Hevs Trafikskola

www.hevs.se

7 omdömen om Hevs Trafikskola

Denny S
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

En upplevelse utöver det vanliga! Fantastiskt service och lärorik utbildning. Rekommenderar starkt Hevs Trafikskola ⭐️ Hevs hämtade mig alltid från skolan och vi avslutade lektionen med att köra hem ☺️

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Erik K
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

En trevlig och spännande upplevelse där Hevs Trafikskola hjälpt mig till mitt b-körkort. Från dag ett erhållit värdefull feedback och ett lugnt och professionellt bemötande. Tusen tack!

Adham S
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

Otroligt bra trafikskola med en bred kunskap och pedagogiskt utlärning. Rekommenderar start

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 121 omdömen 4.9 av 121 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Simon M
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

Super professionellt och levererar kvalité. Kände mig trygg direkt och var mer än redo för körprovet - godkänt på första försöket! Tack till hevs trafikskola!

Sara Y
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

Bästa bemötande och mycket kunnig lärare. Jag ville ta korkört och det fick jag hjälp med på bästa sättet. Det kändes så enkelt när jag gjorde körningen. Allt var väldigt proffsig och jag rekommenderar starkt trafikskolan. 🌟

Svar från Hevs Trafikskola

Hej Sara! Tack för din fina recension och grattis till körkortet! Kör försiktigt på vägarna. Med vänlig hälsning, Hevy

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 465 omdömen 4.7 av 465 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Daves B
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

Mycket bra service på Hevs. Jag blev upphämtad och avlämnad på tågstationen inför mina körlektioner och läraren Hevy var otroligt pedagogisk, tålmodig och engagerad i samtliga körlektioner. Rekommenderas starkt!

Svar från Hevs Trafikskola

Hej David Tack för din fina recension och grattis till körkortet! Med vänlig hälsning, Hevy

Johan D
Escreveu sobre Hevs Trafikskola

En riktig bra kille som vill allas bästa

Hej Johan! Stort tack för din fina recension! Med vänlig hälsning, Hevy

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1552 omdömen 4.8 av 1552 omdömen

Mycket bra, pedagogisk och trevliga, tog uppgradering av Mc till A tung😊

Pierre michael robin L Pierre michael robin L