Peter Karlsson

Peter Karlsson

Peter Karlsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Peter Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Karlsson har haft 23 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 91 Läs vad Peter Karlsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 6:a
    • 151.0 m²
    • Stenkyrka
    2021-02-11
    Väldigt nöjd, professionell och trovärdig.
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 0:a
    • Stenkyrka
    2021-02-01
    Uthållig, fortsatte att försöka säja trots att objektet hade få spekulanter under lång tid
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Torsby
    2020-11-18
    Trevligt bemötande och bra service. En smidig och snabb affär!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 2:a
    • 60.5 m²
    • Rönnäng
    2020-11-02
    Köpte Bostadslägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa sätt. Bad om en tidig visning, han ordna detta och vi kunde fullfölja köpet som vi önskade.
    Uppföljning och vägledning så som man önskar helt enkelt av en mäklare.

/Henny.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Ödsmål
    2020-11-01
    Köpt hus och i samband med det behövde min bostadsrätt säljas. Kändes självklart att använda samma mäklare vid försäljningen som vid köpet av huset. Valet av mäklare kändes enkelt då jag från början upplevde att det fanns en ärlig och enkel kommunikation. En känsla av att han arbetade för att göra det allra bästa för mig som kund, både gällande husköpet och försäljning av bostadsrätten.
    Under hela processen har upplevelsen varit att mäklaren haft en hög tillgänglighet och förmedlat ett lugn i alla de steg som tagits. Inte bara genom att förklara vad alla steg innebär, utan även genom sin fantastiskt lugna och enkla personlighet.
    • 125.0 m²
    • Norum
    2020-10-30
    Bara positivt
    Tummen upp.
    Vänligt bemötande.
    Bra o väl utfört arbete.
    • 63.0 m²
    • Valla
    2020-10-25
    Nu när hela affären är avklarad kan jag ge ett omdöme:
    Vi har sålt en sommarstuga på Tjörn
    Utmärkt och kompetent bemötande och information från mäklaren,
    Realistiskt upplägg från mäklaren med konkreta råd.
    Bra annonsering och väl genomförd affär.
    Vill gärna rekommendera Peter Karlsson
    Ingemar Kjellmer
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 63.0 m²
    • Valla
    2020-10-02
    Mycket kunnig och ärlig mäklare som tar upp det mesta man vill veta med ett objekt som är till salu.
    • 80.0 m²
    • Kållekärr/Röseliden
    2020-07-11
    Är helnöjd med Peter Karlsson som mäklare. Han är kunnig, engagerad och uppträder på ett proffsigt sätt. Hela försäljningsprocessen har gått snabbt och smidigt. Utan tvekan kan jag rekommendera honom som mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Klövedal
    2020-05-16
    Köpt fritidshus på Tjörn. Peter gav ett proffsigt och sympatiskt intryck. Hela affären gick väldigt smidigt.