Fönsterputs Proffs Stockholm

Fönsterputs Proffs Stockholm

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att få en ren och fräsch tillvaro i din vardag. Vi erbjuder fönsterputsning från små till större projekt för både privata personer samt företag. Det är viktigt för oss att leverera god kvalitet med professionalism oavsett uppdrag, för oss är det viktigt att kunden är alltid nöjd med resultatet. Vi älskar det vi gör och det tror vi är nyckeln till ett bra utfört arbete samt nöjda kunder. Ni är välkomna att kontakta oss för rådgivning eller gällande andra frågor kring fönsterputsning

Läs vad 92 kunder tycker om Fönsterputs Proffs Stockholm 2

2021-05-17
    Fönsterputs - blev riktigt rent och fint! Trevlig person.
    2021-05-13
    Trevlig personal och mycket proffsigt utfört jobb. Kommer att anlita dem framöver också.
    2021-05-10
    Mycket noggrann fönsterputsare. Dock kunde ett fönster inte öppnas av honom så det blev inte putsat emellan. Han saknade hög stege så takfönstret blev inte putsat.
    2021-05-07
    Det är andra gången vi anlitar företaget och vi är jättenöjda! Rekommenderas!
    Hej,StinaZ!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07
    Mycket noggrann fönsterputsning och resultatet är vi mycket nöjda med.
    Hej,AnetteP!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07
    Trevligt bemötande, stor flexibilitet, bra utfört jobb till bra pris. Supernöjd!
    Hej,Erika Ö!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-07
    Snabbt och proffsigt, till riktigt bra pris
    Hej,Robert J! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Sari Kristiina M
    2021-05-07
    Super proffsiga och pålitliga. Kan varmt rekommendera.
    Hej,Sari KristIina M! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-06
    Mkt fin service i samband med strul i bokningen av fönsterputs.

Trevligt bemötande och toppenresultat!

Hörs igen!
    Hej,Demanesh E!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05
    Supernöjd! Mycket noggranna och duktiga.
    Hej,Anna-Lotta H!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05
    Köpte fönsterputs. Beställde via telefon, trevligt bemött och snabb tid. Ett bra arbete och jag är nöjd både med resultatet och de som utförde arbetet.
    Hade tidigare erfarenhet, då min hyresvärd EM anlitat företaget efter renovering.
    Hej,Gunnie I! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-05-05
    Snabbt och bra jobb av proffsiga killar.
    Hej,Mårten S!Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2021-03-21
    Trevligt bemötande
    Snabb återkoppling
    Noggrant utfört arbete - fönsterputs
    2021-03-12
    Extremt snabb återkoppling, lyhörda till våra behov och önskemål och både snabba och noggranna i sitt arbete. Vi blev väldigt nöjda med slutresultatet!
    2020-11-23
    Snabb och proffsig fönsterputs!
  • Lindqvist & Engström AB
    2020-11-21
    Snabb leverans, rena fönster och bra pris 👍🏼
    2020-11-05
    Bra och snabbt utfört arbete. Företaget tillgängligt även på tfn. Mycket trevligt bemötande av dem vi var i kontakt med. Fick företaget på rekommendation. Även jag rekommenderar företaget.
    2020-11-02
    Jag har bara positivt att säga.
    Tänker anlita Er igen då pandemin minskat.
    2020-10-29
    Fönsterputsning till en inglasad altan.
    Trevliga killar med ett bra bemötande.
    Förväntningar, rena fönster.
    Mycket duktiga killa och fönstren blev riktigt fina.
    De kommer att få komma till mig igen och göra rent rutorna.
  • Margot N
    2020-10-27
    fönsterputs på inglasad balkong. Imponerad av deras duglighet och vänlighet
    2020-10-21
    Fönsterputs, Fick en tid väldigt snabbt, Snabb o effektivt,
    Fönsterputsare.
    2020-10-21
    Skinande rena fönster till ett bra pris
    2020-09-16
    Fönsterputsning. Mycket trevliga och korrekta i sitt bemötande mot mig som kund både i telefon och i mitt hem. De kunde hjälpa mig med att få en tid inom någon dag, då jag hade bråttom att få fönstren rena inför en fotografering. Mycket bra pris. Noggranna. Har aldrig haft så rena fönster. Det går knappt se att det finns några rutor.

Erika
    2020-09-08
    Fönsterputsning 4-sidigt. Snabb återkoppling. Bra dialog. Väl utfört arbete.
    2020-08-07
    Fönsterputs 2-våningsvilla

Mycket bra bemötande.

Fått rekommendation av granne och jag blev också mycket nöjd med resultatet.

Noggrant och snabbt utfört arbete.
    2020-08-05
    Vi var fyra hushåll som fick vår inglasning putsade. Killen som tog hand om våra fönster var otroligt duktig. Vi fyra är jätte nöjda. Vi kommer givetvis höra av oss nästa gång som behovet uppstår.
    2020-08-05
    Företaget var tillmötesgående och snabba på att svara.
    Förväntade mig rena fönster vilket jag också fick. Allt som allt väldigt nöjd med både pris och resultat!
    2020-06-25
    Jättetrevlig personal och snyggt jobb.
    2020-06-17
    Fönsterputsning, en rengnig dag och många fönster men ändå blev det ett strålande resultat
    2020-06-17
    Mina fönster blev skinande rena!
    Trevliga o tillmötesgående
    Kommer absolut att vända mig hit igen när det blir dags att putsa mina fönster igen!
  • Michael S
    2020-06-08
    Snabba, Effektiva och Professionella
    2020-05-21
    Snabbt och bra! Kan rekommendera företaget
    2020-05-21
    De var artiga, snabba och lämnade ett professionellt resultat efter sig. Utmärkt!
    2020-05-12
    Mycket fint och trevligt bemötande.
    Mina förväntningar överträffades och balkongen blev så fin - de putsade inte bara fönstren utan rengjorde även stålrören/-lederna kring balkongen (på utsidan) så att de blev rengjorda från smuts.

Kommer även att boka tid med dem för att putsa de övriga fönstren i lägenheten.

Mycket bra och gav verkligen "mersmak", dvs hoppas att vi i vår bostadsrättsförening får möjlighet att åter få det fantastiska erbjudande vi fick.
    2020-05-11
    Fönsterputs lägenhet inne + inglasad balkong. Snabb och flexibel återkoppling. Bra utfört arbete.
    Jag är nöjd och skulle gärna rekommendera er.
    Hej Klas L.! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-05-03
    Tredje gången vi beställt fönsterputs av en lägenhet på flertalet dubbel-fönster. Putsen utfördes snabbt, ordentligt och rent! Mycket nöjd kund :)
    Hej Vian H.! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-04-28
    Snabbt och korrekt. Beställde fönsterputs då vi har rätt många fönster rekommenderades ett hembesök vilket skedde dagen efter med offert senare samma dag. 1 vecka senare var fönstrens putsade. Vet inte hur det ska kunna bli mycket bättre.
    Hej Sören G.!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Wilhelm H
    2020-04-24
    Utmärkt service och leverans av trevlig personal. rekommenderar varmt. Fönsterputs Proffs Stockholm hjälpte mig med fönsterputsning på vårt hus och kunde hantera mycket svåråtkomliga fönster med gott resultat
    Hej Wilhelm H.!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-04-20
    Beställde fönsterputsning, och fick ett väldigt trevligt bemötande av de två som kom och gjorde ett utmärkt arbete åt mig. Kommer att ringa dom igen nästa gång jag behöver hjälp med putsningen.
    Hej Ingvor A.! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-04-17
    Mycket bra och proffsiga, kan varmt rekommendera dem. Dessutom billiga
    Hej, Cathrine U!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-04-16
    Fönsterputsningen blev mycket väl utförd och de kom förbi innan för att se över omfattning och typ av fönster för att kunna ge ett pris innan.
    Hej, Kristina T. ! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-04-14
    Smidig bokning och bra service - kom i tid och gjorde ett kanonjobb. Vi är jätte nöjda!
    2020-04-07
    Anlitade Fönsterputs Proffs Stockholm för att putsa våra fönster och glasbalkonger. Priset var bra, kommunikationen snabb och enkel och de kunde utföra jobbet bara några få dagar efter första kontakt. Trevliga och snabba killar som utförde jobbet. De missade ett par fönster i ett rum men kom tillbaka dagen efter och fixade det. Vi är supernöjda :)
    Hej, Lida! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
  • Sabina S
    2020-04-06
    Jag köpte fönster putsning
    Jättefint blev det förutom ett fönster som blev väldigt repigt tyvärr syns det väldigt tydligt så att fönstret måste bytas.
    Blev bra bemött av företaget.
    Ja dom levde upp till förväntningarna förutom det repiga fönstret.
    Mvh Sabina
    Hej,Sabina S!. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-02-12
    Fönsterputs utvändigt supernöjd. Kommer att anlita igen.
    Hej!Carl J. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-02-03
    Väldigt nöjda med tvätten av våra fönster. De har sällan varit så fina.
    Fönsterputs proffs håller tider, är trevliga, noggranna, snabba och prisvärda.
    Rekommenderas varmt.
    Hej!Barbro M. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2020-01-22
    Dem är super snabba och wow vilket resultat. Dem är Bäst!
    Hej!Tara.Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2019-12-06
    Trevlig personal
    Bra utfört
    Hej!Susanne C. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2019-11-28
    Kanon proffsiga och punktliga !
    Hej!Karl W. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm
    2019-11-07
    Fönsterputs Proffs Stockholm åtar sig, trots namnet, även andra uppdrag. Hos oss tog de hand om vår vildvuxna häck runt det hus vi håller på att flytta in. Häcken ser jättefint ut nu. Vi är mycket nöjda med arbetet. Dessutom städade de noga efter sig till minsta kvist. Vi kan varmt rekommendera dem.
    Malgorzata Kozlowicz
    Tomasz Wozniak
    Upplands Bro
    Hej!Malgorzata I. Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Mvh.Fönsterputs Proffs Stockholm. Fönsterputs Proffs Stockholm