Peter Karlsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Peter Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Karlsson har haft 18 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 116 Läs vad Peter Karlsson

• Rönnäng
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande. Lyhörd både mot säljare och köpare. Tog sig god tid.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell noggran
    Hej,

Tack för omdömet, hoppas du kommer trivas i ny lägenheten!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och tydliga svar på frågor.
    Hej,

Tack för omdömet, lycka till med lägenheten så ses vi i området.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, kan rekommendera Peter som mäklare.
    Hej,
    Tack för de fina orden, hoppas ni trivs i nya lägenheten.
    Vi ses säkert ute i Skärhamn framöver.
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Har inget att anmärka
    Hej, tack för omdömet, det skall bli kul att följa dina nya projekt. Ha en fin sommar! Peter Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Norum
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter Karlsson har på utmärkt sätt arbetat med försäljningen av mitt hus. Jag har hela tiden känt mig trygg och att jag fått all den hjälp jag önskat .
    Jag är så tacksam att jag anlitade Gofab och hade turen få Peter Karlsson som min mäklare. Mvh Solveig Landberg
    Hej, tack för de fina orden och för ett trevligt samarbete. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Ha en fin sommar! Peter Karlsson
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter var alltid vänlig och trevlig, lätt att få kontakt med. Han hade stor kunskap om området min nya bostad ligger i, vilket var viktigt för mig.
    Hej, hoppas du trivs i din nya lägenhet och att du har hunnit utforska den finna omgivningen i området. Tack för det fina omdömet. Ha en fin sommar så ses vi säkerligen fler ggr på stranden! Peter Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Klövedal
    2022-05-16 Verifierad kund
    Fått ett fint bemötande av en kunnig mäklare, då vi fått bra hjälp vid försäljningen av fritidshuset.
    Vi kan rekommendera Peter Karlsson!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-04-23 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-04-13 Verifierad kund
    Det har varit en personlig och prestigelös kontakt samtidigt som proffesion och tydlighet varit i fokus. Det är inte alla mäklare som behärskar den balansen. Peter har varit tillgänglig och under hela processen återkopplat.