Markus Berg

Markus Berg

Markus Berg är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Markus Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Berg har haft 36 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.

2023-10 - 2024-09

223 omdömen om Markus Berg

Sedan starten hos Reco 2017
Jan A

Alltid tillgänglig Alltid tilmötesgående Alltid bra lösningar

Svar från Markus Berg

Tack för det, Jan. Återkommer angående prydnads fyren.

Johan M
Köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Markus var trevlig och kunnig om huset han sålde till oss. Han var tydlig i kommunikationen under processens gång, och uppdaterade oss om utvecklingen och processen i lagom omfattning. Markus var också snabb på att respondera på Mail eller telefon. Överlag kändes Markus seriös och professionell.

Svar från Markus Berg

Tack för ni lämnade ett omdöme! Hör av er om det skulle vara något innan tillträdet, annars syns vi då.

Lars-åke B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Jag känner till Markus från en affär 2009, så när jag såg att han var mäklare för två lägenheter jag var intresserad av så tog jag kontakt för ”special-visningar” då jag inte bor på Västkusten. Han ordnade på bästa sätt. Även själva affären gjordes väldigt smidigt trots att jag inte kunde vara på plats.

Svar från Markus Berg

Tack för detta Lars-Åke. Hoppas du har det härligt i värmen! Vi syns framöver på Tjörn

Martin T
Stenkyrka

Snabb, lyssnande, kunnig pch effektiv.

Svar från Markus Berg

Tack så mycket för det fina omdömet!

Per B
Stenkyrka

Det var ett rent nöje att ha kontakt med Markus. Han är kreativ och effektiv och dessutom trevlig.

Svar från Markus Berg

Var ett nöje att få hjälpa er också! Vi syns framöver.

Inger S
Rönnäng

En trygg mäklare som vi känt sedan vi köpte vår lägenhet för några år sedan. Vi jobbade oss fram till ett fint resultat. Han var kontakt med. Mycket bra kunskap om sina områden. Gav goda råd.

Svar från Markus Berg

Tack för återkommande förtroende och bra samarbete! Alltid trevlig att ha med er att göra, både som säljare och köpare. Vi hörs vidare!

Gunnar N
Rönnäng

Påläst och engagerad. Trevlig och lätt att ha att göra med.Hör alltid av sig när man sökt honom. Med andra ord bra👍👍👍👍

Fredrik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Rönnäng

Snabb återkoppling på frågor inför visningen och under köpprocessen. Intresserad av att hitta en lösning som är bra för köpare/säljare. Även fått en positiv bild av hela företaget Gofab under tiden som vi har letat semesterbostad i området. Rekommenderas!

Svar från Markus Berg

Tack Fredrik för det fina omdömet. Alltid skönt att höra från en kollega. :) Vi syns på Tjörn framöver!

Lena J
Sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Mycket bra bemött av Markus. Upplevdes kunnig och förtroendeingivande i sin yrkesroll. Lyhörd för oss som kunder, dock något stressad ibland.

Svar från Markus Berg

Tack för omdömet, Lena. Skall tänka på att försöka stressa ner när det är mycket. :) Vi syns framöver!

Ing-Marie J
Stenkyrka

Marcus är trevlig och lätt att ha att göra med. Han tar sig tid, är tydlig och väldigt proffsig. Jag kan varmt rekommendera honom

Svar från Markus Berg

Tack Ing-Marie för rekommendationen! Hör av dig om det är någonting annars syns vi snart framöver.