Hästens El

Hästens El

Ring 070-932 37 80 www.hastensel.se
3.4

Startades år 1998 som enskild firma och har varit verksam i Stockholm Norrort med omnejd. Under sommaren 2012 ombildades företaget till aktiebolag, HÄSTENS EL drivs även fortsättningsvis med samma ägare och personal. HÄSTENS EL arbetar för att du som kund alltid skall få de bästa el-lösningarna både för din egen säkerhet...

8 omdömen om Hästens El

Barbara G
Skrev om Hästens El

Jag har anlitat Hästens El två ggr tidigare och det har funkat bra. Nu sitter jag och väntar på leverans av en ny spis, samt återvinning av den gamla. Först gav Stefan på Hästens El, mig rådet per tel. att skriva e-post. Och menade att vi bokar en tid per e-post. När 2 dygn gått och jag inget svar fått. Ringer jag honom på nytt. Och får beskedet, att han kommer vid 17 samma dag. Men han kom aldrig och hörde inte av sig heller. Jag behöver ett nytt vägguttag för spisen. Den gamla sitter fast i väggen, via kabeln. Pga av honom,...

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Karin Margareta N

Mycket bra service och väldigt trevligt bemötande. Jag har anlitat dem två gånger och nu funkar elen både inne och ute perfekt.

PÄR S
Skrev om Hästens El

Säkert duktig och trevlig när allt fungerar som det ska. Men när vi vänligt frågade om Stefan visste om skadan på den helt nya badrumsmöbeln var där redan när han tog upp möbeln ur sin emballage så blev han helt som förbytt. Började skrika saker som: "hur kan ni leva med er själva!?" och "respektera att det här är min arbetsplats!". Därefter samlade han snabbt ihop sina grejer och smällde igen dörren när han gick. Alltså utan att vara färdig med arbetet. När min fru efter en stund tog mod till sig att ringa upp och fråga...

First-Name L gillar detta
EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Rholf O
Skrev om Hästens El

Började med inkoppling av köksfläkt, slutade med inkoppling av ny elcentral. Stefan gjorde allt till stor belåtenhet och i avtalad tid. Mycket nöjd kund, kan rekommendera Hästens El på det varmaste. Rholf Olausson Täby.

Rholf O gillar detta
Anders E
Skrev om Hästens El

Fick snabbt tips och råd över telefon med att åtgärda ett strömbortfall som jag först inte lyckades lösa själv. På en söndag dessutom. Tack!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Markus T
Skrev om Hästens El

Ytterligt missnöjd, kom inte i tid (vi snackar timmar fel), gjorde inte vad vi kommit överens om och var dessutom inte särdeles trevlig när det påpekades. Rekommenderar jag Hästens El-NEJ!

First-Name L gillar detta
Lena L
Skrev om Hästens El

Himla bra företag, duktig kille som gör rätt jobb och kommer med bra förslag om man ber om det.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Stefan S
Skrev om Hästens El

Bästa elservisen i Stockholms Län enligt PSS. Kan ELBESIKTA alla lokaler och fastigheter samt åtgärda alla elfel,efter att ha givit en kostnads fri offert.Energi besparings åtgärden får man samtidigt vid besiktningen och energi kalkyler går också att få fantastigt.