Johan Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Johan Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Johan Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Nilsson har haft 2 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-09

Läs vad 2 Läs vad Johan Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Årsta
    2021-09-25
    Johan var på säljarsidan för det objektet jag köpte. Johan har under hela processen varit tydlig, engagerad och informativ. Johan har även haft en professionell hållning i uppdraget att vara länk mellan säljare och köpare. Rekommenderar Johan starkt som mäklare.
    Tack för att du tar dig tid att svara Fredrik och stort tack de de fina orden, det värmer verkligen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att dina renoveringsplaner faller ut bra☺️

Allt gott☀️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Årsta
    2021-09-25
    Vi sålde vår lägenhet genom Johan och känner oss väldigt nöjda. Han har ett trevligt bemötande, är påläst och tar sig tid. Jobbar hårt och inger förtroende hos både säljare och köpare. Rekommenderas!
    Tack för de värmande orden Emil och Åsa! Det var ett nöje att hjälpa er att förmedla eran lägenhet😊 Önskar er lycka till med ert nya hus, de kommer bli kanon! Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med i framtiden!

Allt gott☀️