Markus Berg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna. Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Markus Berg

• Katarina S köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-30

Åstol
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp vi förväntade oss av mäklaren. Bra gemensam planering av försäljningen, Markus var lätt att nå på telefon eller mail och var lätt att kommunicera med vilket skapade tillit och trygghet. Kan varmt rekommendera Markus. Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

90m²
    Köleröd/Röra
    Vi har köpt villa i Surdal, Klövedal. Markus var mycket trevlig och tillmötesgående och tog sig tid vid visningen , där vi stannade länge. Allting i samband med köpet gick väldigt smidigt. Vi glömmer inte heller den fantastiskt fina bukett vi fick när köpet var klart! Läs mer
  • Björn A köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

111m²
    Skärhamn
    köpt villa i Skärhamn

Helt ok

Inga spec. förväntningar, mer än till för både köpare som säljare

I stort sett bra, admin fungerade allt bra. Däremot var det lite för mycket på säljarens sida kan jag tycka, men jag har förståelse för det. Om man lämnar ett bud och mäklaren inte vill framföra det till säljaren för att det är för lågt tycker jag är märkligt, att man var tvungen att stå på sig. Läs mer
  • Hanneke S
    Hanneke S köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Åstol
    Sålt ett sommarhus och köpt ett annat under sommaren/ hösten 2028. Hade höga förväntningar på vår mäklare. Just därför valde vi att anlita honom trots att han ganska snart efter vårt uppdrag skulle gå på semester vilket innebar en liten paus i säljprocessen. Lätt att få kontakt med och prata med. Seriös - inte bara glad o check vilket jag hatar. Respektfull o professionell i sitt bemötande vilket gav trygghet och kändes förtroendefullt. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Generös med sin tillgänglighet vad gäller både kvällar o helger. Tydlig planering som vi var en del av och som gjordes i samförstånd. Kort sagt en bra samverkans part. Läs mer
  • Birgitta W sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Åstol
    Fritidshus bemötande proffsigt trevligt levde upp till förväntningarna Bra proffsigt informerade hela tiden vad som var på gång Läs mer
  • Stig Åke L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus på Åstol Läs mer
  • Emil H sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

3:a
    63m²
    Nordviksberg
    Han är grymt bra , kommer alltid anlita honom Läs mer
  • Anders M köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

106m²
    Åstol
    Trevligt och professionellt bemötande och snabb med återkopplingar. Läs mer
  • Janina L sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

135m²
    Svanesund
    Gott bemötande och bra att ha som bollplank för alla frågor som dyker upp vid sådana här tillfällen. Markus var lyhörd och kunnig. Läs mer
  • Mona M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-07-02

Köpt Kålgården 9 i Skärhamn
    Markus uppträdde mycket korrekt genom hela affären. Uppskattar mycket han omtänksamhet mot säljaren, en äldre dam.
    Bra kommunikation, tydlig, hjälpsam - känner mig "trygg" i affären. Läs mer

Senaste försäljningarna