Hedin Göteborg Bil AB

2.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Hedin Göteborg Bil AB

• 2019-01-07

Tom T skrev om Hedin Göteborg Bil AB
    Lagom bra. Som man förväntar sig av en bilhandlare. Läs mer
  • Reco tipsar!
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • 2014-09-24

David skrev om Hedin Göteborg Bil AB
    Har lämnat in min bil på Hedin Bil i kungsbacka och det har alltid varit nåt strul. Ena gången var inte bilen klar i tid och de hade inte bemödat sig att ringa och meddelat det. ingen lånebil kunde de erbjuda heller. En annan gång tog en vanlig service 4 (!?) dagar att utföra. När jag väl fick tillbaka bilen hade de ändå inte åtgärdat de saker jag påpekat.
    De två senaste servicarna på min KIA har jag istället genomfört på Förenade Bil i Mölndal. Inga problem alls och väldigt trevligt och kundfokuserat bemötande. Allt annat än vad man kan säga om Hedin BIl i Kungsbacka. Otrevliga och nonchalanta.

Idag tänkte jag att jag skulle ge dom en sista chans eftersom det ändå ligger så nära där jag bor, men även denna gång misslyckades de i sin kundservice. Hade beställt en ny extranyckel som skulle kodas om och jag behövde lämna in bilen. Hedin Bil bokade upp en tid när detta skulle genomföras, men när jag imorse vad där hade nyckeln inte kommit. Hur j''la svårt ska det vara att ringa ett kort samtal och meddela detta?! När jag sa att jag tyckte att de kunde ringt mig fick jag ett trött "jaha" som svar. Det var absolut sista gången jag besökte Hedin Bil i Kungsbacka. Rekommenderas VERKLIGEN inte! Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Hedin Göteborg Bil AB:

AutoParken AB (1.2km)
Arne B Arne B tycker:
“Jag köpte en otroligt fin corv...” Läs mer
Conceptbil (9.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte