Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Hagsätra Huddinge Bygg Center HB

Huddinge Bygg Center HB

Kilsmogatan 18, 124 70 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Huddinge Bygg Center HB

• Mehrdad A
    Mehrdad A skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Jag anlitade Huddinge bygg center för att renovera köket o badrummet. Jag blev mycket nöjd. Väldigt bra företag Läs mer
  • Kao L
    Kao L skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Vi anlitade Huddinge Byggcenter för att göra en omfattande renovering i lägenheten: golvlägg, golvslipning, måla överallt, riva vägg, byta dörrkarmar/dörrar/foder. Allt gjordes mkt ordentligt och skickligt. Lite språkförbistring då hantverkarna inte talade svenska alls och de som kom till byggmötet endast ledde arbetet o var där sporadiskt. Dock inga problem att få till möten. Det, på förhand avtalade, priset stämde och tillägg kom utifrån ändrade önskemål.
    Arbetet drog över några dagar på tiden men vi bad också om extra jobb så oklart vad som var vad.
    Lägenheten blev finfin. Vi kan med glädje rekommendera företaget. Trevlig och omtänksam personal. Tänk på att veta själv exakt vad du som kund är ute efter. Det underlättar missförstånd. De små missar som blev med vissa detaljer handlade helt om vår egen dåliga kommunikation. Tack Huddinge Bygg för väl utfört arbete. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Jag har anlitat Huddinge Byggcenter för att utföra en totalrenovering av min lägenhet. De byggde om kök, badrum, lade golv och målade. Det, på förhand avtalade, priset stämde och tillägg kom utifrån ändrade önskemål.
    Arbetet drog över en vecka på tiden innan det blev klart utifrån vad jag tänkt från början men jag var fortfarande nöjd med tidsåtgången. Kommunikationen med byggledare fungerade i stora drag bra med något litet undantag.
    Det estetiska och funktionella resultatet var klart tillfredsställande och jag kan rekommendera företaget. Trevlig personal. Läs mer
  • Joakim V
    Joakim V skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Ok då! Jag ändrar väl betyget från 4/5 till 5/5 eftersom firman ringde upp och ville att jag skulle göra så...
    Det mesta blev ju bra med renoveringen av köket och tvättstugan, förutom: 1. Golvet som började svikta efter ett par veckor pga av felaktigt underarbete. 2. Mögel bakom en sockel. 3. Färg som släpper eller kommer att släppa. 4. Fyra borrhål som går rakt genom väggen från köket in genom tapeten på toaletten intill. 5. Väggfärg på snickerier. 6. Ett jordat inomhusuttag i uterummet, men där jord inte har dragits fram. 7. Firman har också lämnat ett öppet hål för råttor som redan har varit och hälsat på i köket. Läs mer
  • Zady O
    Zady O skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Den firma jobbade som underentreprenor för några a mina projekten och dem är bäst. Läs mer
  • Ronny V
    Ronny V skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Yrkeskunnande och tillförlitliga, kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Gilda J
    Gilda J skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Jag har anlitat Huddinge Bygg Center, vilka jag kan rekommendera varmt, vilka jag kommer att anlita i framtiden också.
    Huddinge Bygg Center, utförde jobbet inom bestämd tid, med hög kvalité.
    Det viktigaste för mig var att arbetet skulle startas omgående, och de gjorde det.
    Tack Huddinge Bygg Center! Läs mer
  • Armen P
    Armen P skrev om Huddinge Bygg Center HB
    Jag har gjort många renoveringar i både villa och lägenheter, alltid med anlitade hantverkare.
    Så jag har lite att jämföra med.
    Huddinge Bygg Center är absolut bland dom bästa, bra människor, punktliga, jobbar hårt med stor yrkesstolthet för att allt ska bli bra för kunden. Dom är inte rädda för att göra lite extra för att göra kunden nöjd. Lösningsorienterade i alla lägen. Har specialister för alla områden man behöver, bra priser, jag rekommenderar dom starkt till alla. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Frejgatan 20, 11420, Stockholm