Alla kategorier Trädgårdsservie Stockholms län Tyresö Hjälper SWE AB

Läs vad 10 kunder tycker om Hjälper SWE AB

• Julia G
    Julia G skrev om Hjälper SWE AB
    Varning.
    Skulle ta ner en dålig gren. De kom hit, tog ner fem andra grenar och begär sedan betalning. Svarar inte i telefon, på sms eller mail. Ska anmäla till reklamationsnämnden. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hjälper SWE AB
    Ett riktigt skitföretag. Har bara negativa erfarenheter. Inte möjligt att få tag på Konstantin Kantor (VD), Natalia Scharbianok (suppleant) eller någon annan i styrelsen. Ingen förstår svenska, plötsligt.
    UNDVIK DETTA BOLAG !!!! Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Hjälper SWE AB
    Varning för detta ytterst oseriösa företag. I mitt fall blev det väldigt vått när ett vattenrör blev sönderborrat. Det är arbetsledaren som ger omöjliga uppdrag till sina hantverkare som icke har erfarenhet eller behörighet att utföra va-arbeten. De tar inget ansvar för sitt jobb och ljuger för att kunna kunna fakturera icke överenskomna arbeten! Läs mer
  • Jane S
    Jane S skrev om Hjälper SWE AB
    Riktigt oseriöst! Bokar ett möte för genomgång av arbete, efter att ha fått reklamblad i brevlådan. Från deras sida faktureras 500 kr ex moms om man inte svarar på mail eller inte avbokar möte inom 24 timmar. Själva avbokar de mötet via sms 50 min innan mötet ska äga rum och menar att de inte utför arbete i mitt område. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Hjälper SWE AB
    Varning. Detta företag tar uppdrag som de ej har kompetens för och när det blir fel erkänner de aldrig. De ljuger och fakturerar för ej utförda arbeten som sedan går till kronofogden. Anlita aldrig detta företag! Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Hjälper SWE AB
    Varning. Tar betalt för aktiviteter som ej utförts och dessutom för jobb som ej blivit beställt. Kör en mycket otrevlig stil när man påpekar det. Hantverkarna verkar veta vad de sysslar med men kontoret och faktureringen sköts mycket amatörmässigt. Jag kommer att välja andra firmor istället. Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Hjälper SWE AB
    Vid målning av min lägenhet,benäms arbetet som byggarbete av fullständigt okompetenta målare. Trots ommålning blev resultatet värre.Debiterade faktura som Diverse utan specifikation som bads om Inget gjordes som var skrivet i avtalet så som städning,slipning osv. Det tog 2veckor innan jobb inspekterades,Jag varnar för detta oseriiösa företag, som bluffar.hotar.Blir polisamält och uppmärksammas av skatteverket Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Hjälper SWE AB
    Unvik!!! Oseriösa hantverkare! Till en början väldigt professionella och verkar trevliga/seriösa. Men när jobbet väl är utfört (inte på tid eller kvalitet) så skickar de faktura på det dubbla trots ök om pris. De hänvisar till extra kostnader pga av diverse tillägg (som inte beställts). När man kontaktar dem angående fakturan så lovar de att korrigera beloppet. Men istället så kommer påminnelse på fakturan. När man bestrider det går de inte att få tag på och när och istället skickar de istället nya "påhittade" fakturor. Varning för otrevliga/hot brev från vd. Anlita inte!! Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Hjälper SWE AB
    Mycket oseriöst företag. Varning för oklara offerter, mycket bristfälligt arbete och ett synnerligen otrevligt bemötande. Företaget fakturerar även för icke-utfört arbete! Läs mer
  • malin t
    malin t skrev om Hjälper SWE AB
    Undvik detta företag, utstuderat missledande offerter. Läs mer

Vallbovägen 2, 13464, INGARÖ