Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Hästens El

Hästens El

Rösvägen 11, 187 43 Täby — Visa karta

Startades år 1998 som enskild firma och har varit verksam i Stockholm Norrort med omnejd. Under sommaren 2012 ombildades företaget till aktiebolag, HÄSTENS EL drivs även fortsättningsvis med samma ägare och personal.

HÄSTENS EL arbetar för att du som kund alltid skall få de bästa el-lösningarna både för din egen säkerhet skull som för att spara ner på din strömförbrukning.

Du kan få förslag på förbättringar som ofta inte behöver kosta speciellt mycket men kan leda till att du kan få en mindre elförbrukning.

HÄSTENS EL har ett brett kunnande inom en mängd olika områden när det gäller praktiska lösningar, lagar och säkerhet. Allt detta för att du som kund skall känna dig säker på den plats du befinner dig.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 4 kunder tycker om Hästens El

• Anders E
    Anders E skrev om Hästens El
    Fick snabbt tips och råd över telefon med att åtgärda ett strömbortfall som jag först inte lyckades lösa själv. På en söndag dessutom. Tack!
  • Markus T
    Markus T skrev om Hästens El
    Ytterligt missnöjd, kom inte i tid (vi snackar timmar fel), gjorde inte vad vi kommit överens om och var dessutom inte särdeles trevlig när det påpekades.
    Rekommenderar jag Hästens El-NEJ!
  • Lena L
    Lena L skrev om Hästens El
    Himla bra företag, duktig kille som gör rätt jobb och kommer med bra förslag om man ber om det.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Hästens El
    Bästa elservisen i Stockholms Län enligt PSS.
    Kan ELBESIKTA alla lokaler och fastigheter samt åtgärda alla elfel,efter att ha givit en kostnads fri offert.Energi besparings åtgärden får man samtidigt vid besiktningen och energi kalkyler går också att få fantastigt.

Rösvägen 11, 187 43 Täby