Fordonsmäklarna Sollentuna

Fordonsmäklarna Sollentuna

Välkommen till Fordonsmäklarna Sollentuna!

På Bollstanäsvägen 1 i Sollentuna hittar du Fordonsmäklarna Sollentuna! Vi är ett team med lång erfarenhet i branschen och experter inom varje område. Allt från värderingsmän och bilförsäljare till mekaniker och rekonditionerare.

Hos oss hittar du en rad olika märken såsom: Subaru, Isuzu, Ligier, Sunliving, Maxus, Hyundai och många fler.

Vi på Fordonsmäklarna ser alltid till ditt bästa och vårt mål är att du ska vara 100% nöjd efter affär med oss. Oavsett om du letar efter din nya drömbil eller vill sälja din gamla så hittar vi rätt lösning för dig.

Läs vad 22 kunder tycker om Fordonsmäklarna Sollentuna 2

• MARIA S
    skrev om Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-07-27
    Skojare utan någon som helst service! Akta er.

Sambon beställde en Hyundai i10 sent i april då dem hade en väldigt förmånlig kampanj. Vi behövde bilen till midsommar och enligt säljaren så skulle det ta mellan 4-8 veckor. Det passade oss bra och vi skrev på papperen för att beställa bilen.

I midsommarveckan har vi inte hört ett ljud från säljaren eller annan och ringer upp för att kolla statusen. Säljaren ljuger oss rakt upp i ansiktet och säger att han ursprungligen har sagt 8-12 veckor och att bilen kommer om maximalt 4 veckor från nu.

När 12 veckor har gått (idag 27 juli 2021) så har vi inte hört något från säljaren och kontaktar honom återigen. Då får vi till svar att bilen inte finns tillgänglig och att det ”ser ut” som att det ska ta 4 veckor ytterligare. Inte en ursäkt, ingen kompensation. Ingenting av värde har kommit utav detta.

Mitt råd är att aldrig utnyttja detta skojarföretag och jag råder alla som upplever detta att recensera så att fler slipper uppleva skiten.
    2021-07-02
    Jag blev väl bemött av er säljare.
    Jag hade förväntningen att hitta en lämplig bil och få ett bra pris för min inbytesbil. Jag hittade en Hyundai Kona electric, som jag tyckte om och fick ett hyfsat pris för min gamla bil.
    När jag hämtade den nya bilen och fick instruktioner av säljaren tyckte jag att instruktionerna var ganska kortfattade.
    Dagen efter, när jag skulle starta bilen efter laddning var den helt död. Vi kontaktade säljaren som föreslog att vi glömt någon lampa på och att batteriet var urladdat. Jag hade inte glömt någon lampa på. Tillsammans med min sambo fick vi fram felet. Det borde Fordonsmäklarna avhjälpt som en del av sin leveransservice, bilen var inte OK. Nu har vi hittat felet och avhjälpt det.
    Hej Kristina Tråkigt att ni inte kände er helt nöjda med genomgången av er nya Hyundai. Vi brukar alltid fråga om det är något särskilt man vill gå igenom annars tar vi en generell genomgång av bilens nödvändigaste funktioner. Att ni hade startproblem dagen efter köpet låter inte roligt, återkoppla gärna till oss om ni har frågor eller funderingar kring bilens funktioner och gärna med felet ni hittat som vi uppenbart själva inte åtgärdat innan leveransen. På detta sätt får vi möjligheten att lära oss av våra misstag och se till att det inte händer igen. Ha en fin sommar i er nya Hyundai Electric önskar vi på Fordonsmäklarna Sollentuna Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-07-01
    Allt funkade bra och smidigt.
    Vi köpte en mopedbil, Ligier.
    Hej Pär Kul att allt kring affären funkade precis som ni tänkt er! Hoppas att er snygga JS60 ger er många roliga timmar bakom ratten Hälsningar Fordonsmäklarna Sollentuna Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-07-01
    Blev bemöt precis som jag förväntat mig. Proffsigt
    Proffsigt är precis vad vi vill leva upp till! Tack Martin för ert fina omdöme, trevlig sommar önskar vi på Fordonsmäklarna Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-06-29
    Trevligt och vänligt bemötande!
    2021-06-29
    Snabbt och bra bemötande och snabb affär när jag bestämt mig för min Volvo V70. Även bra information att ta med mig.
    2021-06-29
    Mycket nöjd med servicen från första kontakt till att jag fick min bil levererad av Carl.
    Tack Malin för er fina recension! Varmt välkomna åter när det är dags sälja eller köpa en bil framöver! Hälsningar Fordonsmäklarna Sollentuna Fordonsmäklarna Sollentuna
    Trevligt bemötande från säljaren Carl
    Precis som vi vill att det skall vara! Varmt välkomna åter! Fordonsmäklarna Sollentuna Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-04-13
    Köpte en ny bil. Bra bemötande, allting var ordnat när jag kom och det gick smidigt och bra. Är mycket nöjd!
    Hej Lina Kul att ni känner er nöjda med bemötandet och att allt var i sin ordning när ni kom till oss! Varmt välkomna åter, hälsningar Fordonsmäklarna Sollentuna Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-03-27
    Köpte bil av sohran helt rätt man på rätt plats
    Hej Niclas Tack för ert fina omdöme! Sorab tillsammans med övrig personal tackar för förtroendet. Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-03-21
    Vi köpte en bmw och var jätte super nöjda över bemöttandet av försäljare. Mina förväntningar var de jag förväntade mig. Upplevelsen var fantastiskt.
    2021-03-11
    Bra bemötande och allt fungerade.
    2021-03-08
    Köpte en bli hos Fordonsmäklarna Sollentuna. Fick jättebra bemötande, bra erbjudande för min bil som insats. Jättenöjd med helheten av affären.
    2021-03-05
    Väldigt trevlig säljare, väldigt nöjd! Hoppas han får bra lön i år😀👍
    2021-03-05
    Vi blev trevligt bemötta av proffsig säljare.
  • Per W
    skrev om Fordonsmäklarna Sollentuna
    2021-03-03
    Hej jag köpte en Hyundai i10 och det var härligt bemötande och trevlig försäljare.
    Jag fått svar när jag har mailat frågor och är nöjd.
    Skulle varmt rekommendera.
    2021-03-01
    Bra medarbetare, man trivs och känner sig trygg. Bra service. Jag tänker definitivt handla bil där igen nästa gång. Vi hade Zohrab som försäljare, rekomenderas.
    2021-02-23
    Trevligt och smidig affär. Det var lätt att kunna få kontakt och komma överens.
    2021-02-19
    Bilköp, jag blev bra bemött, leverans av bilen fungerade bra.
    2021-02-11
    Bilen är en Hyundai Kina. Bemötandet var bra. Företaget levde upp till mina förväntningar.
    2021-02-04
    En riktig professionell och trevlig säljare som heter Sohrab sålde en otrolig fin bil till oss med ett Schysst Pris. Vi är super nöjda med affären .
    Tack :)
    2020-12-06
    Två oberoende verkstäder konsterande direkt efter köp av bilen att den här ett kylarläckage. Fordonsmäklaren ville inte ta på sig ansvar. Oseriöst företag
    Hej Jesper vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa service och garantihandläggning. Tyvärr fanns ej felet när bilen var i våran ägo och informationen om att din bil hade detta fel kom in till oss 1 månad efter att du hämtat ut bilen. Tveka inte att kontakta oss på info@fordonsmaklarna.se Fordonsmäklarna Sollentuna