Furuliden Consulting

Furuliden Consulting

Furuliden Consulting AB arbetar specialiserat inom bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi arbetar lika så med enskilda firmor och handelsbolag. Vi arbetar även med löpande bokföringskunder.

Med vår expertis och vår personal kan vi hjälpa dig som är i panik och även sen med årsredovisningen. Vi hjälper dig gärna och har rutiner för just detta. Vi kan planera in ditt jobb att bli klart inom en månad, är du nära att få en straffavgift till så kan vi planera in ditt arbete för att du ska slippa den.

Läs vad 7 kunder tycker om Furuliden Consulting 2

2021-06-09
    Furuliden Consulting är vårt förstahandsval när det gäller redovisningstjänster och bokföring. De levererar på en hög servicenivå. Vi är otroligt nöjda med dem och kan varmt rekommendera dem.
  • Mcaw A
    skrev om Furuliden Consulting
    2021-06-09
    Jag har haft extremt stor hjälp av Max och Furuliden Consulting, som hjälpt mitt företag med allt som är kopplat till ekonomi.

Det har dels varit en trygghet i att anlita Furuliden Consulting men också väldigt givande, då både Max kunskap och härliga energi smittar av sig på ett väldigt positivt sätt!

Kan inte annat än att varmt rekommendera Furuliden Consulting!
    2021-06-03
    Mycket rekorderlig och prisvärd bokföringsbyrå, Max på firman är mycket noggrann i sitt arbete. Rekommenderas!
    2021-06-03
    Furuliden har sedan dag 1 va enormt professionella och hjälpt mig med all min redovisning. God kommunikation och snabba svar. Har jobbat med många oprofessionella redovisningskonsulter i mitt liv men Max på Furuliden är raka motsatsen.
    Tack för en väldigt fin rekommendation. 😊 Furuliden Consulting
    2021-06-02
    Fixade min deklaration. Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Höll avtalade tider & avtalat pris.
    Tack för en fin rekkomendation Mvh Max, Furuliden Consulting AB Furuliden Consulting
    2021-06-01
    Avslut av Enskild Firma och deklaration.
    Bra bemötande
    De levde upp till förväntningar
    Ibland tar det lång tid att få svar på mail
    Tack för din rekommendation Berit. Mvh Max, Furuliden Consulting AB Furuliden Consulting
    2021-06-01
    Jag köpte ett bokslut och är mycket nöjd med resultatet. Jag möttes av stor förståelse och flexibilitet. Jag var ute i sista stund men det var inget hinder.
    Tack för din rekommendation, Mvh Max, Furuliden Consulting AB Furuliden Consulting