Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Farsta Gula kiosken

Olof O:

Läs vad 6 kunder tycker om Gula kiosken

• Christoffer S
    Christoffer S skrev om Gula kiosken
    Mycket bra thaimat. Jag fick mycket mat. Perfekt smak.
    Christoffer S gillar detta
  • Tim H
    Tim H skrev om Gula kiosken
    Riktigt dålig thaimat... Beställde med extra kyckling, fick mycket mindre än vad man brukar få i en normal portion. (Mindre än 50g) bland de sämast thai jag ätit, och har provat ett 20-tal i stockholm.

Kommer alldrig att åka dit igen! Rekomenderas inte !
  • Andreas
    Andreas skrev om Gula kiosken
    Den här lilla Thaikiosken har riktigt bra mat, jag är nöjd varje gång! Personalen är trevlig och tillmötesgående om man vill lägga till eller ta bort något. Väldigt prisvärt!
  • anders l
    anders l skrev om Gula kiosken
    bra företag
  • sanna b
    sanna b skrev om Gula kiosken
  • Maria H
    Maria H skrev om Gula kiosken
    Vid första anblicken ser Gula kiosken ut som ett ruckel som håller på att förfalla. I verkligheten är det ett mycket välbesökt Thaihak, framför allt vid lunchtid. Förutom den fasta menyn finns varje dag två dagens att välja på för 65:- inkl dryck. Har man svårt att bestämma sig kan man för en tia extra få lite av varje i två mindre lunchlådor. Prefekt för de som inte är så stora i maten, lunch för två dagar för 75kr!
    Riktigt gott är det också.
    Niclas B gillar detta

Färnebogatan 93, 123 42 Farsta