Peter Karlsson
en del av Gofab Fastighetsbyrå

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf.
Hjältebyvägen 1
471 72 Hjälteby — Visa karta

Vad tror Peter att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 44 kunder tycker om Peter Karlsson

• Richard L
    Richard L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    När man hör ordet ordet mäklare kommer genast Peter upp som första ansikte.
    Han var min mäklare då jag köpte min första Välsignadd lägenhet på Nordviksberg och är också min mäklare nu, då jag söker min andra.

Peter är riktigt bra och kunnig som mäklare. Kan bara ge positiva omdömen! Läs mer
  • Anders S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väldigt bra och gav bra info om projektet och var tillmötes gående. En utmärkt mäklare för kundenå Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra bemötande. Vi kommer att mötas igen. Läs mer
  • Rafeq H
    Rafeq H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ja , Han var underbart meklare. Och jag är väldigt nöjd med hela service. Läs mer
  • Anton B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt en lägenhet via Peter, bra bemötande, snabbt ordnat möte och inga bekymmer med något! Läs mer
  • Rudolph V skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är en bra mäklare som känner till hans yrke. Han är en trevlig person att umgås med. Allting gick på ett väldigt naturligt sätt. Läs mer
  • Pär Thomas N skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket kunnig och professionell. Bra bemötande, god kommunikation och saker hände snabbt. Vi har haft med Gofab att göra två gånger tidigare och var lika nöjda med hans kollegor då. Läs mer
  • Jan S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    1.Lantgård
    2.Bra
    3.ja
    4.Peter var mycket trevlig. Läs mer
  • Torbjörn J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Litet hus, Tjörns kommun. Peter bra att tala med. Han var mycket tillgänglig på telefon och villig till alternativa passande träfftider. Kändes neutral mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Rak, okomplicerad. Rätt man på rätt plats. Läs mer
  • Olivia B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi köpte ett hus genom Peter. Peter som mäklare upplevde vi vara professionell, Svarade alltid när man ringde och va väldigt lyhörd och flexibel. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Ulla A skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett hus i Limhall genom Peter.
    På ett trevligt sätt.
    Utgångspris 2195.000:-. Köparen hörde inte av sig på ett par dagar efter besiktning.
    Peter ringde och chockade oss då köparen hade en hel lista med anmärkningar. Ville dra av 250.000:- på köpesumman, slutade med 160.000:-. Blev väldigt besvikna och tappade förtroendet för hela affären. Beslutet skulle ske snabbt. Tyckte att Peter inte ställde upp tillräckligt för oss i de läget. Läs mer
  • Niclas J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Smidigt köp o hjälp med försäljning av lägenhet Läs mer
  • Yvonne L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi köpte en sommarstuga och Peter informerade oss tydligt och omfattande på ett bra och positivt sätt.
    Skulle vi någon gång behöva anlita en mäklare, kontaktar vi gärna Peter igen. Läs mer
  • Lisbeth W skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag hade hjälp av Peter med att sälja mitt sommarställe på Tjörn vintern-våren 2016.
    Peters bemötande avgjorde att jag valde Gofab, hade ytterligare en mäklare som jag träffade, men valde bort denna.

Peter förstod mig väldigt väl, han sa samma sak som jag kände för huset, som har varit det bästa ställe som jag har bott på. Det kändes väldigt viktigt för mig.

Mina förväntningar på en mäklare är att de håller mig uppdaterad av vad som händer och ska göras och det gjorde Peter. Han fanns även alltid tillgänglig om jag undrade något, kom förbi ibland när jag var där ibland.

Under 2 års tid var jag med om att köpa ett nytt hus, sälja ett hus och även mitt sommarställe, så jag har lite erfarenhet av hur mäklare jobbar. Och Peter var absolut bäst! Peter såg också köparen, som tyvärr ofta kan bli glömd i husaffären, vet av egen erfarenhet, men de kände att de hade fått den uppmärksamhet som man förväntar sig av en mäklare. Läs mer
  • Erland K skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt en lägenhet och köpt ett hus.

Trevlig, kunnig

Tyckte att han gjorde allt som man kunde förvänta sig. Skötte allt det praktiska runt köp och sälj. Läs mer
  • Roger S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Lätt att ha att göra med
    Trevlig o lätt att nå Läs mer
  • Patricio Alexis F skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag köpte sommarstuga med hans hjälp
    trevlig
    sakkunnig
    engagerat
    service inriktad
    korrekt

mycket bra intryck Läs mer
  • Ann-Britt L
    Ann-Britt L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter var mäklare vid försäljning av vårt hus Djupvik Tjörn. Upplevde honom som kompetent ärlig och mycket samarbetsvillig. Vi kännde oss alltid väl informerade om hur processen framskred och blev också väl informerade inför försäljningen. Peter var alltid tillgänglig för oss. Läs mer
  • Per Erik H
    Per Erik H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi sålde vårt sommarboende och anlitade Gofab och fick Peter Karlsson som mäklare. Vi blev mycket väl omhändertagna och det upplever vi även att kunderna blev.
    Peter ordnade ett antal extra visningar för spekulanter som inte kunde komma på de öppna visningarna. Kanonbra!
    Vi fick hjälp med det som behövde stajlas och även med vad som kunde fixas och vad som inte skulle fixas.
    En rak och enkel kommunikation och vi kände oss hela tiden uppdaterade på vad som hände i processen.
    Jag hade lätt använt Peter igen och kan bara säga grattis till de som anlitar honom i framtiden. Läs mer
  • Jim F skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag uppfattade Peter som en väldigt professionell och kompetent mäklare.
    Även väldigt trevlig och lättsam. Läs mer
  • Jennifer F skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Det kändes väldigt tryggt med Peter. Man fick hela tiden en uppdatering och känslan var att det hela tiden skulle vara så bra som möjligt för oss. Jätte nöjda! Läs mer
  • Ami W skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter har vart väldigt bra och seriös, över våra förväntningar!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • David H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är en super seriös och bra mäklare som alltid svarar snabbt oavsett vardag eller helg och kommunicerar hela tiden vad som händer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Karin Elvy Margareta J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra bemötande, proffsig, kunnig och vänlig. Läs mer
  • Astrid Maria V skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är helt okej, trevlig man och kan sina saker. Läs mer
  • Lars L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Han hade ett trevligt och tillmötesgående sätt. Han var hjälpsam och vänlig. Kunnig och informativ. Läs mer
  • Anthon B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra! Peter var kanon att ha och göra med. Allt var väldigt enkelt, organiserat och bekvämt för en första-gångs-köpare. Läs mer
  • Patrik Kjell A skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, väldigt saklig och noga så att alla detaljer är rätt och att ja som kund vet va ja kan ha att vänta mej i proceduren. Väldigt snabb på att svara på frågor alla frågor som dumma frågor och mindre dumma frågor. Svarade väldigt snabb oavsett om man ringde eller mailade och visste han inte så så han de och tog reda på faktan! Och återkoppla snabbt. Vi hade väldiga svårigheter med vår försäljning av olika anledningar, men han höll sig lugn och hitta nya vägar och lösningar för att få till en försäljning! Överlag väldigt nöjda med de mesta, första gång ja anlitat en mäklare men han ingav ett väldigt bra första intryck å helhets intryck. Läs mer
  • Leif A skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Upplevde Peter som en kompetent och bra mäklare. Läs mer
  • Simon L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevlig. Gemytlig. Kanonbra på att återkoppla och höll mig uppdaterad om vad som skedde helt exemplariskt. Över min förväntan av hur mäklare jobbar. Läs mer
  • Astrid B
    Astrid B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Försäljningen av lägenheten gick så snabbt att vi inte han lära känna honom närmare. Bra service vi är super nöjda Läs mer
  • Håkan J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har inte något att anmärka på,
    Han skötte sig bra. Läs mer
  • Karina G skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Fantastisk bemötande, trevlig , vänlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi var mycket nöjda med det bemötande som vi fick av Peter och vår upplevelse var att han var väldigt professionell. Hans bemötande kändes dessutom personligt och han lyckades enligt vår uppfattning (som köpare) tillgodose både säljarens och våra behov på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Kathrine M skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vårat bemötande och förväntan inför försäljningen var till våran belåtenhet Läs mer
  • Jan B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter levde verkligen upp till vår förväntan. Tillmötesgående, lyhörd och mycket kunnig inom sin yrkesroll. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket gott bemötande, bra information och assistans. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars-åke L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mkt bra bemötande och allt fungerade smidigare än vad vi kunde förväntat oss Läs mer
  • Riitta P skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Det bar varit bra betyg på försäljning Läs mer
  • Jerry C skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    God kunskap trevlig .kan tänka mögel ett nytt uppdrag Läs mer
  • Ingvar J skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter upplevde vi som saklig och bra påläst.
    Klar och tydlig i sin kommunikation.
    Lätt att få tag på. Svar på alla frågor och allmänt hjälpsam. Vi valde mellan Peter och en annan mäklare. Vi valde Peter på grund av sin fina enkla och tydliga offert. Peter infriade våra förväntningar. Läs mer
  • Nilsson I skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Helt nöjd med Peter. K. och tycker att han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Kristina Ö skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ett mycket gott, trevligt och effektivt bemötande. Läs mer
Markus Berg
Kent Olsson