Footway

Footway

3.7

Footway – Skor på väg! Vi har damskor, herrskor och barnskor från hundratals varumärken - alltid i lager! 180 dagars öppet köp, prisgaranti, fri frakt och alla skor i lager - så blir det på ett företag där kunden regerar! www.footway.se

3 omdömen om Footway

JOSEFIN A
Skrev om Footway

Jättebra skoaffär på nätet. Snabb leverans och suverän kundtjänst. Har alltid fått hjälp snabbt, oavsett om det handlat om felbeställning, retur eller reklamation.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mikaela S
Skrev om Footway

Köpte skor 3 för 2 försökte byta en storlek på 1 par av dessa. Men när jag gkorde bytet så fick jag betala fullpris för paret jag bytte. Väldigt dålig och otrevlig kundservice. Aldrig varit med om att ett byte ska vara så krångligt. Fick lov att returnera alla 3 skor göra en helt ny beställning om jag skulle kunna ta del av 3 för 2. Orimligt invecklat och krångligt när jag bara ville byta 1 par skor.

Joakim B
Skrev om Footway

Jag har hittat en väldigt bra skoaffär. På nätet (!) till på köpet. Beställde fyra par skor häromsistens. Utbudet var bra, fanns mycket att välja mellan. Jag var lite skeptisk till en början måste jag erkänna, hur kommer skon kännas på foten och även hur ser den ut irl? Efter beställningen dröjde det inte länge innan det pep till i telefonen och jag kunde gå och hämta ut leveransen från mitt närmsta postombud, snabbt hanterat och inga restnoteringar. Väl hemma upptäckte jag att ett par skor var för små och ett par kändes...

Tobias B gillar detta
Tunby Fritid