Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB

Storgatan 70 A, 171 52 Solna — Visa karta

Välkommen till Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB!

Hos oss på Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB ser vi till att du får en utbildning med hög kvalite och till ett rimligt pris. Välj bland någon av våra intensivkurser eller kör på den traditionella banan och ta körkort i lugn och ro. Vi ser tillsammans till att gå igenom och ta fram den utbildningsplan som passar bäst för dig. Här på Körkorts Specialisterna i Huvudsta AB tror på att lära ut i positiv anda med demonstrationer, instruktioner, rita eller berättande körning. När det är roligt blir det också lättare att lära sig men även att utbilda.
Varmt välkommen till oss på Körkortsspecialisterna i Huvudsta!
Mån-Sön: 07:00-19:40

Läs vad 13 kunder tycker om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB

• Elinor W

2019-11-13

Elinor W skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Tog en ”intensiv kurs” på ca 4 veckor för körkort. Allt har gått väldigt smidigt och enkelt. Gabriel är en fantastisk lärare, lyhörd, trevlig, lättsam och väldigt kunnig.
    Jag kan varmt rekommendera körkortsspecialisterna till dig som vill ta körkort!
    // Elinor Läs mer
  • 2019-09-12

Anish P skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Excellent instructor. He ensures that, every student gets the license Läs mer
  • 2019-09-08

Brhan a skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Jag köpte ett paket med 10st lektioner, med teori och uppkörning med trafikskolan bil. Fick börja med att köra en testlektion för att se vilken nivå jag var på.
    Min körskola lärare Gabriel var fantastiskt med mig. Har bara positivt att säga om honom och körskolan. Väldigt hjälpsam och enkel att ha göra med.
    Tack Gabriel! Läs mer
  • 2019-09-06

Liza h skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Jag är jättenöjd med Gabriel! Förutom att han är en toppen person så är han även en väldigt bra och kompetent lärare! Skulle tipsa alla om körkortsspecialisterna! Läs mer
  • 2019-06-14

Ellen S skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Är mycket nöjd med att ha kört med Gabriel på Körkortsspecialisterna! Läs mer
  • 2019-04-04

Magdalena Anastasiadou A skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Gabriel på körkortsspecialisterna är verkligen en otroligt bra lärare, han gör sitt absolut yttersta för att eleven ska bli en bra och trygg förare.

Med den otroliga viljan från läraren Gabriel har hela utbildningen gått framåt smidigt och säkert. Jag har fått mycket erfarenhet och lärdom som bilförare på kort tid med Gabriels goda råd. Utbildningen är kämpig men väldigt rolig & lärofylld!

Jag kan glatt säga att med hjälp av den bästa tänkbara körskoleläraren jag kunnat önska mig klarade jag av att ta mitt körkort på första gången, tack vare en bra och pedagogisk lärare som har viljan att sina elever ska lyckas!

Rekommenderas starkt för dig som vill ha en trygg,smidig,säker,lärofylld & dessutom rolig utbildning! Läs mer
  • Edwin C

2019-03-23

Edwin C skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    From the moment I arrived I was greeted with a warm welcome and introduced to the whole process of taking a licence. From then onwards the experience of taking licence just got better and better.

In my opinion, the hospitality and service from the teacher (Gabriel) deserves a 5star appreciation.

I would thoroughly recommend
    Huvudsta AB trafikskolan to anyone who is looking for for better service and professional advice.

Edwin Läs mer
  • 2019-03-19

Christopher B skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Fick ett tips om stället efter att inte ha övningskört på drygt 2 år.
    Tog en testlektion med Gabriel och kände direkt en skillnad i hur han lärde ut jämfört med tidigare körskola. Gabriel är väldigt lugn och karismatisk när man kör med honom, han är väldigt pedagogisk och ger bra och konkreta tips som man kan öva på utöver hans egna lektioner. Skulle utan tvekan rekommendera Körkortsspecialisterna till dig som vill ta körkortet. Gick smidigt och till bra pris. Läs mer
  • 2019-03-11

Anna E skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Jättebra körskola och till bra pris. Gabriel vet vad han håller på med och det är alltid bra stämning i bilen. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Danial s

2019-03-09

Danial s skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Jag kunde köra bil sedan tidigare men ville jobba på mina brister med en duktig körlärare och därför köpte jag två körlektioner via Let's deal och dessa har varit till hjälp. väldigt bra bemötande av företaget och med rätt kartläggning av mina brister i körning fick jag bättre koll på min körning och rättat till mina misstag. Precis dagen efter körlektionen hade jag uppkörning och fick godkänd.
    Rekommenderar varmt körkortsspecialisterna! LYCKA TILL! Läs mer
  • 2019-02-16

John T skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Gabriel was my teacher at Körkortsspecialisterna. He is super friendly, very calm and always focused. This naturally inspires a lot of confidence while driving. It was an awesome learning experience. Läs mer
    2019-03-09 Gabriel C svarar John T
    Thank you John, it was fun teaching you. Drive safely and have fun.=)
    Gabriel på Körkortsspecialisterna
  • Matilda M

2019-01-26

Matilda M skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Super duktig lärare, lärde mig snabbt och blev klar på 3 månader hos körkortsspecialisterna! Blev bemött på bästa sättet :) Läs mer
  • 2019-01-26

Gabriella C skrev om Körkortsspecialisterna i Huvudsta AB
    Gabriel på Körkortsspecialisterna har varit min lärare och lärt mig att köra bil på ett självsäkert och miljövänligt sätt. Idag fickparkerar jag gärna bilen och eller backar in i parkeringsplatser. Då Stockholm kan vara ett stressmoment med all befolkning och trafik så känner jag ändå att kan köra med gott förtroende. Läs mer

Storgatan 70 A, 171 52 Solna