Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma — Visa karta

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag!

Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker samt mattvätt och trädgårdsskötsel.

Vår personal genomgår kontinuerligt utbildningar för att garantera att ni får arbetet utfört korrekt och som ni vill ha det. Vi använder miljövänliga produkter och redskap för att spara på miljön.

Är det något som inte känns 100% när vi utfört ett arbete hos er kan ni alltid kontakta oss inom 48h och får det åtgärdat, utan extra kostnad.

Kontakta oss för mer information om hur vi kan göra din vardag lite enklare!

Läs vad 151 kunder tycker om Hygienteknikerna i Stockholm AB

• 2019-10-14

Thomas S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt arbete till bra pris! Läs mer
  • 2019-10-14

Daniel H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi beställde byggstädning av vår lägenhet efter renovering. Offerten kom snabbt och var professionell. Då vi hade lite speciella behov hade vi en dialog innan om vad som behövde genomföras, bland annat lite mer noggrann rengöring av väggarna då vi tagit ner en vägg vilket resulterat i en hel del ingrott byggdamm vi behövde få bort innan målning. Detta missades tyvärr. Trots att vi gick igenom det på plats innan de började städa.

När jag återkopplade missen var Hygienteknikerna väldigt professionella och snabba på att komma ut för att åtgärda missen. På plats blev det däremot en del onödiga diskussioner huruvida det ingick i överenskommelsen eller inte, vilket förtog upplevelsen en del, även om det i slutändan åtgärdades.

I det stora hela är vi helt okej nöjda, men det blev tydligt hur viktigt det är att kommunicera och vara överens om exakt vad som ska göras.

Sedan förstår vi att det absolut finns ett element av merförsäljning av tjänster i branschen, men när man har avtalet en specifik tjänst, som dessutom inte utfördes till 100%, och i dialogen får upprepande förfrågningar/påtryckningar på andra tjänster blir man rätt trött. Läs mer
  • 2019-10-07

Ulrika N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna hjälpte oss med flytthjälp! Medarbetarna var väldigt duktiga och tillmötesgående i sina ageranden. De var extremt försiktiga och frågade efter hur vi ville få det lastad eller om det fanns något som de skulle vara extra försiktga med.

Varmt rekommenderat! Läs mer
  • 2019-10-02

Sofia L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädade min lägenhet med bra resultat. Lättillgängliga och snabba på återkoppling! Läs mer
  • 2019-09-25

Jennie P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Ja jag har haft jättebra samarbete med kvinnan som har sett till lägenheten blev fin och rent! Lägenheten blev godkänd av hyresvärden!
    Det fungerade bra med bokningen Och Mail kontakt! Läs mer
  • fredrik G

2019-09-18

fredrik G skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Tycker det funkande utmärkt å bra bemött!! Väldigt bra resultat ! Läs mer
  • 2019-09-10

Elisabeth S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi bokade Flytthjälp.
    Hygienteknikerna kunde ställa upp på nolltid och hade ett i sammanhanget lågt pris.

Dessvärre uppstod en del kommunikationsfel - Jag har aldrig anlitat flyttfirma förr så jag vet ärligt talat inte alla detaljer de behöver känna till, och vid bokningen fick jag inte så många frågor (bara typ "har ni pianon eller liknande"). Om det första samtalet begärt mer information av mig så hade det troligen varit mindre chockerande för "gubbarna" som kom till platsen. - (vi hade en strulig flytt med två leveransplatser och en svårtillgänglig villa där allt skulle hämtas) så när de anlände och såg platsen så blev det först viss otålig stämning, men det hela redde ut sig och flytten gick som smort.

Med det sagt: de skötte sig mycket bra, packade bilen proffsigt, jobbade snabbt, var vänliga på plats och vi har inget att anmärka! Läs mer
  • MONICA D

2019-09-05

MONICA D skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Toppbetyg för vår flytt/visningsstädning!! (5 räcker inte). Punktliga, fantastiskt effektiva, professionella, ser allt och gör det lilla extra, mycket trevliga. Huset var som nytt!!
    Vi kommer verkligen att anlita Hygienteknikerna igen. /Monica Läs mer
  • 2019-09-04

Emre O skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Punktliga, bra och noggrant genomförd städning. Läs mer
  • 2019-09-03

Amanda H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jättefin städning! Dock lite tråkig attityd när jag talade med personalen i telefon. Ifrågasatte deras estimerade tidsåtgång för städningen och fick då uppmaningen att städa själv. Läs mer
  • 2019-09-02

Åsa Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    hemstädning. Hygienteknikerna genomförde i förra veckan en provstädning, där vi förh kan komma överens om en regelbunden varannanveckas städning hos oss.
    Tycker de varit proffsiga och snabba att återkoppla. Städningen var noggrann o blev mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-29

Supriya K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hygienteknikerna gjorde flyttstädning hos oss.
    Det blev några små extra uppgifter som
    vi frågade de om, och det hjälpte de till på att alldeles utmärkt sätt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • GARY CARL KARI A

2019-08-29

GARY CARL KARI A skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag är extremt nöjd med Hygienteknikernas jobb! Positiva och mycket professionella. Flytten gick som en dans och städningen blev helt perfekt! Läs mer
  • Julia K

2019-08-28

Julia K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb kommunikation och väl utfört arbete! Läs mer
  • 2019-08-26

Josefine L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställde flyttstädning av en lägenhet på 64 kvm.

Vart riktigt snyggt och noggrant städat. Bra kommunikation från att de kom till att de åkte. Beställer gärna från dem igen om det skulle bli något i framtiden! Läs mer
  • 2019-08-23

Sandra F skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra städat, bra kommunikation, bra pris. Läs mer
  • 2019-08-22

Annika J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    vet ej, de har bara varit här en gång hittills Läs mer
  • 2019-08-20

Sven Y skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Städning var fjortonde dag. Utmärkt arbete och ett bra bemötande. Väntar på att få skriva kontrakt Läs mer
  • 2019-08-19

Krisztina B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag beställde en blandat stor- och flyttstädning och allting gick bra. Läs mer
  • 2019-08-16

EVELINA S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Tydligt vad som ingår i flyttstädet vid offert och snabb och bra kontakt. Väl utförd städning och de ringde och berättade när de var klara, väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-13

Tobias K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsigt skinande rent
    Trevligt bemötande
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-08-12

Tommy K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställning av flyttstäd som utfördes.
    Jag hade väldigt lite kontakt med företaget Läs mer
  • 2019-08-07

Torkel L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Stort tack för väldigt fint utförd flyttstädning! Det blev verkligen väldigt fint och städningen var väldigt noggrant utförd. Vi är jättenöjda! Också ett väldigt trevligt bemötande vid alla tillfällen från vår första fråga om offert till att vi möttes upp på morgonen vid lägenheten för att lämna över nycklarna. Toppen! Läs mer
  • liana Lentiana B

2019-08-05

liana Lentiana B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    I needed help in order to move and to clean my apartment after the move. The best company members that I have worked with ever! unbelievable friendly,professional and helpful! The crew went an extra mile in order to complete their tasks and to keep me stress free. No mess and everything very well cleaned.They really made my day! thank you for that, much obliged ! tack så mycket! Läs mer
  • 2019-08-01

Jenny P skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställde flyttstädning. Bra pris och mycket nöjd med resultatet! God kontakt och flexibel i bemötande, inget alls att klaga på! Läs mer
  • Ramzi H

2019-07-09

Ramzi H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Har använt mig av Hygienteknikerna för hemstäd, flyttstäd samt flytthjälp. Jag har varit väldigt nöjd med samtliga tjänster och företagets servicemind gällande allt i tydlighet i bokning till finishen i personalens jobb. Läs mer
  • 2019-07-05

Susanne B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning. Vi träffades aldrig men de utförde arbetet till full tillfredsställelse, inga klagomål från dem som flyttade in efter mig. Läs mer
  • 2019-07-01

Erika N skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jättefin städning och fint kundbemötande av alla vi varit i kontakt med, snabba svar och enkelt att kommunicera. Läs mer
  • Aria K

2019-07-01

Aria K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Snabb återkoppling, väldigt bra service, ser små detaljer som andra inte gjort förut, flexibla och kan komma ut snabbt om det skulle behövas. Jag är väldigt väldigt nöjd. Jag kommer absolut använda mig av Hygienteknikerna igen och även rekommendera familj och vänner. Stort tack er fina hjälp! Läs mer
  • 2019-07-01

Nevenka L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    De har gjort proffesionellt jobb ohchch de var jätte snabba. Mina förväntningar har de uppfyllt ett hundra procent. Läs mer
  • 2019-06-30

Mahmoud H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Punktliga
    Noggranna
    Flexibla
    Utför jobb med mycket tillfredställande resultat
    Jag rekomenderar gärna dem. Läs mer
  • 2019-06-30

Åsa L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Kunde påverka priset utifrån andra offerter jag fått. Jag lyckades även klanta till det och bokade fel månad men dom löste det ändå. Trevlig städerska, smidiga nyckelbyten. Flyttstädningen har inte behövt göras om. Superbra, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-29

Åsa Å skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Trevliga o hårt arbetande. Tyvärr blev det inte helt rent, de borde haft med belysning då det var en flyttstädning o en mörk vinterdag. Läs mer
  • 2019-06-29

Andrej L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Storstädning inkl fönsterputs. Proffsigt bemött med utmärkt städning på utsatt tid. Läs mer

Rebecka S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Behövde storstäda huset efter en renovering och det behövde göras dagen innan midsommarafton. Inga problem att få tid och städningen blir väldigt bra! Allt byggdamm borta även på gömda ställen. Toppen! Läs mer

Roula Joseph S skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Hej!
    Jag beställde både flytt och städhjälp.
    Jag blev bemött på ett respektfullt sätt.
    Jag förväntade mig att få hjälp med flytten, att saker inte går sönder under flytten och att få hemmet rent och städat.
    Jag tycker att personalen var jättetrevliga, duktiga och det gick jätte fort. Hemmet blev välstädat och rent precis som jag önskade.
    Sammanfattningsvis blev jag jättenöjd med hjälpen och jag rekommenderar företaget starkt.
    Roula Läs mer
  • Björn R

2019-06-28

Björn R skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Jag kan rekommendera dem då de är mycket professionella. Läs mer

Bo L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning beställdes av mäklaren och verkar har utförts helt ok. Läs mer

Anneli L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vi är väldigt nöjda med vår flyttstädning, bra pris och bra städat. Bra att ha att göra med. Läs mer

Linda B skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Proffsig städning och trevligt bemötande!
    Jag är alltid nöjd. Läs mer

Srdjan K skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Vara Snabb och hög professionalitet Läs mer

Nils L skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstädning som var bra genomförd. Läs mer

Anna H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Bra, inga synpunkter på flyttstädning i sept 2017 Läs mer

Maria H skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    De har inte kommit och hämtat kontraktet än Läs mer

Anders E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flyttstäd som utfördes med bra kvalitet, bra bemötande och enligt avtalad tid. Läs mer

Gunnel E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Beställt flyttstädning.
    I stort sett OK städning. Man missade dock städning av balkong samt diverse lister mm. Efter kontakt blev missarna åtgärdade förutom utsidan på balkongräcket. Detta har vi fått göra själva. Läs mer

Ludvig E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Ett fantastiskt kundbemötande, flexibelt och personligt. Läs mer

Mattias J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flytt från stockholm till göteborg. Allt flöt väldigt bra och trevligt bemötande från dom. Rekomenderas starkt Läs mer

Anna J skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    Flytthjälp och flyttstäd funkade jättebra. Läs mer
  • 2019-06-26

Birgitta E skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB
    + Alltid väldigt bra bemötande i telefon
    + försöker alltid lösa de problem som uppstår så snabbt som möjligt
    + sällan några fel i faktureringen nuförtiden
    bra och plikttrogen personal, men dock ej proffs på städning
    Nuvarande städerska trevlig och bra. Vill ha långa relationer med den städerska jag fått. Tycker ej om att byta Städerska eller ha vikarier.
    Med vänlig hälsning Birgitta Ellius Läs mer

Suddagummans Gata 7, 168 72 Bromma