Kent Olsson

Kent Olsson

Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 20 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

Försäljningar

2023-05 - 2024-04

169 omdömen om Kent Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Jan R
Köleröd

Mycket bra, höga mycket väl,👍👍🤗😃

Eva K
Köleröd

Bemött på ett mycket bra och professionellt sätt. Hade höga förväntningar och de uppfylldes.

Christer J
Köleröd

Kent är en öppen och positiv person. Han ger ett professionellt intryck. Då vi träffat Kent tidigare, då som värderare av vår fastighet, hade vi en förväntning att han skulle visa sig vara lika professionell som mäklare. Han infriade totalt våra förväntningar. Han höll hela tiden en god kontakt med oss, vilket gjorde att vi upplevde honom engagerad i vår fastighetsaffär. Vi rekommenderar varmt Kent Olsson som mäklare.

Thomas O
Stenkyrka

Trevlig utan att vara insmickrande. Kunnig utan att vara mästrande. Kort sagt, en mycket bra och förtroendeingivande mäklare.

Svar från Kent Olsson

Hej Thomas, tack så jättemycket för er goa feedback och välkomna till vackra Tjörn :) Mvh/Kent

Ingrid Marie J
Jörlanda

Kent var en mycket behaglig, trevlig person. Stort hjärta ♥️ till honom. Gäller även Peter.

Svar från Kent Olsson

Hej Marie, Så kul att allt löste sig så bra för er. Och tack så mycket för allt du skriver, jag skall Hälsa Peter också så ses vi framör. :) Mvh/Kent

Robert R
Jörlanda

Professionellt, tryggt och med hjärtat på rätt ställe.. En väldigt fin köpupplevelse fick vi tack vare Kent när vi köpte vårt nya hus.

Svar från Kent Olsson

Hej Robert, Tack så mycket för ditt svar. Det kändes jättebra att få er som köpare för såväl säljarna som för mig. Detta kommer bli superbra för er och vi kommer säkert ses framöver. Ha nu en skön vår/sommar. :) Mvh/Kent

Zofia O
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Professionell, trevlig, pålitlig, bra kommunikation

Svar från Kent Olsson

Tack så mycket Zofia och nu hoppas jag du kommer finna dig tillrätta bra i Göteborg. Tråkigt att du lämnar Tjörn men du är alltid välkommen tillbaka hit :) Mvh/Kent

Håkan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

SLUTA SKICKA SÅNA HÄR ENKÄTER JAG AVSKYR DOM

Svar från Kent Olsson

Hej Håkan, Det går iväg atumatiskt från Reco. Du har ju redan svarat en gång så jag förstår att du tröttnar på dem, det kan jag med göra :) Eftersom du både sålt och köpt bostad så har du fått dubbelt. Men nu skall du inte få fler ifrån dem. Nu kan vi fokusera på din utflytt och att du får komma in i ditt nya fina boende. :) Vi ses och hörs snart igen Håkan. Mvh/Kent

Håkan A
Stenkyrka

Kent Olsson har stöttat mig genom hela den mörka hösten 2023 då jag själv velat ge upp projektet. Han har letat upp et trevligt par som köper mitt hus och lyckats få ett bra pris för det.

Svar från Kent Olsson

Tack Håkan och superkul att vi rodde detta i hamn och att allt blir så bra såväl för dig men även köparna som fick sin dröm uppfylld! :) Mvh/Kent

Grzegorz W
Köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Allt var Professionellt. Han var en mycket trevlig man.

Svar från Kent Olsson

Tack så jättemycket för ditt svar här Grzegorz. Jag hoppas kunna hjälpa dig fler gånger. Mvh/Kent