Alla kategorier Webshop Furniturebox

Furniturebox

Furniturebox levererar dyra möbler till marknadens lägsta priser.
Stockholmsvägen 142, 18732, TÄBY
Bean Bag Fabriken AB
Lisen E:
Trevligt bemötande från företaget Prisvärd produkt som alla hundar gillar. Funkar både inne, ute och i bilen. Jag har den även som madrass ...

Webshoppar nära Furniturebox:

Norrlandsgatan 22, Stockholm
Kom in i vår butik på Norrlandsgatan eller besök oss i vår webbshop! Läs mer ›
Kerstin S:
Jag vet ingen som gör en sådan grundlig synundersökning som leg optiker Håkan Sörensen hos Linsen.Han lyssnar dessutom till dina önskemål oc...

Stockholm, Stockholm
Pia N:
Överlag bra, trots strul med leverans

David Bagares Gata 20 BV, Stockholm
Naturlig, allergitestad och effektiv hud- och kroppsvård från Renlive. Kontakta ... Läs mer ›
Synve S:
Fantastiska produkter, min hy har aldrig mått så bra!!

Klarabergsgatan 35, Stockholm
Fenix Begravning utför begravningar i hela Sverige. Läs mer ›
Britt-Marie L:
Mitt beröm för Fenix är så stort att jag hellre skulle vilja maila

Läs vad 39 kunder tycker om Furniturebox

• Jeanette G
    Jeanette G skrev om Furniturebox
    Beställt en soffa med 2-8 dagars lev tid. Ska alltså komma senast imorgon. Såklart gör den inte det utan fick idag mail att den beräknas komma på måndag. Då är leveranstiden alltså 13 dagar. Suttit i kö till deras kundtjänst i 1,5h nu. Har de ens någon kundservice börjar jag undra. Inte betalt än och funderar på att avboka soffan istället. Avråder från att beställa via detta företag!
  • Isabelle
    Isabelle skrev om Furniturebox
    UNDVIK ATT HA MED DETTA FÖRETAG ATT GÖRA!

Helt värdelöst,ett riktigt skojarföretag. Om du ångrar en order bara någon timme efter beställning måste du ändå betala 295 kronor i någon sorts avgift.

UNDVIK ATT HA MED DETTA FÖRETAG ATT GÖRA!
  • Susannah S
    Susannah S skrev om Furniturebox
    Vi beställde ett bord och sex stolar för snart tre månader sen. Det var lång leveranstid men det var ok för mig. För tre veckor sedan fick jag meddelande (torsdag) att imorgon kommer mitt bord. Kort framförhållning men men jag har ju valt dagsleverans så får skylla mig själv.

På fredagen får jag ytterligare ett samtal från DHL, vi kommer med dina stolar på måndag någon gång mellan 8-17! Dvs Furniturebox levererar ut möbler som beställts i samma order på olika dagar, pga de har olika lager: ska man verkligen behöva vara hemma från jobbet två dagar i rad? Hur flexibla jobb tror de att folk har?? När jag ringde och klagade på detta fick jag prata med en dryg kundtjänstmedarbetare som sa att jag ju själv hade valt dagleverans (ja, EN dag, inte två!!) men att de kunde fixa så jag fick en kvällsleverans mot en peng (tror runt 150 spänn) men jag tyckte det var helt oacceptabelt, ska JAG behöva betala för att DE inte är tydliga med att man ska vara tvungen att vara hemma från jobbet två dagar? Det var först när jag klagade och blev jobbig som de gick med på att bjuda på en kvällsleverans.

Detta var för snart tre veckor sedan och stolarna lyser med sin frånvaro. Men bordet kom som utlovat på fredagen MEN när vi öppnar paketet är det sönder på flera ställen, bordet har blivit helt böjt i frakten på något sätt och en massa skruvar har lossnat, skrapmärken - det ser helt enkelt för jävligt ut. Vi får dock reklamera på ett smidigt sätt. Furniturebox råkade dock skicka bordet till fel adress vilket jag enbart upptäckte av en slump när jag var på väg hem för att ta emot det. Nåväl, när bordet väl kom (stolarna var fortfarande försvunna och jag har själv fått jaga rätt på dem) var det OCKSÅ sönder. Helt otroligt. Paketet var sönder och bordet var uppskavt och fult på ena sidan. Det måste brista någonstans extremt mycket när det gäller hanteringen av Furniturebox leveranser.

Jag tog inte emot det så klart. Och det är nu det blir riktigt märkligt. För när jag ringer till Furniturebox för att höra om de kan skynda på leveransen av ytterligare ett bord och även säger att jag vill ha kvällsleverans (jag har alltså nu väntat i flera veckor extra från vad som var sagt från början) får jag tyvärr ett ganska nonchalant bemötande från kundtjänst, det är inte möjligt. Och "du har ju själv accepterat våra allmänna villkor". Jag har då två alternativ: avbryta allt och stå utan bord i ytterligare två veckor (får beställa någon annanstans) eller låta dem beställa nytt bord vilket enligt tjejen i kundtjänst kan ta lång tid (om jag väljer kvällsleverans). Jag har även beställt lite andra saker från dom i en annan order och frågar om jag avbryter denna leverans: kan jag få kompensation i alla fall på något vis? Nej, det går inte. Ok men kan jag få kompensation på den andra ordern då? Nej, det går inte säger hon. Jag ber om att få tala med en chef, säger att jag förstår att det inte är hennes fel och att hon följer bara sina riktlinjer. "min chef heter Philip, han kan ringa upp dig inom två arbetsdagar!" Höjden av nonchalans och ickekundmedvetenhet svindlar. Tyvärr var hon faktiskt riktigt otrevlig. Jag funderar lite och lägger på och bestämmer mig efter en stund för att nej, nu får det räcka. Detta företag ska inte ha en krona av mig. Så jag ringer upp igen och ber om att få avbryta allt, alla ordrar. Denna gång får jag prata med en trevlig tjej som dock följer de riktlinjer hon har och säger att om jag avbryter den andra ordern, dvs den jag gjorde som inte var för bordet och stolarna så ska jag få betala 395 kronor!! Då brinner det till i huvudet på mig, inte nog med att jag har varit utan bord och stolar så här länge, legat ute med pengar, gått hem från jobbet vid tre tillfällen och inte ens har en ynka stol för besväret: nu ska de dessutom ha betalt av mig för att jag avbryter en HELT värdelös affär.

Jag säger att detta är absolut inte acceptabelt, jag menar vad är 395 spänn för dom?? Hon ber om att få återkomma och sen får jag för första gången sen jag råkade surfa in på Furniturebox ett positivt svar: Ja, de avbryter allt, jag får tillbaka pengarna och slipper betala 395 kr samt om jag någon gång vill handla på Furniturebox igen (eh, nej tack) så bjuder de mig på 1000 kr i kompensation. DET var i alla fall väldigt bra MEN jag avråder å det starkaste ALLA från att handla på Furniturebox, lägg hellre lite mer och gå till Mio eller Stalands, då får ni bra service och slipper bråka! Jag hatar verkligen att bråka, detta har tagit på mina krafter och är helt slut av att ha behövt bli så sträng, det ska man ICKE behöva bli.
  • Mange E
    Mange E skrev om Furniturebox
    USELT!

- USEL kundservice- Min soffa är 1 månad sen, ingen information om när den kan tänkas komma.
    - USEL kommunikation- Fick ett mejl där det står att varan skickas inom ett par dagar ( i min värld 2 dagar)
    - Bett om att få prata en högre chef, det går icke.

Kommer aldrig någonsin handla där igen, oavsett reor, billiga standarpriser eller kvalitet!!

ALDRIG MER!

USCH!
  • Kent o
    Kent o skrev om Furniturebox
    Jag gjorde en beställning av en säng i början av november 2016 och fått en delleverans... men sedan är det bara tyst ifrån Furniturebox. Har ringt, mejlat och det enda svar jag får är leveransproblem, tillverkaren har gått i konkurs, din säng ska utgå, nej den finns kvar i lager, kommer om 6 veckor....m.m. Nä fy fa_ för detta företag.... men jag väntar ett tag till då jag har detta på faktura hos Klarna. Vad jag förstod på Klarna var att dom inte var nöjda med Furniturebox då det var fler kunder på Klarna, som var missnöjda enligt en tjej på Klarna. Så jag är glad att jag INTE betalat i förskott....
    Så en leveranstid på 3 månader är ett minimum hos Furniturebox... vi får se.
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Furniturebox
    Klart bättre än deras konkurent, men lika oseriösa med sitt "Alltid rea" upplägg.. kundservicen är bra det är produkterna jag köpt som jag är besviken på.. Båda soffa och säng se nedan.

Soffa Connect U Höger:

Efter ca 8-9 månader så sticker det upp trådar ur klädseln på alla dynor, dynorna är redan nedsjunkna, soffan knakar i stommen och i byglarna, en divan är skev, passformen på dynorna är katastrofala.. Felskurna typ, går inte att slippa glipor mellan kuddarna. Känns tråkigt när man lagt 8000 (sittpuffarna tar dom 1000 kr st för...)

Det enda positiva är att jag vet att jag skulle kunna få sämre soffa för samma peng..

Säng Happy 180:

Även denna knakar i stommen, dålig passform på klädslarna, framförallt på madrassbottnarna (som f.ö är omöjliga att skruva ihop raka.), omöjligt att inte få skarv mellan pocketena som är av undermåttlig kvalité, får ont i ryggen trots modell dyrare bäddmadrass.. Madrasserna är även mindre än madrassbottnarna vilket ger ett billigt intryck.. Bottnarna ger inte heller något mjukt intryck eftersom det inte finns någon vaddering..

Ne Furniturebox, besviken helt enkelt... Man skall inte behöva känna att man vill ha nya möbler när man redan lagt ca 16.000 för bara ett halvårsedan.. När det är dags för nya så vänder jag mig tyvärr också någon annanstans.

Kristoffer
  • Anders L
    Anders L skrev om Furniturebox
    Satt i onödan och väntade på överenskommen leveranstid, fick en trasig soffa som de ej tog ansvar för.

På överenskommen leveranstid (hel förmiddag) satt jag och väntade förgäves. De varken hörde av sig eller informerade om att de inte kunde komma. Efter mail och telefonsamtal från mig så fick jag tillslut soffan levererad. Då jag packade upp soffan var den trasig och obrukbar och jag mailade direkt över bilder på skador och fyllde i deras reklamationsformulär. Då den obrukbara soffan tog mycket plats önskade jag få snabbt avslut - gav 3 alternativ, sänkt pris , leverans av ny soffa eller återköp, önskade också förslag från dem. Ingen respons från deras kundservice trots massa mail och telefonsamtal. Tog nästan 1 månad innan de hävde köpet och hämtade tillbaka soffan, utan minsta kompensation eller ursäkt. Är sista gången jag köper något av Furniturebox. Rekommenderar ingen annan att handla av dem.
    Anders L gillar detta
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Furniturebox
    Bedrövlig kundservice. Har mejlat dom för att påpeka att vi inte är nöjda med den soffan vi inköpt för bara ett par månader sedan. Men har efter fyra dagar ännu inte fått något svar... Sittdynor och soffkuddar har blivit helt missformade och insjunkna. Sämst kvalité!! Man verkar få vad man betalar för dessvärre. Bör tilläggas att soffan kom senare än utlovad leveranstid. Dom lovade att soffan skulle komma efter en avtalad tid eftersom att jag var på jobbet och min flickvän som var hemma vid tillfället inte kan bära den själv direkt 2 trappor. När soffan kom så var dom 2 st som levererade den men ändå dumpade dom bara av den utanför vår port. Där fick min flickvän stå och vänta i 20 minuter på att jag skulle komma hem så att vi kunde bära upp den. Hoppas att dom får näringsförbud. Dom skall inte driva ett företag. Köp inte från dom.
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Furniturebox
  • Karl K
    Karl K skrev om Furniturebox
    Vad jag förstår det så har de nu höjt alla priser inför mellandagsredan. Produkter jag köpte innan rean är dyrare nu med rabatt än vad det var innan. Mycket intressant....

Dessutom skall sägas att det va väldigt lång leveranstid på produkterna. Kommer dock ej ihåg hur lång tid de utlovade och hur lång tid det tog, men lång leveranstid var det.
  • Sara B
    Sara B skrev om Furniturebox
    VARNING!!!! Vi reklamerade en soffa (Howard) som blivit extremt noppig redan efter ett par månader. De godtog EJ reklamationen eftersom de menar att deras sofftyg blir så om man sitter i soffan med kläder på, särskilt om man använder jeans. De ser noppigt tyg efter ett par månader som normalt slitage.
  • Amir S
    Amir S skrev om Furniturebox
    Dåligt företag, dålig kundservice, inget är organiserat, skickar produkt utan manual, annulerar beställd produkt utan att rådfråga med mig, listan på nackdelar med företaget är många, de ger ett falsk sken av att de ska vara ett seriöst företag,men skenet kan bedra, lyd mitt tips och bespara dig tid,pengar och slipp huvudvärk/frustration, köp dina möbler på ett pålitligt företag.
  • Adam E
    Adam E skrev om Furniturebox
    Jag fick felaktig information gällande leveranstider av kundtjänst i samband med köp av en soffa.

De sa att leverans var möjlig efter arbetstid. Nu visar det sig att leverans endast är möjlig mellan 12:00 - 15:00 vilket ställer till det för mig i och med att jag inte kan vara hemma på dagen.

Oviljan från Furniturebox att hitta en lösning på problemet var förkastlig, och bemötandet per telefon är under all kritik. Total oförståelse för mig som kund och mina förstagångsupplevelse av er som nätbutik.

Jag kommer inte rekommendera Furniturebox till andra jag känner.
  • bla b
    bla b skrev om Furniturebox
    Jag har köpt ett vardagsrumsbord ifrån furniturebox och jag är mycket nöjd med det. Jätte snyggt. Men det tog någon månad att få det. Men jag köpte också en säng, det var mycket enkelt att bygga ihop underdelen, men då det kom till skumgummit så var tyget man ska ha runt ut och in vänt utan öppning. Så jag kan helt enkelt inte öppna det och sätta in skumgummit.vi får se hur dom löser det hela.

Men personalen där är väldigt trevliga och de har svarat varjegång jag ringt. Sängbordet fick jag snabbt..

Och de har ett bra pris. Angående betalningen så pratade jag med klarna och sa att jag vägrade betala för produkter jag inte fått. Så de flyttade fram betalningsdatum...
  • Ines M
    Ines M skrev om Furniturebox
    Katastrof, en soffa som är hård och delar sig i 100 dynor och nu knakar efter 4 mån användning går inte att reklamera .
    Det borde jag ha fattat skrev de när den ena divanen saknar fjädring och dynorna inte är fartsydda! Mycket dåligt och oproffesionellt allmänt.
    De har varit med på ARNs svarta lista, behöver jag säga mer ?
    Så är du säker på att du inte kommer behöva utnyttja din reklamationsrätt som inte finns hos de så är det bara handla :)
  • Fernando A
    Fernando A skrev om Furniturebox
    Jag köpte en kontinental säng och en mediabänk från furniturebänk.se. Av nån anledningen mediabänken hade lite repor eller nån slags leveransskador. MEN Jag fick en helt ny bänk och det löste de jätte bra så att jag blev nöjd. Jag rekomederar starkt +++++
  • Olivier T
    Olivier T skrev om Furniturebox
    Väldigt nöjd med Furniturebox. Vi beställde stolar och de kom innan utsatt tid och av bra kvalité. Dessutom väldigt trevlig kundservice.
  • Esra V
    Esra V skrev om Furniturebox
    Inte alls nöjd, inte nog med att sofforna som jag beställde kom 3 veckor sent, då kom de dessutom med halvt stoppade ryggstöd. Inte alls som vi hade pratat om . Fick svar att det var visst den typen som de HADE berättat om, men vem vill ha halvtomma ryggstöd på sina soffor?
  • Louise T
    Louise T skrev om Furniturebox
    Jag har köpt både soffbordet Basebox samt Bodensoffan och jag är supernöjd med båda möblerna. Soffan ser ut att vara klippt och skuren till lägenheten, eftersom att jag kunde måttbeställa den!! Leveransen gick väldigt smidigt också. Detta är inte sista gången jag handlar på Furniturebox.
  • Markus S
    Markus S skrev om Furniturebox
    Jag köpte en soffa av Furniturebox nyligen och är riktigt nöjd. Jag hade önskemål om annan färg än hemsidan angav och dessa önskemål löstes på ett enkelt och personligt sätt. Leveransen gick snabbt och smidigt, säljaren jag kontaktade såg till att jag hade alla förutsättningar att återlämna om jag skulle ångra mig vilket jag tycker är skönt! Någon retur ville jag däremot inte göra och nu står soffan där vackert i hörnet!
  • Per G
    Per G skrev om Furniturebox
    Jag köpte en kontinentalsäng som levererades med DHL på 4 dagar och kom i smidig storlek på de olika delarna. Kan varmt rekommendera FurnitureBox.
  • Andrea H
    Andrea H skrev om Furniturebox
    Det var väldigt smidigt att handla möbler på nätet. Köpte en svart U-soffa från Furniturebox och den levererades hem på 4 dagar. Chauffören var supertrevlig. Priset på soffan var bra också
  • Aron A
    Aron A skrev om Furniturebox
    Vill varna alla för att handla på furniturebox!! Leveransen försenades flera gånger. Hela tiden sköts leveransen fram. Soffan som skulle levereras inom 2-4 veckor dröjde flera månader. Hela tiden med nya löften om att "den kommer nästa vecka" etc. Känns som att dom lovar bara för att köpa tid och egentligen inte har någon aning om när möbeln egentligen kommer att levereras! När jag bad om ersättning erbjöd dom mig 120 kr! 120kr för att ha varit utan soffa i flera månader! När soffan kom var den i en annan färg än på hemsidan Mörkgrå istället för ljusgrå). "Det är svårt att få rätt färg på bilderna på hemsidan" var svaret från kundtjänst men det här var inte ens i närheten. Jag gissar på att dom bara skickade den som fanns vilket inte var soffan på bilden. Kvalitén är också kass.
  • Tom S
    Tom S skrev om Furniturebox
    Beställde möbler till nya kontoret, fick alla möbler inom en vecka och allt var över förväntan!
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Furniturebox
    Furniturebox är fenomenalt bra. Har handlat på deras webshop flertalet gånger till olika inredningsprojekt jag utför. Det har alltid levererats inom beräknad tid. En gång hade en stol ett märke i sitsen, de skickade ut en ny direkt. Som inredare är det verkligen bra att företag som Furniturebox finns som erhåller bra produkter till priser som är ok, och med rimliga leveranstider. Ofta inreder jag större hotell men arbetar även med mindre inredningsuppdrag och då tittar jag nästan alltid först hos Furniturebox, om nåt där passar.
    Tummen upp för Furniturebox!!
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Furniturebox
    Riktigt uselt företag. Bedrövlig kundservice som när man väl får svar, lämnar oriktiga uppgifter. Undvik!
  • Lina T
    Lina T skrev om Furniturebox
    Hoppas att jag med detta inlägg kan få alla potentiella köpare att avstå från att inhandla något på Furniturebox! Vi beställde en soffa för 7 månader sedan. Butiken lovade 6-8 leveranstid. Delar av soffan kom efter 11 veckor. Har ringt otaliga gånger till butiken ("kundtjänst") och dom lovar hela tiden att de övriga delarna är på väg när som helst. Fick 2 gånger höra att "ni har dom senast nästa vecka" men det kom aldrig någon leverns. Först IGÅR fick dom sista delarna dvs 7 månader efter beställning. Känns helt bisarrt! Och vad har vi fått för ersättning. Ingen! I teorin skulle vi enligt dom få ca 100 kr men det är inget som dragits av från några räkningar eller som vi fått på utbetalningskort. Jag har aldrigt varit med om sämre service. Akta er för att handla här.
  • M
    M skrev om Furniturebox
    Rekommenderar INTE detta företag.
    Efter 5 månader har jag fortfarande inte fått hela soffan. Uruselt.
    Undra om dessa personer som nedan har gett 5 i betyg är dom själva? Då det är det enda företaget dom har rekomenderat. Snyggt.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Furniturebox
    Köp inte nått här. Har väntat i 12veckor nu och fortfarande ingen soffa. Riktigt dålig service..
  • Brash Accord M
    Brash Accord M skrev om Furniturebox
    Köpte min soffa och en Madrid fåtölj på Furniturebox och är riktigt nöjd. Snabbt och smidigt hämtade jag upp grejjerna och de hjälpte mig lösa situationen fast jag glömde min utskriva ordersedel. Väldigt nöjd!
  • Zebastian h
    Zebastian h skrev om Furniturebox
    Jag skulle AVRÅDA alla att köpa något från furniturebox. Dom har säljer och tar betalt för saker som dom inte har och kan sälja. När man pratar med dom så kunde de ersätta en med 3 kr för en sak som man köpt för 3000 kr som dom inte längre kunde leverera. Vi har väntat i en månad på bordet och dom ringer aldrig tillbaka eller svarar på mail. Dom svarar aldrig på "kundtjänsten" som egentligen är dom som jobbar i butiken. Jag har aldrig varit med om sämre service och bemötande!!!!
  • Filip E
    Filip E skrev om Furniturebox
    Jag köpte två nya stolar till min lägenhet på furniturebox, priset var bra och de höll leveranstiden (3-10 dagar, de kom efter bara 4). Hämtade stolarna i butik (De har inte hemleverans) och fick god service, vet inte hur så många kan vara missnöjda på den här sidan. Måste ha varit rejäl otur, jag hade inga problem alls. Stolarna var dessutom i väldigt bra skick. Jag är mycket nöjd och rekommenderar furniturebox till andra att använda också.
  • david l
    david l skrev om Furniturebox
    Håller med! Furniturebox i Kungens Kurva är en sjukt läcker butik, måste besökas!
  • Tore H
    Tore H skrev om Furniturebox
    Jag har köpt soffan Boden på FurnitureBox i Kungens Kurva till priset 2495: - inklusive moms. Köp och betalning gjordes smidigt via deras hemsida, och fanns tillgänglig för hämtning endast tre dagar senare. Personal både i butik var mycket tillmötesgående och effektiva i sitt arbete, och hjälpte mig även att frakta ut soffan till bilen. Allt som allt var servicen på FurnitureBox Kungens Kurva mycket bra, och jag rekommenderar dem för alla möbelinköp när du vill ha kvalitet både i produkt och personal.
    Soffan är mjuk och skön, med en tygklädnad. Väldigt bekväm att sitta i, och tar inte upp mer plats än nödvändigt (rekommenderas för upp till tre användare i taget). Håller vad som lovas på hemsidan.
    david l gillar detta
  • Petter A
    Petter A skrev om Furniturebox
    Nyligen inhandlat en fåtölj.
    Väntade mig halvdan kvalitet, men blev positivt överraskad!
    Kundtjänsten svarade inte första gången jag ringde, men andra.
    De hjälpte mig montera benen till fåtöljen via telefon
    ( Har tummen mitt i handen.. )
    Nöjd med köpet och bemötandet var trevligt
    Kan rekommenderas
  • Erik K
    Erik K skrev om Furniturebox
    Beställden en stol, ett bord samt utesoffa til trädgården. Leveransen sa de skulle ta 2 veckor. tog 15 dagar. Acceptabelt enligt mig.
    Kundtjänsten var snabb med respons och möblerna enkla att montera ihop.
    Jag kommer handla hos dem igen
  • christopher h
    christopher h skrev om Furniturebox
    Beställde en soffa och allt gick fel, bara halva soffan kom fram o det saknades bittar av beställningen.. efter fem månader hade jag fortfarande inte en hel soffa, sen ville dom att jag skulle börja betala trots att hela leveransen inte kommit fram, när jag vägrade skällde dom ut mig på telefon och sa att jag måste börja betala för soffan även om det saknades bitar annars måste de ta tillbaka den.. det hela sluta med att jag anullera beställningen och sitter utan en soffa nu.. handla aldrig hos furniturebox dom hör aldrig av sig när det går fel och jag som kund fick alltid ringa dom.. sen ljuger dom o hittar på och syller bort alla fel på alla utom sig själva.. företaget drivs som ett skämt..
  • magnus e
    magnus e skrev om Furniturebox
    Beställde en soffa och den levererades sent med ursäkten att de har externa transportfirmor som inte sköter leveranserna. Icke godkännt.
  • Jaspar L
    Jaspar L skrev om Furniturebox
    Jag har aldrig varit med om ett företag som sköter sig så illa som Furniturebox. Vi har fortfarande idag mer än 4 månader efter vår beställning inte fått alla delar till vår soffa. Dom har levererat fel tyger, för få kuddfodral, fel kuddfodral, angett fel mått på soffan. Utöver detta, svarar dom inte alls eller väldigt sällan på mail och samtal. Jag har tom sökt VD´n via telefon, men han ringde inte tillbaka. Tillslut bad jag om hans mailadress och då fick jag svar efter ett par dagar och inte var svaret mycket att ha heller..... Jag varnar alla för att köpa av dom!!