Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Kungsholmen God Fysik Sverige AB

God Fysik Sverige AB

Lilla Västerbron 20, 112 19 Stockholm — Visa karta

Tegnérgatan 37, 11161, STOCKHOLM
Idrottsskadespecialisterna City
Cesar O:
Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra p...

Kiropraktorer nära God Fysik Sverige AB:

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Christian J:
Kan varmt rekommendera Agilokliniken, de är otroligt kunniga och kundfokuserade.

Hantverkargatan 2D, STOCKHOLM
Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder! Läs mer ›
Lars-olof P:
Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Läs vad 2 kunder tycker om God Fysik Sverige AB

• Maria J
    Maria J skrev om God Fysik Sverige AB
    Är mycket nöjd med behandlingarna. Har haft ont i ryggen en längre tid, men efter ett par behandlingar kändes det redan mycket bättre. Fick även några enkla övningar att göra hemma. Kan rekommendera alla att gå hit! Trevligt bemötande!
  • Eric B
    Eric B skrev om God Fysik Sverige AB
    Fick tips om denna kiropraktor efter att en vän tipsat mig. Hade ett höftproblem som fixades till med några justeringar, och killen gav mig sedan mycket användbara hemövningar. Ett otroligt varmt, förstående och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt!

Lilla Västerbron 20, 112 19 Stockholm