Fönsterputs Proffs Stockholm

Fönsterputs Proffs Stockholm

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att få en ren och fräsch tillvaro i din vardag. Vi erbjuder fönsterputsning från små till större projekt för både privata personer samt företag. Det är viktigt för oss att leverera god kvalitet med professionalism oavsett uppdrag, för oss är det viktigt att kunden är alltid nöjd med resultatet. Vi älskar det vi gör och det tror vi är nyckeln till ett bra utfört arbete samt nöjda kunder. Ni är välkomna att kontakta oss för rådgivning eller gällande andra frågor kring fönsterputsning

178 omdömen om Fönsterputs Proffs Stockholm

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-26 Verifierad kund
    Snabb service, bra priser. Mina spröjsade fönster blev som nya efter pustsningen.
    Hej,Kajsa B Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-12-20 Verifierad kund
    De är bästa i Stockholm området 😀
    Hej,Orkide S Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevlig personal som utför sitt jobb perfekt och snabbt. Lämnar allt snyggt efter sig
    Hej,Gunnie I Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-12-09 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande alltifrån bokning av tid till utförande. Mycket bra putsning trots att vissa fönster var svåra.
    Hej,Anita C Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-12-03 Verifierad kund
    Snabb och utmärkt service. Inget som helst stök allt sköttes tyst och fint och med stor effektivitet. Fortfarande efter flera veckor är fönstren rena och fina. Mycket uppskattad service.
    Hej,Hans K Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-11-26 Verifierad kund
    Ni är toppen. Duktiga och trevliga.
    Jag köpte fönsterputs. Jag har rekommenderat er till flera grannar och till kompisar
    Hej,christina I Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag tycker att det ha funkat väl. Lätt att komma i kontakt och väl utfört. Rekommenderas!
    Hej,Carina E ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-11-07 Verifierad kund
    Snabba svar, kort tid till utförande och bra utförande.
    Hej,Bastuspecialisten R Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-11-03 Verifierad kund
    De gör ett jättebra jobb med fönstertvätten.

Flera sjuka den dagen men ingen hörde av sig och talade om att de var jättesena.
    Fick gå hemma och vänta.
    Bra om någon hör av sig så man vet och kan planera om sin dag.
    Hej,Margareta J Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-11-01 Verifierad kund
    De gör ett bra jobb fast de måste hänga utanför fönstren för att kunna putsa nederfönstrena på balkongen.
    Hej,Annika C Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-29 Verifierad kund
    Som tidigare år utmärkt fönsterputs till ett rimligt pris, vi är riktigt nöjda! 👌
    Hej,Sune E Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-28 Verifierad kund
    Alltid lika nöjd. Har anlitat fönsterputs proffs i tre år. Punktliga, noggranna & prisvärda.
    Hej,Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-28 Verifierad kund
    Utmärkt utfört arbete men trassel med fakturan varje gång! Jag får ingen faktura men fönsterputs undrar varför jag inte betalat. De säger att de skickar den på mailen men där finns den inte - andra kontakter och bokningar funkar på nätet så adressen r det inget fel på
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vi har anlitat Fönsterputs proffs Stockholm vid 5 tillfällen och har varit mycket nöjda med deras arbete.
    De har alltid kommit på överenskommen tid och jobbar tills dom är färdiga med alla fönster.
    Dom har även torkat det vita runt fönstrena och fönsterbänkarna som vi har tömt på blommor.
    Vi bor i en villa i två plan med många fönster.
    Jag har rekommenderat firman till flera utav våra goda
    vänner som också har varit nöjda efter utfört arbete.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Smidiga, trevliga och duktiga !
    Hej, ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-25 Verifierad kund
    Perfekt putsade fönster av punktliga och trevliga medarbetare. Jag är mycket nöjd!
    Hej,Eva A ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-21 Verifierad kund
    Vi fick snabbt hjälp med fönsterputs trots kort varsel. Vi är 100% nöjda med resultatet och rekommenderar företaget varmt!
    Hej,Elina O ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-13 Verifierad kund
    Våra fönster har aldrig varit så rena och fina. Snickerierna emellan var även de mycket rena. De kom 2 st och efter att drn ena åkt till ett arbete k Södertälje blev en man kvar och han var jätteduktig. ( kom från Ukraina) Jag rekommenderar med glädje denna firma
    Hej,Agneta M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Thomas J
    skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-10-13 Verifierad kund
    De kom med kort varsel och utförde uppdraget perfekt.
    Hej,Thomas J ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-09-24 Verifierad kund
    Superproffs. Punktliga och noggranna!
    Hej,Elin H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Cissi M
    skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-09-24 Verifierad kund
    Andra gången jag anlitat företaget. Denna gång tog det lite längre tid med mera slarv. Påpekade detta som åtgärdades. Överlag mkt nöjd
    Hej,Cissi M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-09-18 Verifierad kund
    Proffsiga och trevliga fönsterputsare
    Hej,Gunnel A ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-09-18 Verifierad kund
    De två pytsarna var Flink, raska o hjälpsamma
    Synd bara att de inte var så duktiga på svenska
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi har väldigt. gamla. och höga fönster som är svåra att hantera och de klarade av detta galant
    2022-06-27 Verifierad kund
    Förväntningarna uppfylldes helt.
    Jag har använt dem för fönsterputs.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra
    Jag har använt företagets tjänster tidigare och jobbet har alltid varit bra
    2022-06-09 Verifierad kund
    Duktig, noggrann person som putsade alla fönster i vårt stora hus. Chefen kom och kontrollerade resultatet efteråt. Nöjda!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har anlitat dem flera gånger, bra på alla sätt och vis!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Man tvättade fönsterna hos min mamma och hon blev så nöjd och glad. En super fin kille som gjorde det och skinande rent blev det.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Har beställt fönsterputs flertalet gånger härifrån och de är punktliga, noggranna men framförallt väldigt effektiva! Mycket nöjd kund.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Riktig bra utförd tjänst med rena fönster och fina fönsterbräder
    2022-05-16 Verifierad kund
    Anlitat flera gånger för fönsterputs. Noggranna, snabba och tysta. Nöjd varje gång med resultatet. Rekommenderas.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Puts av balkonglas och fönster i en trerummare. Enligt överenskommelse kom de två putsarna vid två tillfällen. De var oerhört effektiva med ett bra resultat. De var försenade men detta fick jag information om. I lägenheten finns flera spegelgarderobsdörrar. Om även de putsats hade betyget blivit högsta möjliga.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jätte nöjd även inår! Rekommenderar!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsamma i bokningen och väl utfört jobb.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Kom i tid arbetade effektivt klart bra!
    Hälsar Frans Lorentz
    2022-04-28 Verifierad kund
    Snabb och professionell putsning och vänligt bemötande. Dock såg jag några ojämna ränder på 2 rutor som putsats med lång stång från utsidan, när solen framåt eftermiddagen lyste på fönstren.
    Därför kan jag inte ge högsta betyg, vilket jag annars gärna gjort.
    Förra gången vi anlitade firman var vi 100% nöjda.
    2022-04-28 Verifierad kund
    the inglassing was cleaned in a bad way with a lot of stains as cleaner didn't bother to move the curtain and clean behind it
    Tack för era åsikter, för tydlighetens skull tar vi inte av persiennerna, det ligger inom ramen för den som beställer fönsterputsning. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande trots lite strul med bokningen. Kom i tid, putsade bra.
    Hej,Agneta E!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-21 Verifierad kund
    Så fint! Rekommenderas varmt. Huset förvandlades till världens finaste tack vare jättefint jobb med putsen.
    Hej,Nathalie U!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-12 Verifierad kund
    Snabb och proffsig service! Rekommenderas.
    Hej,Anna E!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-12 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med med fönsterputsningen som utfördes snabbt med fint resultat. Trevligt bemötande. Rekommenderas!
    Hej,Helena M!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-05 Verifierad kund
    Snabbt svar, snabb bokning, snabbt jobb, bra pris, och skinande rena fönster. Supernöjd
    Hej,Gunhild S!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevlig och noggrann fönsterputsare gjorde ett förtjänstfullt jobb.👍
    Hej, Lotta!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jättebra och snabb service! Fönstren blev jättefina och rena.
    Hej, Tove!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-03-28 Verifierad kund
    Är jättenöjd med fönsterputsningen
    Hej, Berit!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-03-17 Verifierad kund
    Fönsterputs. Proffsiga och duktiga killar. Det blev helt glasklart!
    Hej, Elisabeth!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-03-11 Verifierad kund
    Punktliga, noggranna och trevliga. Bara positivt!
    Hej, Agneta!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2022-02-15 Verifierad kund
    Superbra resultat, service och bemötande!
    Hej, Kristoffer!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-12-19 Verifierad kund
    trevligt bemött av mannen som kom en timme senare än avtalad
    tid (fick samtal om försening) mycket bra.
    är mycket nöjd med resutatet
    Jag kan varmt rek. dem.
    återkommer.
    Tack
    Hej,Maj I!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm