Markus Berg är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Markus Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Berg har haft 46 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

182 omdömen om Markus Berg

Sedan starten hos Reco 2017
    • Långelanda
    2022-11-15 Verifierad kund
    Proffsigt och lyhört bemötande, som trots högt ställda förväntningar överträffades.
    Markus Berg hade örnkoll på marknaden trots svajigt och svåranalyserat läge.
    Vi är oerhört nöjda med Markus Berg både som person och som mäklare, och dessutom med gott ekonomiskt utfall av vår försäljning.
    Tack Markus !
    Tack för de fina orden, Mats. Och tack själva för förtroendet! Var riktigt roligt att få hjälpa er med förmedlingen av ert fantastiska hus. Hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe. Markus Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Rönnäng
    2022-10-31 Verifierad kund
    Kunnig, lyhörd, tog sig tid och informerade om byggnaden.
    Tack för denna positiva feedbacken! Markus Berg
  • Ramona F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-10-05 Verifierad kund
    Marcus bemötande är mycket tillmötesgående.
    Marcus levde upp till alla våra förväntningar.
    Vår upplevelse i samband med köpet av Prosteviken 23 lhg 1001 var enbart positiv.
    Tack för dom orden, Ramona. Vi syns på Kajen! Markus Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-10-03 Verifierad kund
    Kanonbra, bättre kan det INTE bli.
    Härligt att höra! Hoppas ni trivs i lägenheten! Markus Berg
  • sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Valla
    2022-08-19 Verifierad kund
    Markus har genomfört 3 försäljningar, 1 sommarhus och två tomter med byggrätt på Tjörn.
    Markus har ett stort närverk, lokalkännedom och ett professionellt agerande till oss som säljare.
    Realistisik förväntning på prisnivå och försäljningstid, god kommunikation och uppföljning.

Efter försäljningen har vin-vin situation skapats dvs både säljare och köpare är nöjda. Detta har borgat för att det varit självklart att återvända till Markus för nästa uppdrag.
    Tack, Göran.
    Och tack för det fortsatta förtroendet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt gick bra och smidigt med Markus.
    Tack för ert omdöme, Johan. Hoppas ni skall trivas när ni kommer på plats! Markus Berg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Tack, Christian. Vi hörs snart igen. Markus Berg
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Valla
    2022-07-01 Verifierad kund
    Skicka ut den här enkäten efter det att hela affären är klar :)

Annars är vi helt nöjda
    Hej Nadja
    Det skall jag tänka på. Hoppas ni skall trivas på ert nya ställe!
    • Rönnäng
    2022-06-29 Verifierad kund
    En riktigt bra upplevelse! Saklig, snabb, effektiv och samtidigt lyhörd och bra på återkoppling och kommunikation. Pluspoäng för sista trevliga gesten med blommor åt både köpare och säljare -en fin detalj. Vi är båda jättenöjda och önskar Markus allt gott.
    Inger Melin 29/6 2022
    Så roligt Inger att ni upplevt processen så bra! Jag tackar igen för förtroendet. Det var ett fantastiskt ställe att förmedla. Ha nu en härlig sommar! Markus Berg
    • Ödsmål
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, oftast tillgänglig
    Tack för feedbacken, Kennet. Hör av er om det skulle vara något innan tillträdet. Markus Berg