Globens Redovisningsbyrå AB

Globens Redovisningsbyrå AB

Ring 08-600 35 40 www.globenredovisning.se

Vi är en modernt arbetande redovisningsbyrå i Globenområdet i Stockholm som är byråmedlem i SRF, Sveriges Redovisningskonsulters förbund. Vår byrå erbjuder dig som företagare hjälp med alla typer av tjänster inom redovisning. Förutom våra kunniga medarbetare har vi även ett brett kontaktnät av ekonomisk och juridisk expertis som vi kan anlita vid behov.

12 omdömen om Globens Redovisningsbyrå AB

Fredrik
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Dyra, prioriterar större bolag, missar att bokföra vissa verifikationer.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Mari H
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Lätt tillgängligt och snabb service.

Tommy E
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Korrekt hantering och trevligt bemötande

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Anders F
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Mycket temötesgående.Kan sina saker.Trevliga.

Gull-Britt E
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Renata Udin på Globen redovisning har alltid varit tillmötesgående. Gjort ett mycket bra jobb. Jag är ytterst nöjd med vårt samarbete. Ber man om siffror så kommer de omgående. Ordning och reda samt mycket kunskap. Detta medför att man känner stort förtroende. Däremot har jag svårt att förstå er nästa fråga och betygsättning. Finns inget att klaga på Globen Redovisningsbyrå och Renata. Allt jättebra.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Ali N
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Mycket professionell och personligt byrå med mycket kompetenta och trevliga personal.

Mehrdad B
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Otroligt bra service och härligt bemötande av trevliga personal! Snabb respons och noggranna och tydliga svar på frågor! Rekommenderar dem varmt! Mehrdad, Poladsoft AB

Irene och Ted B
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Professionellt och omhändertagande av vår stiftelsen och aktiebolag sedan 17 år.

Kaisa S
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Snabba på att återkoppla. Hög servicenivå.Alltid en personlig kontakt som känns familjär, men ändå proffsig.

Peter R
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Jag har varit i kontakt med Åke och han är mycket kunnig och svarar alltid väldigt snabbt.

Karla R
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Jag är jättenöjd! Prisvärda och noggranna. För samma summa förut fick jag färre tjänster inkluderade. Jag fick betala räkningar och löner själv samt fylla i och skicka skattedeklarationen själv. Nu behöver jag inte oroa mig för försent betalda löner och fakturor och förseningsavgifter från skattemyndigheten och dessutom till samma pris!! Dessutom är de trevliga och lätta att få tag på.

Shaul M
Skrev om Globens Redovisningsbyrå AB

Jätte bra service och bra bemötandet!