Formedico Estetik

Formedico Estetik

formedico.se
  • Badge2022
Boka tid Ring 08-509 218 62 Dela

Trivsam skönhetsklinik i Hammarby sjöstad som varit verksam i nuvarande lokaler sedan 2017. Vi har ett stort utbud av hudbehandlingar och injektionsbehandlingar som utförs enligt beprövade metoder. Våra behandlare är legitimerade och certifierade. Johan Formgren är legitimerad läkare och ägare och driver verksamheten tillsammans...

107 omdömen om Formedico Estetik

Sedan starten hos Reco 2018

Helena I
Skrev om Formedico Estetik

Så tacksam att jag hittat Formedico Estetik, blir alltid väl mottagen på ett ytterst proffsigt och trevligt sätt. Kommer alltid att göra mina profhilo behandlingar där, finns ingen som kan konkurrera🫶🏼

Svar från Formedico Estetik

Tack Helena! Det värmer och glädjer oss här på kliniken. Jag framför ditt omdöme till hela teamet. Johan

Marie E V R
Skrev om Formedico Estetik

Fint bemötande, snygga och smakfulla lokaler. Bra konsultation, och behandlingen var toppen. Super nöjd med resultatet. Kan rekommendera Charlotte! /Marie

Svar från Formedico Estetik

Hej Marie, Vilket fint omdöme! Det värmer och gör oss alla lite stolta över det vi gör. Jag skall framföra ditt omdöme till Charlotte. Mvh Johan

Lisa V
Skrev om Formedico Estetik

Fantastiskt bemötande av Charlotte på både konsultationen samt behandlingen. Blev så omhändertagen och mycket nöjd med min behandling samt resultat. Formedico är dessutom en otroligt fin salong, härligt ställe att bli omhändertagen på. Kommer definitivt tillbaka!

Svar från Formedico Estetik

Men va härligt att höra! Precis vad vi hoppas kunna åstadkomma här hos oss. jag skall framföra ditt beröm till Charlotte. Tack för ditt finfina omdöme och att du tog dig tid att göra det. Mvh Johan

Angela G
Skrev om Formedico Estetik

Professionellt, lyhörda och fin klinik. Är super nöjd!

Johanna T
Skrev om Formedico Estetik

Är alltid lika nöjd efter mina besök! ⭐️

Nike L
Skrev om Formedico Estetik

Proffsigt och vänligt! Enkla att ha och göra med och bra resultat!

Barbro A
Skrev om Formedico Estetik

Mycket trevlig och kompetent personal! Jag kände stort förtroende och att råden jag fick var uppriktiga!

Terese W
Skrev om Formedico Estetik

Charlotte är professionell, kunnig och trevlig. Rekommmenderas!

Jessica L
Skrev om Formedico Estetik

Professionellt bemötande och nöjd med min behandling som alltid! Spelar ingen roll vem man går till alla är grymma!

Lena M
Skrev om Formedico Estetik

Är alltid nöjd och känner mig snygg efter ett besök hos Charlotte. Hon kan sin sak så man är i trygga händer.

Rebecka U
Skrev om Formedico Estetik

Jag kände att min hud var trött och behövde lite energi då kollade jag med Charlotte vad vi skulle hitta på. Det blev en herbspeel. Kändes jättebra efteråt (lite stickigt under tiden). Charlotte är så proffsig, trevlig och omtänksam. Hon är min go-to person när det gäller att ta hand om min hud.

Anna L
Skrev om Formedico Estetik

Jättefint bemötande och skön musik. Jag blir alltid supernöjd med mina ögonbryn och yumi lashes.

Charlotta H
Skrev om Formedico Estetik

Tog botox hos Johan och resultatet blev katastrof😥 Men, fick tillbaka pengarna, så det var ju kurage från dom. Men led i ett halvår av sviterna.

Svar från Formedico Estetik

Hej Charlotta, ja det var tråkigt att det inte blev ett bra resultat när jag behandlade ditt gummy smile och jag är uppriktigt ledsen för att det blev som det blev. Du skall ha tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Med vänlig hälsning, Johan

Marie R
Skrev om Formedico Estetik

Seriöst, tryggt och proffesionellt bemötande! Jag har gjort hudbehandlingar och läppar och mina förväntningar överträffades! Naturligt och fint resultat av behandlingarna! Jag kan starkt rekommendera Formedico!

Svar från Formedico Estetik

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme Marie. Det värmer och gör oss övertygade om att vi är på rätt spår! tack för att du rekommenderar oss. Johan och teamet på Formedico estetik

Jenny S
Skrev om Formedico Estetik

Jag använder Formedico regelbundet för mina volymfrransar. Emma är fantastisk och är förutom en skicklig hantverkare även oerhört trevlig med social kompetens. Det gör besöken ännu trevligare!

Ilona M
Skrev om Formedico Estetik

Det bästa, noggranna, professionella, kunniga på behandlingarna de utför. Väldigt nöjd och har gjort många behandlingar här.

Eva D
Skrev om Formedico Estetik

Har provat flertalet olika ansiktsbehandlingar hos Anna och går alltid nöjd därifrån. Hon är varm, proffsig och kunnig! Kommer även med råd och tips gällande behandlingar och hudvårdsprodukter.

Solblomma H
Skrev om Formedico Estetik

Alla på Formedico är duktiga och ser till kundens bästa och inte den egna portmonnän!

Micaela G
Skrev om Formedico Estetik

Har gått hit något år nu och gjort yumi lashes. Blir alltid otroligt fint bemött, resultatet blir alltid kanon och det känns väldigt lyxigt. Lokalen är fin och lugn.

Marina D
Skrev om Formedico Estetik

Alltid trevlig bemötande och professionell personal! Känner mig trygg hos Formedico och väljer att göra alla mina behandlingar här, sist HyPro Hydrafacial Profhilo och var supernöjd med resultatet!

Linnéa M
Skrev om Formedico Estetik

Varje besök är ett nöje. Dom är superproffsiga och ödmjuka och tar emot en med värme. Jag tycker i vanliga fall att många behandlingar är obehagliga men jag känner mig alltid trygg hos Formedico. Man märker att dom är kunniga och att dom verkligen vet vad dom gör. Jag har genom åren testat flera olika behandlingar.

Carmen S

Proffesionell och lyhörd personal

Catrin B
Skrev om Formedico Estetik

Nyligen gjort läppar hos Johan. Naturligt och fint,. Ansiktspeel hos Anna. Supernöjd med allt! Alltid trevligt bemötande och proffsigt.

Teresa B

Kunniga, tålmodiga och kompetenta! En oas 🥰

Maria S
Skrev om Formedico Estetik

Alltid bra bemötande. Professionell personal. Fin och trevlig klinik. Gjorde yumi lashes. Emma jätteduktig och noggrann. Kan rekommendera.

Christine L
Skrev om Formedico Estetik

Professionella men ändå personliga.!

Lousie E
Skrev om Formedico Estetik

Gjorde en PRX-T33 och det var super! Fick bra hjälp med min torra hud.

Åsa A
Skrev om Formedico Estetik

Ligger nära, kan bli bättre på kundfokus

Svar från Formedico Estetik

Hej Åsa, tack för ditt ärliga omdöme. Jag vill gärna höra lite mer om hur vi kan bli bättre och om hur du upplevde mötet med oss senast. Med vänliga hälsningar, Johan

Jane M
Skrev om Formedico Estetik

Formedico har alltid givit mig ett professionellt och informativt bemötande inför mina behandlingar vilket visar på den kompetens samtliga som arbetar hos Formedico har. Jag känner mig alltid trygg i samband med behandlingar hos Formedico och har alltid varit mer än nöjd att jag valt att välja Formedico för mina behandlingar. Vid mitt senaste besök behandlades jag med Profhilo vilket var rätt föreslagna val för mig.

Ankie W
Skrev om Formedico Estetik

Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande 😁

Veronica A
Skrev om Formedico Estetik

Alltid proffesionellt, vänligt och tryggt bemötande!

Stort tack för din rekommendation Veronica:-) Välkommen åter! Johan

Åse H
Skrev om Formedico Estetik

Trygg, professionell personal. Gått hos Charlotte som har stort sinne för det estetiska.

Svar från Formedico Estetik

Hej Åse, jättekul att du blivit nöjd med bemötande och behandling hos oss. Stort tack för att du skrivit ett omdöme. Mvh Lotta och resten av teamet.

Anna B
Skrev om Formedico Estetik

Lyhörda Komptenta Alltid ett varmt och proffsigt bemötande utifrån varje kunds önskningar och behov.

Svar från Formedico Estetik

Hej Anna, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det är jättevktigt för oss med feedback från våra kunder. Välkommen åter, Teamet på Formedico

Märta B
Skrev om Formedico Estetik

superproffsiga! återuppföljning osv ! tar sig tid

Svar från Formedico Estetik

Vad kul att du blev nöjd med din rynkbehandling. Tack för dina fina vitsord! Hoppas du får en trevlig helg och välkommen åter. Teamet på Formedico estetik.

Emma Linnea Cordelia S
Skrev om Formedico Estetik

Gått och gjort fransarna hos Emma i flera år. Bäst är hon!

Svar från Formedico Estetik

Härligt att du är nöjd. Vi är så tacksamma för din rekommendation och jag skall framföra detta till Emma, Team Formedico

Kristina L
Skrev om Formedico Estetik

Trevligt bemötande och är mycket nöjd med behandlingen.

Svar från Formedico Estetik

Hej Kristina, Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss och din Profhilo behandling. Det är värdefullt för oss. Med vänliga hälsningar, Johan och resten av teamet på Formedico.

Kalina G
Skrev om Formedico Estetik

Jag blev bemött väldigt bra 👍 Jag var där och fick botox i arga rynkan och var super så mina förväntningar var precis vad jag hade hoppats på 🙏🙏

Svar från Formedico Estetik

Hej Kalina, Toppen att du blev nöjd med din rynkbehandling och att dina förväntningar infriades. Stort tack för att du rekommenderar oss. Välkommen åter, Team Formedico

Lovisa Ö
Skrev om Formedico Estetik

Har gjort flera olika behandlingar på Formedico och alltid varit mycket nöjd med så väl resultat som bemötande!

Svar från Formedico Estetik

Hej Lovisa, först och främst tack för att du rekommenderar oss här på Reco. Det är värdefullt för oss med din feedback. Önskar dig välkommen åter för ny ansiktsbehandling eller annan behandling. Mvh Johan och Anna mfl

Petra R
Skrev om Formedico Estetik

Superfint ställe. Sååå proffsig, kunnig och omhändertagande personal, med alla de senaste behandlingarna inom skönhetsvård med bra priser! Alltid lika nöjd/Petra

Svar från Formedico Estetik

Hej Petra, Jätteroligt att du blev nöjd med sista behandlingen. Det fina är ju att den fortsätter att jobba i huden i 4-6 månader till. tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. Johan och resten av gänget på Formedico

Marie S
Skrev om Formedico Estetik

Mycket trevligt bemötande och jag fick svar på dom frågor jag ställde vilket gör att jag känner mig trygg.Resultatet blev så bra.Först en ansikts rengöring och vid nästa bokning gjorde jag Botox och fillers en en Profhilo. Är så nöjd 😊

Svar från Formedico Estetik

Hej Marie, Så roligt att du blev nöjd:-) Profhilo är ju en av våra absolut mest populära behandlingar och en av behandlingarna vi i personalen gör regelbundet. Jag kommer framförs din fina feedback till Lotta. Tack för att du rekommenderade oss, Johan på Formedico

Johanna L
Skrev om Formedico Estetik

Ville så gärna något med mina läppar. I flera år. Bokade tillslut hos Lotta . Hon är fantastisk och jag är så nöjd . Känner mig så fin , bara för min skull . Tack Lotta för du är så proffsig och gör det naturligt!.

Svar från Formedico Estetik

Hej Johanna och tack för ditt fina omdöme. Jag ska framföra det till Lotta. Superkul att du blev nöjd med din läppbehandling. Välkommen åter, Team Formedico

Ilva M
Skrev om Formedico Estetik

Väl bemött Förväntningarna är alltid orimliga Men jag var ändå nöjd med resultatet Men det försvinner och måste ske regelbundet och det är för kostsamt för mej. Microneedling var min behandling.

Svar från Formedico Estetik

Hej Ilva, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Din feedback är viktig för oss. Som du säger är alla resultat ej beständiga utan kräver oftast underhåll, oavsett vilken behandling man gör. Det glädjer oss att du ändå är nöjd. Välkommen åter, Anna och resten av teamet på Formedico

Malin E
Skrev om Formedico Estetik

Utmärkt bemötande, trevlig service, fina resultat

Svar från Formedico Estetik

Tack Malin, det värmer med så fina vitsord. Varma hälsningar från hela teamet! Anna, Lotta, Emma och Johan

Biljana V
Skrev om Formedico Estetik

Jättebra bemötande av kompetent personal , kan varmt rekommendera Formmedico.

Svar från Formedico Estetik

Va roligt att du rekommenderar oss, stort tack! Det betyder otroligt mkt för oss med rekommendationer från våra kära kunder . Välkommen åter, Johan och resten av teamet på Formedico Estetik

Marie L
Skrev om Formedico Estetik

Jätte fin och trevlig personal. Lätt att få kontakt o man funderar över något. Trivsam och lugn miljö som man kan koppla av på

Svar från Formedico Estetik

Roligt att du upplever miljön som lugn och trygg Marie, det är precis det som vi vill få till. Och vi är så tacksamma för att du tog dig tid att rekommendera oss. Anna, Johan, Emma och Lotta

Tove B
Skrev om Formedico Estetik

Bästa upplevelsen. Så fint bemötande och fantastiskt resultat.

Svar från Formedico Estetik

Hej Tove, Härligt att du blev nöjd med din behandling och din behandlare. Du anar inte hur viktig din åsikt är för oss. Välkommen åter, Lotta, Anna, Emma och Johan

Ola O
Skrev om Formedico Estetik

Jag kan verkligen rekommendera Formedico Estetik🤗👍 proffsig och trevlig personal på de behandlingar jag gjort. De får 5 av 5 av mig alla dagar i veckan Ola.

Svar från Formedico Estetik

Hej Ola, Stort tack för din rekommendation. Det är mkt värdefullt för oss med rekommendation på Reco. Tack för att du tog dig tid och välkommen åter. Team Formedico

Eija L
Skrev om Formedico Estetik

Gått på flera behandlingar och varit i kontakt med flera i personalen och jag blir alltid så glatt överraskad av deras proffsighet och serviceanda :) Önskar jag hade möjlighet att gå på fler behandlingar och bli än mer bortskämd!

Svar från Formedico Estetik

Men va trevligt:-) Stort tack Eija för din rekommendation och för att du tog dig tid att göra det. Ha det så bra och välkommen åter, Johan, Anna, Lotta och Emma

SOFIE H
Skrev om Formedico Estetik

Super bra bemötande, träffat både Johan och Charlotte för behandling och båda var super duktiga och jag fick väldigt bra information. Undrade/behövde man något extra så var dem väldigt hjälpsamma och gjorde mig väldigt nöjd. Rekommenderar starkt!

Svar från Formedico Estetik

Hej Sofie, tack så jättemycket för din rekommendation. Och speciellt tack för att du tog dig tid att skriva den. Välkommen åter. Stort tack från hela Formedico teamet

Naomi E
Skrev om Formedico Estetik

Trevlig och professionell personal.

Hej Naomi, Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. Team formedico