Markus Berg
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna. Läs mer

Läs vad 99 Läs vad Markus Berg

• Agne M sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-22

Kunnig, kan området väl. Hanterar människor bra. Läs mer
  • Thomas A sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-20

Valla
    En professionell och kunnig och trevlig person som ger sig tid att lyssna på både säljare o köpare allt går utmärkt med den killen Läs mer
  • Robert L sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-18

Norum
    Sålde en bostadsrätt.

Markus är informativ,påläst,trevlig,återkommer som lovat,mycket förtroendeingivande.

MVH Robert Läs mer
  • Greta S sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Rönnäng
    Sålde ett magasin. Tyckte ett tag att Markus stressade mig lite, att jag skulle bestämma mig så fort. Men nu i efterhand, med pandemin och allt den fört med sig, så var det ju bra.
    Markus skötte allt till belåtenhet. Är nöjd att allt är färdigt! Läs mer
  • Jan B köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Köpt
    På bästa sätt
    Inga andra än de vi upplevde
    Toppen Läs mer
  • Håkan W köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Rönnäng
    Tillmötesgående, återkopplade när han sa att han skulle återkomma. Drivande i projektet och upplevdes som ärlig och rak. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Stenkyrka
    När vi sålde vårt hus lyckades Marcus komma till avslut på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Joachim B sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Sålde en villa.
    Marcus är mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Alltid glad och hjälpsam.
    Inga problem är för stora.
    Svarade alltid om man behövde hjälp.
    Marcus motsvarade alla förväntningar jag hade. Läs mer
  • Jörgen L sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

3:a
    Röra
    Med sitt trevliga och proffsiga bemötande var Markus var till stor hjälp genom hela processen då han sålde vår lägenhet. Han fanns alltid till hands då man hade frågor och gav även ut bra, hjälpsamma tips utefter sina erfarenheter.
    Försäljningen gick galant och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Petter O köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

Stenkyrka
    Enkelt och smidigt! Trevligt bemötande. Full koll på allt, så det är bara att koppla av o låta Gofab sköta resten. Läs mer

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg