Huddinge Bygg Center HB

Huddinge Bygg Center HB

10 omdömen om Huddinge Bygg Center HB

Tommy M
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Rekommenderar denna firma starkt! Anlitat dom flera gånger pga. deras extremt noggranna jobb. Proffsiga, håller tider och svarar alltid när man ringer dom ifall man har frågor. Mycket seriösa! Tack för senaste renoveringen av min övervåning 👍👍👍👍👍 Mvh, Tommy

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Patricia L
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Vi valde Huddinge Bygg Center HB efter träffat flera andra byggföretag och tagit emot offerter för vår renovering. Vi fick ett mycket bra bemötande och en tydligt specificerad offert. Huddinge Bygg är tillmötesgående, noggranna, hjälpsamma och flexibla. Vi är väldigt nöjda med vår renovering och kan rekommendera företaget varmt.

Mehrdad A
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Jag anlitade Huddinge bygg center för att renovera köket o badrummet. Jag blev mycket nöjd. Väldigt bra företag

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Kao L
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Vi anlitade Huddinge Byggcenter för att göra en omfattande renovering i lägenheten: golvlägg, golvslipning, måla överallt, riva vägg, byta dörrkarmar/dörrar/foder. Allt gjordes mkt ordentligt och skickligt. Lite språkförbistring då hantverkarna inte talade svenska alls och de som kom till byggmötet endast ledde arbetet o var där sporadiskt. Dock inga problem att få till möten. Det, på förhand avtalade, priset stämde och tillägg kom utifrån ändrade önskemål. Arbetet drog över några dagar på tiden men vi bad också om extra...

Anders N
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Jag har anlitat Huddinge Byggcenter för att utföra en totalrenovering av min lägenhet. De byggde om kök, badrum, lade golv och målade. Det, på förhand avtalade, priset stämde och tillägg kom utifrån ändrade önskemål. Arbetet drog över en vecka på tiden innan det blev klart utifrån vad jag tänkt från början men jag var fortfarande nöjd med tidsåtgången. Kommunikationen med byggledare fungerade i stora drag bra med något litet undantag. Det estetiska och funktionella resultatet var klart tillfredsställande och jag kan rekommendera företaget. Trevlig personal.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Joakim V
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Ok då! Jag ändrar väl betyget från 4/5 till 5/5 eftersom firman ringde upp och ville att jag skulle göra så... Det mesta blev ju bra med renoveringen av köket och tvättstugan, förutom: 1. Golvet som började svikta efter ett par veckor pga av felaktigt underarbete. 2. Mögel bakom en sockel. 3. Färg som släpper eller kommer att släppa. 4. Fyra borrhål som går rakt genom väggen från köket in genom tapeten på toaletten intill. 5. Väggfärg på snickerier. 6. Ett jordat inomhusuttag i uterummet, men där jord inte har dragits fram....

Zady O
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Den firma jobbade som underentreprenor för några a mina projekten och dem är bäst.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Ronny V
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Yrkeskunnande och tillförlitliga, kan varmt rekommendera dom.

GILDA J
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Jag har anlitat Huddinge Bygg Center, vilka jag kan rekommendera varmt, vilka jag kommer att anlita i framtiden också. Huddinge Bygg Center, utförde jobbet inom bestämd tid, med hög kvalité. Det viktigaste för mig var att arbetet skulle startas omgående, och de gjorde det. Tack Huddinge Bygg Center!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Armen P
Skrev om Huddinge Bygg Center HB

Jag har gjort många renoveringar i både villa och lägenheter, alltid med anlitade hantverkare. Så jag har lite att jämföra med. Huddinge Bygg Center är absolut bland dom bästa, bra människor, punktliga, jobbar hårt med stor yrkesstolthet för att allt ska bli bra för kunden. Dom är inte rädda för att göra lite extra för att göra kunden nöjd. Lösningsorienterade i alla lägen. Har specialister för alla områden man behöver, bra priser, jag rekommenderar dom starkt till alla.