GQ Motor Sthlm AB

GQ Motor Sthlm AB

Ring 08-403 045 71 www.blocket.se

Välkommen till GQ Motor Sthlm! På Bergfotsvägen 15 i Tumba hittar du GQ Motor Sthlm. Hos oss hittar du leveransklara bilar i alla möjliga prisklasser, vi har nått för alla. Bilar till rätt pris med bra ägarhistorik: Innan du köper din bil hos oss ser vi till att den har granskats noga av våra kompetenta medarbetare som har...

83 omdömen om GQ Motor Sthlm AB

Marcus K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Riktiga skojare tyvärr. Kort sammanfattning är att jag köpte en bil av dom som redan från början hade fel som dom ej sa något om innan jag for ner (60mil enkel väg). Så för att allt skulle bli bra så kom vi överens om att bilen skulle lagas på en bestämd verkstad hemma där jag bor, detta skrevs även in i köpekontraktet. MEN när nu bilen åtgärdats och det var dags att betala notan så vägrar dom att betala något och det slutade med att jag betalade kostnaden själv för att sedan försöka lösa betalning från GQ motor. Nu...

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Eva B
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Pålitliga och schyssta, rekommenderar varmt denna bilhandlare.

Stefan E
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Trevligt och korrekt bemötande. Lugn och saklig, frågade vid flera tillfällen om vi var nöjda, förstod och ville gå vidare.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Kenneth C
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Jag köpte en Porsche Panamera. Hela affären sköttes proffsigt. Trevlig och kunnig personal.

Markus M
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Vilket bemötande trevliga killar BMW-n som köptes va mycke fin precis som annonsen sa till och me över förväntan . Stort + i kanten.. Inte så stor bilförsäljare men mycke fina bilar kan varmt rekommenderas 5 av 5 stjärnor. Ett stort tack till 2 mycke kompetenta grabbar kommer garanterat köpa fler bilar där.. //Maxe

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Moaz A
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Jag köpte en bil, hittade bilen på blocket, bästa service , snygga å fina bilar bra priser , trevliga säljare . Kommer rekommendera alla att köpa bilar hos er .

Jan-hubert W
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpt en Volvo c70 svenskbyggd Uddevalla i fint skick. Utmärkt bemötande och smidig affär. Jag rekommenderar denna bilfirma. MVH Jan Arwin, Täby 😎😎

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Daniel K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Trevligt bemötande, kompromiss bara och väldigt smidig affär. Rekommenderas starkt 👍

EMANUEL K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte en BMW 335i -10 e92 hos dem och dem va väldigt serviceminded samt svara på alla frågor och va väldigt tillmötesgående. Sjukt smidig affär och hoppas jag får fler affärer med dem på GQ Motor Sthlm!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Hüseyin K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Väldigt bra jag är nöjd rekommenderas

Гепард К
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Bästa pris, Bästa service, de följer med dig om du behöver hjälp.

Ahmed N
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Bästa service Mkt ducktig / lojala /killar Kommer o försätta o bara gå till de 🤟🏼🤛🏻 Jag är jätte nöjd med min merca ❤️

Jessica L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Väldigt bra bemötande, lyhörda och nycket bra service! Rekommenderar starkt!

Maria T
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Underbar personal, jättetrevligt bemötande och fin service! Ger det bästa till kunden verkligen och lyssnar och gör ens bildröm till verklighet! Rekommenderar starkt!

Georgios T
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

riktigt kunniga grabbar, bra bemötande och strålade service kan inte bli bättre

Aziz L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma personal!

Peter W
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Mycket trevligt bemötande samt Kan varmt rekommendera dem.

Sina K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Toppen service! Bilen jag köpte var i toppen skick och allt löstes med en snabb och smidig affär. Ingen tvekan om vart jag gör mina kommande bilaffärer.

Seyed M

Super trevliga och kunniga säljare. Rekommenderar dem starkt 😊👍

Elias L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Personligen så tycker jag att blev bemött väldigt bra, det var lätt att prata och det var en härlig stämning. Dom var även väldigt kunniga och trevliga så jag kan lita på dom och tipsa dom till mina vänner. Bara positivt!

Christoffer T
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte en bil, blev bra bemött och bra service

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Christoffer :) Tack för denna fina kommentar , vi uppskattar verkligen att du fått en sån bra bild utav företaget , all lycka med bilen.

Rasmus K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte precis en Passat 2.0tdi från företaget, sjukt bra kundbemötande och lätta att komma överens med. Ska jag köpa fler bilar så blir det garanterat GQ motor jag vänder mig till i första hand!

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Rasmus :) Kul att du är nöjd med oss , vårat mål är att ha kundnöjdheten på topp , all lycka med bilen och ses på återseende för fler affärer i framtiden :)

Ida A
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Vi köpte en Audi Q7, åkte 5h för att göra köpet. Vi blev väl bemötta och fantastisk service. Åtgärdade problem som uppstod innan köp. Mycket bra försäljare! Vi är supernöjda! Tusen tack:) /Borås

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Ida :) Riktigt kul att ni är nöjda med oss , vi uppskattar verkligen kommentaren och vi önskar er alla lycka med bilen :)

Bob K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Har aldrig haft något bra att säga om någon bilfirma tidigare men måste ge denna firma beröm för att ha ändrat på den åsikten! kan definitivt säga att detta är den enda firman jag kommer att återkomma till i fortsättningen Tack för allt och lycka till

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Bob :) Värmer verkligen att vi fått ett sådant fint inlägg , vi uppskattar verkligen din tillit och kommer alltid att leverera topp service framöver , all lycka med bilen och hoppas på ett återseende med massa härliga affärer :)

Tore K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte en bil på GQ motor. Trevligt bemötande och ett tydligt lösningsfokus och hjälpsamhet vid de småproblem som behövde ordnas innan jag hade nycklarna i handen. Helnöjd!

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Tore :) Kul att du är nöjd med oss , vi försöker alltid att lösa problem som uppstår så att allt fungerar fel fritt liksom , vi gör vårt bästa och kommer alltid att hålla hög service för det förtjänar ni :)

Din Mark S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte ny bil och är mycket nöjd, jättetrevligt bemötande av killarna som arbetar där. Rekommenderar dem starkt.

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Din Mark S :) Vi är glada att du valde att handla eran nya firmabil ifrån oss , vi tackar för ett trevligt bemötande och hoppas på återseende för fler affärer inför framtiden :)

Benny F
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Här kommer många lovord och superbra recensioner för bilfirman GQ-Motor i Stockholm AB (Tumba Bilpark AB) och i synnerhet, till Jeorge Kallas. Han är otroligt duktig /kunnig o enormt tillmötesgående och står till 100% för det han lovar vid upprättande av en affär. Således rekommenderar jag varmt ovanstående! Benny Forsström, Örebro

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Benny :) Ett stort tack! För dessa fina ord som du skrivit om oss , det uppskattas verkligen och det får oss att vilja kämpa mer och mer , Vi håller det vi lovar och det kommer vi att fortsätta med hela vägen framöver :) // George Kallas

Marina U
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpt en 320d. Kan varmt rekommendera GQ MOTOR! Personligt bemötande som värnar om kunderna och håller vad de lovar. Toppen service! När vi går i tankarna att byta bil igen kommer vi att vända oss hit!

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Marina, Uppskattar dessa fina ord av dig, man blir så glad när man får höra sånt här, vi jobbar stenhårt för att nå dessa resultat . Tack igen för en trevlig affär och välkommen åter vid nästa bilaffär :) Tills dess ta hand om er i dessa svåra tider Med vänlig hälsning Personalen GQ Motor sthlm AB

Tommy O
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Ett ungt företag som förstår sig på att använda ny teknik för att genomföra snabba och enkla affärer. Jag sålde min bil till GQ . Hela affären var snabbt och enkelt avklarad. Pengarna på mitt konto inom några minuter. TACK. T. Olofsson

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Tommy, Tack för denna fina rekommendationen, vi försöker alltid sträva mot enklare affär för kunderna och ett tryggare köp . Vi tackar för den fina bilen vi fick köpa av dig och tveka inte att ringa oss nästa gång du har en bil till salu eller vet någon som vill sälja sin bil. Med vänlig hälsning Personalen på GQ Motor sthlm AB

Victor H
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Sjukt bra och snabb service! Fick bilen levererad samma dag. Otroligt bra! Smidig affär. Varmt att rekommendera

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Victor, Grym var du som slog till på den fina bilen, allt gick smidigt till och båda parterna vart nöjda med affären. Tack själv för denna trevliga affär och på återseende :) Med vänlig hälsning Personalen på GQ Motor sthlm AB

Markus P
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte en familjebuss och fick ett trevligt, personligt bemötande. Känsla av familjeföretag! Affären gick snabbt och smidigt, har inget att anmärka på.

Adam E
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Enkel och smidig med allting och bra att komma överens med

Caroline L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Super trevliga. Det gick fort o smidigt. Jag kan varmt rekommendera de.

Ramadani D
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Affären gjordes genom telefon och det gick jättebra, mycket bra kille och en bra bilfirma! Pengarna kom in på kontot samma dag, skulle rekommendera till alla som vill sälja sin bil eller köpa en bil.

Valbone G
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Mercedes benz GLC AMG 220 Mycket bra bemötande Flexibla och anpassningsbara efter mina behov Enkel och bra överenskommelse sett till kundens behov, fördelar och önskemål.

Josef N
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

En av de bästa bil köpet jag har gjort i alla mina år. Underbara hjälpsamma killar, trevliga och ärliga! När jag menar ärliga så menar jag det, under alla gånger jag har haft med bilhandlare att göra så har de gjort allt för att på något sätt komma undan vissa saker men GK MOTOR ändrade min åsikt totalt. Starkt rekommenderat! Stort tack för all hjälp med bilen och trevliga bemötande. All lycka till er ni förtjänar det bästa. Mvh Josef noori

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Hej Josef, Tack detsamma du var sjukt skön person och du fick verkligen den bilen du förtjänade, jag hoppas du får många härliga mil med bilen och så klart kör försiktigt :) Vi försöker alltid vara 100% ärliga, det kommer man längst på och det syns på våra rekommendationer att vi verkligen kämpar för vår sak. Josef tack igen för att vi fick chansen att sälja bilen till dig och på återseende :) Med vänlig hälsning Personalen GQ Motor sthlm AB

Erik S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Som utlovat snabb och smidig affär, rekommenderas!

Lars D
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Fantastiskt snabb och smidig försäljning av min bil. Daniel och Axel agerade snabbt, avtalet signerades och pengarna fanns på kontot inom nån minut. Har aldrig varit med om en sådan smidig bilaffär någonsin!

Carl-Fredrik Peter Åke A
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Jag sålde nyligen en bil till dem! Allt fungerade snabbt, enkelt och förtroendefullt! Använder enkla och online-lösningar för kontrakt, betalningar och ägarbyte!

Patrik S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Riktigt bra och trevliga grabbar som vet vad dem pratar om👍

Viktor S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Super nöjd med GQ motor ! Ringde en halvtimme innan stängning på en lördag på en Audi s4 , på måndag var Audin levererad hem till mig och på retur tog dom bilen jag bytte in . Ärliga och håller vad dom lovar , kommer köpa mina framtida bilar här .

Zaza G
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte Volvo , dem tunnade rutan och fick helt ny däck . Jag är jättenöjd och rekommenderar till alla. Tack GQ motor

Dennis K
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Fantastiskt service och strålande kundbemötande

Fredrik L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Ett mycket trevligt bemötande samt en service som få kan mäta sig med. Detta gjorde tillsammans att vårat bilköp blev en av vår familjs största upplevelser som vi kommer att minnas för livet! Så tack GQ MOTOR!

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Tack för denna fina kommentar, vi strävar alltid efter att ni alla kunder skall tycka om vårt jobb och vår service gentemot er. Vi kommer jobba hårdare nu och utöka så när ni vill köpa / Byta / sälja nästa gång så vet du vart du vänder dig :)

Elijandro E
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Tack för en trevlig bemötande. Första gången jag köper en bil online och blev förvånansvärt nöjd , bilen stämde med vad säljaren lovade , jag rekommenderar verkligen Gq motor Mvh Elijandro

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Tack för denna fina kommentar, vad glad man blir när man får bevis på sitt hårda arbete lönar sig. Vi ser fram emot din nästa bilaffär hos os, välkommen åter :)

Michael S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Köpte en audi sq5. Mycket trevliga personer på företaget. Jag rekomenderar verkligen GQ motor.

Svar från GQ Motor Sthlm AB

Tack för denna fina kommentar, du är välkommen åter när det är dags för bilbyte :) Ps vi kan gärna köpa tillbaka pärlan när det är dags för försäljning :) Välkommen åter !

Dennis L
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Jättetrevligt bemötande, fina bilar till rimliga priser! Fick bra inbytesvärde för inbytesbilen. Som helhet är vi mycket nöjda!

Henry Robert H
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Sålde min bil till GQ motor där jag upplevde en snabb, smidig samt enkel affär ihop med ett gott samt professionellt bemötande. //Niclas

SIMON H

Mycket smidig och ärlig att göra affär med 10/10

Emma S
Skrev om GQ Motor Sthlm AB

Väldigt nöjd med affären. GQ motor köpte min bil och det gick smidigt att få pengarna på kontot och att göra ägarbytet före avhämtning. De kom och hämtade bilen här nere i Lidköping och vi kunde bara lämna över nycklarna. Mycket nöjd! Tack 😀