Folktandvården Solna

2.0

6 omdömen om Folktandvården Solna

Anders A W
Skrev om Folktandvården Solna

Besökte tandläkaren Feleg Kesete idag. Bra bemötande och trevlig. Lite hårdhänt hantering när röntgenbilderna skulle tas. Tandsköterskan kanske lite ny i sin befattning, men det har vi ju alla varit. Behandlingen därefter smidig och god information gavs. Bettet slipades om och jag tror att det blev bra, kanske lite tidigt att utvärdera. Nöjd och glad gick jag därifrån.

HONEYEH B
Skrev om Folktandvården Solna

Tandläkaren som behandlade mig var trevlig och bra däremot tandsköterskan Sheida hade så dålig och otrevlig attityd. Dessutom var väldigt hårdhänt. Bemötandet av henne var jätte dålig.

Suzette
Skrev om Folktandvården Solna

Sämsta tandläkarna jag varit hos (det fanns EN bra och hon slutade). Kom därifrån med sår på läppen och ful lagning av framtand. Jag kommunicerade om detta (då jag gjort lagning förr på samma tand) ett sista halvdant försök till att få till det, men icke. Sämst var dom. Kom in 15 min försent pga dom och sedan har dom mage att stressa på med min tid för dom är sena. Nu har jag gett detta ställe några chanser och jag byter direkt utan tvekan.

Lnh S
Skrev om Folktandvården Solna

My experience with Folktandvården Solna is decent. But I have one main complaint: My dentist has performed some services without asking, resulting in surprisingly high prices for routine checkups. The worst one was : "information och instruktion vis risk för karies, gingival, eller parodontal sjukdom och kälkfunktionsstörning". For one sentence of the dentist saying : "brush your teeth, especially in the back", I got billed 415 sek... It seemed abusive to me, and I decided to change dentist as a consequence.

Anna O
Skrev om Folktandvården Solna

Jag har inget att klaga på. Jag gillar verkligen min tandläkare även om jag har glömt vad hon heter nu. Enda kan vara att dom inte tar så hårt på det där med tider. Ofta lite försenat vilket kan va lite störande.

Ailicec N
Skrev om Folktandvården Solna

Sämsta tandläkaren!!! OCH dålig bemötande av personalen. En gång hittade de ett hål och sa "äsh den e så liten vi kan laga den nästa år". Så jag gick till en Privat tandläkare en vecka senare, och han hittade 4-5 hål och lagade dom direkt. En annan gång sa jag att det ilade i tänderna o gjorde så förbaskade ont när jag tuggade på något och tandläkaren bara sa "Använd sensodyn". Jag svarade "Jag har använt Sensodyn i 10 år nu." Han sa, "Men använd den en vecka till så ska vi se.." En annan gång sa jag att jag...