Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Mölndal Hedin Mölndal Bil AB

Läs vad 2 kunder tycker om Hedin Mölndal Bil AB

• Dennitz
    Dennitz skrev om Hedin Mölndal Bil AB
    VARNING!!!! VARNING!!!!
    Efter att lämnat min bil för ett garantijobb, så börjar jag söka svar efter en vecka när bilen kan tänkas vara klar. Det är i princip helt omöjligt att få tag i någon som kan svara dig, jag kom fram nån gång och fick svaret: Hedin bil var god och dröj, efter att väntat i mer än 35 min la jag på och ringde upp igen men hamnade då hos en telefonist som bara svarade i telefon och inte hade en aning om hur det gick för min bil?! Dock lovade hon att lämna ett meddelande och att någon snart skulle ringa upp mig.....det var 3 dagar sedan, INGEN har hittills ringt mig. Var god dröj verkar vara deras mantra, jag pratade med totalt 2 st personer som lovade att återkomma dock så gjorde de aldrig det. Dessutom skall tilläggas att innan/om du mot förmodan skulle komma i kontakt med någon på företaget så måste du såklart vänta i telefonkö mellan 10-15 min, samt att i de flesta fall kopplas du sedan bara ner och får göra om hela proceduren. Nu har de haft min bil i mer än 10 dagar för ett garantijobb!! Jag är beroende av bilen i mitt arbete, undrar om jag kan fakturera dem för uteblivna jobb?
    Jag vill bara varna ALLA för att lämna sin bil på Hedin bil! MAKEN TILL NONCHALANT FÖRETAG FÅR MAN LETA EFTER!!! Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Hedin Mölndal Bil AB
    Villiga att rätta till fel som upptäcktes i efterhand på en bil som köpts där! Det tackar vi för och rekommenderar fler att göra sin bilaffär med Johan!
    Christer G. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Mölndal:

Ringögatan 38, 41707, GÖTEBORG