Bergfotsvägen 15, 147 33 Tumba — Visa karta

Välkommen till GQ Motor Sthlm!

På Bergfotsvägen 15 i Tumba hittar du GQ Motor Sthlm. Hos oss hittar du leveransklara bilar i alla möjliga prisklasser, vi har nått för alla.

Bilar till rätt pris med bra ägarhistorik:
Innan du köper din bil hos oss ser vi till att den har granskats noga av våra kompetenta medarbetare som har många år i branschen.

Vi erbjuder förmånlig finansiell hjälp i form av leasing eller avbetalning i samarbete med Santander, SVEA eller Wasa Kredit.

Hittar du inte bilen för dig? Tveka inte att höra av dig till oss så hjälper vi dig att söka efter den.

Öppettider:

Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om GQ Motor Sthlm AB

• 2020-03-30

Tobias O skrev om GQ Motor Sthlm AB
    As bra bemötande och bra service tack för snabb leverans jätte nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-03-02

Rodrigo E skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Väldigt bra service och pålitliga killar. Trots oväntade problem på vägen så levererade de utan några problem vad de utlovat. Kommer garanterat att köpa fler bilar av de om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2020-02-27

Gunel H skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket mycket nöjd, personalen var jätte trevliga och hjälpsamma. Bra information och förklaringar.
    En företag som jag kan rekommendera till alla utan att tveka.
    Tack för all hjälpen GQ Motor Sthlm AB ! Läs mer
  • 2020-02-25

Anna J skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Väldigt proffsiga och jordnära säljare som kan sin sak. Supernöjd med min nya Audi! Läs mer
  • 2020-02-25

Henrik S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mkt trevligt bemötande som skapade ett stort förtroende vid försäljning av min bil Läs mer
  • 2020-02-17

Daniella V skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Snabb och smidig affär!
    Riktigt bra pris på min bil i inbytes och jätte fin service, personliga och ansvarstagande medarbetare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-02-14

Martin K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en Grand Voyager. Snabb och enkel affär. Trevlig personal.

Hittade ett par brister vid leverans, men blev lovad att dom löser detta när jag varit inne på verkstad med bilen, så det känns OK.

Bilen kunde ha varit bättre städad, men jag hade ganska bråttom att få bilen så förstår att det inte fanns tid.

Överlag funkade allt bra. Läs mer
  • 2020-02-10

Seppo A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket trevlig personal. Snabba svar på mail.Snabb och smidig affär..Rekommenderar starkt GQ Motor.Kommer med glädje,byta/köpa bil hos er igen Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Seppo A
    Tack för dom fina orden Seppo, vårt mål är kvalitet och inte kvantiet då kunden sätts i fokus och får ett personligt bemötande och service. Du är välkommen åter när det är dags för nya bilen, kör försiktigt nu och lycka till :)
  • 2020-01-20

Sherwan J skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag fick en jätte bra service då jag vart jätte nöjd med köpet. Bilköpet gick smidigt och enkelt. Fick en bra bemötande dessutom att företaget levde upp till mina förväntningar. Det lär bli fler bilköp hos GQ motor... Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Sherwan J
    Hej Sherwan, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-17

Kerim S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte bil härifrån nyligen! Kan inte vara mer nöjd och otroligt tacksam för den fina servicen som vart given på plats. Rekommenderar starkt för alla som letar efter sin framtida bil! Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Kerim S
    Hej Kerim, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-11

Joanne N skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag har köpt en bil, jag fick utmärkt service. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Joanne N
    Hej Joanne, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-07

Ednan A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Bytte in min Saab 9-5 2010 mot en Saab 9-3 2008 , fick en väldigt schysst deal samt ett väldigt trevligt bemötande av George Läs mer
    2020-01-11 GQ Motor Sthlm svarar Ednan A
    Hej Ednan , va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-05

Jan F skrev om GQ Motor Sthlm AB
    En mycket trevlig upplevelse att köpa bil hos GQ, snabba svar på mail innan köp o bilens skick precis som beskrivet i annons. Detta var särskilt uppskattat då jag åkte 40 mil enkel väg för att köpa.
    Tack George för din känsla för kundservice. Läs mer
    2020-01-11 GQ Motor Sthlm svarar Jan F
    Hej Jan , tack för de fina orden de uppskattas .
    Vi har full förståelse för konsumenter som ska inhandla bil och försöker sätta oss i deras sits för att få till en trygg affär , kul att du är nöjd med din grymma 95:a.
    Tack för en trevlig affär & välkommen åter .

George / Gq Motor Sthlm AB
  • 2019-12-21

Mathias A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag sålde min bil hos GQ motor, fick en snabb och smidig affär, jämfört med andra bilfirmor jag varit i kontakt med. Väldigt trevligt personal med bra kundbemötande och mig i fokus. Kan starkt rekommendera denna bilfirma om du ska köpa eller sälja din bil för en smärtfri affär. Tack! Läs mer
  • 2019-12-17

Rebaz D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jätte bra service, strålande bemötande rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-12-14

Nabil F skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket bra service och bra fina bilar kommer absolut återkomma ! Läs mer
  • 2019-12-13

Sem skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Nöjd med bilen men jag är främst nöjd med bemötandet. Väldigt lyhörd och kunnig personal som verkligen lägger det lilla extra för att pricka rätt, vilket de gjorde. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-12-11

Electra T skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Oroligt grym och trevlig service! Väldigt kunnig och seriös personal samt smidig affär ! Rekommenderar starkt och kommer garanterat köpa min nästa familjebil hos GQ Motor.
    Topp kvalite! Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Electra T
    Hej Electra,
    Tack för dessa fina ord, vi försöker alltid sätta kunden i fokus och sy ihop en smidig affär åt kunden :) Du är välkommen in vid nästa bilköp.
  • Jeppe T

2019-12-11

Jeppe T skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Kunniga, Professionella, trevliga och en riktigt fin bil kunde inte önskat mig något mer! Verkligen rekommenderas! :) Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Jeppe T
    Hej Jesper,

Uppskattar dessa fina ord, du var mycket trevlig du med kan jag lova dig. Hoppas du och familjen är nöjd med bilen och du är välkommen åter :)
  • 2019-12-11

Majk D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en bil nyligen som jag hade sätt på nätet , affären gick smidigt till och grabbarna levererade bilen hem till mej då jag var ensam med barnen , de tog även min gamla bil i inbyte till bra pris utan krångel .. bra service och kundbemötande och det viktigaste av allt man känner sej trygg med köpet då grabbarna jobbar proffesionellt enligt min uppfattning .. rekommenderas starkt 👍 Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Majk D
    Hej Majkel,

Precis vi levererade hem bilen till dig, det viktiga var att vi gick igenom bilen detaljerat innan vi åkte ut så du visste precis hur allt såg ut innan vi kommit fram. Du vart nöjd och vi på GQ motor tackar för ditt förtroende och önskar dig lycka till och välkommen åter :)
  • 2019-11-24

Paula K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Är så nöjd med kundbemötandet & servicen som George på GQ motor erbjöd. Han hjälpte mig att köpa in bilen jag ville ha & finansierade den till mig med förmånlig ränta. Jag kände mig väldigt trygg hos dom & är så nöjd med min nya Mercedes a180 Läs mer
    2019-12-14 GQ Motor Sthlm svarar Paula K
    Hej Paula !

Tack för ditt förtroende , vi sätter alltid kunden i fokus och framför allt är kundnöjdheten på topp för oss.
    Vi önskar dig all lycka med bilen och ses på återseende förhoppningsvis :)

George K / GQ
  • 2019-11-24

Alex B skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jättetrevligt bemötande av personalen och jättesnabb återkoppling och smidigt. Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Alex B
    Hej Alexander,

Tack själv för denna fina och snabba affären som du gjorde på telefon, önskar dig all lycka med din nya bil och välkommen åter :)

Sina K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Utmärkt service och leverens, från första kontakt till klar affär.
    De köpte in min bil till ett marknadsmässigt och konkurrens kraftigt pris.
    Bilen jag köpte utav dem var väldigt fin och går som klockan.

Inget tvivel på vart jag gör min nästa bilaffär! Läs mer
    2019-12-10 GQ Motor Sthlm svarar Sina K
    Tack så mycket för de fina orden det uppskattas verkligen , vi ser fram emot att hjälpa dig framöver med dina bilaffärer.

Elias G skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Bland dom bästa bilfirmorna i Stockholm. Har köpt mina senaste 3 bilar hos dom. Har alltid bra urval av bilar i olika prisklasser samt bra kundbemötande, kompetenta och bra service.
    Tack för senaste bilköer. Är jätte nöjd med min XC 60..
    Lycka till grabbar.

Jag kan starkt rekommenderade !! Läs mer
    2019-12-10 GQ Motor Sthlm svarar Elias G
    Tack Elias ! :)
    Du är grym , vi är väldigt glada att vi kunnat hjälpa dig på bästa möjliga sätt och ser fram emot att ta hand om dina bilaffärer framöver.

• Jemma G

2019-11-22

Jemma G skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket nöjd kund!
    Bra bemötta, trevliga kunniga personal!

Rekomenderar starkt!!! Läs mer

Maria T skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jätte nöjd med köpet! Tack för en grym service.

Maria Läs mer

Dina A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag måste säga att det här köpet va det bästa jag har gjort i hela mitt liv, otroligt trevlig och kunnig personal. Känner mig mer än nöjd. Stort tack GQ motor för all hjälp. Läs mer

Alan E skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Nöjd med bilen samt bra bemötande. Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Alan E
    Hej Alan,

Tack så mycket, önskar dig all lycka med den nya bilen och välkommen in när det är dags för den nya sommarbilen :)

Bergfotsvägen 15, 147 33 Tumba