Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Hultmarks Fotvård

Hultmarks Fotvård

Oxenstiernsgatan 37, 115 27 Stockholm — Visa karta

Jag Agneta Stålberg som är huvudansvarig för Hultmarks Fotvård är auktoriserad fotterapeut med över 25 års erfarenhet. Varmt välkomna!

Läs vad 9 kunder tycker om Hultmarks Fotvård

• Catta
    Catta skrev om Hultmarks Fotvård
    Om ni efter bästa fotvård leta
    tipsas varmt Hultmarks Agneta!

Catta Nilert Läs mer
  • ann-sofie w
    ann-sofie w skrev om Hultmarks Fotvård
    Är alltid nöjd efter varje behandling, har varit kund i ca 15 år. Är välutbildad och kunnig. Läs mer
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Hultmarks Fotvård
    Fotvård, helt tillfredsställande på alla sätt, trevligt bemötande och professionellt utförd vård som jag är tacksam för. Läs mer
  • May B
    May B skrev om Hultmarks Fotvård
    Helt fantastisk jag har problem med "liktornar" ?? liktår vet ej hur det
    stavas! Hultmarks är den enda som klarar av att ta bort det lätt och
    smidigt.
    Jag kan verkligen rekommendera Hultmarks Fotvård "bäst i stan" Läs mer
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Hultmarks Fotvård
    Hultmarks Fotvård är bäst. Noggran, pålitligt och professionellt.
    En fröjd för fötterna! Läs mer
  • Nebiyu T
    Nebiyu T skrev om Hultmarks Fotvård
    Bra service och trevlig lokal. Lite dyrt för så lite resultat efter första behandlingen. Läs mer
  • Viveca J
    Viveca J skrev om Hultmarks Fotvård
    Mycket duktig personal som har stor kunskap om fotvård. Jag har gått där i flera år och varje gång känns det som att flyga på moln när jag går hem. Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Hultmarks Fotvård
    Jag går hos Agneta för fotvård en gång per månad, har gjort detta under många år och blir alltid mycket trevligt och personligt bemött. Behandlingen är utan undantag suveränt professionell och jag har fått fin hjälp med problem, som jag har haft med mina fötter från tid till annan. Jag köper också fotvårdsprodukter, som är bra och prisvärda.
    Med mitt stora förtroende för Agneta kan jag varmt rekommendera henne och bedyra att jag aldrig kommer att byta till någon annan. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Hultmarks Fotvård
    Lysande bra fotvårdsterapeut! Ömma och trötta fötter? Fotproblem? Gör ett besök! Läs mer

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Erika M Erika M tycker: