Peter Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2007-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-31
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Peter Karlsson

• Christoffer P köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-16

Klövedal
    Köpt fritidshus på Tjörn. Peter gav ett proffsigt och sympatiskt intryck. Hela affären gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Sten P köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-15

Med beröm godkänd!
    Bra bemötande, kunnig och kan
    rekommenderas! Läs mer
  • Anita A sålde sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-15

Klövedal
    Sålt fritidshus. Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Peter Karlsson. Rekommenderar honom verkligen. Jag är utomordentligt nöjd, Läs mer
  • Britt-marie T sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-02-05

Valla
    Proffsigt bemötande , bra på att kommunicera och informera. Bra presentation och bilder av vårt hus (som vi sålde). Mycket nöjd med hela säljprocessen. Läs mer
  • Lovisa S köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-02-03

Valla
    Vi har just köpt en sommarstuga med hjälp av Peter. Han är proffsig, kunnig, lyhörd och empatisk. Ett utmärkt stöd genom hela processen. Vi upplevde att han tillgodosedda både våra och säljarnas behov på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Peter K sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-30

Valsäng Strand
    Peter hjälpte oss att sälja våran tomt, Peter karlsson är Tjörn
    Kan varmt rekommendera honom oavsett om ni skall sälja eller köpa Läs mer
  • Lisa Z sålde en tomt med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-28

Valsäng Strand
    Sålt tomt, Peter är toppen. Kunnig, seriös & påläst. Läs mer
  • Mattias I sålde sin bostad med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-25

2:a
    Stenkyrka
    Allt fungerade bra och Peter var väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Iréne Y sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-14

Försäljning av fritidshus.
    Trevligt o positivt bemötande.
    Kunnig o engagerad.
    Rek. varmt Läs mer
  • Lene L köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-03

Stenkyrka
    Engagerad och proffsig i försäljning av fritidshus. Läs mer
    2019-10-04 Peter K svarar Lene L
    Tack för omdömet, lycka till med huset, skall bli spännande och se det färdiga resultatet. Kommer gärna förbi till våren.

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg