Högdalens Bil & Skadecenter AB
2.3 i betyg av av
3 omdömen
En modern fullservice bilverkstad som hjälper dig med lack och plåtskador, bilglas, service, reparationer och mycket mer. Vi är auktoriserad verkstad/servicecenter åt Mazda och Nissan.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag3 omdömen om Högdalens Bil & Skadecenter AB
-
skrev om Högdalens Bil & Skadecenter AB
Har haft bilen inne 2ggr hos dem och båda gångerna har de varit snabba och gjort ett grymt lackjobb.
-
-
skrev om Högdalens Bil & Skadecenter AB
There was no service at all, almost one month they had my car with them , when I ask “ how is going with my car” the reception answered me” det hade vi semester och resevdelarna har inte kommit än, vet inte när bilen blir lagat klart .” But no one informed me about the semester time or some words like maybe gonna wait quite long time because of the semester . Finally the 30 September they informed me in the morning that you can come today to pick up your car before 14:00 . I was there 5 minutes before 14:00 , the reception just gave me the key without any other info . I started the car to home and when I parked my car , then realized that there are so many small hurts on left side of my car. I contacted my insurance on Monday when they started to work and took pictures after I parked my car . When I came back to them with these questions [ small hurts] they just answered me that I left there they don’t know what happened on my homeway without asking any details about my pictures and they didn’t inform me to check . I mean everyone can make mistakes, in this case because I don’t have any experiences about to take pictures before they fix it and even after they fixed done to prove that it was not me to make these hurts . I can not do anything more. But their attitude and service is ZERO. Sorry for that , but no more Högdalen bil&skadcenter anymore . And please help your customers instead of quitting your responsibility as quick as you can. So maybe one unsatisfied customer doesn’t mean anything for YOU. But especially when a honestly girl from other country just want to get help and is willing to pay if she made it ,No problem. But no service and no listening, took so long time to fix my car and got a “ sick” car back [ you got salary from customers but customers are not satisfied]
-
skrev om Högdalens Bil & Skadecenter AB
Ringde och kollade va det skulle kosta att byta servorören. Om det endast är det så går det på 1000-1500 kr. Ringer veckan efter o får prata (o senare träffa) en sur tant som säger: så gör vi aldrig, lämnar ut pris i telefonen. Jo, säger jag: jag blev kopplad t verkstan och dem sa det. Åker dit o säger att jag vill ha ca pris innan jag åker t jobbet. Minst 5000 kr kommer det kosta, säger surtanten ! Jobbet kommer ta lång tid, säger ngn fr verkstan. Min bror har sagt att det tar 1-2 timmar. Det säger verkstan också att det tar...så minst 2500 kr/timme tar denna usla verkstad ! "Ni är ju inte kloka", säger jag och tar min bil o åker iväg. Inte lätt när man är tjej o ska göra sånt här. Dem försöker blåsa tjejer. Nu får brorsan försöka laga det el också åker han o jag till en verkstad i Västerås där dem har mer humana priser
-