Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Frisör Mästar'n i Göteborg

Frisör Mästar'n i Göteborg

Kommendörsgatan 12, 414 59 Göteborg — Visa karta

Frisörer nära Frisör Mästar'n i Göteborg:

Husargatan 11, GÖTEBORG
Studio Sweet i Göteborg erbjuder frisörtjänster, hårförlängning, ögonfransförlän... Läs mer ›
Liza M:
En mycket erfaren, professionell och trevlig frisör! Jag ser fram emot nästa gång jag ska klippa mig.

HERKULESGATAN 1, Göteborg
Pias Elit Hår & Skönhet är en lyxig salong i Göteborg där du tillåts slappna av ... Läs mer ›
Emira K:
Jättebra service och alla som arbetar på salongen är jätteduktiga och kunniga. Är stammis där 😊

Ånäsvägen 8B, GÖTEBORG
Salong Kicki är en genuin och trevlig salong dit du kan komma och bli ompysslad ... Läs mer ›
Veronica K:
Varit kund hos Kashma i flera år och är mer än nöjd varje gång. Kashma tar sig tid att lyssna och vet precis hur jag som kund vill ha det. K...

Läs vad 21 kunder tycker om Frisör Mästar'n i Göteborg

• Anton O
    Anton O skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Även jag såg rekommendationerna här på Reco och mina höga förväntningar var inga problem för frisören.

Blev jättebra bemött. Allt toppen. Tack!
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jag har klippt och färgat mitt hår hos Frisör Mästarn i 8 år och tycker att Mr S gör håret kanon bra,
    inte bara för att han klipper bra utan för att han tar sig tid för varje kund. Det är inte alltid så lätt att få rätt färg på håret hos en del frisörer men Frisörmästarn är otroligt duktig på färgning och klippning också såklart...Kan varmt rekommendera denna salong.
  • Mimmi O
    Mimmi O skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Efter när jag har läst om han så bokade jag tid.Han är verkligen jätteduktig han vet allt om vad som man passar i os v.Nu har jag hittat min frisör och jag kommer aldrig att byta ut han.Salongen är underbar vacker.Ni som inte har vart där ge han en chans ni kommer inte att ångra er.
  • PérolaNegra P
    PérolaNegra P skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    SÅ GLAD BLEV JAG :D Jag har aldrig gått harifrån utan att vara helnöjd. Jag kommer från Brasilien och lärt mig hos Frisör Mästarn att välj rätt färg på mitt hår med MAGMA. Magma färg är underbart -Jag var hos Mästarn några gånger under 4 år Han är bäst frisör i Majorna och jag rekomenderar till alla mina kompisar för att han är super duktig på färg, klipping och innpackning... ;-)
  • Nicole O
    Nicole O skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jag har klippt mej där i över 7år och jag blir lika glad varje gång.Han är otrolig duktig vet vad som passar mej (klippning,färg,och produkter)Jag lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna.Många av mina vänner klipper sej där oxå och de e alltid glada och nöjda.Hans hemsida är fint kolla in den på www.frisormastarn.se
    PérolaNegra P gillar detta
  • Lilo l
    Lilo l skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Efter när jag har vart där en gång så är jag fast.Han är verkligen superbra jag har inte träffat nån som är bättre än han.Han har bra produkter till bra låga priser.Jag kan verkligen rekomendera denna stället och just han.
    PérolaNegra P, Sandra gillar detta
  • Julia R
    Julia R skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jag hittade denna frisör efter att ha läst kommentarerna nedan.
    Jag blev jättetrevligt bemött och väldigt nöjd med min frisyr!
    Jag slingade och klippte mig och det blev riktigt bra!
    Kan verkligen Rekomendera detta ställe!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jag var på besök i Göteborg för ett tag sen.Efter när jag hade läst om Frisörmästarn så bestämde jag mej för och klippa mej där.Jag är jättenöjd.Jag kommer åka ner från Stockholm då och då för att fixa mitt hår.
  • Maria J
    Maria J skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jag klippte mig där efter när jag såg att många var nöjda.Jag tycker samma.Bäst i stan helt enkelt :)
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Riktigt bra frisörsalong som jag mer än gärna rekommenderar. Mycket trevligt bemötande.Jag åker ändå ifrån Trollhättan för och klippa mig :)
  • Björn S
    Björn S skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Riktigt bra frisörsalong som jag mer än gärna rekommenderar. Mycket trevligt bemötande och salongen var väldigt modern och fräsch. Både jag och min flickvän blev väldigt nöjda med resultatet.
  • Caroline o
    Caroline o skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Han är den bästa frisören jag har träffat.Nu reser jag ända ifrån Karlstad för och klippa mig hos han
  • anette a
    anette a skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Klippte mig för ca 1 månad sedan, och frisyren håller fortfarande bra,förstod direkt hur jag ville bli klippt. Jättebra bemötande av en kunnig frisör som månar om kunderna. Snygg fräsch salong.Rekommenderar denna frisörsalong!
  • Svante J
    Svante J skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Mycket bra service och proffsigt bemötande
  • irina k
    irina k skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Bäst i stan!
  • Melissa
    Melissa skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Alltid trevlig bemötande.
    Jag är nöjd varje gång,när jag klipper och färgar håret:)
  • Jessica
    Jessica skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Jättebra frisör jag har klippt mig där i över 7 år och jag är nöjd varje gång :)
    Ps jättefin salong
    synd att sidan här har ej skrivit adressen till den nya salongen !!
    PérolaNegra P, Sandra, Lilo l gillar detta
  • Anna
    Anna skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Duktig på hår och make up:)
    Jättefin salong..bra prodkuter till låga priser..Helt otrolig!!
    Trevlig frisör som förtjänar bara en massa plus :)
    PérolaNegra P, Sandra, Lilo l gillar detta
  • Sandra
    Sandra skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Han får bara en massa plus för han är otrolig duktig och trevlig :)
    PérolaNegra P, Lilo l, Anna gillar detta
  • Maria
    Maria skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Otrolig duktig frisör,Jag har klippt mig där i över 10år.Hela familjen klipper sig där.
    www.frisormastrn.com
    PérolaNegra P, Lilo l, Anna, Sandra gillar detta
  • Lena L
    Lena L skrev om Frisör Mästar'n i Göteborg
    Absolut.Jag har klippt mig där i tror jag 15-20 år och helnöjd varje gång.Mina två barn klipper sig också där.
    PérolaNegra P, Lilo l, Anna, Sandra, Maria gillar detta

Kommendörsgatan 12, 414 59 Göteborg