Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma — Visa karta

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 69 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB

• 2019-04-19

Marcus K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Prisvärd tjänst från Hygienteknikerna Läs mer

linda B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevligt bemötande vid all kontakt, personlig och mailledes. Läs mer

Åsa L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flexibla och smidiga att boka med! Läs mer

Maria H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt bemötande. Bra städat. Läs mer
  • 2019-04-16

Linda P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Riktigt bra flyttstäd, luktade fantastisk och allt va superfint rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-16

Safiye A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jättebra städat!! Det doftade i hela huset!!
    Tack Läs mer
    Emine K gillar detta
  • 2019-02-15

Marianne N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna har städat hos mig vid ett tillfälle. Städerskan var mycket noggrann. Jag blev trevligt bemött av företaget och jag är jättenöjd med städningen.
    Marianne N. Läs mer
  • 2019-02-14

Lars M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Städning av lägenhet i samband med andrahandsuthyrning. Läs mer
  • 2019-02-13

Jakob D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Tydliga i sin kommunikation och väldigt hjälpsamma då jag var lite strulig kund som behövde omboka kort inpå. De löste det hela väldigt smidigt för oss även fast det antagligen innebar lite extra arbete för dem att boka om oss.

De hade missat att städa på något ställe (omfattande byggstäd) vilket de åtgärdade snabbt utan någon diskussion eller försvarstal. Läs mer
  • 2019-02-02

Elin E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Har städ varannan vecka. Alltid trevliga oxh gör ett gediget jobb! Alltid fräscht, fint och de tar även hänsyn till våra två katter, bra! Läs mer
  • 2019-02-02

susanne m skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jättefint städat och bra kundservice Läs mer
  • 2019-01-31

Mette K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi har hemstäd 2g/mån. Nöjda med städningen Läs mer
  • Therese L

2019-01-31

Therese L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställde en flyttstädning med kort varsel. Levererade och utförde det perfekt!
    Snabb och bra återkoppling. Hög tillgänglighet. Enkelt förfarande och bra resultat. Återkommer gärna ! Läs mer
  • 2019-01-10

Stefan G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Städning varje vecka hos mig som görs väldigt effektivt och professionellt. Företaget är också väldigt responsiv när jag tar kontakt med dem. Läs mer
  • 2019-01-08

Malin P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    3 timmar städ ungefär var 3e vecka, bokar inför varje vilket fungerat väldigt smidigt - även om fet inneburit att det varit olika personer som kommit och städat.
    Det som hade kunnat höja betyget till 5/5 är möjlighet till städning 2 timmar varannan vecka, priset och/eller att fler av de som städat kunnat bättre svenska eller engelska. Läs mer
  • Magnus D

2019-01-08

Magnus D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hemstädning.
    Mycket bra bemötande!
    Bra service som motsvarar mina förväntningar och prisvärt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-04

johan ö skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Är i stort sett nöjd med flyttstädningen. De hade dock lämnat cigarettfimpar på balkongen vilket känns lite klantigt. Läs mer
  • 2018-11-02

Markenbjörk Invest Ab skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffs! Super trevliga och effektiva! Använder de regelbundet Läs mer
  • 2018-11-02

siyar h skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Kom i kontakt med Hygienteknikerna när jag sålde min bostad och behövde flyttstädning. De skötte detta väldigt bra utan några som helst klagomål från köparen 👌

Efter försäljningen har jag valt att anlita dem hemma till vanlig hemstädning varannan vecka om 3 h vilket känns oerhört skönt och har inte haft några problem alls.

Kan varmt rekommendera Hygienteknikerna
    5 av 5 Läs mer

roula j skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hej!
    Jag köpte flytt- och städhjälp av hygienteknikerna. Jag blev bemött på ett respektfullt sätt. Jag förväntade mig hjälp av företaget och att de ska vara noga när de skulle bära saker och att de skulle städa lägenheten bra. Företaget har duktiga anställda och jag blev jättenöjd. Jag rekommenderar företaget starkt. Läs mer

hanna r skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Punktliga, flexibla, mkt bra kommunikation. Alltid superfint städat o trevlig personal! Kan varmt rekommendera Hygienteknikerna! Läs mer

ramzi h skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag har anlitat Hygienteknikerna för både flytt och städning i samband med flytt samt hemstädning löpande. Är mycket nöjd med samtliga tjänster och deras service! Läs mer
  • 2018-08-26

Alexandra S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Anlitade för flyttstäd i januari 2018. Mycket trevligt bemötande och lägenheten blev hur fin om helst. Hade mögel på kaklet i badrummet där det var oklart och de skulle få bort allt, men de lyckades och kaklet blev skinande rent! Supernöjd:) Läs mer
  • 2018-02-28

Joakim skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Helt okej städning överlag. Tydligt vad som ingår i städningen. Lätta att komma i kontakt med.
    Men, det var mycket damm kvar på en vägg (där en bokhylla stod tidigare) och en tydlig fläck kvar i köket som jag själv fick skrapa bort med nageln. Ville ha lite kompensation för dessa saker så de erbjöd några städprodukter för de ville inte dra av på priset. Dessa fick jag aldrig. Nya ägaren ville ha en del av städningen åtgärdad, men det drog ut på tiden så jag sa att jag betalar inte fakturan förrän det är löst - då blev det fart på dem! De sa att de istället kan dra av på priset om något är fel (motsägelsefullt hyckleri alltså). Allt löste sig till slut, men någon kompensation såg jag aldrig röken av. Läs mer
  • 2017-10-02

Katarina P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med icke renoverade utrymmen kändes fräscha. Läs mer

Sessilia L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Kom med kort varsel och gjorde ett superjobb! Också flexibla och kunde hämta upp nyckeln på annan ort!” Läs mer

Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar” Läs mer

Dan O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    “Mycket nöjd!”
    Varm rekomenderar Läs mer
  • Herman B

2017-09-11

Herman B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Nöjd med städningen! Grym kontakt med företaget från början till slut, rekommendationerna talar sitt tydliga språk. Kanon service! Läs mer
  • Kalle P

2017-08-20

Kalle P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av lägenheten inför försäljning och vi är fortfarande förvånade över att lägenheten kunde bli så ren och fin. Vi hade aldrig kunnat få det lika rent själva. De kom den tid vi hade bestämt och avslutade också den tid vi hade bestämt. Allt var skinande rent, även eluttagen! Ser ingen anledning till att någonsin välja en annan firma. Vi kommer att anlita Hygienteknikerna igen inför flyttstädningen. Läs mer
  • 2017-08-05

Christina Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag fick hjälp med visningsstäd Jag blev bra bemött från början till slut. Läs mer
  • 2017-08-05

Ewa K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Mycket bra städat. Blänkande kakel i kök o badrum. Till och med väggkontakterna blev grundligt rengjorda. Läs mer
  • 2017-08-03

Karin S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastiskt! Vi anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och jag kan inte tänka mig att lägenheten någonsin har varit renare. Fanns inte ett enda ställe i lägenheten som inte var skinande blankt (fattade inte att det gick att få ugnen så ren att den såg ut som ny!?) och alla de små ställen i lägenheten som man själv brukar glömma (lister, hörn, strömbrytare) eller som man inte vill ta i (golvbrunnar, facket för tvättmedel på tvättmaskinen, för att inte tala om mumset under tvättmaskin och bakom spisen), ja verkligen allt var åtgärdat. Jag är ganska petig som konsument och skulle aldrig rekommendera ett företag jag inte är nöjd med, men det går verkligen inte att ge något annat än 5/5 till Hygienteknikerna. Skulle anlita dem igen vilken dag som helst! Läs mer
  • 2017-07-31

Ingela J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Pålitligt och noggrant företag med mkt bra ordning och kundkontakt. Rekomenderas varm! Läs mer
  • 2017-06-10

Jannica S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Har köpt storstädning och nu hemstädning varannan vecka. Allt glänser och jag är helnöjd. Hade absolut inte kunnat städa lika fint själv. Mycket tillmötesgående och serviceminded i kontakt med mig som kund. Jag har anlitat några städbolag tidigare men Hygienteknikerna är bäst! Läs mer
  • 2017-05-21

Jimmy J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny! Läs mer
  • 2017-05-12

Susanne M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi anlitade Hygienteknikerna i Stockholm för storstädning inför försäljning av vår lägenhet. Fantastiskt engagemang, allt blev skinande rent Super nöjd ! Läs mer
  • 2017-05-09

Jonas M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Behövde flyttstäda min lägenhet och anlitade Hygienteknikerna vilket jag inte ångrar. Bra service, trevliga och väldigt bra utfört arbete! Rekommenderas!!! Läs mer
  • 2017-04-26

Olle M skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Fantastisk service! Proffsiga, trevliga och enkla att ha att göra med. Läs mer
  • 2017-04-26

Malin A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med Hygienteknikerna i Stockholm som vi använt både för löpande hemstädning och flyttstädning. Det blir alltid rent och fint och de är serviceinriktade och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-04-20

Martina I skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och flexibel
    Jätte bra städat vi är jätte nöjda! Läs mer
  • 2017-04-17

Adam B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjd med Hygienteknikerna i Stockholm AB . När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt . Kan verkligen rekommenderar Hygienteknikerna till alla . Läs mer

Ulrika D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Allt har varit toppen supernöjd med städningen
    Varmt rekommenderar ! Läs mer

Maria P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra service och effektiv personal Läs mer

Jenny O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    ricktid bra gört. nöjd och glad )) Läs mer
  • 2017-04-10

Mattias V skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    På kort tid kom de och gjorde en flyttstädning då en tidigare städfirma gjort bort sig.

Hygienteknikerna i Stockholm var duktiga och trevliga samt mycket lyhörda och hade ett professionellt bemötande på detaljer jag tyckte de missat på.

Har det nån som står och pekar på detaljer så blir det lika rent och fint som ett Disney-slott och får även den mest kräsna att bli mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-04-05

Lina A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Duktig personal, en fröjd att komma hem till ett skinande rent hem. Bra och personlig kundservice. Läs mer
  • 2017-04-05

Thomas A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna i Stockholm
    Utfört jätte bra arbete vi är supernöjda
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-04-03

Denis H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb leverans, professionellt utförande, vänligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Hygienteknikerna Läs mer
  • 2017-04-03

Mia F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bemötandet från företaget och personalen är mycket bra och professionellt. Läs mer

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma