Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Gamla Stans laser- och kirurgmottagning

Gamla Stans laser- och kirurgmottagning

Munkbron 11, 117 28 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning

• Michaela D
    Michaela D skrev om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning
    Jag fick idag en utskällning av företagets VD Birgit Eklund i väntrummet. Min bebis va hungrig och skrek. Tanten som uppenbarligen inte vet att hon jobbar i en hårt konkurrensutsatt bransch skällde alltså ut mig inför en annan kund. Gynna aldrig gamla stans laser och kirurg mottagning. Det finns många duktiga aktörer på marknaden. googla runt... Birgit Eklund har varit i blåsväder förr! Tycker synd om
    Personalen... Vidrig chef!
  • Lisen T
    Lisen T skrev om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning
    Tog bort ett stort sprucket blodkärl på näsan i måndags, nu är det bara en liten prick kvar!
    Jätte nöjd, vill ett mycket trevligt bemötande.
  • Thomas
    Thomas skrev om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning
    Detta är ju katastrof, dessutom hittade jag en del på nätet efter mitt besök där:
  • Klas F
    Klas F skrev om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning
    Jag såg att Simen Leisjö från Anna Anka söker assistent valde denna klinik - så det gjorde jag med. Helt överlägsen.
  • Johan Anders H
    Johan Anders H skrev om Gamla Stans laser- och kirurgmottagning
    Jag gjorde min penisförstoring på Gamla Stans laser- och kirurgmottagning. Bra sjuksköterskor samt bra läkare och personal. Toppenställe.
    Klas F gillar detta

Munkbron 11, 117 28 Stockholm