Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma — Visa karta

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 196 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB

• 2020-05-27

Jörgen W skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flytthjälp och flyttstäd. Mkt bra. Nya ägarens reaktion, mkt välstädat. Läs mer
  • 2020-05-27

Filippa W skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bokade en visningstädning, Hygienteknikerna kunde ställa upp med kort varsel och anpassade sig efter våra behov. Hon som hjälpte oss med städningen gjorde ett mycket bra och gediget jobb, det har nog aldrig varit så rent hemma hos oss!

Jag är mycket nöjd och skulle absolut anlita dem igen! Läs mer
  • 2020-05-24

Ulf T skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning. Hade ingen personlig kontakt med dem men jag kunde lämna nycklar i förväg och de skötte jobbet mycket bra så inget att klaga på och bra pris. Läs mer
  • 2020-05-19

Leilei T skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bokade visningsstädning. Resultatet var toppen, superfint utfört! Jättetrevligt bemötande både i kommunikation på mail innan städningen och under dagen av chefen och städaren.

Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-05-13

Lea K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket nöjd!
    Skinande rena fönster. Läs mer
  • 2020-05-12

Christian R skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Köpte flyttstädning.
    Gick väldigt smidigt, lämnade nyckeln hos dem en vecka innan och fick ett samtal när det var klart så att jag kunde åka och kolla.
    Trevlig personal och bra städat. Läs mer
  • 2020-05-08

Anders B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flytt och städning inget att klaga på Läs mer
  • 2020-05-04

Hanna L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstäd som utfördes exemplariskt Läs mer
  • 2020-05-04

Thomas F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb service, mycket bra städat - supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-01

Carl Philip S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Köpte städning inför visning.
    Mycket snabb respons, de kunde med kort varsel ställa upp och städa.

Smidigt! Skulle anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-04-27

Sofia B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flytt och flyttstäd.
    Kom och rekade innan för att se hur stort bohaget var, vilket är smart och uttänkt. Fick så många kartonger jag behövde och svarade snabbt på frågor när jag ställde dem.
    Allt var proffsigt och hjälpsamt gjort. Läs mer
  • Johan Arnold S

2020-04-23

Johan Arnold S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Efter sju veckors hemmaarbete pga Corona kände jag att min lägenhet behövde en riktigt professionell genomgång och en lokal facebookgrupp fick jag rekommendationen att använda Hygienteknikerna i Bromma.
    Då jag kom hem från jobbet idag så var det som att komma in i ett nytt hem. Jag har intresserat försökt hitta en enda miss men det går inte. Detta var 2020 års upplevelse! Heja er! Läs mer
  • 2020-04-22

Marianne M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Rent lurendrejeri. Köpte en tilläggstjänt som i princip var identisk med huvudtjänsten som vi hade fått offert på, båda tjänsterna utfördes i anslutning till varandra. Trots det fakturerade de
    1 400 kr mer för tilläggstjänten. Har bett om en specificering av fakturan vilket de vägrar att göra. Se upp för det här företaget. Läs mer
    2020-04-22 Emine K svarar Marianne M
    Hej Marianne,
    Vi på Hygienteknikerna tycker det är oerhört tråkigt att du känner dig missnöjd med vår utförda tjänst och känner de känslor du gör.
    Som vi nämnde för dig när förutsättningarna på den beställda tjänsten ändrades så skulle det tillkomma extra kostnader när vi blev tvungna att forsla bort möbler till återvinningscentralen utöver den ordinarie beställningen på tjänsten som var flytt och flyttstäd.
    Vi meddelar alltid våra kunder innan vi gör något extra och även i detta fall genom vårt samtal per telefon med dig.
    Gällande specifikationen så har vi skickat även de sista specifikationen samt även återvinningsavgiften.
    Tillkommer extra arbete utöver den beställda tjänsten och då tillkommer det extra kostnader dock aldrig utan ett godkännande från uppdragsgivaren.

Därför tycker vi det är tråkigt att du upplever tjänsten så som du beskrivit och du är varmt välkommen att kontakta oss.

Vänliga hälsningar
    Hygienteknikerna
  • 2020-04-14

Hazha M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag har flyttat, och de hjälpte mig med det.
    Bra personal, som flyttade allt oskadad.
    Montera av och om en garderob på samma sätt.
    Trevliga, duktiga, starka personal. Läs mer
  • 2020-04-13

Marie E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fönsterputsningen tip topp, fönstren har aldrig varit så rean som nu. Vi vet vart vi ska vända oss nästa gång Tack! Läs mer
  • 2020-04-06

Nicki B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag beställde flyttstäd och är super nöjd! Bra städning och bemötande! Läs mer
  • 2020-04-05

Nicole J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Utmärkt flyttstädning! Tusen tack! Läs mer
  • 2020-03-27

Ellen J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Både flytthjälp och flyttstäd var utmärkt! Läs mer
  • 2020-03-16

Grovstädning inför vägglöskontrol. Läs mer
  • Mikhail S

2020-02-19

Mikhail S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    I ordered a move cleaning. Personel arrived on time. The cleaning was done well. Läs mer
  • 2020-02-02

Klara Anita Mårtens E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi sålde vårt radhus och städning ingick via mäklaren. Mycket bra städning; skinande rent. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-01-22

Marie A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning. Bra dialog och väl genomfört. Läs mer
  • 2020-01-20

Kerstin S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mkt bra fönsterputsning och mkt blanka skåpdörrar! Läs mer
  • 2020-01-17

Maciej Z skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Allt var professionell snabbt och tydligt. Läs mer
  • 2020-01-16

Hanna K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Helt enligt överenskommelse. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-07

Dilan K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställde flytthjälp.
    Beställningen av tjänsten och hanteringen av möblerna gick otroligt smidigt, fint bemötande av personalen, mycket bra kommunikation.
    Fick Suverän service! Läs mer
  • 2019-12-24

Johan S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning. Städade okej men missade t ex under badkarstassar och undersidan av skåphyllplan. Sen slarvade de bort nyckeln, så vi fick ringa på hos grannarna för att få tillbaka nyckeln. Annars bra pris. Läs mer
  • 2019-12-16

Birgitta W skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Svarade snabbt, kom i tid. Inte perfekt resultat, men våra köpare godkände städningen. Läs mer
  • 2019-11-28

Anna N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning. Snabbt bemötande. Effektiva och proaktiva. Läs mer
  • 2019-11-25

Inger H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Storstädning beställdes. Trevligt bemötande. Fullt godkänd städning. Läs mer
  • 2019-11-18

Maria V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    För att vara första gången, helt okej resultat. Lite finjustering från nu och framåt kan det säkert bli jättebra! Läs mer
  • Lars Och Mia L

Leverans enligt överenskommelse
    Rent o snyggt Läs mer
  • 2019-11-06

Gianpaolo P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Puktliga och effektiva med flyttstädningen.
    Inget problem för att boka tid och tydlig information om allting Läs mer
  • 2019-11-05

Jens Forsman J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstäd beställdes enkelt och utfördes enl konstens alla regler. Väldigt nöjd med slutresultatet! Läs mer
  • Anneli P

2019-11-04

Anneli P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag fick en väldigt dålig upplevelse av företaget efter en städning och inget företag jag skulle rekommendera.

Städning som pågick i 5 timmar på 70kvm i ett redan rent hem var inget märkvärdigt. Om det ändå hade slutat där, när jag kom hem var ytterdörren olåst och varit så hela dagen samt kvällen.
    Efter att ha varit i kontakt med Hygientekniker skulle bjuda de på fönsterputsen p gr av misstaget.

Jag får initialt en faktura på 8 timmar, som efter upplysning blev till 5 timmar.

Jag får ett mail på en söndag om att städerskan ska komma på måndag kl 8, något jag varken beställt eller önskar. Svarar tydligt att det är jag inte intresserad av, trots det står städerskan utanför kl 8 dagen därpå. Helt galet! Stackars städerskan som är supergullig. Något står helt enkelt inte rätt till. Läs mer
  • Madelene H

2019-11-01

Madelene H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstäd
    Allt gick bra, lätt att boka och allt gick smidigt väl på plats. Läs mer
  • 2019-10-30

Agnes D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi beställde flyttstädning av vår etta på 34 kvadrat när vi skulle flytta ut. Bra bemötande och kommunikation, de svarade alltid snabbt i telefon och på mail när vi bokade eller undrade över någon detalj.
    Lägenheten var otroligt fint städad förutom lite fläckar kvar på väggen efter skor i hallen så de torkade jag lätt bort själv, det kändes onödigt att be dem komma tillbaka bara för det. Annars var allt perfekt städat från kök till badrum och fönster!
    Skulle verkligen rekommendera till andra, väldigt bra pris! Läs mer
  • 2019-10-29

Ragna B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Det var bra städning och seriös introduktion. Läs mer
  • 2019-10-28

Gunilla M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Storstädning av lägenhet. Väl bemött av företaget och nöjd med resultatet. Duktig städerska men det borde varit två personer som städade för att hinna med hela lägenheten utan allt för mycket stress. Läs mer
  • 2019-10-28

Henrik A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Köpte flyttstädning av lägenhet. Resultatet blev fantastiskt bra, priset var bra och jag fick ett mycket bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Therése L

2019-10-22

Therése L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Städerskorna är toppen. Det blir så bra!
    Men det administrativa kan de inte. Vi har haft problem med hygienteknikerna efter varje städning. De skickar ut samma räkning flera gånger, fast den är betald. De ringer ej och informerar om de få förhinder. De kommer inte på överenskommen tid. De har ett flertal tillfällen nu kommit 4-3h förtidigt eller försent. Läs mer
  • 2019-10-21

Josefin N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag anlitade hygienteknikerna för både flytthjälp och flyttstäd och är väldigt nöjd! De gjorde ett bra jobb, var trevliga och tillmötesgående. Stort tack för att ni gjorde min flytt så enkel. Hälsningar Josefin Läs mer
  • 2019-10-14

Thomas S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt arbete till bra pris! Läs mer
  • 2019-10-14

Daniel H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi beställde byggstädning av vår lägenhet efter renovering. Offerten kom snabbt och var professionell. Då vi hade lite speciella behov hade vi en dialog innan om vad som behövde genomföras, bland annat lite mer noggrann rengöring av väggarna då vi tagit ner en vägg vilket resulterat i en hel del ingrott byggdamm vi behövde få bort innan målning. Detta missades tyvärr. Trots att vi gick igenom det på plats innan de började städa.

När jag återkopplade missen var Hygienteknikerna väldigt professionella och snabba på att komma ut för att åtgärda missen. På plats blev det däremot en del onödiga diskussioner huruvida det ingick i överenskommelsen eller inte, vilket förtog upplevelsen en del, även om det i slutändan åtgärdades.

I det stora hela är vi helt okej nöjda, men det blev tydligt hur viktigt det är att kommunicera och vara överens om exakt vad som ska göras.

Sedan förstår vi att det absolut finns ett element av merförsäljning av tjänster i branschen, men när man har avtalet en specifik tjänst, som dessutom inte utfördes till 100%, och i dialogen får upprepande förfrågningar/påtryckningar på andra tjänster blir man rätt trött. Läs mer
  • 2019-10-07

Ulrika N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna hjälpte oss med flytthjälp! Medarbetarna var väldigt duktiga och tillmötesgående i sina ageranden. De var extremt försiktiga och frågade efter hur vi ville få det lastad eller om det fanns något som de skulle vara extra försiktga med.

Varmt rekommenderat! Läs mer
  • 2019-10-02

Sofia L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädade min lägenhet med bra resultat. Lättillgängliga och snabba på återkoppling! Läs mer
  • 2019-09-25

Jennie P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Ja jag har haft jättebra samarbete med kvinnan som har sett till lägenheten blev fin och rent! Lägenheten blev godkänd av hyresvärden!
    Det fungerade bra med bokningen Och Mail kontakt! Läs mer

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma