Peter Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-04 - 2019-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf. Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Peter Karlsson

• Astrid V sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-11

Rävlanda
    Peter är en trevlig man, lätt att umgås med. Han gjorde sitt jobb jättebra och sålde vår villa för ett bra pris. Läs mer
  • Jan Torbjörn O sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-10

Sålt ett hus blev bemöt väldigt bra Läs mer
  • Ola S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-10

Kajen
    Jag tycker våtrt sammarbete funkar kanon bra! Läs mer
  • Yvette Paula K köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-01-31

Skärhamn
    Peter är kunnig och lätt att ha att göra med vilket bidrog till smidig affär när jag köpte min bostadsrätt via Gofab. Läs mer
  • Niels F köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-01-31

Skärhamn
    Krabbevägen 13, Skärhamn. Bra bemötande. Snabb att svara på frågor och behjälplig på alla sätt. Bra och trovärdig dokumentation på frågor som dök upp under budgivningen. Läs mer
  • Patrik Olof Joachim W sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-01-29

Skärhamn
    Peter sålde vår villa i Skärhamn med bravur. Rekommenderar honom och Gofab starkt... Läs mer
  • Richard L
    Richard L köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

Rönnäng
    När man hör ordet ordet mäklare kommer genast Peter upp som första ansikte.
    Han var min mäklare då jag köpte min första Välsignadd lägenhet på Nordviksberg och är också min mäklare nu, då jag söker min andra.

Peter är riktigt bra och kunnig som mäklare. Kan bara ge positiva omdömen! Läs mer
  • Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

Kajen
    Väldigt bra och gav bra info om projektet och var tillmötes gående. En utmärkt mäklare för kundenå Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-09-26

Mycket bra bemötande. Vi kommer att mötas igen. Läs mer
  • Rafeq H
    Rafeq H köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-09-26

Ja , Han var underbart meklare. Och jag är väldigt nöjd med hela service. Läs mer

Senaste försäljningarna

Bräcke