Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Thomas Lindqvist
Thomas Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten i kombination med glädjen att få knyta ihop affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig, envis och målmedveten. Dessutom är jag seriös, påläst, erfaren och en mycket god förhandlare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt båtliv i skärgården, golf, åker längdskidor och långfärdsskridskor. Som gammal skidlärare och guide åker jag gärna utför också.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med sjötomt. Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Thomas Lindqvist

• Chenxin Z köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    186m²
    Södra Gribbylund
    Thomas is very kind and professional. He is informative and gives good advice. Our buying process went very smoothly. Strongly recommend! Läs mer
  • Carl-Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    220m²
    Påtåker
    Jättebra bemötande, men klara besked. Läs mer
  • Peter Ernst Fredrik H
    Peter Ernst Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    129m²
    Brottby / Karby
    Jag sålde en villa i Vallentuna.
    Mäklarens agerande har varit oklanderligt, jag har fått ett varmt, trevligt bemötande och kontinuerliga uppdatering av försäljningsuppdraget. Mäklaren har har både agerat och uppträtt över mina förväntningar. Viktigt för mig är förtroende och att man hör av sig och kommunicerar - hellre för mycket än för lite. Detta har med råge infriats.
    Sammanfattningsvis, en mäklare att lita på/rekommendera. Läs mer
  • Elizabeth G sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    173m²
    Ella park
    Sålt villa.
    Stor erfarenhet av området, sakliga och kloka råd. Utmärkta kontakter vad gäller försäkring, besiktning etc.
    Kunde med hjälp av sin långa erfarenhet bedöma presumtiva intressenter för att få "rätt" köpare vilket var viktigt för oss för att få en så smidig och bekymmersfri affär som möjligt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    173m²
    Ella park
    Erfaren, proffsig och trygg mäklare med mycket god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-24 HusmanHagberg Vallentuna svarar Malin S
    Tack Malin och välkommen till Täby.
  • Charlotte K köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    67m²
    Näsbydal
    Thomas var mycket professionell och tillmötesgående samt återkom alltid snabbt. Det viktigaste av allt är att vi under hela köpet har haft en positiv "magkänsla" och känt att vi kunde lita på Thomas! Läs mer
  • Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    62m²
    Näsbydal
    Sålde min första lägenhet hos Thomas som har bra kännedom om området, känns professionell och kunnig.

Kände mig aldrig stressad eller som att processen glömts bort, trots en längre period då lägenheten låg ute för försäljning.

Thomas hade även bra förslag till hur man kan vrida köpare från andra försäljningar till just min lägenhet och var väldigt handlingskraftig.

Bra mäklare helt enkelt!

Vänliga hälsningar,
    Martin Läs mer
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    62m²
    Näsbydal
    Trevlig saklig och kunde svara på det jag undrade. Läs mer
  • Alexander Jimmy Bernt L skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Professionell, erfaren, engagerad, seriös och trevlig. Läs mer
  • Lena Birgitta S
    Lena Birgitta S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas har från första stund lyssnat på våra åsikter, förklarat på ett bra sätt hur en försäljning går till och varit lyhörd för våra anspråk på ändringar och tillägg i utkastet till mäklaravtal. Han har visat ett stort tålamod när vi missuppfattat något och förklarat på ett sådant sätt att vi begripit.Jag tror att få personer hade stått ut med vårt krånglande på det sätt han gjort. Läs mer
    2018-03-06 HusmanHagberg Vallentuna svarar Lena Birgitta S
    Tack, det är härligt att jobba med människor, inget möte är det andra likt. Lägenheten kommer nog att kli kanon för er. Lycka till med villaförsäljningen.

Senaste försäljningarna

Gästisvägen