Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Frisörhuset

Frisörhuset

Kapellgatan 10, 411 33 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Frisörhuset!

Vi som arbetar här heter Silvia, Vanessa och Mia. Vi är tre frisörer som utför allt från klippning, färgning och olaplex till ögonfrans- och ögonbrynsfärgning. Utöver detta erbjuder vi även specialbehandlingar som håruppsättning inför bröllop eller kanske studentbalen. Här får du alltid hårvård av högkvalitativa märken som Schwarzkopf Professional, Davines, Evo och American Crew.

Du hittar vår salong på Kapellgatan 10 i Göteborg. Kom förbi och få en avslappnande stund för dig själv medan vi gör vårt yttersta för att ditt hår ska bli som nytt igen.

Läs vad 23 kunder tycker om Frisörhuset

• Anna h skrev om Frisörhuset
    Sämsta salongen. bra resultat! MEn dom snackar skit om sina andra kunder medans dom arbetar. eller går in i personalrummet och viskar om en. Rekommenderar ej. Dom gör narr om hur människor ser ut. De övertalar också att man ska göra andra saker med sitt hår för att dom är för lata. Frisörchefen Silvia är extremt elak mot sin personal och kunder. Hon snackar gärna skit om kunder och personal bakom ryggen på folk. Läs mer
  • Maximilian M skrev om Frisörhuset
    Blev inte nöjd med min klippning alls. Ville endast klippa en-två cm men frisören klippte mig mycket kortare. Sedan ville hon ändå ta betalt. Riktigt dåligt. Läs mer
  • Caroline J skrev om Frisörhuset
    Har klippt mig hos Sylvia i måånga år, hon förstår mitt hår o vet hur hon ska klippa. Hon kommer med bra ideer och sist tipsade hon mig om en spray som var vax -evo shebang-a-bang. Läs mer
  • Viktor F skrev om Frisörhuset
    Kunniga frisörer som ger goda råd. De gör alltid ett bra jobb. Pratar om du vill prata, är tysta om du är tyst. Toppenresultat dessutom. Läs mer
  • Elin L skrev om Frisörhuset
    Mycket bra! Trevlig och kunnig personal, bra service och väl omhändertagen! Läs mer
  • Markus T skrev om Frisörhuset
    Bra srevice och trevlig personal. Klippning herr. Läs mer
  • Mathias B skrev om Frisörhuset
    Har klippt mig i snart 20 år hos Silvia, alltid glad o proffsig. Supernöjd
    //Mathias Läs mer
  • Reinhardt Z skrev om Frisörhuset
    Herrklippning. Kund sedan elva år. Mycket professionellt, exakt och bra utförande. Modernt, up to date, kunnig personal. Alltid ett mycket trevligt och varmt bemötande. Flexibelt och mycket pålitligt. Rätt pris för en mycket bra tjänst. Läs mer
  • Alfred O skrev om Frisörhuset
    Trevliga och oerhört duktiga frisörer. Två tummar upp! Läs mer
  • Mozhgan B skrev om Frisörhuset
    Bra service med god kvalitet
    Bra resultat är viktig för frisörhuset Läs mer
  • Elisabeth E skrev om Frisörhuset
    Har i flera år varit kund o gjort det mesta med håret. Blir alltid nöjd o stämningen är på topp i salongen Läs mer
  • Lena B skrev om Frisörhuset
    Är alltid nöjd när jag går därifrån!
    Bra bemötande hela vägen.
    Bara kunskap om produkter och vad som passar just mitt hår, Läs mer
  • Maria S skrev om Frisörhuset
    Har klippt mig hos Silvia i snart 5 år och jag är alltid nöjd med både klipp och färg! Jag rekommenderar alla som vill bli fina i håret samtidigt som man blir vänligt bemött att gå till den här salongen! Läs mer
  • Joakim B skrev om Frisörhuset
    Väldigt revliga och enormt kunniga. Läs mer
  • Gustav B skrev om Frisörhuset
    Bra klippning till ett bra pris. Läs mer
  • Simon N skrev om Frisörhuset
    Stans utan tvekan bästa frisörsalong! Läs mer
  • Lisa H skrev om Frisörhuset
    Bra och trevligt bemötande från kunnig personal. Läs mer
  • Marie N skrev om Frisörhuset
    Utmärkt! Silva är en mycket skicklig frisör! Läs mer
  • Madde M
    Madde M skrev om Frisörhuset
    Jätte bra bemötande! Duktiga frisörer, fick exakt hur jag ville ha det. Läs mer
  • Maria E skrev om Frisörhuset
    Trevlig personal, bra service! Har klippt mig där i ca två år. Läs mer
  • Amanda R skrev om Frisörhuset
    Mycket nöjd med min klippning. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Lilioth O skrev om Frisörhuset
    Jag har varit kund hos Frisörhuset i närmare 20 år. Har bara positivt att säga.
    Trevligt bemötande och proffsigt arbete. Läs mer
  • Linus K skrev om Frisörhuset
    Väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Har klippt mig i salongen då och då under fem års tid och har alltid varit nöjd med resultatet. Superfräsch lokal! Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG