Markus Berg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-04 - 2019-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna. Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Markus Berg

• Jan P
    Jan P sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-04-08

Valsäng
    Jag har sålt mitt hus.
    Bemötandet från mäklare var mycket bra.
    De förväntningar som jag hade blev blev mer än väl uppfyllda.
    Allt i samband med fsg av huset har fungerat mycke bra. Läs mer
  • Lars N köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-04-03

jag har köpt en villa på 140 m2 med en biarea på 125 m2 Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-03-31

Ellös
    Vi köpt ett hus på Orust. Affären är inte avslutat än, därför hade jag gärna väntat med att svara på detta men ni verkar var angelägen att ha det gjort nu.
    Markus har en lättsam men ändå proffsig stil. Han ger ett intryck av att vara öppen, pålitlig och kunnig. Det har varit lätt att få visningstider som passade oss. Rn trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
  • Birgitta O
    Birgitta O sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-03-20

Skärhamn
    Köpt hus och sålt vår bostadslägenhet. Markus har varit helt fantastisk med både köpet och försäljningen. Han har hjälpt oss på alla sätt för att vår dröm skulle gå i lås. Han levde verkligen upp till alla våra krav och förväntningar. Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-03-05

Rödstegen
    Köpt fastighet.
    Blev juste och rakt bemött.
    Fick besked som utlovat. Han tog noggrant reda på svar på våra frågor. Läs mer
  • Ann-Britt Marie L
    Ann-Britt Marie L sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-03-01

Rödstegen
    Jag har sålt en villa och har under hela processen blivit väl mött av mäklaren som informerat om viktiga saker att ta hänsyn till, och inte minst varit saklig i våra samtal. Han har under hela processen kommunicerat och uppdaterat om vad som sker. Han har definitivt uppfyllt mina krav på en professionell nivå. Läs mer
  • Katarina S köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-30

Åstol
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp vi förväntade oss av mäklaren. Bra gemensam planering av försäljningen, Markus var lätt att nå på telefon eller mail och var lätt att kommunicera med vilket skapade tillit och trygghet. Kan varmt rekommendera Markus. Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Köleröd/Röra
    Vi har köpt villa i Surdal, Klövedal. Markus var mycket trevlig och tillmötesgående och tog sig tid vid visningen , där vi stannade länge. Allting i samband med köpet gick väldigt smidigt. Vi glömmer inte heller den fantastiskt fina bukett vi fick när köpet var klart! Läs mer
  • Björn A köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

köpt villa i Skärhamn

Helt ok

Inga spec. förväntningar, mer än till för både köpare som säljare

I stort sett bra, admin fungerade allt bra. Däremot var det lite för mycket på säljarens sida kan jag tycka, men jag har förståelse för det. Om man lämnar ett bud och mäklaren inte vill framföra det till säljaren för att det är för lågt tycker jag är märkligt, att man var tvungen att stå på sig. Läs mer
  • Hanneke S
    Hanneke S köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Åstol
    Sålt ett sommarhus och köpt ett annat under sommaren/ hösten 2028. Hade höga förväntningar på vår mäklare. Just därför valde vi att anlita honom trots att han ganska snart efter vårt uppdrag skulle gå på semester vilket innebar en liten paus i säljprocessen. Lätt att få kontakt med och prata med. Seriös - inte bara glad o check vilket jag hatar. Respektfull o professionell i sitt bemötande vilket gav trygghet och kändes förtroendefullt. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Generös med sin tillgänglighet vad gäller både kvällar o helger. Tydlig planering som vi var en del av och som gjordes i samförstånd. Kort sagt en bra samverkans part. Läs mer

Senaste försäljningarna

Valsäng