Hertzmans Byggservice AB

Hertzmans Byggservice AB

26 omdömen om Hertzmans Byggservice AB

Lars S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi är väldigt nöjda! Uffe och hans anställda/underentreprenörer renoverade vårt badrum och vi är mycket nöjda med utförandet. Från första mötet med utbytet av idéer till sista mötet med genomgång av fakturan, upplevde vi ett proffsigt och trevligt bemötande och väl genomfört arbete.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Lina C
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi är väldigt nöjda med Hertzmans Byggservice! Det är första gången på länge vi känt oss trygga under ett renoveringsprojekt. Både Uffe och hantverkarna som var här var mycket kunniga och trevliga och de gjorde hela processen smidig och behaglig. Vi är väldigt nöjda med det arbete de utförde och skulle definitivt anlita dem igen för framtida projekt.

Kjell Samuel Oskar S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Anlitade Hertzman för totalrenovering av vårt badrum (även den lilla toaletten). Vi är mycket nöjda hela vägen. Bra kommunikation, bra rådgivning och det kändes som att de också gjorde det lilla extra. Bra och noggrann uppföljning av dem själva på arbetet.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
OSCAR S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Anlitade Hertzman för en renovering av ett badrum. Riktigt bra resultat, väldigt bra uppdatering längs hela renoveringen. Kunde inte ha blivit nöjdare, 10 av 10 möjliga!

ÅSA E
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Hertzmans har i det närmaste gjort en helrenovering av vårt hus och vi är så tacksamma att vi valde just Uffe och hans kontakter! Från första kontakt till sista samtalet har de känts proffessionella, tydliga och ärliga. De har renoverat kök, tvättstuga och duschrum, flyttat väggar, målat och dragit el. De har löpande uppdaterat och informerat om läget och färdigställt inom tidsramarna som vi kommit överens om. Vi rekommenderar dem det varmaste!!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Johan S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi anlitade Hertzman Byggservice för en totalrenovering från 2:a till 3:a på Östermalm. Vi kunde inte vara lyckligare över resultatet och deras otroliga jobb! De har lyckats skapa världens finaste lägenhet och vi är så mega glad och tacksamma för hur allt blivit! Stort stort tack till Hertzman för fint samarbete och hans team och medarbetare som alla är så jäkla grymma!!!

MIKAEL T
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Anlitade Hertzmans Byggservice för en renovering av ett badrum. Redan första mötet kändes det bra. Hantverkarna var professionella och trevliga. Vi kan varmt rekommendera Ulf Hertzman och vi kommer själva anlita honom igen.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

DANIEL S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Anlitade Hertzmans Byggservice för att totalrenovera vår lilla toalett. Redan från första mötet fick vi ett professionellt och förtroendeingivande intryck. Offerten som sedan lämnades var seriös och den tidsplan som sattes upp hölls exakt på dagen. Under det fortlöpande arbetet har dialogen med projektledare Ulf fungerat mycket bra. Han har gett utförlig och kontinuerlig information om projektets alla faser. Alla inblandade hantverkare har varit mycket duktiga och slutresultat är vi mer än nöjda med! Vi rekommenderar...

Per Johan H
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi kom i kontakt med Hertzmans via bekanta och påbörjade arbetet mitten av mars 2020. Vårt projekt bestod av renovering av en liten toalett och tvättstuga. Redan från offertarbetet så kände man en tydlighet och inte minst servicekänsla med det menat att man ger kunden råd där bolaget har som måtto att kunna veta att kunden blir nöjd i slutändan och att de tar ansvar. Sen hade vi många idéer och kunde med deras stöd skapa det som både blev fackmannamässigt godkänt och uppfyllde våra krav på design, färg, funktion och form....

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Eilert Lennart A
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi har använt oss av Hertzmans Bygg för alla vår hus under 25 år nu. Vi har använt oss av dem för stort som smått, från att blåsa ut hela våningsplan, nya kök, takkupor till uteplatser och förråd. Det fina med Hertzmans Bygg är deras helhetsåtagande, de hanterar alla hantverkare som behövs, oavsett om det behöver lejas in eller om det är eget folk. Man kan känna sig så trygg med helhetsresultatet, det blir aldrig något "peka finger". Behöver ni en pålitlig och trygg byggare, då kan vi absolut rekommendera Hertzmans Bygg....

JOHN W
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Anlitade Hertzmans Byggservice för att renovera ett litet badrum. Allt gick så snabbt och smidigt som man kunde hoppas på under corona-tider och jag hölls uppdaterad om hur saker gick hela tiden. De små saker som jag inte blev nöjd med direkt löstes snabbt och enkelt. Kommer definitivt anlita igen vid behov.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
CHRISTINE B
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Ännu en gång har jag anlitat Hertzmans Byggservice och jag är lika nöjd denna gång. För 3 år sedan totalrenoverade Hertzmans min dotters lägenhet, inkluderande kök, badrum mm. I januari 2021 var det dags för 2 badrum och 2 toalettrum i vår Brf i Rönninge. Hertzmans fick jobbet och vi i Styrelsen är mycket nöjda. Pålitlig, trygg och ärlig är vad Ulf Hertzman står för. Håller uppsatt tidsram, informerar löpande och är helt transparant när det gäller kostnaderna. Jag kan varmt rekommendera Ulf och hans team. / Christine Billingmark ordförande i Brf Herrängen 2 i Rönninge.

Anita Cecilia E
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Jag anlitade Hertzmans bygg första gången för många år sedan och blev mycket nöjd. Under åren har jag anlitat detta byggföretag både för mitt företags räkning och privat, de har hjälpt mig med att inreda och bygga en övervåning på företagets villa, ombyggnationer, altanbygge och diverse snickeriarbeten. Jag har alltid blivit helnöjd och känt mig trygg genom processen från rådgivning till det färdiga resultatet. Jag kan varmt rekommendera detta byggföretag.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

KIM E
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Jag anlitade Hertzmans Byggservice för att renovera min läget. De renoverade mitt kök, rev ned tapeter och målade om samt nya golv. Jag blev uppdaterad dagligen om hur arbetet fortlöpte och de blev klara tre dagar innan förväntat slutdatum. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dem varmt.

PETER T
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Hertzmans Byggservice har anlitats för renovering av en bostadsrätt. I korthet blev resultatet att ansvarig VD Ulf försvann och lämnade arbetet ofakturerat. Vilket jag förstår i och med alla skador, brister och fel som uppkommit. Ny firma togs in och rättade till flera månaders utfört arbete. Att en VD står och ljuger sina kunder rakt upp i ansiktet bör ses som ett varningstecken till er andra som funderar på att anlita denna firma. * Oskäliga fakturor och bristfälliga underlag. Rent lurendrejeri. * När utförda timmar...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Caroline Valborg Sofia L
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Jättebra byggföretag med känsla för både service och hantverket. Anlitat ett par gånger för badrumsrenovering , byte av ytterdörr och nytt klinker i hallen. Det är inte den sista gånger jag anlitar dom och jag rekommenderar dom till mina vänner och bekanta.

MALIN W
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Kan varmt rekommendera Hertzmans Byggservice både för små och större renoveringar. Toknöjd med byte av innerdörrar, tvättstuga, två badrum och diverse småfix i mitt nyinköpta radhus som gick från 70-talsstandard till utmärkt skick. Flexibla och serviceminded, bra bemötande och utförande - dessutom till bättre pris än konkurrenterna. Tveka inte, anlita Hertzmans när du ska renovera eller bygga!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Ann Charlotte N
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi har anlitat Hertzman för renovering av lägenhet samt badrum och vi är mycket nöjda. Bra kommunikation och proffsiga/trevliga hantverkare. Vi kan verkligen rekommendera Hertzmans Byggservive.

JESSICA SUSANNE E
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Rekommenderas å det varmaste! Vi har anlitat Hertzmans för att slipa våra parkettgolv, måla om hela lägenheten samt lägga in stengolv i hallen på vår lägenhet. Jättefint utfört arbete, mycket trevlig kontakt med kontinuerlig uppdatering om läge på arbetet och tydlighet om tidsåtgång etc. Snabb återkoppling och tydlig offert! Hela processen har känts väldigt trygg! Vi kommer använda firman igen!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Bo Roger Mikael M
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi har totalrenoverat ett plan på ca 100kvm. Allt har offererats på ett tydligt sätt. Bra dialog och när det varit oklarheter så har vi snabbt synkat och kommit vidare. Iom att Ulf tog huvudansvar så fixade han så alla underleverantörerna kom i tid samt så kom de direkt de få tillfällen annat väntade på att något skulle så vi kom vidare. Budgeten och tidsramarna som avtalades hölls vilket kanske är det viktigaste. Förutsägbara tidsramar och kostnader...

Mats Sigvard H
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Har gjort 100kvm utbyggnad på vår villa. Två badrum, tvättstuga, kök, bytt tak, bytt fönster. Alltid nöjda och lätt att ha och göra med. Hela familjen och bekantskapskretsen har anlitat till olika projekt.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Martin Birger B
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Vi har anlitat Hertzmans Byggservice för allt möjligt och vi har fått prisvärda och bra lösningar på allt. Det har även varit tydlig kommunikation och fakturorna är tydligt specificerade med underlag för varje sak och timme. Saker som de löst är bland annat att vi hade en altan som samlade vatten och det löstes utan att riva upp den. Vi har dragit om en IM-kanal och de kom fram med en smärtfri lösning. Sedan har de gjort om badrum och tvättstuga.

Mattias W
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Hertzmans Byggservice byggde vårat badrum, och vi är supernöjd med resultatet. Dessutom blev det klart på mindre tid än planerat. Jag kan bara rekommendera er att anlita Hertzmans för era projekt, ni kommer bli mer än nöjda.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Mats H
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

HBS har allt man kan önska som kund. Yrkesstolthet är deras prio 1.

Gunnar M
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Jättetrevligt bemötande under hela byggtiden, och mycket duktiga hantverkare. Prisvärt! Rekommendras!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Francine S
Skrev om Hertzmans Byggservice AB

Jättebra företag som man kan lita på! Punktliga, pålitliga med god serviceanda.