Gbs Hårvård AB

4.5

2 omdömen om Gbs Hårvård AB

Johan E
Skrev om Gbs Hårvård AB

Efter att letat mig varm på stan efter en ledig frisör slutade det med att jag ringde på salong Coquette's dörrklocka. Det var en trevlig överraskning. Kommer inte ihåg namnet på den frisör jag fick äran att klippa mig hos men att hon var hårolog kommer jag i alla fall ihåg. Relativt snabbt blev jag klippt med stor precition och ett fläckfritt resultat. Förstår att hårologer är snäppet vassare på att klippa är "vanliga" frisörer. Jag går gärna tillbaka till salong Coquette.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Anna W
Skrev om Gbs Hårvård AB

Klipper mig hos Malin och hon är superduktig. Är alltid jättenöjd när jag går därifrån, det slår aldrig fel! Hon kommer med många egna idéer och lyssnar bra när man själv förklarar. Färgar bra och lite annorlunda och klipper frisyrer som man knappt behöver fixa när man går ur duschen. Jag har haft lång hår, kort hår, rak lugg, sned lugg och det har alltid blivit toppen, kan varmt rekommenderas!