Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka Hedin Göteborg Bil AB

Hedebrovägen 15, 434 39 Kungsbacka — Visa karta

Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV

Försäljare av begagnade bilar nära Hedin Göteborg Bil AB:

Kabelgatan 2M, KUNGSBACKA
Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra... Läs mer ›
Robert H:
Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.

Rosengatan 35A, KUNGSBACKA
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen! Läs mer ›
Lukas L:
Köpte en begagnad bil hos Autodealer och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande genom hela affären!

Läs vad 1 kund tycker om Hedin Göteborg Bil AB

• David
    David skrev om Hedin Göteborg Bil AB
    Har lämnat in min bil på Hedin Bil i kungsbacka och det har alltid varit nåt strul. Ena gången var inte bilen klar i tid och de hade inte bemödat sig att ringa och meddelat det. ingen lånebil kunde de erbjuda heller. En annan gång tog en vanlig service 4 (!?) dagar att utföra. När jag väl fick tillbaka bilen hade de ändå inte åtgärdat de saker jag påpekat.
    De två senaste servicarna på min KIA har jag istället genomfört på Förenade Bil i Mölndal. Inga problem alls och väldigt trevligt och kundfokuserat bemötande. Allt annat än vad man kan säga om Hedin BIl i Kungsbacka. Otrevliga och nonchalanta.

Idag tänkte jag att jag skulle ge dom en sista chans eftersom det ändå ligger så nära där jag bor, men även denna gång misslyckades de i sin kundservice. Hade beställt en ny extranyckel som skulle kodas om och jag behövde lämna in bilen. Hedin Bil bokade upp en tid när detta skulle genomföras, men när jag imorse vad där hade nyckeln inte kommit. Hur j''la svårt ska det vara att ringa ett kort samtal och meddela detta?! När jag sa att jag tyckte att de kunde ringt mig fick jag ett trött "jaha" som svar. Det var absolut sista gången jag besökte Hedin Bil i Kungsbacka. Rekommenderas VERKLIGEN inte! Läs mer

Hedebrovägen 15, 434 39 Kungsbacka