Furuliden Consulting

Furuliden Consulting

Furuliden Consulting AB arbetar specialiserat inom bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi arbetar lika så med enskilda firmor och handelsbolag. Vi arbetar även med löpande bokföringskunder. Med vår expertis och vår personal kan vi hjälpa dig som är i panik och även sen med årsredovisningen. Vi hjälper dig gärna...

22 omdömen om Furuliden Consulting

Hefaistos I
Skrev om Furuliden Consulting

Leverar bra tjänst! Har koll och är väldigt bra på att återkoppla!

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Sanjin H
Skrev om Furuliden Consulting

Jättebra service och bemötande från början till slutet. Rekommenderas starkt 👍👍

Budlivet T
Skrev om Furuliden Consulting

Max är snabb proffsig och ordnar det som behövs när det ”brinner” Rekomemderas!

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Åkeriaktiebolaget S
Skrev om Furuliden Consulting

Jag har köpt tjänsten av årsredovisningen och är mycket nöjd. Trevligt bemötande och stort kunnande.

Industripall I
Skrev om Furuliden Consulting

Väldigt bra o proffsigt bemötande. Mina förväntningar upplevdes hur galant o smidigt som helst. Löste min Deklaration och företagets årsbokslut. Kan varmt rekommendera Furulidens Consulting.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Progens AB
Skrev om Furuliden Consulting

Snabbt, personligt och kunniga.

Certum Industrikonsult Aktiebolag

Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött av Max på furuliden. Mina förväntningar blev till fullo utförda plus lite till. Jag köpte första gången tjänsten att göra ett bokslut. Nu har jag utökat samarbetet med Max gällande både våra privata deklarationer och registrerat Max som ombud både privat och för bolaget. Mycket nöjd kund!!

Samuel S
Skrev om Furuliden Consulting

Snabb hjälp med bokföring av eget aktiebolag för 3e året i rad.

Patrick S
Skrev om Furuliden Consulting

Proffsigt. Serviceinriktad. Trevligt. Rekommenderas.

Ds-byggisormland AB
Skrev om Furuliden Consulting

Blev väldigt bra bemött. Och fick hjälp väldigt snabbt med det jag vill ha hjälp med. Trevlig. Service inriktad, och väldigt lyhörd o hjälpsam.

Sahereh E
Skrev om Furuliden Consulting

Anlitade Max för min inkomstdeklaration på företaget, han bad mig swisha till hans privata konto, fick veta i efterhand att han tog betalt svart. Han fyllde i den felaktigt så att jag fick betala föreningsavgift till Skatteverket som han lovade att betala för 1 år sedan. Han har gång på gång skrivit att han ska betala, inväntar pengar på kontot och massor med andra ursäkter. Nu svarar han inte på mina samtal och sms längre. Ageras som jag anlitade Max via har sagt upp sitt samarbete med honom pga av att han har misskött...

Svar från Furuliden Consulting

Vi är en professionell redovisningsbyrå som aktivt arbetar mot penningtvätt och svarta pengar. Det är aldrig tal om några svarta pengar i vår verksamhet, vi skickar fakturor till varje kund och vissa fall väljer kunden att swisha över beloppet för att göra en snabb betalning. Det har skett i detta fallet. Gällande genomförandet av arbetet så har vi genomfört arbetet utefter dom underlag vi fått. Vi kan inte annat än att beklaga att det inte gick vägen i detta fallet, men upplever att vi verkligen gjort vad vi kunnat för...

Style24 AB
Skrev om Furuliden Consulting

Vi är en återkommande kund - nöjda med tjänster.

Incutank Ab
Skrev om Furuliden Consulting

Max är riktigt bra på att lösa akuta bokföringsproblem såsom försenade årsbokslut om man fastnat i den fällan om man försökt köra bokföringen själv eller om tidigare redovisningsföretag fallerat att fullfölja sitt uppdrag. Han sköter givetvis även löpande bokföring på ett mycket bra sätt så det är smidigt att t.ex flytta sin bokföring från en icke-fungerande ekonomibyrå till Max och då får man service och kunskap. Max är vänlig, snabb och lösningsfokuserad.

T.a.l.a. Cazamio Ab
Skrev om Furuliden Consulting

Jag har jobbat med Furuliden Consulting ganska länge och jag tycker att dem är riktigt bra och professionellt rådgivare! Jag rekommenderar dem varmt och är glad att mitt företag kom i kontakt med dem och fick hjälp med bokföring och även rådgivning! Så jag rekommenderar dem starkt. Med vänlig hälsning, Andy.

Bengt L
Skrev om Furuliden Consulting

Mycket bra bemötande, inger mycket bra förtroende, ser fram i mot ett bra samarbete.

Oxygen Architects Ab
Skrev om Furuliden Consulting

Furuliden Consulting är vårt förstahandsval när det gäller redovisningstjänster och bokföring. De levererar på en hög servicenivå. Vi är otroligt nöjda med dem och kan varmt rekommendera dem.

Mcaw AB
Skrev om Furuliden Consulting

Jag har haft extremt stor hjälp av Max och Furuliden Consulting, som hjälpt mitt företag med allt som är kopplat till ekonomi. Det har dels varit en trygghet i att anlita Furuliden Consulting men också väldigt givande, då både Max kunskap och härliga energi smittar av sig på ett väldigt positivt sätt! Kan inte annat än att varmt rekommendera Furuliden Consulting!

Alexej S
Skrev om Furuliden Consulting

Mycket rekorderlig och prisvärd bokföringsbyrå, Max på firman är mycket noggrann i sitt arbete. Rekommenderas!

St Marthe Production Ab
Skrev om Furuliden Consulting

Furuliden har sedan dag 1 va enormt professionella och hjälpt mig med all min redovisning. God kommunikation och snabba svar. Har jobbat med många oprofessionella redovisningskonsulter i mitt liv men Max på Furuliden är raka motsatsen.

Svar från Furuliden Consulting

Tack för en väldigt fin rekommendation. 😊

Cecilia A
Skrev om Furuliden Consulting

Fixade min deklaration. Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Höll avtalade tider & avtalat pris.

Tack för en fin rekkomendation Mvh Max, Furuliden Consulting AB

Berit H
Skrev om Furuliden Consulting

Avslut av Enskild Firma och deklaration. Bra bemötande De levde upp till förväntningar Ibland tar det lång tid att få svar på mail

Tack för din rekommendation Berit. Mvh Max, Furuliden Consulting AB

Helena A
Skrev om Furuliden Consulting

Jag köpte ett bokslut och är mycket nöjd med resultatet. Jag möttes av stor förståelse och flexibilitet. Jag var ute i sista stund men det var inget hinder.

Furuliden Consulting gillar detta

Tack för din rekommendation, Mvh Max, Furuliden Consulting AB