått klagomål av de som flyttade in efter oss. Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra städning och trevlig perdonsl Läs mer
  • Inger I
    Inger I skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Positivt att de verkligen VILL sälja. De offererade och genomförde visningsstädning. Positivt bemötande och intresserade att ha kontakt med oss. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsig, håller sina tider, ger ett bra resultat och svarar snabbt på frågor genom mobil eller mail. Läs mer
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabbt och smidigt, rent blev det. Läs mer
  • Lea L
    Lea L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabbt och rent samt trevligt bemötande. Läs mer
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket seriöst bemötande och tydlig offert för att flyttstäda min lägenhet. De kunde leverera med kort varsel och gjorde ett strålande arbete. Jag kan varmt rekommendera Hygienteknikerna för liknande uppdrag och kommer definitivt använda dem igen. Läs mer
  • Judit G
    Judit G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Storstädning hemma De kom i tid, gjorde allt som behövdes, städade efter ombyggnad, putsade fönster, rengjorde ugnen Helt nöjd med deras insats och tar gärna tillbaka dem om ett halvår för nästa storstädning Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

4.0 i betyg av 2043 omdömen
Ingrid L Ingrid L tycker:
“Jag har alldeles nyligen besva...” Läs mer

Kaggeholmsvägen 13, 12260, Enskede