Hagabergs Måleri

Lostigen 43, 139 40 Värmdö — Visa karta

Här finner du ett måleri med en stor erfarenhet och kunskap om måleri!
Professionella och noggranna målare som i samråd med kunden gör allt för att finna de bästa lösningarna på måleriuppdraget.

Läs vad 15 kunder tycker om Hagabergs Måleri

• Johannes S
    Johannes S skrev om Hagabergs Måleri
    Fungerade mycket bra, professionellt och kunnigt utfört arbete. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Hagabergs Måleri
    Använde Johan för målning/sprutlackning av köksstommar hösten 2014. Jobbet var gjort snabbt och bra! Väldigt nöjd med hans jobb! Otroligt trevlig kille den där Johan. 5 av 5.. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Hagabergs Måleri
    Jättebra! Snabba och bra att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Hagabergs Måleri
    Vi är mycket nöjda med Hagabergs Måleri. De kommer när de säger att de skall komma, informerar löpande om någonting händer och är alltid trevliga. Jobbet de utförde är vi mycket nöjda med. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Hagabergs Måleri
    Jag är jättenöjd med Johan och Hagabergs Måleri. Färgen i mitt tak hade spruckit, någon hade målat med ny färg på gammal limfärg och allt hade bara släppt. Ganska knepigt och jobbigt, eftersom det inte bara var att måla på ny färg. Jag pratade med flera målare och jag fick bäst intryck av Johan. Johan kunde detaljerat förklara vad som skulle göras och varför, vilket jag tyckte var mycket bra och professionellt. Sedan blev allt gjort på utsatt tid, jag kunde alltid nå Johan, det var aldrig "nästa vecka" eller så. Tacket blev omsorgsfullt ommålat - efter en hel del arbete! - och jag är jättenöjd. Kan varmt rekommendera Johan och Hagabergs Måleri! /Ulf Läs mer
  • Nasser J
    Nasser J skrev om Hagabergs Måleri
    Använde Johan för målning av min lägenhet 2013. Jobbet var gjort snabbt och bra! Väldigt nöjd med hans jobb! Bra pris också! Läs mer
  • M
    M skrev om Hagabergs Måleri
    Anlitade Hagabergs måleri i augusti för exteriör ommålning av tvåplansvilla. Väl utfört och inget att anmärka på.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om Hagabergs Måleri
    Kan varmt rekommendera Johan Rörstad på Hagabergs måleri. Tveklöst den bästa målare jag har anlitat. Håller utsatt tidsplan, är noggrann och kan verkligen sitt jobb. 100 % ärlig rakt igenom - precis som man vill att en hantverkare ska vara. Läs mer
  • Jocke B
    Jocke B skrev om Hagabergs Måleri
    professionella och gjorde ett riktigt bra jobb i vår lgh. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Hagabergs Måleri
    Vi anlitade Hagabergs Måleri för att tapetsera i vårat trapphus.
    Arbetet utfördes både noggrant,proffsigt
    med trevligt bemötande,skulle gärna anlita dem igen. Läs mer
  • H
    H skrev om Hagabergs Måleri
    Vi anlitade Hagabergs måleri för att måla om vår lägenhet inför en försäljning. De både erbjöd det bästa priset och var de enda som utan att knota var villiga att utföra arbetet i tre etapper så att vi kunde bo kvar i lägenheten medan de jobbade. Vi är väldigt nöjda och skulle definitivt anlita dem igen. Läs mer
  • Monika O
    Monika O skrev om Hagabergs Måleri
    Vi är mycket nöjda. Snabbt, snyggt och proffsigt jobb. Läs mer
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Hagabergs Måleri
    Ett utomordentligt utfört arbete, bra och trevligt bemötande samt väl utförd administration. Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Hagabergs Måleri
    Trevligt bemötande, proffsigt och noggrant utfört arbete och jag anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Hagabergs Måleri
    Jag kom i kontakt med Hagabergs Måleri via Dorunner och använde dem för att måla om hela min lägenhet på 3 rok (borttagning av gammal tapet, spackling, målning av väggar, garderober, tak, dörrfoder etc). De var superproffsiga från start till mål och höll överenskommen tidsplan. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

Julianna T Julianna T tycker:
“Mycket snabb och effektiva gol...” Läs mer

Ringstedsgatan 39, 16448, Kista