Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma — Visa karta

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 45 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB

• Katarina P
    Katarina P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med icke renoverade utrymmen kändes fräscha.
  • Sessilia L
    Sessilia L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Kom med kort varsel och gjorde ett superjobb! Också flexibla och kunde hämta upp nyckeln på annan ort!”
  • Maria P
    Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar”
  • Dan O
    Dan O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket nöjd!”
    Varm rekomenderar
  • Herman B
    Herman B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Nöjd med städningen! Grym kontakt med företaget från början till slut, rekommendationerna talar sitt tydliga språk. Kanon service!
  • Kalle P
    Kalle P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av lägenheten inför försäljning och vi är fortfarande förvånade över att lägenheten kunde bli så ren och fin. Vi hade aldrig kunnat få det lika rent själva. De kom den tid vi hade bestämt och avslutade också den tid vi hade bestämt. Allt var skinande rent, även eluttagen! Ser ingen anledning till att någonsin välja en annan firma. Vi kommer att anlita Hygienteknikerna igen inför flyttstädningen.
  • Christina Å
    Christina Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag fick hjälp med visningsstäd Jag blev bra bemött från början till slut.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra städat. Blänkande kakel i kök o badrum. Till och med väggkontakterna blev grundligt rengjorda.
  • Karin S
    Karin S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastiskt! Vi anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och jag kan inte tänka mig att lägenheten någonsin har varit renare. Fanns inte ett enda ställe i lägenheten som inte var skinande blankt (fattade inte att det gick att få ugnen så ren att den såg ut som ny!?) och alla de små ställen i lägenheten som man själv brukar glömma (lister, hörn, strömbrytare) eller som man inte vill ta i (golvbrunnar, facket för tvättmedel på tvättmaskinen, för att inte tala om mumset under tvättmaskin och bakom spisen), ja verkligen allt var åtgärdat. Jag är ganska petig som konsument och skulle aldrig rekommendera ett företag jag inte är nöjd med, men det går verkligen inte att ge något annat än 5/5 till Hygienteknikerna. Skulle anlita dem igen vilken dag som helst!
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Pålitligt och noggrant företag med mkt bra ordning och kundkontakt. Rekomenderas varm!
  • Jannica S
    Jannica S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Har köpt storstädning och nu hemstädning varannan vecka. Allt glänser och jag är helnöjd. Hade absolut inte kunnat städa lika fint själv. Mycket tillmötesgående och serviceminded i kontakt med mig som kund. Jag har anlitat några städbolag tidigare men Hygienteknikerna är bäst!
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi anlitade Hygienteknikerna i Stockholm för storstädning inför försäljning av vår lägenhet. Fantastiskt engagemang, allt blev skinande rent Super nöjd !
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Behövde flyttstäda min lägenhet och anlitade Hygienteknikerna vilket jag inte ångrar. Bra service, trevliga och väldigt bra utfört arbete! Rekommenderas!!!
  • Olle M
    Olle M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastisk service! Proffsiga, trevliga och enkla att ha att göra med.
  • Malin A
    Malin A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med Hygienteknikerna i Stockholm som vi använt både för löpande hemstädning och flyttstädning. Det blir alltid rent och fint och de är serviceinriktade och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
  • Martina I
    Martina I skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och flexibel
    Jätte bra städat vi är jätte nöjda!
  • Adam B
    Adam B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjd med Hygienteknikerna i Stockholm AB . När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt . Kan verkligen rekommenderar Hygienteknikerna till alla .
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Allt har varit toppen supernöjd med städningen
    Varmt rekommenderar !
  • Maria P
    Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och effektiv personal
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    ricktid bra gört. nöjd och glad ))
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    På kort tid kom de och gjorde en flyttstädning då en tidigare städfirma gjort bort sig.

Hygienteknikerna i Stockholm var duktiga och trevliga samt mycket lyhörda och hade ett professionellt bemötande på detaljer jag tyckte de missat på.

Har det nån som står och pekar på detaljer så blir det lika rent och fint som ett Disney-slott och får även den mest kräsna att bli mycket nöjd.
  • Lina A
    Lina A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Duktig personal, en fröjd att komma hem till ett skinande rent hem. Bra och personlig kundservice.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna i Stockholm
    Utfört jätte bra arbete vi är supernöjda
    Rekommenderas varmt!
  • Denis H
    Denis H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb leverans, professionellt utförande, vänligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Hygienteknikerna
  • Mia F
    Mia F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bemötandet från företaget och personalen är mycket bra och professionellt.
  • Inger A
    Inger A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Det hösta betyg från början till slut. Fick en återkoppling dagen efter(Dom var dom enda som hörde av sig) Fantastiskt bemötande och ett superbra jobb.
  • Peter L
    Peter L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Servicen var mycket bra!
    Varmt rekommenderar
  • Eva E
    Eva E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande från första kontakten. Proffsigt och med en otrolig serviceanda!
  • Sara P
    Sara P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt och supertrevligt bemötande från alla personal. Varmt rekommenderar
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevliga och snabba svar. Alla mina önskemål datum och vilken form av städning jag behövde uppfyllde dom galant. Det var bra städat och jag kommer troligen köpa till månadsstädning framöver.
  • Tove S
    Tove S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket nöjda med städning. Trevlig personal och lätt att komma i kontakt med Hygienteknikerna
  • Anna F
    Anna F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevligt bemötande på telefon och på plats. Proffsigt utförd flyttstädning av vår stora villa till ett bra pris. Ett extra plus för att de kunde utföra städningen under helgen vilket passade oss perfekt! Jag rekommenderar gärna Hygienteknikerna vidare till nästa kund.
  • Jasmina R
    Jasmina R skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Tillmötesgående personal med fantastisk service och de lämnade lägenheten renare än vad den var när jag flyttade in. Fab!
  • Frida Maria F
    Frida Maria F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra utfört arbete och trevligt kundbemötande.
    Rekommenderas varmt..
  • Carl G
    Carl G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket kompetent och effektiv personal. Rekommenderar dem till alla jag känner
  • Ericka G
    Ericka G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är jätte nöjda med flyttstädning och förtsätter med hämstädning varmt rekommenderas!
  • Mats W
    Mats W skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb och smidig hantering av vår flyttstädning. Fakturan stämde och vi har inte fått klagomål av de som flyttade in efter oss.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra städning och trevlig perdonsl
  • Inger I
    Inger I skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Positivt att de verkligen VILL sälja. De offererade och genomförde visningsstädning. Positivt bemötande och intresserade att ha kontakt med oss.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsig, håller sina tider, ger ett bra resultat och svarar snabbt på frågor genom mobil eller mail.
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabbt och smidigt, rent blev det.
  • Lea L
    Lea L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabbt och rent samt trevligt bemötande.
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket seriöst bemötande och tydlig offert för att flyttstäda min lägenhet. De kunde leverera med kort varsel och gjorde ett strålande arbete. Jag kan varmt rekommendera Hygienteknikerna för liknande uppdrag och kommer definitivt använda dem igen.
  • Judit G
    Judit G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Storstädning hemma De kom i tid, gjorde allt som behövdes, städade efter ombyggnad, putsade fönster, rengjorde ugnen Helt nöjd med deras insats och tar gärna tillbaka dem om ett halvår för nästa storstädning

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma