Markus Berg
Registrerad mäklare sedan 2006-04-26
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-23
2019-09 - 2020-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna. Läs mer

Läs vad 118 Läs vad Markus Berg

• Birgitta N sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-09-11

Rönnäng
    Försäljningen av mitt fritidshus på Tjörn gick väldigt snabbt. Upplevde Markus som mycket professionell, hjälpsam och kunnig. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • Ewa R köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-09-09

Ödsmål
    Vi har köpt en villa där Markus var mäklaren. Vi blev bemötta väldigt trevligt och professionellt. Jag är väldigt nöjd med det. Läs mer
  • Mati N köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-09-09

3:a
    Valla
    Vi köpte en bostadsrätt genom Markus Berg och fick ett trevligt och bra bemötande !

Mvh Ulrika o Mati 😊😊 Läs mer
  • Staffan I köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-09-02

2:a
    God dialog. Engagerad. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Yvonne L köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-08-19

Rönnäng
    En fantastiskt trevlig och professionell mäklare.
    Kan bara lovorda. Läs mer
  • Richard K köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-08-18

Rönnäng
    Sålt ett skärgårdshus! Blev bra bemött!
    Ja han levererade ett bra resultat!
    Markus var trevlig och gjorde bra i från sig sålde huset för mer än det var ute för fick ditt många besökare! Läs mer
  • Erland K köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-08-17

Professionell
    Trevlig
    Kunnig
    Mäklaren uppfylldes våra förväntningar Läs mer
  • Jörgen S köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-08-15

Rönnäng
    Köpt hus i skärgården på västkusten. Bra och trevligt bemötande. Lugn och sansad mäklare. Inte för mycket "säljare". Nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Viktor T köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-15

Valla
    Bra mäklare.
    Flexibel, kunde ge oss privat visning. Läs mer
  • Johan O köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-14

Rönnäng
    Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg