Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Folktandvården Solna

Solna Torg 3, 171 45 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Folktandvården Solna

• Suzette U
    Suzette U skrev om Folktandvården Solna
    Sämsta tandläkarna jag varit hos (det fanns EN bra och hon slutade).

Kom därifrån med sår på läppen och ful lagning av framtand.
    Jag kommunicerade om detta (dp jag gjort lahning förr på samma tand) ett sista halvdant försök till att få till det, men icke. Sämst var dom.

Kom in 15 min försent pga dom och sedan har dom mage att stressa på med min tid för dom är sena.

Nu har jag gett detta ställe några chanser och jag byter direkt utan tvekan. Läs mer
  • LNH S
    LNH S skrev om Folktandvården Solna
    My experience with Folktandvården Solna is decent. But I have one main complaint: My dentist has performed some services without asking, resulting in surprisingly high prices for routine checkups. The worst one was : "information och instruktion vis risk för karies, gingival, eller parodontal sjukdom och kälkfunktionsstörning". For one sentence of the dentist saying : "brush your teeth, especially in the back", I got billed 415 sek... It seemed abusive to me, and I decided to change dentist as a consequence. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Folktandvården Solna
    Jag har inget att klaga på. Jag gillar verkligen min tandläkare även om jag har glömt vad hon heter nu. Enda kan vara att dom inte tar så hårt på det där med tider. Ofta lite försenat vilket kan va lite störande. Läs mer
  • Ailicec N
    Ailicec N skrev om Folktandvården Solna
    Sämsta tandläkaren!!! OCH dålig bemötande av personalen.

En gång hittade de ett hål och sa "äsh den e så liten vi kan laga den nästa år". Så jag gick till en Privat tandläkare en vecka senare, och han hittade 4-5 hål och lagade dom direkt.

En annan gång sa jag att det ilade i tänderna o gjorde så förbaskade ont när jag tuggade på något och tandläkaren bara sa "Använd sensodyn". Jag svarade "Jag har använt Sensodyn i 10 år nu." Han sa, "Men använd den en vecka till så ska vi se.."

En annan gång sa jag att jag hittade ett hål. Efter röntgen sa han "Det finns inga hål". Jag sa "Jo, kolla här" och han kollade.."Ja, just det. Du har rätt. Du har ett hål där."

Vill bara säga - Save your teeth, money and time and don't go there! Läs mer

Bästa tandläkarna i Solna:

Lokes väg 4, 14570, NORSBORG