Peter Karlsson

Peter Karlsson

Peter Karlsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Peter Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Karlsson har haft 30 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 97 Läs vad Peter Karlsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-29
    Peter är en mycket trevlig person som har gjort ett jättebra jobb med försäljningen av min bostad. Han har hela tiden varit mycket aktiv och hållit kontakt via telefon eller sms för att uppdatera i processen. Jag rekommenderar gärna Peter o Gofab till de jag känner som går i sälj eller köptankar. Vh Kristina Östelind
    2021-08-16
    Professionellt och positivt bemötande.
    Fick den information vi behövde.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-05-29
    Peter Karlsson har hjälpt mig sälja en bostad i Sverige og har vari proffesjonell och mycket hjälpsam då jag själv bor i utlandet. Han har uppdaterat mig jämligt och delat informasjon och kunnskap där jag har behövt. Rekomenderar homom varmt
    2021-05-28
    Vi har via Peter köpt en sommarstuga, och Peter har ställt upp på ett utmärkt sätt både för oss och säljaren. Peter är mycket kunnig och bidrar med sin personlighet till att man känner sig väl omhändertagen. Han är också snabb på att få saker gjorda.
    • Valla
    2021-05-26
    Hjälpsam och tog sig tid att visa objektet som vi köpte till slut. Förklarade även pedagogiskt och ingående olika saker i huset så vi kände oss nöjda. Lätt att få tag på samt svarade på frågor snabbt.
    • Klövedal
    2021-05-20
    Vi har köpt en fritidsbostad på Härön. Det vi uppskattar mest med Peter är att han hela tiden haft en god kommunikation med oss köpare, samt såg till att vi fick ett fint första möte med säljaren.
    2021-02-11
    Väldigt nöjd, professionell och trovärdig.
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-02-01
    Uthållig, fortsatte att försöka säja trots att objektet hade få spekulanter under lång tid
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Torsby
    2020-11-18
    Trevligt bemötande och bra service. En smidig och snabb affär!
    • Rönnäng
    2020-11-02
    Köpte Bostadslägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa sätt. Bad om en tidig visning, han ordna detta och vi kunde fullfölja köpet som vi önskade.
    Uppföljning och vägledning så som man önskar helt enkelt av en mäklare.

/Henny.