Markus Berg
en del av Gofab Fastighetsbyrå

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.
Hjältebyvägen 1
471 72 Hjälteby — Visa karta

Vad tror Markus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Markus Berg

• Katarina S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp vi förväntade oss av mäklaren. Bra gemensam planering av försäljningen, Markus var lätt att nå på telefon eller mail och var lätt att kommunicera med vilket skapade tillit och trygghet. Kan varmt rekommendera Markus. Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har köpt villa i Surdal, Klövedal. Markus var mycket trevlig och tillmötesgående och tog sig tid vid visningen , där vi stannade länge. Allting i samband med köpet gick väldigt smidigt. Vi glömmer inte heller den fantastiskt fina bukett vi fick när köpet var klart! Läs mer
  • Björn A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt villa i Skärhamn

Helt ok

Inga spec. förväntningar, mer än till för både köpare som säljare

I stort sett bra, admin fungerade allt bra. Däremot var det lite för mycket på säljarens sida kan jag tycka, men jag har förståelse för det. Om man lämnar ett bud och mäklaren inte vill framföra det till säljaren för att det är för lågt tycker jag är märkligt, att man var tvungen att stå på sig. Läs mer
  • Hanneke S
    Hanneke S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett sommarhus och köpt ett annat under sommaren/ hösten 2028. Hade höga förväntningar på vår mäklare. Just därför valde vi att anlita honom trots att han ganska snart efter vårt uppdrag skulle gå på semester vilket innebar en liten paus i säljprocessen. Lätt att få kontakt med och prata med. Seriös - inte bara glad o check vilket jag hatar. Respektfull o professionell i sitt bemötande vilket gav trygghet och kändes förtroendefullt. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Generös med sin tillgänglighet vad gäller både kvällar o helger. Tydlig planering som vi var en del av och som gjordes i samförstånd. Kort sagt en bra samverkans part. Läs mer
  • Birgitta W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Fritidshus bemötande proffsigt trevligt levde upp till förväntningarna Bra proffsigt informerade hela tiden vad som var på gång Läs mer
  • Stig Åke L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus på Åstol Läs mer
  • Emil H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Han är grymt bra , kommer alltid anlita honom Läs mer
  • Anders M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevligt och professionellt bemötande och snabb med återkopplingar. Läs mer
  • Janina L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Gott bemötande och bra att ha som bollplank för alla frågor som dyker upp vid sådana här tillfällen. Markus var lyhörd och kunnig. Läs mer
  • Mona M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt Kålgården 9 i Skärhamn
    Markus uppträdde mycket korrekt genom hela affären. Uppskattar mycket han omtänksamhet mot säljaren, en äldre dam.
    Bra kommunikation, tydlig, hjälpsam - känner mig "trygg" i affären. Läs mer
  • Morgan J skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Lite tidigt att yttra sig då affären ännu inte är slutförd. Men så här långt har jag inget speciellt att klaga på Läs mer
  • Hanne F skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt en tomt och salt en bostadsrätt
    trevligt bemötande
    fick vänta med att få viss info och annan info om tips och råd! Läs mer
  • Alice Therese L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jätteduktig mäklare! Förklarade processen på ett mycket bra sätt. Väldigt kompetent och ambitiös. Proffesionellt bemötande. Väldigt bra på att återkoppla saker och ting. Kommer rekommendera honom vidare till andra! Läs mer
  • Björn A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har köpt fastighet i Skärhamn, det som jag vill ge Marcus en bra eloge för, var hur han hanterade säljaren ( en ensamstående dam som inte har koll på läget), riktigt bra hantering av henne!! Omhändertagande både i affärsmässigheten som henne som person.
    Jag tycker att Marcus levererade det som jag hade förväntan på. Läs mer
  • Amandus A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde min lägenhet i Rönnäng på Tjörn.
    Uppdraget fick Marcus berg som med vilja och tålamod fick fram rätt köpare!

Super nöjd 😁👍🏻 Läs mer
  • Lina L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt fritidshus på Tjörn. Fått ett, som jag uppfattat det, seriöst, kunnigt och sakligt bemötande, vilket jag många gånger, nästan genomgående, saknat i kontakter med mäklare, under den 2-årsperiod jag letat fritidshus på Tjörn/Orust. Tydlighet rörande både fördelar och brister /behov hos fastigheten. Lätt att få tag i, tillgänglig. Utöver det väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Carl Magnus M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Markus hjälpte mig att sälja mitt hus, Från början till slut var han engagerad och tillmötesgående. Jag ger honom högsta betyg och kommer absolut använda Gofab om det skulle behövas igen. Läs mer
  • John Carl Mikael T skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har haft att göra med Markus flertalet gånger, både vad det gäller husvärderingar men också vid försäljning av bostad. Markus är alltid tillgänglig, är balanserad och väldigt pålitlig som person, lovar inte för mycket och håller det han säger. Läs mer
  • Hans E skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde en bostadsrätt.
    Han är galet proffsig, lättillgänglig, uppmärksam och alltid glad.
    Han knäckte mina förväntningar, otroligt nöjd med hela processen. Allt gick väldigt smidigt och fort, jag behövde inte tänka på någonting. Läs mer
  • Marie Charlotte L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har sålt o köpt ett flertal hus via Marcus de senaste årets o vi kan inte säga annat än att vi har fått ett personligt och proffesionellt bemötande. Vi använder gärna Marcus på Gofab igen och rekommenderar honom varmt om ni behöver hjälp med att sälja eller köpa en fastighet!
    Benny & Marie Larsson Läs mer
  • Stefan K skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har upplevt Marcus som en ödmjuk, kunnig och proffsig mäklare.
    Från första kontakten så har jag känt mig välomhändertagen som en potentiell kund.
    Han har varit mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med.
    Marcus har känts som en mäklare som sätter sina kunder både köpare och säljare i främsta ledet.
    Om jag säljer huset som vi köpt på Tjörn så skulle jag vilja ha Marcus som mäklare. Läs mer
  • Per-Ove J skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    sålt bostadsrätt. Nöjd med resultatet Läs mer
  • Simon L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ingenting att klaga på över hur Markus skötte försäljningen utav våran lägenhet. Något som jag uppskattade var den snabba återkopplingen.

Nu har vi sålt och köpt med både Peter och Markus på gofab, så vid nästa försäljning kommer det bli svårt att välja vem av dom vi anlitar. Läs mer
  • Kim L
    Kim L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Toppen kille!
    Rak och ärlig, inga konstigheter. Läs mer
  • Jimmy W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Riktigt bra kille, alltid tillgänglig och kan svara på de frågor som kan uppstå. Läs mer
  • Fanny K skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag tycker att Marcus var en väldigt bra mäklare. Jag fick ett genuint intryck av att han var rakt igenom ärlig och det kändes väldigt tryggt! Han var lätt att få kontakt med och svarade på alla frågor. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Sture Andreas G skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    En mäklare man kan lita på och en som säger som de e. Riktigt ärlig o rak mäklare! Läs mer
  • Malin R skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Marcus har varit en fantastisk mäklare som varit tillgänglig hela tiden och upfyllt våra behov. Läs mer
  • Micael G skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra. Trevlig och seriös på ett naturligt sätt. Läs mer
  • Egon F skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej ! I samband med både köp och försäljning av fritidshus, hade vi Marcus Berg som mäklare.. Han har vid dessa tillfällen, visat sig vara en bra mäklare, och som vi vill rekommendera. M v h Egon Frantzich Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Första intrycket var mycket bra och ingav förtroende. Under försäljningsprocessens gång blev jag besviken över att inget hände och föreslog själv en extra insats i form av en ny visning. När inte heller denna gav resultat gav jag upp mina försäljningsplaner. När en köpare sen plötsligt dök upp skötte Markus affären på ett bra sätt. Mitt intryck var att han gjorde det bästa både för mig och för köparen. I slutänden var jag nöjd med att ha haft honom som mäklare och kan rekommendera honom till andra som vänder sig till Gofab. Läs mer
  • Ute B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vii har som köpare upplevt MB på ett mycket positivt sätt, vid våra första kontakter har han på ett engagerat sätt försökt tillfredsställa våra önskemål om boende. När han förhadsvisade
    Svanesund blev det omedelbart klart att detta var objektet vi ville ha, och ett köp blev snabbt avklarat. Allt har löpt mycket smidigt med MB och hans kollegor. Läs mer
  • Johan O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi är jättenöjda, Trevlig och professionell Läs mer
  • Caroline T skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi fick ett bra bemötande av Markus och vi kände oss väl omhändertagna som kund. Läs mer
  • David M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Lugn och trygg mäklare som gav bra service. Snabb återkoppling. Läs mer
  • Barbro W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Stor tillgänglighet och alltid vänligt bemötande. Följer upp våra frågor. Markus känns trygg och säker. Vår absoluta toppen-mäklare! Bästa betyg!! Läs mer
  • Anders B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Markus gjorde ett bra jobb. En komplicerad försäljning med flera ovanliga omständigheter. Vi är mycket nöjda med Markus insats.

Mvh / Anders Bylin Läs mer
  • Kent K skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    hela proceduren var helt ok. så vi är jättenöjda Läs mer
  • Arvid E skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Veldig godt fornøyd med Markus! Informativ, aktiv og seriøs. Läs mer
  • Bengt-owe O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Han är mycket påläst i sina uppdrag o har förmåga att ha dialog på ett trovärdigt och kompetent sätt.
    Inger ett stort förtroende och är en god representant för mäklarbranschen. Läs mer
  • Laura M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Snäll, vänlig och jätte duktig på sitt jobb. Svarade alla frågor så snart som möjligt, vanligtvis samma dag. Skulle rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Linn S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Markus hade ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Veronica F skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kanon mäklare och alltid tillgänglig. Mycket nöjda! Läs mer
  • Ann-kristin E skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ett trevligt och professionellt bemötande, lyhörd för våra önskemål. Allt gick smidigt tillväga. Vi fick tid på oss att tömma huset innan den aktiva försäljnings tiden körde igång! Vi kände oss i trygga händer hela affären igenom. Läs mer
  • Annelie M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag fick ett bra bemötande och tydlig information kring hur försäljningen av min fastighet skulle gå till. Bra hjälp under hela processen. Läs mer
  • Hans H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra!Utförde uppdraget utan minsta problem. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Markus Berg är den bästa mäklare vi kan tänka oss. Alltid tillmötesgående och kunnig på ett rakt och trevligt sätt.
    Markus har både hjälpt oss att både köpa och sälja.
    Våra erfarenheter är enbart positiva.

Barbro och Lars Wångdahl
    Tjörn Läs mer