Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Thomas Lindqvist
Thomas Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten i kombination med glädjen att få knyta ihop affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig, envis och målmedveten. Dessutom är jag seriös, påläst, erfaren och en mycket god förhandlare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt båtliv i skärgården, golf, åker längdskidor och långfärdsskridskor. Som gammal skidlärare och guide åker jag gärna utför också.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med sjötomt. Läs mer

Läs vad 21 Läs vad Thomas Lindqvist

• Kent Ö sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-21

Östra Vallabrink
    Allt gick smidigt och fort,när jag skulle sälja min tomt i täby

De har hjälpt mig förut och det har alltid fungerat,lätt att komma
    överens med

//Kent Läs mer
  • Shula G
    Shula G sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-13

Lahäll
    Thomas har hjälpt oss med försäljningen av vår äldre villa med trädgårdstomt i Täby. Vi har fått en mycket bra hjälp och bra bemötande. Thomas är trevlig, saklig, tydlig, rak och tålmodig ,. Mina förväntningar om att Thomas skulle förstå objektets "själ" infriades och vi fick därmed mycket bra respons på annonsen och vid budgivningen.
    Rekommenderar att anlita Thomas. Läs mer
    2019-05-16 HusmanHagberg Vallentuna svarar Shula G
    Kul att ni är ni nöjda. Jag vill vågar också påstå att er insats att fixa till allt var en starkt bidragande orsak till en lyckad försäljning.
  • Ahmed S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-04-28

Lövbrunna
    jag har sålt en Villa, väl bemötande, Läs mer
  • Kristina E köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-04-27

Lahäll
    Vi köpte en villa, men fick tyvärr inte alls något bra bemötande från mäklaren. Intrycket var oengagerat, slarvigt, bitvis otrevligt, samt att han inte var en neutral part. Läs mer
  • Axel F köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-27

Bra överlag, lite otydlig över telefon Läs mer
  • Kajsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-09

Kullasund
    Alltid tillgänglig, svarar i telefonen. Mkt gott bemötande.
    Ordnat flera extra visningar.
    Har kunskap om det som behöver ”fixas” i en
    o kan ge råd hur man kan ordna det. Läs mer
  • Diana S köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-05

Centrum
    Köpt o sålt två bostadsrätter.
    Proffsigt o trevligt bemötande.
    Inga frågor är för konstiga, jag har fått svar o hjälp med alla funderingar. Läs mer
  • Chenxin Z köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2018-10-27

Södra Gribbylund
    Thomas is very kind and professional. He is informative and gives good advice. Our buying process went very smoothly. Strongly recommend! Läs mer
  • Carl-Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2018-10-26

Påtåker
    Jättebra bemötande, men klara besked. Läs mer
  • Peter Ernst Fredrik H
    Peter Ernst Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby

2018-10-25

Brottby / Karby
    Jag sålde en villa i Vallentuna.
    Mäklarens agerande har varit oklanderligt, jag har fått ett varmt, trevligt bemötande och kontinuerliga uppdatering av försäljningsuppdraget. Mäklaren har har både agerat och uppträtt över mina förväntningar. Viktigt för mig är förtroende och att man hör av sig och kommunicerar - hellre för mycket än för lite. Detta har med råge infriats.
    Sammanfattningsvis, en mäklare att lita på/rekommendera. Läs mer

Senaste försäljningarna

Junkervägen