Thomas Lindqvist

Thomas Lindqvist

Thomas Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Täby

Thomas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-02. Thomas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Thomas Lindqvist har haft 10 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten i kombination med glädjen att få knyta ihop affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig, envis och målmedveten. Dessutom är jag seriös, påläst, erfaren och en mycket god förhandlare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt båtliv i skärgården, golf, åker längdskidor och långfärdsskridskor. Som gammal skidlärare och guide åker jag gärna utför också.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med sjötomt.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 49 Läs vad Thomas Lindqvist

• Ensta
    2022-05-18 Verifierad kund
    Thomas gav mig ett väldigt trevligt bemötande redan från början.
    Jag fick ett stort förtroende med en gång.
    Kände att han var lyhörd och lyssnade verkligen på mina funderingar och frågor.
    Thomas svarade verkligen upp på mina förväntningar.
    Han är även väldigt kunnig och kan marknaden väldigt bra.
    Jag kan verkligen rekommendera Thomas Lindqvist som mäklare!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbydal
    2022-01-16 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Allt runt försäljningen av lägenheten blev enkelt med stödet av Thomas.
    • Angarn
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevligt och positivt bemötande.
    Thomas vet vad som krävs vid fastighetsaffärer för att förena köpare och säljare på ett för båda parter smidigt sätt.
    Att förklara villkor och överenskommelser på ett värdigt vis är
    mycket viktigt.
    • Skarpäng
    2021-08-31 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande och genuint intresse ifrån mäklaren. Skapade en trygg, smidig och effektivt affär till trots att vi hade speciella behov i samband med försäljningen och kan starkt rekommendera honom för liknande uppdrag.
    • Kragstalund
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Thomas. Det hela fungerade hur smidigt som helst. Thomas lotsade oss igenom hela processen på ett väldigt förtroendeingivande sätt. Han var lugn, saklig och vi kände att vi kunde lita på honom. När vi väl kontaktat Thomas var ett önskemål från oss att vi ville sälja så fort som möjligt. Han skyndade på processen och efter 23 dagar hade vi sålt vårt radhus.
    Ann och Robert
    • Ekeby/Rosendal
    2021-02-08 Verifierad kund
    Har sålt vår villa. Mycket engagerad och kunnig mäklare. Känns erfaren och med stor förståelse för marknaden. Vi fick verkligen hjälp med allt.
    • Ekeby/Rosendal
    2021-02-01 Verifierad kund
    Sålt kedjehus. Mäklaren var mycket engagerad och bra. Förväntningarna infriades till fullo. Jag rekommenderar mäklaren varmt.
    • Skarpäng
    2021-01-21 Verifierad kund
    Thomas Lindqvist har med sin kompetens och professionalism bidragit till att försäljningen av vårt radhus kunde genomfördes till full belåtenhet på ett mycket smidigt sätt och på kortast möjliga tid.
    Vi kan varmt rekommendera Thomas!
    Birgitta & Alf S
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    • Täby Centrum
    2020-12-16 Verifierad kund
    Personligt o trevligt bemötande vid hjälp med försäljning av lägenhet. Proffsigt utfört jobb. Mycket nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    • Täby kyrkby
    2020-12-16 Verifierad kund
    Proffsig mäklare med grymma kollegor