Peter Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf. Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Peter Karlsson

• Britt-marie T sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-02-05

Valla
    Proffsigt bemötande , bra på att kommunicera och informera. Bra presentation och bilder av vårt hus (som vi sålde). Mycket nöjd med hela säljprocessen. Läs mer
  • Lovisa S köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-02-03

Valla
    Vi har just köpt en sommarstuga med hjälp av Peter. Han är proffsig, kunnig, lyhörd och empatisk. Ett utmärkt stöd genom hela processen. Vi upplevde att han tillgodosedda både våra och säljarnas behov på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Peter K sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-30

Valsäng Strand
    Peter hjälpte oss att sälja våran tomt, Peter karlsson är Tjörn
    Kan varmt rekommendera honom oavsett om ni skall sälja eller köpa Läs mer
  • Lisa Z sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-28

Valsäng Strand
    Sålt tomt, Peter är toppen. Kunnig, seriös & påläst. Läs mer
  • Mattias I sålde sin bostad med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-25

Stenkyrka
    Allt fungerade bra och Peter var väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Iréne Y sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-14

Klövedal
    Försäljning av fritidshus.
    Trevligt o positivt bemötande.
    Kunnig o engagerad.
    Rek. varmt Läs mer
  • Lene L köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-03

Stenkyrka
    Engagerad och proffsig i försäljning av fritidshus. Läs mer
    2019-10-04 Peter K svarar Lene L
    Tack för omdömet, lycka till med huset, skall bli spännande och se det färdiga resultatet. Kommer gärna förbi till våren.
  • Karl-Göran I sålde sin bostad med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-25

Stenkyrka
    Har blivit mycket vänligt bemött av Peter under den ganska långa tid försäljningsprocessen av en fastighet tagit. Mycket lätt att få kontakt med och lätt att samarbeta med.
    Han är kunnig och har givit många goda råd angående de olika delarna av försäljningen. Jag tycker att de förväntningar jag hade på en mäklare har uppfyllts helt och hållet.
    Fick ett skäligt pris för fastigheten och kontakten med mäklaren har varit helt och hållet positiv. Läs mer
    2019-10-04 Peter K svarar Karl-Göran I
    Tack för det fina omdömet. Samarbetet har verkligen gått jätte bra och ni har gjort ett fint arbete med allt runt försäljningen.
  • Hugo W köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-18

Valla
    Jag köpte min första bostadsrätt och förväntade mig en mäklare som skulle försöka dölja brister och undvika frågor. Tvärtom så var Peter väldigt framåt och berättade varje liten detalj och svarade på alla möjliga frågor. Supernöjd med Peter och har gärna hjälp av honom vid försäljning i framtiden. Läs mer
    2019-10-04 Peter K svarar Hugo W
    Tack Hugo, lycka till med nya lägenheten och med fotbollen.
  • Ala K
    Ala K köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-18

Kållekärr
    Han hjälpte oss att köpa hus.Vänligt bemötande och snabb med svar.Ska definitivt kontakta honom om vi ska köpa/sälja igen. Läs mer
    2019-10-04 Peter K svarar Ala K
    Tack för fina omdömet, hoppas ni trivs i ert nya hus.

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg