Fönsterputs Proffs Stockholm

Fönsterputs Proffs Stockholm

Ring 076-070 92 41 www.fonsterputset.se

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att få en ren och fräsch tillvaro i din vardag. Vi erbjuder fönsterputsning från små till större projekt för både privata personer samt företag. Det är viktigt för oss att leverera god kvalitet med professionalism oavsett uppdrag, för oss är det viktigt att kunden är alltid...

208 omdömen om Fönsterputs Proffs Stockholm

Brita L
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Toppen. Mycket proffsigt gjort.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Kerstin B
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Jättebra, effektiv och trevlig fönsterputsare! Härligt med rena fönster, så rena att man inte ser att det är någon fönsterruta längre. Ok pris också.. Ett litet minus för att det inte gick så bra att komma i kontakt med kundservice innan och att formuläret på hemsidan inte visade vilka klockslag som var bokade.

Elin H

Proffsiga, punktliga och trevliga

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Björn J
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Noggranna, punktliga och kunniga! Fönsterputs av proffs!

Patrik F
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Trevlig, snabba och framförallt putsat så bra! Bästa fönsterputset k stan.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Marianne G
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Har köpt fönsterputs i flera år och är nöjd.

Sten W
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

De kommer i tid som avtalats, de är duktiga och trevliga och fönsterna blir fina.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Maj I
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

trevlig person som kom och putsade mina fönster. även ett mycket bra resultat- Priset är också bra Jag är helnöjd och kan verkligen rek, denna firma

Berit Å
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabb och effektiv fönsterputsning, väl utfört. Jag är supernöjd!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Anna S
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabba och alltid lika bra jobb! Det är lätt att få tid och att boka. Jag är alltid nöjd med dem.

Gunilla H
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Mycket trevligt bemötande både av Bogdan och de som kom och putsade.

Alexander J
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Väldigt nöjd! Jag var sent ute inför en stor fest, men de fixade så de dök upp dagen efter! Grym service, trevlig personal och väl utfört arbete. Ett STORT extra plus var att de även gjorde rent fönsterblecken. Kommer använda er igen!

Mats M
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Proffsiga. Trevliga och så noggranna.

Helén M
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Det är andra året som jag anlitar er till min mamma. Ni är så proffsiga, trevlga fönstrena blir perfekta!

Klas L
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Bra bemötande och jobbet blev utfört bra på tid vi överenskommit

Ebba A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Noggrann, omsorgsfull och vänlig.

Sara P
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Funkar bra att boka och jättetrevliga killar som gjorde ett proffsigt jobb till ett bra pris. Snabbt och smärtfritt, vi har jättefina fönster, tack.

Gösta J
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Kom i tid , tog kontakt innan och genomförde putsningen på ett professionellt sätt med .kt bra resultat. Trevlig pratstund med personalen ö er en fikapaus.

Karin S
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

I stort mkt bra.men det var några kalkstänk som dom inte fick bort på 3 av glasen. Jag hade varit glad om de kunnat ta bort dem.

Sophie H
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Proffsigt och effektivt! Tredje året i rad vi använder oss av Fönsterputs Proffs Stockholm.

Maria A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabb och jättebra service och dessutom bra pris!! Trevlig personal! kommer definitiv att beställa igen!!

Staffan G
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Håller tid och gör ett mycket bra jobb!

Society A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabba prisvärda. Jobbade diskret och rent ned skydd för golv. Jättenöjd.

Mårten S
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Supersnabba och fönstren blev rena.

Therese K
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabb och effektiv fönsterputsning med gott resultat

Katja Naomi Erin A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Professionell, bra och vänlig kontakt för offert. Lätt boka tid. Mycket bra och oerhört professionellt utförd fönsterputs. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Fönsterputs Proffs Stockholm.

Anette P
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Det är andra gången jag använder mig av Fönsterputs Proffs tjänster. Lika nöjd båda gångerna. Snabb återkoppling och bra väldigt bra utfört arbete. Noggrant utfört och fönstren blev fina.

Björn S
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Bra jobb. Fönstren blev jättebra.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Björn S Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Joachim S
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Väldigt nöjd med service och resultat. Stark rekommendation!

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Joachim S Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Birgitta B
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Duktiga och trevliga killar, snabba och ordentligt gjort, dom får gärna komma tillbaka.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Birgitta B Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Kajsa B
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabb service, bra priser. Mina spröjsade fönster blev som nya efter pustsningen.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Kajsa B Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Orkidé S

De är bästa i Stockholm området 😀

Bogdan N och Fönsterputs Proffs Stockholm F gillar detta
Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Orkide S Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Gunnie I
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Trevlig personal som utför sitt jobb perfekt och snabbt. Lämnar allt snyggt efter sig

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Gunnie I Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Anita C
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Trevligt och korrekt bemötande alltifrån bokning av tid till utförande. Mycket bra putsning trots att vissa fönster var svåra.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Anita C Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Hans K
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabb och utmärkt service. Inget som helst stök allt sköttes tyst och fint och med stor effektivitet. Fortfarande efter flera veckor är fönstren rena och fina. Mycket uppskattad service.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Hans K Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Christina I
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Ni är toppen. Duktiga och trevliga. Jag köpte fönsterputs. Jag har rekommenderat er till flera grannar och till kompisar

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,christina I Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Carina E
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Jag tycker att det ha funkat väl. Lätt att komma i kontakt och väl utfört. Rekommenderas!

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Carina E ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Bastuspecialisten R
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Snabba svar, kort tid till utförande och bra utförande.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Bastuspecialisten R Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Margareta J
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

De gör ett jättebra jobb med fönstertvätten. Flera sjuka den dagen men ingen hörde av sig och talade om att de var jättesena. Fick gå hemma och vänta. Bra om någon hör av sig så man vet och kan planera om sin dag.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Margareta J Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Annika C
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

De gör ett bra jobb fast de måste hänga utanför fönstren för att kunna putsa nederfönstrena på balkongen.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Annika C Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Sune E
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Som tidigare år utmärkt fönsterputs till ett rimligt pris, vi är riktigt nöjda! 👌

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Sune E Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Johanna M
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Alltid lika nöjd. Har anlitat fönsterputs proffs i tre år. Punktliga, noggranna & prisvärda.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Barbro A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Utmärkt utfört arbete men trassel med fakturan varje gång! Jag får ingen faktura men fönsterputs undrar varför jag inte betalat. De säger att de skickar den på mailen men där finns den inte - andra kontakter och bokningar funkar på nätet så adressen r det inget fel på

Kerstin W
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Vi har anlitat Fönsterputs proffs Stockholm vid 5 tillfällen och har varit mycket nöjda med deras arbete. De har alltid kommit på överenskommen tid och jobbar tills dom är färdiga med alla fönster. Dom har även torkat det vita runt fönstrena och fönsterbänkarna som vi har tömt på blommor. Vi bor i en villa i två plan med många fönster. Jag har rekommenderat firman till flera utav våra goda vänner som också har varit nöjda efter utfört arbete.

Magnus H
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Smidiga, trevliga och duktiga !

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej, ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Eva A
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Perfekt putsade fönster av punktliga och trevliga medarbetare. Jag är mycket nöjd!

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Eva A ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Elina O
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Vi fick snabbt hjälp med fönsterputs trots kort varsel. Vi är 100% nöjda med resultatet och rekommenderar företaget varmt!

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Elina O ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Agneta M
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Våra fönster har aldrig varit så rena och fina. Snickerierna emellan var även de mycket rena. De kom 2 st och efter att drn ena åkt till ett arbete k Södertälje blev en man kvar och han var jätteduktig. ( kom från Ukraina) Jag rekommenderar med glädje denna firma

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Agneta M ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Thomas J
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

De kom med kort varsel och utförde uppdraget perfekt.

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Thomas J ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.

Elin H
Skrev om Fönsterputs Proffs Stockholm

Superproffs. Punktliga och noggranna!

Svar från Fönsterputs Proffs Stockholm

Hej,Elin H ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm.