Markus Berg
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna. Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Markus Berg

• Ann-Catrine R köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-14

Rönnängs Brygga
    Bostad Rönnängs brygga. En mycket seriös, och duktig mäklare. Jag fick den hjälp jag behövde vid köpet av min lägenhet. Läs mer
  • Niclas L sålde sin stuga med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-13

Rönnäng
    Markus ör väldigt noggrann och pålitlig som mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Mona B sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-11

Svanesund
    Jag fick förtroende direkt för Markus när han skulle sälja mitt hus.
    Däremot kom det en stylist hem från Moltaz design som gick omkring i huset i 6 timmar och levererade 9 handskrivna sidor på saker jag borde åtgärda inför fotograferingen 3 dagar senare. Det där var förfärligt . Jag ringde till Markus o grät men.han var fantastisk och tröstade mig. Sade att jag inte alls behövde göra allt det där utan bara ha det som en ledtråd. Mitt hem var så fint men man kände sig så totalt värdelö efter den granskningen. . Läs mer
  • Katarina L sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-08

Rönnäng
    Marcus har hjälpt oss att sälja vårt hus på ett sätt som vi var mycket nöjda med. Han har varit professionell i hela processen, kunnig och kompetent. I försäljningens alla delar har vi fått bra stöd och information på ett lugnt och adekvat vis. Vi rekommenderar gärna Marcus och Gofab till andra och återvänder om det för vår egen del blir aktuellt med fastighetsaffärer igen. Läs mer
  • Sofia S sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-02

Hallerna
    jag har sålt en bostadsrätt och är välidgt nöjd med mäklaren, kunnig, flexibel och mycket trevlig. Läs mer
  • Anders F köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-18

Köleröd
    Vi köpte ett fritidshus på Tjörn.
    Markus var väldigt vänlig och tillmötesgående. Svarade snabbt och tydligt på våra frågor. Kunnig. Vi är väldigt nöjda.

Mia och Anders Läs mer
    2019-08-05 Markus B svarar Anders F
    Tack för ert omdöme! Hoppas ni haft härliga veckor i huset nu över sommaren!
  • Göran S sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-13

Valla
    Markus Berg sålde vårt fritidshus. Mycket kunnig och professionell. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-06-14 Markus B svarar Göran S
    Tack för omdömet, Göran. Återkommer om tomten... :)
  • Ingrid Sylvia Elisabet W sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-12

Valla
    Vi har sålt vår mammas hus o vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick av Marcus Berg. Bra bemötande, snabb affär o ett bra avslut.
    Jag kan varmt rekommendera Marcus Berg Läs mer
    2019-06-14 Markus B svarar Ingrid Sylvia Elisabet W
    Tack för fina omdömet.
    Och tack för jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Linda W köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-10

Toppenbra mäklare,
    bra service och ordning och reda. Läs mer
    2019-06-11 Markus B svarar Linda W
    Kul att du är nöjd!
    Ha nu en bra sommar på Tjörn! Så syns vi i krokarna.
  • Inger S köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-10

Rönnäng
    Totalt väl skött av mäklaren Markus.
    Vi köpte en bostadsrätt, visningen var väl genomförd. Han skötte kontakten för oss med säljaren och var lyhörd för våra önskemål.
    Trevlig och påläst på alla sätt och naturlig. Läs mer
    2019-06-11 Markus B svarar Inger S
    Tack, Inger.