Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Germaines Estetiska Skönhet

Germaines Estetiska Skönhet

Igeldammsgatan 16, 112 49 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Germaines Estetiska Skönhet

• Elin
    Elin skrev om Germaines Estetiska Skönhet
    VARNING! Jag vaxade mig hos Germaines Estetiska Skönhet i februari (hela ben och brasiliansk) och det var fullkomligt horribelt.
    Hennes teknnik var undermålig och det tog över 75 minuter. Hon drog bara loss några få hårstrån i taget och höll på med samma lilla område så pass länge att huden blev helt förstörd. Jag har vaxat mig många gånger förut och har aldrig varit med om något liknande! Hon vägrade lyssna när jag bad henne att sluta och ta en paus. Istället förklarade hon gång på gång att det var mitt fel att det gjorde ont och att jag inte visste var smärta var för att jag aldrig hade fött några barn. Total avsaknad av självkritik.
    Efter vaxningen stod hon sedan och pratade öppet med en okänd besökare om min intima vaxning.
    När jag sedan kom hem visade det sig att hon knappt ens fått bort hälften av allt hår, både på benen och intimt, trots att jag hade över 5mm utväxt.
    Jättedåligt bemötande och jättedåligt resultat! Vaxa inte här!!!

Igeldammsgatan 16, 112 49 Stockholm