Markus Berg

Markus Berg

Markus Berg är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Markus Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Berg har haft 45 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 132 Läs vad Markus Berg

• köpte sin stuga med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Torsby
    2021-05-04
    Markus har hjälpt oss att realisera vår dröm om ett fritidshus vid kusten. Helt från starten har Markus varit serviceinriktad och påläst. Alltid svarat snabbt och alltid med god information. Jag har känt mig trygg i hela processen. Om vi en dag säljer huset så kommer jag anlita Markus till det jobbet!
    • Norum
    2021-05-03
    Ambitiös och noggran mäklaren, vars tillgänglighet är hög. Jämförde Markus med konkurrentera och tyckte han var bäst - dessutom bidrog han till att jag fick bra betalt för min lägenhet.
    2021-05-03
    Både köpt och sålt en lägenhet. Supernöjd med hjälpen och bemötandet från mäklaren, professionell, kunnig och trevlig.
    2021-04-01
    Sålt bostadsrätt
    Mycket trevlig och lyssnade väldigt väl
    Det blev mycket över förväntningarna
    Han gjorde allt så smidigt och sakligt
    2021-03-17
    Markus var helt fantastisk, hjälpsam och professionell. Ansträngde sig betydligt mer än man förväntat sig, och detta uppskattade vi oerhört då processen var ny för oss. Rekommenderar gladeligen Markus!
    2021-03-11
    We bought the house that is located at Lyckebacken, Skärhamn last month. We are very pleased with Markus' service. We got very good impression that he is a kind person and he does things efficiently. This was the first time we buy a property in Sweden, a bit nervous and stress. But after we met Markus, he is such an experienced professional with easy-going personality, we felt comfortable in the whole process. I really appreciate he explained some parts that in the contract in English for helping me understand better. Now we are excited of moving into our new home. We hope Markus help more people to get a happy property purchase experience.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-12-22
    Köpet av lägenhet gick snabbt och smidigt precis som vi önskade.
    Markus svarade snabbt på mail vid frågor.
    Han var både trevlig, hjälpsam och professionell i sitt bemötande.
    Skulle gärna anlita honom igen vid behov
  • köpte en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-12-06
    Markus Berg is a very helpful and friendly real estate agent , with a very good action!
    Thank you very much, Markus!
    2020-11-16
    Början blev inte positiv. Missade att komma på avtalad visning. Fick påminnas. Strul med reg av vårt bud. Verkade som han var tveksam att reg budet för att inte ha ett bud till huvudvisningen. Dock har slutet varit positivt och fungerat utan anmärkning.
    • Valla
    2020-11-05
    Har köpt en sommarstuga. Markus Var mycket professionell och trevlig, han var kunnig och hade en bra bemötande med oss .
    Mvh/ Laura och Peter krauss