Gula Kiosken Thai Farsta

4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Christoffer S
Skrev om Gula Kiosken Thai Farsta

Mycket bra thaimat. Jag fick mycket mat. Perfekt smak.

Christoffer S gillar detta
Tim H
Skrev om Gula Kiosken Thai Farsta

Riktigt dålig thaimat... Beställde med extra kyckling, fick mycket mindre än vad man brukar få i en normal portion. (Mindre än 50g) bland de sämast thai jag ätit, och har provat ett 20-tal i stockholm. Kommer alldrig att åka dit igen! Rekomenderas inte !

Paraden
4.2/5 i betyg av 4703 omdömen 4.2 av 4703 omdömen

Penelope S Penelope S
Andreas
Skrev om Gula Kiosken Thai Farsta

Den här lilla Thaikiosken har riktigt bra mat, jag är nöjd varje gång! Personalen är trevlig och tillmötesgående om man vill lägga till eller ta bort något. Väldigt prisvärt!

anders l

bra företag

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

sanna b

Maria H
Skrev om Gula Kiosken Thai Farsta

Vid första anblicken ser Gula kiosken ut som ett ruckel som håller på att förfalla. I verkligheten är det ett mycket välbesökt Thaihak, framför allt vid lunchtid. Förutom den fasta menyn finns varje dag två dagens att välja på för 65:- inkl dryck. Har man svårt att bestämma sig kan man för en tia extra få lite av varje i två mindre lunchlådor. Prefekt för de som inte är så stora i maten, lunch för två dagar för 75kr! Riktigt gott är det också.

Niclas B gillar detta
Spanjorskan