Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 294 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB 2

2021-05-04
    Bokade en flyttstädning . Blev bra bemött och allt var enkelt. Priset var bra. Mycket nöjd
    2021-04-27
    Proffsiga, punktliga och med hög service.
    2021-04-25
    Har köpt hemstädning och strykning. Det har fungerat i stort sett bra. Bra med kontinuitet med samma person. Städningen har genomförts noggrannt. I vissa fall har jag haft synpunkter på städmetoderna. Det har då handlat om att man använder rengöringsmedel direkt på trasor för att torka av möbler mm med. Det blir för starkt. Golvmoppning har skett med för dåligt urvriden mopp också, alltså för mycket vatten. Vid ett tillfälle användes för hett strykjärn vid strykning så att en blus blev förstörd. Jag vet inte om personen förstod strykjärnets symboler för värme. Personerna som har städat kan inte svenska och har också varit dåliga på engelska. Dock mycket trevliga och bra. Kommunikationen med arbetsledare/kontor har i stort sett fungerat men osäker på om synpunkter jag har framförts har tagits emot. Det skulle vara bra om man fick en muntlig uppföljning av arbetsledaren efter en tid för utvärdering och kvalitetskontroll. Hur som helst, de personer som har städat hos mig har varit mycket sympatiska och tjänstvilliga.
    Kanon!

Anlitat dom flertalet gånger och är seriösa varje gång till bra pris.
    Fönstertvätt.
    Duktig kvinna kom. Trevligt bemötande.
    2021-04-23
    Punktlig, bra kommunikation och väldigt bra städat 👍
    2021-04-22
    Bra bemötande, lösningsfokuserade, trevliga och mycket duktiga på sitt jobb - har anlitat dem de senaste fem åren.
  • Ramzi H
    2021-04-22
    Jag har använt mig av Hygienteknikerna flertalet gånger de senaste åren. Flytthjälp funkar utmärkt och noggrann flyttstädning. Jag blev så nöjd att jag nu även har anlitat dom för hemstädning några gånger. Supernöjd!
    2021-04-22
    God service, bra kontakt via Mail och telefon. Noggranna lokalvårdare, bra kontinuitet.
    2021-04-22
    Gulliga städare som är noggranna.
    2021-04-22
    De gjorde vårstädning. Kylar, fönster med mera.
    Resultatet blev bra och vi är nöjda.
    2021-04-22
    Mycket bra resultat efter varje städtillfälle
    2021-04-22
    Köpte Flyttstäd och flytthjälp. Blev bra bemött, utmärkt städning, trevlig personal. Rekommenderar verkligen.
    2021-04-22
    För det mesta jättebra städning.
    Bra kundtjänst.
    2021-04-22
    Vi har anlitat Hygienteknikerna i flera år för hemstädning och fönsterputsning. Allt arbete de utfört har varit toppen! De är också noga med att berätta om tex en tillfällig ersättare kommer för att utföra städningen eller om, som nyligen, fönsterputsaren fastnat i trafiken och därför blir 10 minuter sen.
    Baserat på våra erfarenheter kan vi varmt rekommendera Hygienteknikerna.
  • M
    2021-04-22
    Mycket nöjd! Pris, kvalitet och kundservice. Återkommer.
    2021-04-17
    Trevligt bemötande, effektiva och bra på det dem gör
    2021-04-07
    Bra kommunikation och fantastisk städat! Skönt också att dom har kollektivavtal.
    2021-04-06
    Jag köpte hemstädning och är super nöjd med mottagande, återkoppling och städningen.
    2021-04-05
    Vi köpte flytt och städ. Allt hanterades med mycket varsamhet och kom fram helt. En av killarna som flyttade talade engelska, dem andra inte men det spelade ingen som helst roll. Killarna var starka, snabba och hade ett gott humör genom hela flytten. Kvinnan som städade vår jättesmutsiga lägenhet gjorde ett superbt jobb. En HEL 2:a på 6,5h!! Priset är i mellanklass men vi fick toppklass service. Dilaver chefen ringde själv upp efter offertförfrågan och kontakten var god. Kände mig trygg genom hela processen.
    2021-04-05
    Hyrde dem för vårstädning av huset.

150kvm, massor av fönster, 2 kylskåp etc.

Allt flöt på och resultatet var bra. Vi är nöjda.
    2021-04-03
    Top notch cleaning done by Hygienteknikerna when I moved out from my rented apartment. Had a great communication with Dilaver as well.

The person doing cleaning appeared before time, and also finished before time. The owner was happy during handover. 🙂
    2021-04-01
    Jättenöjd med flyttstädet. 👏🏼👏🏼
    2021-03-31
    Vi är väldigt nöjda. Kan varmt rekommendera hygienteknikerna
  • ROBIN T
    2021-03-24
    Mycket nöjd! Bokade storstädning av en lägenhet på 60kvm till ett överkomligt pris.
    Städerskan var på plats i tid och gjorde ett mycket bra jobb. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Robin Tack för att vi fick komma städa hos dig. Tack för rekommendationen. Ha en bra dag/ Best Regards Hygienteknikerna i Stockholm AB Hygienteknikerna i Stockholm AB
    2021-03-16
    Grymt bra service! Inget och klaga på
    2021-03-16
    Så bra bemötande, utmärkt städning rekommenderar ⭐️
    2021-03-12
    Mycket bra städat och punktlig o professionell personal
    2021-03-10
    köpte visningsstädning, sköttes utmärkt
    2021-03-08
    Flyttstädningen får godkänt även om vi hade anmärkningar. Dock beställde vi flytthjälp också. Jag undrar om detta ens är en riktig flyttfirma. Personalen som kom och skulle flytta våra saker saknade arbetskläder (riktiga skor, sele att bära med, handskar för att flytta vassa föremål etc). Vidare förstörde de en soffa och en kristallkrona pga att de inte hade kunskap om hur man flyttar dessa saker. Detta trots att jag hade skickat mail, ringt och muntligen på plats påtalat hur viktig kriatallkronan var för oss. Det var en bröllopspresent. Den behövde hängas och det vet alla som jobbar med sådan saker. När lampan kom var den helt krossad och de ställde den på golvet. Lampan är från 1800-talet. Vidare skulle flyttlasset komma vid lunch men det dröjde till kl 20.30 på kvällen innan de kom fram.
    2021-03-07
    Köpte både flytthjälp och flyttstädning.
    Innan fick jsg bra hjälp med svar på frågor etc, kunde även byta dag fr fredag till lördag. Men på flyttdagen kom flyttgubbar en timme för tidigt .
    På städdagen ringde de tidigt på morgonen och frågade hur de kommer in, fast jag avtalat m chef och lämnat nyckel tre dagar tidigare till flyttgubbar . Städningen var dock ok.
    Fakturan blev det fel med , fick be om rätt faktura flera gånger .
    På det hela taget känns det som ett rörigt företag , där ingen vet vad den andra gör , dålig kommunikation
    2021-03-07
    Flytt + städning + bortforsling.
    Allt gick bra trots vissa språkproblem då endast en talade lite engelska, vilket kan bli problem om man skall flytta åt någon som inte talar engelska.
    2021-03-07
    Vi är supernöjda med städning och tjänst. Alltid fräscht och välstädat. Trevligt bemötande och kundfokus!
    2021-03-03
    Mycket nöjd, var på plats i tid, städning utförd exemplariskt och mycket trevliga
    2021-02-26
    Väldigt bra flyttstäd av vår lgh. Vi kommer anlita igen.
    2021-02-24
    jag blev bemött av företag. dem lyssnade noterade o frågade har jag nåt önskemål.har jag allergiker el. liknande.dem var seriösa.personalen gjorde en utmärk jobb,o blev överraskad.det var 1930 talls hus.dem lämnade inte minsta skräp ef.städningen.o jag bokade städningen nu året runt.jag var nöjd o rekomenderar andra.det är inte dyrt heller.tackar företagrt o personalen.
  • Jonas M
    2021-02-24
    Tydliga och proffsiga och jobbet väl utfört! Rekommenderas!
    2021-02-17
    Vi är mycket nöjd med städningen!
    2021-02-17
    Mycket serviceminded bemötande och utmärkt städat.
    2021-02-13
    Bra flyttstädning av lägenhet vid flytt. Skönt att slippa det. :)
    Smidig kontakt.
    Xxxxxxxxxxx
    2021-02-10
    Rent och fint. Bra pris.
    2021-02-08
    Köpte flytt och städning! Mycket snabba och trevliga! Städningen utmärkt! Rekommenderat dom till andra.
    2021-02-04
    God kommunikation och god resultat av städningen.
    2021-02-03
    Jag beställde flyttstädning 2 dagar innan uppdraget skulle utföras. Jag ångrade mig dagen efter tidigt på morgonen det hade inte ens gått 18 timmar efter bokningen. Jag fick aldrig någon bokningsbekräftelse och nu försöker företaget ta betalt av mig med hänvisning till avbokningsvillkorerna. Deras avbokningsvillkorer är 3 dagar innan uppdraget ska utföras. När vi bokade var de mycket väl medvetna om att vi inte hade 3 dagar innan uppdraget skulle utföras för att kunna avboka. All bokning sker på distans alltså mejl vilket innebär enligt konumentköpslagen har man 14 dagars ångerrätt. Jag försöker kommunicera med företaget i flera dagar men får inget svar.
    De har ett dåligt och oproffsigt beteende och jag rekommenderar verkligen INTE det här företaget. De lurar människor medvetet.
    Hej Shadi Det är tråkigt att du upplever situationen på det här sättet. I synnerhet eftersom vi lyckades lösa din situation trots att vi var helt fullbokade (vilket jag förklarade för dig vid vår första kontakt). Vi löste det genom att plocka in extra personal som vi naturligtvis måste ersätta trots att du sedan bokar av jobbet med ca ett dygns varsel. Det vi vill ha betalt för är våra administrativa kostnader och de lönekostnader som detta förde med sig. Vi har naturligtvis dubbelkollat så att vi har stöd för detta i konsumentköplagen. Nedan stycke är en exakt formulering ur konsumentköplagen: " Du kan avbeställa städtjänsten innan den har blivit slutförd. Städfirman har rätt till ersättning om den har fått kostnader, som går att bevisa, på grund av din avbeställning." Våra avbokningsvillkor på minimum 3 dgr finns till för att vi skall ha en rimlig chans att planera vårt arbete och få schemaläggningen att fungera så att vi fortsatt kan hålla ett attraktivt pris på våra tjänster. Med bästa hälsningar Hygienteknikerna i Stockholm AB Hygienteknikerna i Stockholm AB
    2021-02-03
    Mycket nöjda, har inget att klaga på.
  • Viveca J
    2021-02-02
    Flyttstäd.
    Mkt trevligt bemötande.
    Besviken på utförandet - ugnsplåtarna var smutsiga efter städning likaså gallren ovanpå spisen och vissa av hyllorna i köksskåpen.
    Hej Vivecka Vad tråkigt att du upplevde detta . Vi har städgaranti och vi åker alltid ut och återgärdar de brister som kunden upplever. De brister som du beskriver hade vi kunna åkt ut samma dag och hjälpt dig med, men istället så får vi veta det via Reco?? Det är väldigt svårt att kunna hjälpa dig om du inte meddelar oss om de brister du upplevde. vänligen Hygientekniikerna Hygienteknikerna i Stockholm AB
    2021-01-28
    Snabba o effektiva i flytten, flyttstädning utmärkt utförd. Allt till bra pris.
    2021-01-26
    Jag kom i kontakt med Hygienteknikerna efter att det flyttstäd som var utfört i min lägenhet av ett annat företag var under all kritik. Jag fick snabbt hjälp och dom kom redan nästa dag efter första kontakt. Det var ett fantastiskt slutresultat och jag kan VARMT rekommendera dom!
    2021-01-26
    Trevligt bemötande och snyggt jobbat.