Gro Hår & Skägg

Ring 031-14 88 14 grohar.se

20 omdömen om Gro Hår & Skägg

Ciro S
Skrev om Gro Hår & Skägg

Den bästa av alla; på allt! Tom deras kaffe är bättre än den bästa kaffét!

Anna-karin A
Skrev om Gro Hår & Skägg

Går hos en mycket Skicklig frisör,kundanpassad salong i Coronatider, alltud trevligt bemötande!

Victor A
Skrev om Gro Hår & Skägg

Är grymt nöjd😎😎😎 Christopher klipper och vårdar skägget på ett mycket proffesionellt sätt. /Mycket nöjd kund.

Peter S
Skrev om Gro Hår & Skägg

Alltid grym service, proffesionell hår o skägg studio. Kan varmt rekommendera Simon med personal

Tack Peter! Alltid lika trevligt när ni kommer! Mvh Simon

Mari-louis S
Skrev om Gro Hår & Skägg

Jag klipper mig alltid hos Simon på Gro. Det blir allitd lika bra, och det är alltid lika härligt att komma in på Gro. Simon är fantastisk på att förstå vad jag menar och genomförande är alltid 100 %.

Svar från Gro Hår & Skägg

Tack Mari-louis, tack för de fina orden!!

Robert K
Skrev om Gro Hår & Skägg

Jag lät klippa mitt hår, vilket jag gjort hos Simon i mer än 10 år. Det är alltid en trevlig upplevelse och Simon är mycket pålitlig och skicklig.

Svar från Gro Hår & Skägg

Tack Robert, fantastiskt att de gått tio år, får slå ett varmt slag för en härlig kund och duktig arkitekt som hjälpte oss i början! Mvh //Simon

Anel P
Skrev om Gro Hår & Skägg

Varit återkommande kund hos Gro i fyra år och har aldrig gått därifrån missnöjd, varken med hår eller skägg. Mycket duktiga och proffsiga. Därtill är det en skön stämning på salongen. Rekommenderar starkt!

Svar från Gro Hår & Skägg

Tack Anel, många tack för din rekommendation! Alltid kul när du kommer!

Andréas F
Skrev om Gro Hår & Skägg

Klipper mig alltid hos Simon som är superduktig och gör en perfekt klippning varje gång. Rekommenderas starkt 👍🏼

John
Skrev om Gro Hår & Skägg

Superbra service och alltid perfekt resultat!

Svar från Gro Hår & Skägg

Tack John, tills nästa gång, allt gott!

Alexander B
Skrev om Gro Hår & Skägg

Trevliga jordnära frisörer jag alltid ser fram emot att träffa igen, rekommenderar alltid till vänner :)

Anastazja B
Skrev om Gro Hår & Skägg

Jag har klippt mig och klippt och färgat hela håret, jag hade alltid färgat håret ljust men jag och Simon pratade ohop oss och det blev ett jättefint mörkt resultat. Gillar verkligen upplevelsen på salongen.

Anders W
Skrev om Gro Hår & Skägg

Trevligt bemötande, grym kompetens och väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderar verkligen

Anders K
Skrev om Gro Hår & Skägg

När jag upptäckte Gro för några år sedan och började gå dit regelbundet innebar det ett rejält lyft i mitt ”hår&skägg-liv”. Dels för att Simon och gänget är superduktiga och seriösa i sitt yrkesutövande, men också för att det är så jäkla trevligt och mysigt att gå till samma ställe varje gång. I love it!

Albin V
Skrev om Gro Hår & Skägg

Klippt både skägg och hår flera gånger. Alltid bra bemött, super trevliga frisörer. Bästa salongen i Göteborg

Albert T
Skrev om Gro Hår & Skägg

Jag har klippt mig hos Simon på Gro hår & skägg i många år. Jag blir alltid väl bemött och nöjd med mina klippningar.

Abbe F
Skrev om Gro Hår & Skägg

Trevliga frisörer. Bra klippning som håller länge. Värt pengarna!

Alexander S
Skrev om Gro Hår & Skägg

Kunnig och trevlig personal, med en bra balans av lyhördhet och egna tankar. Rekommenderas starkt!

Adam A
Skrev om Gro Hår & Skägg

Bästa salongen i stan, har prövat flertalet olika men går nu för tiden enbart till Gro och Hilda speciellt. Bästa barberaren i stan, kommer alltid ut otroligt snygg i håret!

Adrian H
Skrev om Gro Hår & Skägg

Bra frisör. Trevlig personal och bra hantverk. Men dyrt så det är förväntat att ska va bra.

Adam B
Skrev om Gro Hår & Skägg

Supernöjd med GRO. Alltid trevligt bemötande, kunniga frisörer och väldigt lyhörda till mina önskemål. Bra hygien och ”Corona-tänk” i salongen.