GQ Motor Sthlm AB

Bergfotsvägen 15, 147 33 Tumba — Visa karta

Välkommen till GQ Motor Sthlm!

På Bergfotsvägen 15 i Tumba hittar du GQ Motor Sthlm. Hos oss hittar du leveransklara bilar i alla möjliga prisklasser, vi har nått för alla.

Bilar till rätt pris med bra ägarhistorik:
Innan du köper din bil hos oss ser vi till att den har granskats noga av våra kompetenta medarbetare som har många år i branschen.

Vi erbjuder förmånlig finansiell hjälp i form av leasing eller avbetalning i samarbete med Santander, SVEA eller Wasa Kredit.

Hittar du inte bilen för dig? Tveka inte att höra av dig till oss så hjälper vi dig att söka efter den.

Öppettider:

www.gqmotorsthlm.se

Läs vad 57 kunder tycker om GQ Motor Sthlm AB

• 2020-11-25

Benny F skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Här kommer många lovord och superbra recensioner för bilfirman GQ-Motor i Stockholm AB (Tumba Bilpark AB) och i synnerhet, till Jeorge Kallas. Han är otroligt duktig /kunnig o enormt tillmötesgående och står till 100% för det han lovar vid upprättande av en affär. Således rekommenderar jag varmt ovanstående! Benny Forsström, Örebro Läs mer
  • 2020-11-19

Marina U skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpt en 320d.
    Kan varmt rekommendera GQ MOTOR!
    Personligt bemötande som värnar om kunderna och håller vad de lovar. Toppen service!
    När vi går i tankarna att byta bil igen kommer vi att vända oss hit! Läs mer
    2020-11-20 GQ Motor Sthlm svarar Marina U
    Hej Marina,

Uppskattar dessa fina ord av dig, man blir så glad när man får höra sånt här, vi jobbar stenhårt för att nå dessa resultat . Tack igen för en trevlig affär och välkommen åter vid nästa bilaffär :) Tills dess ta hand om er i dessa svåra tider

Personalen GQ Motor sthlm AB
  • 2020-11-13

Tommy O skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Ett ungt företag som förstår sig på att använda ny teknik för att genomföra snabba och enkla affärer.
    Jag sålde min bil till GQ . Hela affären var snabbt och enkelt avklarad. Pengarna på mitt konto inom några minuter.
    TACK. T. Olofsson Läs mer
    2020-11-20 GQ Motor Sthlm svarar Tommy O
    Hej Tommy,

Tack för denna fina rekommendationen, vi försöker alltid sträva mot enklare affär för kunderna och ett tryggare köp . Vi tackar för den fina bilen vi fick köpa av dig och tveka inte att ringa oss nästa gång du har en bil till salu eller vet någon som vill sälja sin bil.

Personalen på GQ Motor sthlm AB
  • 2020-11-12

Victor H skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Sjukt bra och snabb service! Fick bilen levererad samma dag. Otroligt bra!
    Smidig affär. Varmt att rekommendera Läs mer
    2020-11-20 GQ Motor Sthlm svarar Victor H
    Hej Victor,

Grym var du som slog till på den fina bilen, allt gick smidigt till och båda parterna vart nöjda med affären. Tack själv för denna trevliga affär och på återseende :)

Personalen på GQ Motor sthlm AB
  • 2020-11-07

Markus P skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en familjebuss och fick ett trevligt, personligt bemötande. Känsla av familjeföretag! Affären gick snabbt och smidigt, har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-11-04

Adam E skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Enkel och smidig med allting och bra att komma överens med Läs mer
  • 2020-11-01

Caroline L skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Super trevliga. Det gick fort o smidigt. Jag kan varmt rekommendera de. Läs mer
  • 2020-10-30

Ramadani D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Affären gjordes genom telefon och det gick jättebra, mycket bra kille och en bra bilfirma!
    Pengarna kom in på kontot samma dag, skulle rekommendera till alla som vill sälja sin bil eller köpa en bil. Läs mer
  • 2020-10-29

Valbone G skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mercedes benz GLC AMG 220
    Mycket bra bemötande
    Flexibla och anpassningsbara efter mina behov
    Enkel och bra överenskommelse sett till kundens behov, fördelar och önskemål. Läs mer
  • Josef N

2020-10-26

Josef N skrev om GQ Motor Sthlm AB
    En av de bästa bil köpet jag har gjort i alla mina år.
    Underbara hjälpsamma killar, trevliga och ärliga!
    När jag menar ärliga så menar jag det, under alla gånger jag har haft med bilhandlare att göra så har de gjort allt för att på något sätt komma undan vissa saker men GK MOTOR ändrade min åsikt totalt.

Starkt rekommenderat!

Stort tack för all hjälp med bilen och trevliga bemötande.
    All lycka till er ni förtjänar det bästa.

Josef noori Läs mer
    2020-11-20 GQ Motor Sthlm svarar Josef N
    Hej Josef,

Tack detsamma du var sjukt skön person och du fick verkligen den bilen du förtjänade, jag hoppas du får många härliga mil med bilen och så klart kör försiktigt :) Vi försöker alltid vara 100% ärliga, det kommer man längst på och det syns på våra rekommendationer att vi verkligen kämpar för vår sak. Josef tack igen för att vi fick chansen att sälja bilen till dig och på återseende :)

Personalen GQ Motor sthlm AB
  • 2020-10-26

Erik S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Som utlovat snabb och smidig affär, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-26

Lars D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Fantastiskt snabb och smidig försäljning av min bil. Daniel och Axel agerade snabbt, avtalet signerades och pengarna fanns på kontot inom nån minut. Har aldrig varit med om en sådan smidig bilaffär någonsin! Läs mer
  • 2020-10-22

Carl-Fredrik Peter Åke A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag sålde nyligen en bil till dem! Allt fungerade snabbt, enkelt och förtroendefullt! Använder enkla och online-lösningar för kontrakt, betalningar och ägarbyte! Läs mer
  • 2020-10-22

Patrik S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Riktigt bra och trevliga grabbar som vet vad dem pratar om👍 Läs mer
  • 2020-10-19

Viktor S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Super nöjd med GQ motor !
    Ringde en halvtimme innan stängning på en lördag på en Audi s4 , på måndag var Audin levererad hem till mig och på retur tog dom bilen jag bytte in .
    Ärliga och håller vad dom lovar , kommer köpa mina framtida bilar här . Läs mer
  • 2020-09-08

Zaza G skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte Volvo , dem tunnade rutan och fick helt ny däck . Jag är jättenöjd och rekommenderar till alla. Tack GQ motor Läs mer
  • Dennis K

2020-08-31

Dennis K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Fantastiskt service och strålande kundbemötande Läs mer
  • 2020-08-02

Fredrik L skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Ett mycket trevligt bemötande samt en service som få kan mäta sig med.
    Detta gjorde tillsammans att vårat bilköp blev en av vår familjs största upplevelser som vi kommer att minnas för livet!
    Så tack GQ MOTOR! Läs mer
    2020-08-28 GQ Motor Sthlm svarar Fredrik L
    Tack för denna fina kommentar, vi strävar alltid efter att ni alla kunder skall tycka om vårt jobb och vår service gentemot er. Vi kommer jobba hårdare nu och utöka så när ni vill köpa / Byta / sälja nästa gång så vet du vart du vänder dig :)
  • 2020-07-31

Elijandro E skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Tack för en trevlig bemötande. Första gången jag köper en bil online och blev förvånansvärt nöjd , bilen stämde med vad säljaren lovade , jag rekommenderar verkligen Gq motor
    Mvh Elijandro Läs mer
    2020-08-28 GQ Motor Sthlm svarar Elijandro E
    Tack för denna fina kommentar, vad glad man blir när man får bevis på sitt hårda arbete lönar sig. Vi ser fram emot din nästa bilaffär hos os, välkommen åter :)
  • 2020-07-31

Michael S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en audi sq5. Mycket trevliga personer på företaget. Jag rekomenderar verkligen GQ motor. Läs mer
    2020-08-28 GQ Motor Sthlm svarar Michael S
    Tack för denna fina kommentar, du är välkommen åter när det är dags för bilbyte :) Ps vi kan gärna köpa tillbaka pärlan när det är dags för försäljning :) Välkommen åter !
  • 2020-07-08

Dennis L skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jättetrevligt bemötande, fina bilar till rimliga priser! Fick bra inbytesvärde för inbytesbilen.
    Som helhet är vi mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-13

Henry Robert H skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Sålde min bil till GQ motor där jag upplevde en snabb, smidig samt enkel affär ihop med ett gott samt professionellt bemötande.

//Niclas Läs mer
  • SIMON H

2020-06-13

SIMON H skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket smidig och ärlig att göra affär med 10/10 Läs mer
  • 2020-06-13

Emma S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Väldigt nöjd med affären. GQ motor köpte min bil och det gick smidigt att få pengarna på kontot och att göra ägarbytet före avhämtning. De kom och hämtade bilen här nere i Lidköping och vi kunde bara lämna över nycklarna. Mycket nöjd! Tack 😀 Läs mer
  • 2020-06-09

Michael L skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket bra bemötande av trevlig och kunnig personal när vi köpte en Audi A3.
    Kan varmt rekommendera GQ motor 👍 Läs mer
  • 2020-06-06

Annelee J skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Sålde en bil och affären var super snabb och effektiv! Uppskattar verkligen denna krångelfria affären.
    Rekommenderar detta företaget! Läs mer
  • 2020-05-14

Gabriel P skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jättenöjd med mitt köp! Trevliga killar, bra service! 10/10 Läs mer
    2020-06-06 GQ Motor Sthlm svarar Gabriel P
    Tack Gabriel för dom fina orden , vi uppskattar den trevliga och snabba affären :)
  • 2020-05-12

Jonny Z skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Trevlig personal bra service blev nöjd med bytesaffären Läs mer
    2020-06-06 GQ Motor Sthlm svarar Jonny Z
    Tack Jonny för dom fina orden, du är alltid välkommen för att göra din nästa bilaffär hos om, både sälja och köpa. Varmt välkommen åter :)
  • 2020-05-12

Catharina M skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Super service och bemötande
    Bara positivt att säga vid köp av bil Läs mer
    2020-06-06 GQ Motor Sthlm svarar Catharina M
    Tack själv för den trevliga Audi A1 vi fick som inbytesbil, hoppas du är nöjd med din nya pärla ! Välkommen åter vid nästa bilaffär
  • 2020-03-30

Tobias O skrev om GQ Motor Sthlm AB
    As bra bemötande och bra service tack för snabb leverans jätte nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-03-02

Rodrigo E skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Väldigt bra service och pålitliga killar. Trots oväntade problem på vägen så levererade de utan några problem vad de utlovat. Kommer garanterat att köpa fler bilar av de om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2020-02-27

Gunel H skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket mycket nöjd, personalen var jätte trevliga och hjälpsamma. Bra information och förklaringar.
    En företag som jag kan rekommendera till alla utan att tveka.
    Tack för all hjälpen GQ Motor Sthlm AB ! Läs mer
  • 2020-02-25

Anna J skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Väldigt proffsiga och jordnära säljare som kan sin sak. Supernöjd med min nya Audi! Läs mer
  • 2020-02-25

Henrik S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mkt trevligt bemötande som skapade ett stort förtroende vid försäljning av min bil Läs mer
  • 2020-02-17

Daniella V skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Snabb och smidig affär!
    Riktigt bra pris på min bil i inbytes och jätte fin service, personliga och ansvarstagande medarbetare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-02-14

Martin K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en Grand Voyager. Snabb och enkel affär. Trevlig personal.

Hittade ett par brister vid leverans, men blev lovad att dom löser detta när jag varit inne på verkstad med bilen, så det känns OK.

Bilen kunde ha varit bättre städad, men jag hade ganska bråttom att få bilen så förstår att det inte fanns tid.

Överlag funkade allt bra. Läs mer
  • 2020-02-10

Seppo A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket trevlig personal. Snabba svar på mail.Snabb och smidig affär..Rekommenderar starkt GQ Motor.Kommer med glädje,byta/köpa bil hos er igen Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Seppo A
    Tack för dom fina orden Seppo, vårt mål är kvalitet och inte kvantiet då kunden sätts i fokus och får ett personligt bemötande och service. Du är välkommen åter när det är dags för nya bilen, kör försiktigt nu och lycka till :)
  • 2020-01-20

Sherwan J skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag fick en jätte bra service då jag vart jätte nöjd med köpet. Bilköpet gick smidigt och enkelt. Fick en bra bemötande dessutom att företaget levde upp till mina förväntningar. Det lär bli fler bilköp hos GQ motor... Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Sherwan J
    Hej Sherwan, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-17

Kerim S skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte bil härifrån nyligen! Kan inte vara mer nöjd och otroligt tacksam för den fina servicen som vart given på plats. Rekommenderar starkt för alla som letar efter sin framtida bil! Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Kerim S
    Hej Kerim, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-11

Joanne N skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag har köpt en bil, jag fick utmärkt service. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2020-02-11 GQ Motor Sthlm svarar Joanne N
    Hej Joanne, va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-07

Ednan A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Bytte in min Saab 9-5 2010 mot en Saab 9-3 2008 , fick en väldigt schysst deal samt ett väldigt trevligt bemötande av George Läs mer
    2020-01-11 GQ Motor Sthlm svarar Ednan A
    Hej Ednan , va kul att du vart nöjd vårt fokus ligger på kundnöjdhet och att alltid vara tillmötesgående. Tack för en trevlig affär & välkommen åter :)

• 2020-01-05

Jan F skrev om GQ Motor Sthlm AB
    En mycket trevlig upplevelse att köpa bil hos GQ, snabba svar på mail innan köp o bilens skick precis som beskrivet i annons. Detta var särskilt uppskattat då jag åkte 40 mil enkel väg för att köpa.
    Tack George för din känsla för kundservice. Läs mer
    2020-01-11 GQ Motor Sthlm svarar Jan F
    Hej Jan , tack för de fina orden de uppskattas .
    Vi har full förståelse för konsumenter som ska inhandla bil och försöker sätta oss i deras sits för att få till en trygg affär , kul att du är nöjd med din grymma 95:a.
    Tack för en trevlig affär & välkommen åter .

George / Gq Motor Sthlm AB
  • 2019-12-21

Mathias A skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jag sålde min bil hos GQ motor, fick en snabb och smidig affär, jämfört med andra bilfirmor jag varit i kontakt med. Väldigt trevligt personal med bra kundbemötande och mig i fokus. Kan starkt rekommendera denna bilfirma om du ska köpa eller sälja din bil för en smärtfri affär. Tack! Läs mer
  • 2019-12-17

Rebaz D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Jätte bra service, strålande bemötande rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-12-14

Nabil F skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Mycket bra service och bra fina bilar kommer absolut återkomma ! Läs mer
  • 2019-12-13

Sem skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Nöjd med bilen men jag är främst nöjd med bemötandet. Väldigt lyhörd och kunnig personal som verkligen lägger det lilla extra för att pricka rätt, vilket de gjorde. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-12-11

Electra T skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Oroligt grym och trevlig service! Väldigt kunnig och seriös personal samt smidig affär ! Rekommenderar starkt och kommer garanterat köpa min nästa familjebil hos GQ Motor.
    Topp kvalite! Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Electra T
    Hej Electra,
    Tack för dessa fina ord, vi försöker alltid sätta kunden i fokus och sy ihop en smidig affär åt kunden :) Du är välkommen in vid nästa bilköp.
  • Jeppe T

2019-12-11

Jeppe T skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Kunniga, Professionella, trevliga och en riktigt fin bil kunde inte önskat mig något mer! Verkligen rekommenderas! :) Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Jeppe T
    Hej Jesper,

Uppskattar dessa fina ord, du var mycket trevlig du med kan jag lova dig. Hoppas du och familjen är nöjd med bilen och du är välkommen åter :)
  • 2019-12-11

Majk D skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Köpte en bil nyligen som jag hade sätt på nätet , affären gick smidigt till och grabbarna levererade bilen hem till mej då jag var ensam med barnen , de tog även min gamla bil i inbyte till bra pris utan krångel .. bra service och kundbemötande och det viktigaste av allt man känner sej trygg med köpet då grabbarna jobbar proffesionellt enligt min uppfattning .. rekommenderas starkt 👍 Läs mer
    2019-12-13 GQ Motor Sthlm svarar Majk D
    Hej Majkel,

Precis vi levererade hem bilen till dig, det viktiga var att vi gick igenom bilen detaljerat innan vi åkte ut så du visste precis hur allt såg ut innan vi kommit fram. Du vart nöjd och vi på GQ motor tackar för ditt förtroende och önskar dig lycka till och välkommen åter :)
  • 2019-11-24

Paula K skrev om GQ Motor Sthlm AB
    Är så nöjd med kundbemötandet & servicen som George på GQ motor erbjöd. Han hjälpte mig att köpa in bilen jag ville ha & finansierade den till mig med förmånlig ränta. Jag kände mig väldigt trygg hos dom & är så nöjd med min nya Mercedes a180 Läs mer
    2019-12-14 GQ Motor Sthlm svarar Paula K
    Hej Paula !

Tack för ditt förtroende , vi sätter alltid kunden i fokus och framför allt är kundnöjdheten på topp för oss.
    Vi önskar dig all lycka med bilen och ses på återseende förhoppningsvis :)

George K / GQ
    GQ Motor Sthlm gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte