Peter Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf. Läs mer

Läs vad 44 kunder tycker om Peter Karlsson

• Richard L
    Richard L köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

57.7m²
    Rönnäng
    När man hör ordet ordet mäklare kommer genast Peter upp som första ansikte.
    Han var min mäklare då jag köpte min första Välsignadd lägenhet på Nordviksberg och är också min mäklare nu, då jag söker min andra.

Peter är riktigt bra och kunnig som mäklare. Kan bara ge positiva omdömen! Läs mer
  • Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

74m²
    Kajen
    Väldigt bra och gav bra info om projektet och var tillmötes gående. En utmärkt mäklare för kundenå Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-09-26

5:a
    118m²
    Mycket bra bemötande. Vi kommer att mötas igen. Läs mer
  • Rafeq H
    Rafeq H köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-09-26

97m²
    Ja , Han var underbart meklare. Och jag är väldigt nöjd med hela service. Läs mer
  • Anton B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-09-25

51m²
    Kajen
    Köpt en lägenhet via Peter, bra bemötande, snabbt ordnat möte och inga bekymmer med något! Läs mer
  • Rudolph V sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

138m²
    Rävlanda
    Peter är en bra mäklare som känner till hans yrke. Han är en trevlig person att umgås med. Allting gick på ett väldigt naturligt sätt. Läs mer
  • Pär Thomas N sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

97m²
    Mycket kunnig och professionell. Bra bemötande, god kommunikation och saker hände snabbt. Vi har haft med Gofab att göra två gånger tidigare och var lika nöjda med hans kollegor då. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

0m²
    Tolleby
    1.Lantgård
    2.Bra
    3.ja
    4.Peter var mycket trevlig. Läs mer
  • Torbjörn J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-06-28

Litet hus, Tjörns kommun. Peter bra att tala med. Han var mycket tillgänglig på telefon och villig till alternativa passande träfftider. Kändes neutral mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå