Fönsterputs Proffs Stockholm

Fönsterputs Proffs Stockholm

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att få en ren och fräsch tillvaro i din vardag. Vi erbjuder fönsterputsning från små till större projekt för både privata personer samt företag. Det är viktigt för oss att leverera god kvalitet med professionalism oavsett uppdrag, för oss är det viktigt att kunden är alltid nöjd med resultatet. Vi älskar det vi gör och det tror vi är nyckeln till ett bra utfört arbete samt nöjda kunder. Ni är välkomna att kontakta oss för rådgivning eller gällande andra frågor kring fönsterputsning

Läs vad 129 kunder tycker om Fönsterputs Proffs Stockholm 2

2021-12-19 Verifierad kund
    trevligt bemött av mannen som kom en timme senare än avtalad
    tid (fick samtal om försening) mycket bra.
    är mycket nöjd med resutatet
    Jag kan varmt rek. dem.
    återkommer.
    Tack
    Hej,Maj I!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-12-15 Verifierad kund
    Väl utfört arbete till lågt pris.
    Hej,Stefan M!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-12-12 Verifierad kund
    Quick and quiet - did some windows twice without complaint (as we are quite picky)
    Hej,Nicholas C! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-12-01 Verifierad kund
    Perfekt resultat, snabbt jobbat och bra pris
    Hej,Björn W ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-11-22 Verifierad kund
    Det var helt ok så jag är nöjd och återkommer troligen.
    Hej,Brit R ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-11-22 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt utfört. Jättenöjda!
    Hej,Björn U ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-31 Verifierad kund
    Duktiga killar som kan putsa fönstet
    Hej,Annika C ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Riffa Ritva M H
    2021-10-28 Verifierad kund
    Jag hade blivit rekommenderat att anlita Fönsterputs Proffs av en granne som gav mig kontaktuppgifter till företaget.

Jag blev kontaktad direkt efter att jag mejlat dem och bokningen fungerade bra genom bokningskalendern.

Fönsterputsarna kom punktligt, arbetade effektivt och gjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderas!
    Hej,Riffa Ritva M H! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-26 Verifierad kund
    Fönsterputs, utmärkt jobb. Vi är mycket nöjda och bra pris
    Hej,Sune E ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-22 Verifierad kund
    Fina fönster och de gick snabbt och smidigt!
    Hej,Ann M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-14 Verifierad kund
    Trevlig och bra jobb. Inte helt nöjd med glasen på balkongen som inte blev helt rena på nedre halvan.
    Hej,Ari J! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-14 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och prisvärt. Och ett väldigt bra resultat.
    Hej,Malin H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-04 Verifierad kund
    Jag beställde fönsterputs och det kom en rask och trevlig kille, som gjorde ett bra jobb.
    Hej,Karin E ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-10-02 Verifierad kund
    Har aldrig haft så fina fönster. Mannen som putsade mina fönster var dessutom mycket trevlig
    Hej,Agneta M! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-23 Verifierad kund
    Extremt professionella. Snabbt in i lägenheten, snabbt ut. Grymt resultat. Nöjd!
    Hej,Peter ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Cissi M
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra och proffsiga, kom snabbt o flexibelt.
    Hej,Cissi M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-19 Verifierad kund
    En kille kom och putsade alla fönster på en nybyggd inglasad balkong.
    Jättetrevlig och gjorde ett mycket bra jobb.
    Hej,Margareta J ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-18 Verifierad kund
    Fönstertvött. Av inglasad balkong. Ett utmärkt resultat.
    Hej,Ulla I ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-18 Verifierad kund
    Proffsigt och rent. Trevlig personal.
    Hej,Annika B. ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-06 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Fönsterputs Proffs Stockholm till alla. Trevligt bemötande och bra resultat
    Hej,Marcus A ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-09-04 Verifierad kund
    Bra utfört jobb, fina rena fönster kan rekommendera!
    Hej,Erica H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-08-16 Verifierad kund
    proffsigt bemötande
    motsvarade väl våra förväntningar
    noggrann och trevlig personal
    köpte fönsterputsning samt putsning av inglasning och balkongräcken
    Hej,Gösta J ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-08-15 Verifierad kund
    Snabb och bra service! Rekommenderas!
    Hej,Frida M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-08-09 Verifierad kund
    Lyckades rätt bra att få rent glaset som det var kalk på. Annan fönsterputsare klarade det inte alls.
    Hej,Karin S ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi är så himla nöjda! Till exempel ringde de innan för att stämma av eftersom vi bor på en ö. Så duktiga och trevliga fönsterputsare, till bra pris. Kommer anlita igen!
    Hej,Anna-Frida R ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-07-29 Verifierad kund
    Vi hade Patryk som putsade våra fönster. En jättetrevlig kille som gjorde ett fantastiskt jobb!
    Hej,Micaela M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-07-23 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt utförande under krångla förutsättningar. Mycket nöjd med resultatet!
    Hej,Järna-vårdinge Pastorat J ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-07-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bra!!!!
    Verkligen fönsterputs proffs!!!
    Hej,Kibo AB! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-07-03 Verifierad kund
    Bra resultat och väldigt trevliga och behagliga killar. Kommer att anlita dem igen,
    Hej,Anna S ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-28 Verifierad kund
    Allt var bra förutom att det måste ha blivit fel med bokningen. Jag bokade från kl 08 men fick besked han kunde komma först kl 11. Ok inget problem. Men fönsterputsaren hade inte fått kl 11 utan 08. Jag kände på mig att det var osäkert så jag var uppe. För min del gjorde det onget, var T.o.m bättre men jag kunde ha sovit...Annars var det inga problem. Jag fick fina, rena fönster.
    Hej,Maria K! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Victoria F
    2021-06-27 Verifierad kund
    Fick ingen bekräftelse när jag bokade via hemsidan så fick maila om dubbelkolla så bokningen gått igenom, vilket den hade. Hade höga förväntningar utifrån andras recensioner gällande fönsterputs. Förväntade mig så gott som perfekta fönster.
    Fönsterputsningen var okej, fönstren är mycket renare, men inte tipp topp.
    Hej,Victoria F ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-27 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och ordentligt utfört.
    Hej,Katarina H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-27 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt att boka tid för fönsterputs. Mycket bra utfört arbete.
    Hej,Lena B! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och mycket bra utfört jobb. Trevlig person som gjorde fönsterputsningen hos mig.
    Har rekommenderat er till mina vänner.

Jag återkommer igen nästa år för att putsa samtliga fönster i min 3:a!
    Hej,Gunilla E! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-25 Verifierad kund
    Trevligt/proffsigtbemötande.
    Fick rekommendation om företaget, övrigt ingen kännedom.

Jag skrev till dom när jobbet var klart följande:

Tack!
    För ett jättefint utfört arbete.
    Proffsigt.

Trevlig, ordning duktig och artig grabb som gjorde jobbet.
    Hälsa honom det.
    Lycka till med företaget.

Fönsterputsningen var perfekt.
    MVH

Olle
    Hej,Sture O ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-06-25 Verifierad kund
    Noggrann, duktig och prisvärd!
    Hej,Michael B ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-24 Verifierad kund
    Snabb återkoppling. Tydlig kommunikation. Trevliga killar som var här men framförallt excellent arbete.
    Noggrant, hänsynstagande, kunnigt. problemlösande. Högsta betyg!
    Hej,Mats M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-17 Verifierad kund
    Fönsterputs - blev riktigt rent och fint! Trevlig person.
    Hej,Lillian B! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-13 Verifierad kund
    Trevlig personal och mycket proffsigt utfört jobb. Kommer att anlita dem framöver också.
    Hej,Per Å ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-10 Verifierad kund
    Mycket noggrann fönsterputsare. Dock kunde ett fönster inte öppnas av honom så det blev inte putsat emellan. Han saknade hög stege så takfönstret blev inte putsat.
    Hej,Berit H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07 Verifierad kund
    Det är andra gången vi anlitar företaget och vi är jättenöjda! Rekommenderas!
    Hej,StinaZ!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07 Verifierad kund
    Mycket noggrann fönsterputsning och resultatet är vi mycket nöjda med.
    Hej,AnetteP!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, stor flexibilitet, bra utfört jobb till bra pris. Supernöjd!
    Hej,Erika Ö!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt, till riktigt bra pris
    Hej,Robert J! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Sari Kristiina M
    2021-05-07 Verifierad kund
    Super proffsiga och pålitliga. Kan varmt rekommendera.
    Hej,Sari KristIina M! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-06 Verifierad kund
    Mkt fin service i samband med strul i bokningen av fönsterputs.

Trevligt bemötande och toppenresultat!

Hörs igen!
    Hej,Demanesh E!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05 Verifierad kund
    Supernöjd! Mycket noggranna och duktiga.
    Hej,Anna-Lotta H!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05 Verifierad kund
    Köpte fönsterputs. Beställde via telefon, trevligt bemött och snabb tid. Ett bra arbete och jag är nöjd både med resultatet och de som utförde arbetet.
    Hade tidigare erfarenhet, då min hyresvärd EM anlitat företaget efter renovering.
    Hej,Gunnie I! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05 Verifierad kund
    Snabbt och bra jobb av proffsiga killar.
    Hej,Mårten S!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-03-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Snabb återkoppling
    Noggrant utfört arbete - fönsterputs
    Hej,Linda A ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm