Körkortsspecialisterna AB

Körkortsspecialisterna AB

Välkommen till Körkortsspecialisterna AB i Huvudsta!

Hos oss på Körkortsspecialisterna AB i Huvudsta ser vi till att du får en utbildning med hög kvalitet och till ett rimligt pris. Välj bland någon av våra intensivkurser eller kör på den traditionella banan och ta körkort i lugn och ro. Vi ser tillsammans till att gå igenom och ta fram den utbildningsplan som passar bäst för dig. Här på Körkorts Specialisterna AB tror på att lära ut i positiv anda med demonstrationer, instruktioner, rita eller berättande körning. När det är roligt blir det också lättare att lära sig men även att utbilda.
Varmt välkommen till oss på Körkortsspecialisterna AB i Huvudsta!

Läs vad 46 kunder tycker om Körkortsspecialisterna AB

• 2020-12-04

Darko P skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Otrolig bra körskola! Jag kan inte tacka nog Yohannes som jag körde med, som hade enorm tålamod med mig och alltid ett stort leende på läpparna! Helt underbart lärare, som älskar det han gör. Väldig pedagogisk, lugn, professionell..men mest av allt det känns som man sitter och pratar med en kompis - inte någon lärare som försöker skrämma dig eller sänka din självförtroende. Han var så positiv, engagerad, passionerade och stolt över att vara med att hjälpa en att få körkortet - vilket till slut jag fick på första försöket efter mindre än 2 månader. Både Yohannes och Gabriel är super trevliga och genuina människor som man kan verkligen lita på de. Stort tack också till Erica i receptionen som var väldigt hjälpsamma, proaktiv och super trevlig! Rekommenderar skolan starkt! Läs mer
  • 2020-12-02

CHRISTIAN B skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Helt klart bästa trafikskolan i Stockholm. Otroligt bra körlärare både Yohannes och Gabriel. Pedagogiska och väldigt tydliga med körkortsutbildningen. Rekommenderar verkligen skolan till alla som funderar att ta körkort!

Yohannes och Gabriel ni är bäst!! Läs mer
    2020-12-02 Körkortsspecialisterna svarar CHRISTIAN B
    Stort tack för de fina orden Christian & stort grattis till körkortet! Kör försiktigt ute på vägarna och ta hand om dig!
  • 2020-11-20

Lina B skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jag bokade ett paket med 10 körlektioner och blev direkt väl bemött av god kundservice! Även mycket nöjd med de lärarna jag hade Johannes samt Lars Erik som var mycket lugna och lärde mig allt på en vecka! Jag hade uppkörning idag och det gick superbra klarade uppkörningen utan någon anmärkning tack vare er på körkortspecialisterna. Tusen tack återigen! Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Lina B
    Hej Lina! Tusen tack för din fina kommentar. Stort lycka till med din körning!
  • 2020-11-08

NINA S skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Rekommenderar denna körskola starkt! Bra och pedagogiska lärare som är hårda men på ett bra och rättvist sätt! Stort tack till Gabriel och Yohannes, tack vare de gick uppkörningen lätt som en plätt :) Läs mer
    2020-11-09 Körkortsspecialisterna svarar NINA S
    Tack Nina för ditt fina svar! Kör försiktigt nu i trafiken och lycka till med allt du tar dig ann! Mvh körkortspecialisterna :)
  • 2020-11-07

Daniel P skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Väldigt pedagogiska och uppmuntrande trafiklärare. Gjorde testlektion precis innan körprovet och klarade provet dagen efter. Läs mer
    2020-11-09 Körkortsspecialisterna svarar Daniel P
    Tack för dina fina ord Daniel. Stort grattis till körkortet och kör försiktigt! Varma hälsningar från körkortspecialisterna!
  • EMELIE A

2020-11-04

EMELIE A skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Helt fantastiska! Tog knappa 4 månader för mig att skaffa körkort och då hade jag inte ens möjlighet att köra varje vecka! Teorin & körprovet klarade jag på första försöket tack vare både Gabriel & Yohannes! Kan varmt rekommendera denna körskola till någon som är ute efter lugna, pedagogiska & trygga lärare! 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar EMELIE A
    Tack så mycket bästa Emelie för din fina rekommendation. Vi är så glada över att du valde att köra med oss på körkortsspecialisterna. Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt nu i trafiken ;)
  • 2020-10-17

April Joy C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Bästa trafikskolan, glad att jag hittade dom. Otrolig grymma lärare och så pedagogisk. Dom förklarar från A till Ö om man inta förstår. Jag tog både teori och uppkörningen på första försöket. Dom stöttar fram elever tills målet är uppnåd. Tack bästa ni nu har körkort! Jag kommer saknar hela gänget.

Jag rekommenderar verkligen denna körskola! Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar April Joy C
    Tack så mycket bästa Joy! :) Vi är så glada över att du fixade körkortet och att du valde att köra med oss på körkortsspecialisterna. Kör försiktigt nu i trafiken och lycka till med allt!
  • 2020-09-23

Emil S skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Lyckades ta mitt körkort på ca. fyra månader med lite uppehåll emellan. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Stort tack till Pelle och Yohannes för superbra coachning, hårda men rättvisa, vilket var precis vad jag behövde! :) Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Emil S
    Tack Emil och tack för din rekommendation! :) Vi är så glada över att du fixade körkortet och att du valde att köra med oss hos körkortsspecialisterna.
  • 2020-09-21

Amandeep G skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Extremely happy to have had registered with Körkortsspecialisterna and if you are an English speaking foreigner it’s the best place to be at and do your driving lessons.

It has been a fantastic experience driving with Gabriel and Yohanees(towards the end of my course)

Gabriel has worked quite minutely on the basic driving skills I had to develop to start driving in Sweden. They helped me a lot as I was able to develop them naturally until the time I had to take my test. I must say you can not get away from Gabriel’s eyes 😊 He is extremely patient and always backs you when you are doing mistakes or low on confidence. He helped me develop trust in myself and eventually with all the tips and tricks given I was able to crack both the theory and driving exam in first attempt.

Yohanees helped me to develop the right strategy and build up confidence when it comes to driving on motorways entering it and on the exits and how to plan well in advance. Without his help this would not have been possible.

Monica helped me getting my slots both in the school and at Trafikverket. She has been extremely helpful in coordinating the logistical stuff around my driving.

Over all I will highly recommend the school
    Cheers 🥂 - Amandeep Grover Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Amandeep G
    Wow Amandeep thank you so much for your kind words! We are so happy that you choose our driving school and that you had a good experience driving with us :) Congratulations and drive safe now :D
  • 2020-09-18

Linda K skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Otroligt trevlig och pedagogisk körkortsskola med bra och kommunikativ handledning! Gabriel kommer se till att du är 100% redo inför såväl teoriprov som uppkörning. Jag klarade båda på första försöket. Ett extra plus är att området för övningskörningen är väldigt mångsidigt och man får verkligen lära sig att bemästra alla möjliga svåra situationer med stor säkerhet. Det gör att du sen känner dig säker att köra varsomhelst.
    Kan varmt rekommendera denna körkortsskola!
    Tack Gabriel o co! Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Linda K
    Hej Linda,

Tack så hemskt mycket för din rekommendation och vi är så glad över ditt körkort och att du valde vår körskola! Kör försiktigt nu :)
  • 2020-08-25

Jan J skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Helt klart en fantastisk körskola med grym personal. Om du funderar på att ta körkort så kan du sluta fundera på vilken skola du ska välja - Körkortsspecialisterna är ett givet val!

Jag körde framförallt med Gabriel, men körde även en del med George och Pelle. Alla var otroligt pedagogiska, engagerade och härliga människor. En stor eloge till Sylvia i receptionen - en riktig stjärna!

Det här är en skola som verkligen gör allt för att du ska bli en bra förare så snabbt och smidigt som möjligt. Jag var tvungen att göra ett avbrott i utbildningen pga. corona. När jag väl skulle börja köra igen var jag jag lite seg med att boka tider och alla tog slut. Trots detta så ställde körskolan upp och fixade nya tider på mornar och kvällar så att jag inte skulle behöva vänta på mitt körkort - Otroligt snyggt gjort!

Jag klarade uppkörningen på första försöket och det är helt tack vare Gabriel, George och Pelle! Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Jan J
    Bästa Jan, det har varit ett rent nöje att ha dig som elev på skolan. Vi fixade och trixade med körlektioner och äntligen fixades körkortet :D Varit så kul att följa din utveckling :) Kör försiktigt nu!
  • 2020-08-20

Dean R skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Very helpful. But confusing with the cost tracking of how many lessons I had driven Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Dean R
    Thank you Dean! We had a blast having you as a student here and that you had a spirit of never giving up :) Drive safe now!
  • 2020-08-17

Marzieh C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    I had 30 driving sessions with Pelle and got my driving licence with ease. I really appreciate his effort and kindness. Without his help I couldn't be able to get my driving licence.
    Pelle, an amazing teacher like you is hard to find.Through your encouragement and guidance one of my dreams came true 🙏🏻 Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Marzieh C
    Thank you Marzieh for your kind words! We are so happy that you finally got your driving license. Drive safe now :)
  • 2020-08-10

Melodi H skrev om Körkortsspecialisterna AB
    En fantastisk körskola som ser elevs behov och stöttar fram tills målet är uppnådd! Är oerhört glad att jag valde Gabriels trafikskola! Jag körde med Pelle som verkligen gjorde sitt yttersta för att jag skulle klara av körkortet på första försöket! Tack och återigen tack för både stöd och hjälp från Pelle, Gabriel och Sylvia Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Melodi H
    Bästa Mello! Det har varit ett nöje att ha dig här på skolan som elev och trevligt sällskap när du brukade sitta här och plugga. Riktig kämpe är du och med körkortet i hand önskar vi dig det bästa. :)
  • Fredrik G

2020-08-06

Fredrik G skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Köpte stora paketet och körde intensivt med Gabriel som lärare i 3 veckor. Klarade både teoriprov och uppkörning på första försöket. Gabriel har varit en kanonlärare hela vägen; lugn, pedagogisk och rolig att lära sig köra med.

Sylvia och Monica i receptionen har också varit väldigt hjälpsamma och engagerade i att hitta tider för både körlektioner och förarprov. Har verkligen bara bra erfarenheter av Körkortsspecialisterna, och är supernöjd över att jag valde dem! Läs mer
    2020-11-20 Körkortsspecialisterna svarar Fredrik G
    Så himla bra kämpat Fredrik! Det har varit så roligt att ha dig som elev här på skolan :) Ta det lugnt nu i trafiken. :D
  • Tim C

2020-08-02

Tim C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Sjukt bra lärare som är tydliga och professionella i sin utlärning. Håller en motiverad och lägger in på för mycket på samma gång. De fick mig att känna mig trygg i min körning och i trafiken, klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Körkortsspecialisterna.

Jag vill främst tacka George som min lärare, Gabriel som lärde ut riskettan och förberedde mig inför första dagen på körskolan, sedan vill jag även tacka Sylvia som suttit i receptionen och hjälpt till med att fixa tider för allting. Kunde inte varit nöjdare med mitt val av trafikskola. Läs mer
    2020-11-18 Körkortsspecialisterna svarar Tim C
    Tack så jätte mycket för dina fina ord Tim! Det var ett riktigt nöje att ha dig som elev på skolan och följa din utveckling till körkortet. Vi är såå glada för din skull och hoppas att det gått bra med jobbet och körningen i trafiken nu :D
  • 2020-07-16

MAHBOD C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Rekommenderar verkligen alla som vill ta körkort att göra det hos Körkortsspecialisterna.
    Otroligt bra körskola med världens bästa personal. Gabbe och George är båda superpedagogiska lärare och hjälpte mig från att inte kunna ett smack om att köra bil till att idag ha körkort. De är även båda superhärliga killar som gjorde att hela resan inte bara var lärorik utan även väldigt rolig. Kommer faktiskt sakna att ha körlektioner med er.
    Sen har vi även Sylvia som hjälpte mig att boka en uppkörning på kort varsel och enda tiden som fanns var kl 07 på morgonen. Gabbe ställde upp att möta mig kl 06 på morgonen för att köra till uppkörningen. Hur guld är inte ni?

Som sagt, rekommenderar verkligen denna körskola och jag kommer fortsätta komma och hälsa på er. Läs mer
    2020-07-17 Körkortsspecialisterna svarar MAHBOD C
    Tack så himla mycket bästa Mabbe! Vi är så glada över att du valde att köra med oss och vi är så otroligt stolta över att du nu fixat körkortet! :D Vi kommer sakna samtalen och allt skratt med dig! Vi ser fram emot att du kommer förbi och hälsar på oss i framtiden. Kör försiktigt nu i trafiken så ses vi!
  • 2020-07-15

Caroline Ö skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Utan er hade jag inte haft körkort! Engagerade och trevliga. Har fått snabb kontakt via telefon och mejl under resans gång. Trots att jag bokade uppkörningen privat till slut så lyckades vi klämma in några fler lektioner och jag fick hjälp med det som behövde slipas på! Tack till hela gänget Sylvia, Pelle, Gabriel och George! Läs mer
    2020-07-16 Körkortsspecialisterna svarar Caroline Ö
    Caroline! Tjejen med den fina cykeln. haha :D Nu får cykeln ta och vila lite för nu har du köörkooort :D
    Det har varit så roligt att ha dig här som elev!! Hela gänget hälsar tillbaka och tackar!
    Lycka till med körandet nu!
  • 2020-07-02

Gustav Ö skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Superbra och pedagogiska lärare som verkligen ser till individens egna förutsättningar och vill dig som elev väl. De sätter alltid elevens bästa i fokus och är transparenta med vad som behöver förbättras och vilka förväntningar som finns på en. Dessutom är de ett väldigt härligt och avslappnat gäng! Skolan rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar Gustav Ö
    Tack så mycket Gustav för din fina feedback!
    Vi är så sååå glada över att vi kunnat nå upp till dina mål som elev på vår körskola och att du är nöjd med resultatet.
    Vi alla på skolan men speciellt Pelle som du kört med så mycket är så otroligt stolta och glada över att ditt körkort nu är fixat :D

Lycka till med allt och hoppas vi ses i trafiken nu :D
  • 2020-06-25

Barry I skrev om Körkortsspecialisterna AB
    I came to körkortsspecialisterna with no driving experience and no knowledge about road traffic and traffic safety. I left not only knowledgeable about both topics but also felt safe and secure on the roads with the instructors (Gabe and Pelle). The entire team is amazing and they are dedicated to ensuring customer satisfaction and safety. Thank you so much Gabe, Pelle and Sylvia. Läs mer
    2020-07-16 Körkortsspecialisterna svarar Barry I
    Barry Barry Barry :D The energy that you have when you step in to a room is amazing and we already miss u!
    It really has been a pleasure having you here as a student, good driving, good talk and alot of laughter.
    We really hope you have a nice summer now and drive safe :)
    Everyone says Hi!
  • 2020-06-19

Kaviresh M. B skrev om Körkortsspecialisterna AB
    I bought testlesson and driving lessons with Gabriel and George in a Manual car. The driving lessons were booked with korkort.nu app. Sylvia helped me to find a driving test within 2 weeks. Gabriel and George were great teachers and they corrected my mistakes time and again and I was more than prepared for my driving test. I took total 15 lessons and i passed my test on first attempt. They spoke flawless English. I am completely satisfied and I highly recommend körkortsspecialisterna. Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar Kaviresh M. B
    Thank you so much Kavi for your wonderful feedback.
    We are so happy that we managed to fulfill your needs as a customer and that you could get your driving license as fast as possible :)
    We are so impressed and we know that you will drive safe! :D

Take care and the best of luck with everything!
  • 2020-06-17

Marina J skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Fantastiska lärare som gjort det kul att ta körkort! Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar Marina J
    Tack så mycket Marina för din fina feedback!
    George, Gabriel och Pelle tyckte att det var super roligt att köra med dig, då du verkligen tog till dig av allt som sades under lektionerna och levererade lektion efter lektion :)

Ta det lugnt i trafiken nu!
  • 2020-06-12

Jiabu L skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Bästa lärare och många tips. Stor tack Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar Jiabu L
    Tack bästa Jiabu! :D
    Stort tack för att du valde att köra med oss på körkortsspecialisterna!
    Vi ses i trafiken!
  • 2020-06-10

Louise L skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Grymma lärare! Noggranna och alltid uppmuntrande. Blev klar på under tre månader! Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar Louise L
    Tack så mycket Louise :)
    Så duktig elev och vi är så glada att du valde att köra med just våran körskola.
  • JONATHAN G

JONATHAN G skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Så härlig resa med körkortet hos körkortsspecialisterna. Allt börja med världens härligaste bemötande av tjejen i receptionen. Rekommenderas starkt :) Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar JONATHAN G
    Tack så mycket för din fina feedback Jonathan :)
    Vi är så glada över att du valde att köra med oss på körkortsspecialisterna!
  • MICHAEL B

MICHAEL B skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Bra och förståelig personal, pedagogiskt som f*n. Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar MICHAEL B
    Tack så mycket för din feedback bästa Micke!
    Pelle tycker att det varit hur roligt som helst att köra med dig, då ni klickade redan från dag ett.
    Tack för att du valt att köra med oss på körkortsspecialisterna :D
  • SYLVIA SUSAN T

SYLVIA SUSAN T skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Riktigt stilren skola med grymma lärare! Bättre utbildare får man leta efter :) Läs mer
    2020-07-02 Körkortsspecialisterna svarar SYLVIA SUSAN T
    Tack så mycket Sylvia för din feedback! :)
    Vi är så glada över att du valde att köra med oss och att vi lyckades nå upp till dina mål!
  • 2020-02-29

Lucas T skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Kom in lite stressad över att jag skulle flytta inom 3 veckor och behövde verkligen körkortet innan jag flyttade. Utan problem hjälpte de mig klämma in så många pass jag behövde och om jag kände att jag behövde fler så lyckades de alltid klämma in mig. Jag klarade det och kunde inte vara nöjdare med mitt val! Oerhört trevliga och väldigt lugna och goa. Skulle inte kunnat haft en bättre upplevelse!! Läs mer
    2020-03-02 Körkortsspecialisterna svarar Lucas T
    Bästa Lucas! Vilken kämpe :) Vi kommer sakna dig! Lycka till med flytten och allt.
    Vi ses i trafiken!
  • 2020-01-30

Emma S skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Snabbt, smidigt och så jävla roligt! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Emma S
    Tack Emma! :) det går an när man är duktig och motiverad! Bra jobbat!
  • 2020-01-08

Philip S skrev om Körkortsspecialisterna AB
    15 stycken körlektioner fick mig klar för uppkörningen! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Philip S
    Full fokus och målmedvetenhet är nyckeln och det gjorde du riktigt bra! Bra jobbat Philip!
  • IVAN V

2019-12-19

IVAN V skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Bästa trafikskolan i Stockholm. Gabriel är jätteduktig och han kommer hjälpa dig klara din uppkörning på första försöket. Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar IVAN V
    Tack så mycket bästa IVAN! :) Bra jobbat! och glöm inte: bästa eleverna! :D
  • 2019-12-12

Henrik H skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Gick in med i princip noll körvana, körde ganska intensivt under en månad, samt gjorde Risk 1 hos Körkortsspecialisterna. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Bra, lugn och pedagogisk lärare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Henrik H
    Tack så mycket Henrik för de fina orden! Nöjet var på min sida! :) Riktigt bra jobbat!
  • 2019-12-03

Chrisa M skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jag köpte största paketet vilket var väldigt förmånligt. Gabriel var fantastiskt trevlig, pedagogisk, engagerad och uppmuntrande. Det kändes som att han var mer benägen än jag att klara av allt snabbt och bra. Tack vare honom har jag på endast några veckor blivit klar, både teorin och uppkörningen på första försöket. Rekommenderar Körkortsspecialisterna och Gabriel väldigt starkt. Läs mer
    2019-12-03 Körkortsspecialisterna svarar Chrisa M
    Tack Christa va snäll du är, Jag vill bara att alla ska bli klara så snabbt som möjligt =)
  • Elinor W

2019-11-13

Elinor W skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Tog en ”intensiv kurs” på ca 4 veckor för körkort. Allt har gått väldigt smidigt och enkelt. Gabriel är en fantastisk lärare, lyhörd, trevlig, lättsam och väldigt kunnig.
    Jag kan varmt rekommendera körkortsspecialisterna till dig som vill ta körkort!
    // Elinor Läs mer
    2019-12-03 Körkortsspecialisterna svarar Elinor W
    Tack Elinor. de går snabbt när man är motiverad =)
  • 2019-09-12

Anish P skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Excellent instructor. He ensures that, every student gets the license Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Anish P
    Thank you Anish for your kind words. :)
  • 2019-09-08

Brhan a skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jag köpte ett paket med 10st lektioner, med teori och uppkörning med trafikskolan bil. Fick börja med att köra en testlektion för att se vilken nivå jag var på.
    Min körskola lärare Gabriel var fantastiskt med mig. Har bara positivt att säga om honom och körskolan. Väldigt hjälpsam och enkel att ha göra med.
    Tack Gabriel! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Brhan a
    Tack så mycket Brhan! Nöjet var helt på min sida! :)
  • 2019-09-06

Liza h skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jag är jättenöjd med Gabriel! Förutom att han är en toppen person så är han även en väldigt bra och kompetent lärare! Skulle tipsa alla om körkortsspecialisterna! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Liza h

2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Ellen S
    Tack Ellen! Kör försiktigt nu :D
  • 2019-04-04

Magdalena Anastasiadou A skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Gabriel på körkortsspecialisterna är verkligen en otroligt bra lärare, han gör sitt absolut yttersta för att eleven ska bli en bra och trygg förare.

Med den otroliga viljan från läraren Gabriel har hela utbildningen gått framåt smidigt och säkert. Jag har fått mycket erfarenhet och lärdom som bilförare på kort tid med Gabriels goda råd. Utbildningen är kämpig men väldigt rolig & lärofylld!

Jag kan glatt säga att med hjälp av den bästa tänkbara körskoleläraren jag kunnat önska mig klarade jag av att ta mitt körkort på första gången, tack vare en bra och pedagogisk lärare som har viljan att sina elever ska lyckas!

Rekommenderas starkt för dig som vill ha en trygg,smidig,säker,lärofylld & dessutom rolig utbildning! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Magdalena Anastasiadou A
    Tack så jätte mycket Magdalena för dina fina ord! Det krävs en viljestark elev med kämpar-glöd också :) Nöjet var helt på min sida! Riktigt bra jobbat :)
  • Edwin C

2019-03-23

Edwin C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    From the moment I arrived I was greeted with a warm welcome and introduced to the whole process of taking a licence. From then onwards the experience of taking licence just got better and better.

In my opinion, the hospitality and service from the teacher (Gabriel) deserves a 5star appreciation.

I would thoroughly recommend
    Huvudsta AB trafikskolan to anyone who is looking for for better service and professional advice.

Edwin Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Edwin C
    Thank you Edwin for your kind words! It was great getting you to acheive your goal! Good job!
  • 2019-03-19

Christopher B skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Fick ett tips om stället efter att inte ha övningskört på drygt 2 år.
    Tog en testlektion med Gabriel och kände direkt en skillnad i hur han lärde ut jämfört med tidigare körskola. Gabriel är väldigt lugn och karismatisk när man kör med honom, han är väldigt pedagogisk och ger bra och konkreta tips som man kan öva på utöver hans egna lektioner. Skulle utan tvekan rekommendera Körkortsspecialisterna till dig som vill ta körkortet. Gick smidigt och till bra pris. Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Christopher B
    Tack så mycket Christopher! Nöjet var helt på min sida och riktigt bra jobbat! När motivation och koncentrationen finns då är allt möjligt :)
  • 2019-03-11

Anna E skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jättebra körskola och till bra pris. Gabriel vet vad han håller på med och det är alltid bra stämning i bilen. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Anna E
    Tack så mycket Anna :) Det är viktigt att det är roligt att lära sig att köra också :D Bra jobbat!
  • Danial s

2019-03-09

Danial s skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Jag kunde köra bil sedan tidigare men ville jobba på mina brister med en duktig körlärare och därför köpte jag två körlektioner via Let's deal och dessa har varit till hjälp. väldigt bra bemötande av företaget och med rätt kartläggning av mina brister i körning fick jag bättre koll på min körning och rättat till mina misstag. Precis dagen efter körlektionen hade jag uppkörning och fick godkänd.
    Rekommenderar varmt körkortsspecialisterna! LYCKA TILL! Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Danial s
    Tack så mycket Danial :) Riktigt bra jobbat med körningen!
  • 2019-02-16

John T skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Gabriel was my teacher at Körkortsspecialisterna. He is super friendly, very calm and always focused. This naturally inspires a lot of confidence while driving. It was an awesome learning experience. Läs mer
    2019-03-09 Körkortsspecialisterna svarar John T
    Thank you John, it was fun teaching you. Drive safely and have fun.=)
    Gabriel på Körkortsspecialisterna
  • Matilda M

2019-01-26

Matilda M skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Super duktig lärare, lärde mig snabbt och blev klar på 3 månader hos körkortsspecialisterna! Blev bemött på bästa sättet :) Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Matilda M
    Tack Matilda! Med motivation kommer resultat :) Bra jobbat!
  • 2019-01-26

Gabriella C skrev om Körkortsspecialisterna AB
    Gabriel på Körkortsspecialisterna har varit min lärare och lärt mig att köra bil på ett självsäkert och miljövänligt sätt. Idag fickparkerar jag gärna bilen och eller backar in i parkeringsplatser. Då Stockholm kan vara ett stressmoment med all befolkning och trafik så känner jag ändå att kan köra med gott förtroende. Läs mer
    2020-02-12 Körkortsspecialisterna svarar Gabriella C
    Tack för dina fina ord Gabriella! :) Storstäder och deras trafik kan vara svårt för många att komma in i men nu är du redo :D Bra jobbat!
    Körkortsspecialisterna gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte