Fondkistan Järfälla

4.3

4 omdömen om Fondkistan Järfälla

Mats J
Skrev om Fondkistan Järfälla

allt bra super service . kan inte bli bättre tack för allt

Michael K gillar detta
Fondkistan Kandema
4.7/5 i betyg av 50 omdömen 4.7 av 50 omdömen
Badge2020

* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu

Catarina J
Skrev om Fondkistan Järfälla

All kontakt med personerna på Fondkistan Järfälla har varit magisk. Vi hade inga särskilda förväntningar vid första kontakten men all hjälp vi har fått har varit ovärderlig. Deras kunnande och empatiska kontakt i den sorg man har, mottog vi med stor tacksamhet. Vi fick hjälp med allting runt begravningen, annonsering och även boupptäckning.

Michael K gillar detta
Dag Å
Skrev om Fondkistan Järfälla

Tjänsten avsåg begravning med gravsättning av kista. Lätt att kommunicera. Fondkistan skötte annonsering och kontakt med kyrkogården, samt närvarade vid själva begravningsakten. Allt till vår fulla belåtenhet..

Nynäshamns Begravningsbyrå
4.7/5 i betyg av 7 omdömen 4.7 av 7 omdömen

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer

Pernilla S
Skrev om Fondkistan Järfälla

Bokade tyvärr inte denna själv utan en släkting till mig som sa de var bra och billiga. Vi satt i begravningsentreprenörens egna vardagsrum. Fanns inga broschyrer eller någon information till mig som "kund" att följa med i hans listor som han gick igenom. Inte en näsduk och allt han gjorde hade kunnat gås igenom on-line, vilket inte var den känslan man ville ha på sitt möte, när man åker för att planera sin pappas begravning. Frågade, vi kanske ville ha en visning för dem som inte kunde komma till sjukhuset, -Varför blir...

Svar från Fondkistan Järfälla

Tråkigt att läsa om er upplevelse av begravningen och mötet med den förra ägaren, speciellt då jag har mycket kontakt med honom och upplever att det har fungerat bra under alla år som han har drivit begravningsbyrån. Michael Kandeman