Peter Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Peter Karlsson

• Gun F sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-13

Hövikstrand
    Trevlig, positiv och engagerad när han sålde vårt hus. Läs mer
  • Monica W köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-13

Tolleby
    Peter Karlsson har varit mycket noggrann i sin roll. Hittade tex gamla servitut som borde tagits bort då förutsättningarna inte längre gällde. Jag känner förtroende för Karlsson som mäklare. Läs mer
  • Eva W köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Torsby
    Kunnig, kundinriktad, lätt att nå, lyhörd, hjälpsam, tydlig och därtill trevlig, kort sagt allt man kan önska sig av en mäklare när det gäller att förverkliga drömmen om att bygga eget hus. Läs mer
  • Gillgard U sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Björholmen
    Sålt enplans hus i Bö, Tjörn!
    Väldigt bra bemött.
    Förutom att mäklaren hade ”dålig” uppfattning om vilket utgångspris vi skulle börja med, levde mäklaren upp till våra förväntningar med råge! (Vi höjde mäklarens utgångspris med ca 250 000 kr
    och slutpriset blev ytterligare plus 500 000 kr.)
    Upplevelsen var positiv! Läs mer
  • Anders J sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Håltet
    Peter sålde vår sommarstuga. Inte helt enkel att sälja. Men Peter lotsade både oss som säljare och även köparen genom affären på ett sätt som gjorde att vi alla kände oss nöjda. Han visade stort tålamod och hög integritet. Läs mer
  • Björn K köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Hallerna
    I juni 2017 köpte vi en bostad på Hallerna och Peter Karlsson var mäklaren.

Vi blev väl bemötta av honom, köpet gick bra och vi är nöjda med bostaden..

Det är nu drygt 2 år sedan och om ni vill ha mer detaljerade synpunkter på ett sådant lägenhetsköp rekommenderar jag att ni kontaktar köparna tidigare. Läs mer
  • Sara A köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Bleket
    Jag har köpt villa och mötet med mäklare var alltid sakligt, informativt och serviceinriktat. Läs mer
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-08-07

Rönnäng
    Sålt en bostadsrätt
    Och är mycket nöjd Läs mer
    2019-08-14 Peter K svarar Camilla S
    Tack för omdömet, lycka till med nya huset.
  • Raymond G köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-28

Stenkyrka
    Ung. - Charmig. - Proffsig

Sammanfattning av Peter
    Karlsson Läs mer
    2019-08-14 Peter K svarar Raymond G
    Tack för omdömet, hoppas ni har haft en bra sommar i nya huset.
  • Sofia T köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-21

Valla
    Köpt stuga
    Bra bemötande av Peter. Lugn o föetroendeingivande Läs mer
    2019-08-14 Peter K svarar Sofia T
    tack för omdömet, hoppas ni har kunnat njuta av det fina vädret och badat mycket i sommarhuset.

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg