Johan Nilsson

Johan Nilsson

Johan Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Johan Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Johan Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Nilsson har haft 33 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 48 Läs vad Johan Nilsson

2022-11-29 Verifierad kund
    Vi köpte ett objekt som Johan förmedlade och vi var väldigt nöjda. Snabb återkoppling och hjälpsam genom hela processen vilket fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
  • Anette
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-11-16 Verifierad kund
    Johan är en mycket kompetent, ärlig och trevlig mäklare med stor lokalkännedom som hjälpte mig sälja en BR 3:a på en i dagsläget oförutsägbar och rätt svår marknad. Han har varit stöttande och hört av sig löpande för att följa upp min process som säljare. I mäklararvodet ingick även stylinghjälp som jag är helt övertygad hjälpte till att snabba på försäljningen och hitta rätt köpare. Jag är väldigt nöjd med att ha anlitat Husman Hagberg för andra gången i rad.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Johan gör en bra intryck från början. Han är trevlig, mycket tillgängligt och gav mig bra råd utan att pusha mig att göra som han tycker. Tack!
    2022-10-31 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och pedagogisk
    2022-10-28 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett väldigt positivt sätt. Johan levde verkligen upp till förväntningarna. Han gav ett kunnigt positivt intryck. Vi är mycket nöjda med Johan.
    • Enskede
    2022-10-20 Verifierad kund
    Johan är.en lugn men väldigt trevlig person som är nere på jorden.
    Pushar inte för mycket om bostaden samt väldigt lätt och prata med.
    En genuin mäklare
    • Enskede
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra kommunikation och dialog under hela försäljningen!
    2022-10-15 Verifierad kund
    En av de trevligaste jag har mött. Lyssnar färdigt och bemöter en på ett professionellt sätt, ger alltid den lösningen till ett problem som behövs. Ser till att hjälpa Dig i att lyckas komma närmare dina mål. Tackar för ett gott samarbete!
    2022-10-10 Verifierad kund
    Johan är otroligt proffsig och samtidigt väldigt inkännande. Väldigt lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Johan var väldigt tydlig och informativ gällande förväntningar och förändringar i en svängig marknad. Ett härligt samarbete som avslutades med en lyckad försäljning!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Johan har betett sig mycket professionellt och trevligt under hela processen. Jag upplevde att han var väldigt tillmötesgående och hjälpsam och visade respekt både till mig som köpare och till säljaren. Det här var mitt första bostadsköp och det har varit väldigt tryggt att ha Johans hjälp under processen.