Markus Berg

Markus Berg

Markus Berg är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Markus Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Berg har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

215 omdömen om Markus Berg

Sedan starten hos Reco 2017
Lena J
Sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Mycket bra bemött av Markus. Upplevdes kunnig och förtroendeingivande i sin yrkesroll. Lyhörd för oss som kunder, dock något stressad ibland.

Ing-Marie J
Stenkyrka

Marcus är trevlig och lätt att ha att göra med. Han tar sig tid, är tydlig och väldigt proffsig. Jag kan varmt rekommendera honom

Julia A
Jörlanda

Förtroendeingivande och lätt att ha med att göra!

Svar från Markus Berg

Tack Julia! Hoppas och tror att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya hus. Vi syns framöver!

Karin Jenny S
Klövedal

Marcus är alltid nåbar och väldigt påläst. Ger bra råd och ser till att få bostadsaffärer att gå snabbt och smidigt. Han är alltid glad och har fina kontakter med kompetenta människor. Jag rekommenderar med glädje Marcus.

Svar från Markus Berg

Tack Jenny för de fina orden! Har varit väldigt trevligt att med er att göra också. Vi syns snart igen.

Stefan F
Stenkyrka

Markus carried out a very good digital inspection of the holiday home before the bidding phase and an extensive on-site inspection before the contract was signed. The impressions of the digital viewing matched the impressions on site. Markus honoured all agreements and answered our questions promptly. We are very satisfied with his work and can highly recommend him.

Svar från Markus Berg

Hello Stefan. Thank you for the rating. I think you will have a great time in the new house. And we meet again soon. Kind regards Markus

Eva K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Mycket bra, saklig, allt bra.

Svar från Markus Berg

Tack Eva för svar och betyget. Vi hörs framöver.

Ragnar O
Rönnäng

Fastighetsmäklaren med drag under galoscherna!!!

Svar från Markus Berg

Det är så det skall vara! :) Vi syns snart igen!

Mona S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Omtänksamt o hjälpsamt agerande.

Svar från Markus Berg

Tack för det, Mona. Hör av dig om det skulle vara något mer annars syns vi ju snart igen.

Thomas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

En professionell mäklare som gjorde vår första bostadsaffär till en mycket smidig upplevelse. Jag rekommenderar Markus varmt.

Svar från Markus Berg

Tack för det Thomas! Hoppas och tror ni kommer trivas förträffligt på Tjörn. Syns snart framöver!

Anna-Lena K
Rönnäng

Då vi ej har tidigare erfarenheter av att sälja hus tycker vi att Markus har ledsagat oss smidigt genom hela försäljningsprocessen. Vi har känt oss trygga i Markus sätt att hantera försäljningen och hans återkoppling mot oss. Kan varmt rekommendera Markus och Gofab som fastighetsbyrå.

Svar från Markus Berg

Tack för lämnat omdöme! Vi syns i nästa vecka för tillträdet. Hör av er om det skulle vara något innan.