Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jesper Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Lindqvist har haft 30 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

211 omdömen om Jesper Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2018
Maria M
Ormsta

Vi har fått professionell hjälp från start till mål i vår affär. Det har varit mycket korrespondens under vägen och alltid med en positiv attityd och en oerhörd hjälpsamhet. Vi är väldigt nöjda.

Mia P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Bällstaberg

Proffesionell, trevlig, snabb, lösningsfokuserad.

Tack Mia! Det blev den smidigaste affären på länge 👍

Britt-Marie C
Hägernäs

Jesper uppfyllde våra förväntningar på en professionell och engagerad mäklare. Han guidade oss effektivt och kontinuerligt genom säljprocessen och förstod vad som var viktigt för oss. Alltid positiv, tillgänglig och snabb på återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Jesper som mäklare!

Simon I
Uthamra

Ihärdig, klok och trevlig. En utmärkt mäklare som lyckas trotsa en tuff säljarmarknad.

Svar från Jesper Lindqvist

Tack Simon och Axina :) Hoppas ni får en fin jul och gott nytt år!

Birgitta K
Uthamra

En mäklare vill efter att ha fått ett uppdrag, sälja så snabbt och enkelt som möjligt. I praktiken spelar inte det för mäklaren inte någon större roll vad objektet säljs för, oavsett vad de påstår. Jesper är ett undantag - han har med stort tålamod fortsätt visa vårt hus, om och och om igen. Han skulle lätt kunnat övertala oss om att sänka priset för att få till ett snabbt avslut, men han var övertygad om att mer arbete skulle kunnna ge vårt önskade pris, vilket det gjorde. Jesper är ärlig, arbetar hårt och är väldigt trevlig.

Svar från Jesper Lindqvist

Tack så hemskt mycket! Hoppas ni får en fin jul och gott nytt år :)

Fanny  E
Vallentuna Centrum

Vi har både sålt och köpt av Jesper ett flertal gånger och är alltid lika nöjda. Kunnig och framförallt engagerad och tillgänglig!

Tack bästa Fanny och Jesper 🙏

Hanna Maria Cecilia Z
Frösunda Torsholma

Jesper är i särklass den bästa mäklare vi har träffat på. Omtänksam, pålitlig och ärlig gör honom väl värd varenda krona. Han överträffar förväntningarna för att göra både säljare och köpare nöjda, då vi har haft Jesper som mäklare både när vi har köpt och sålt. Ska du anlita en mäklare i Vallentuna - välj Jesper!

Svar från Jesper Lindqvist

Oj tack Hanna och Arvid :) Väldigt värmande ord. Hoppas ni får en sista vacker jul nu i ert fina hus. Sen får ni motvilligt "byta stövlar mot vita sneakers" till våren men komma närmre familj och vänner :)

Robin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Vallentuna Centrum

Väldigt proffsigt bemötande & hjälpsam med alla typer av frågor & funderingar. Rekommender verkligen Jesper.

Svar från Jesper Lindqvist

Tack Robin :) Det var en snabb affär hitintills och grattis till en väldigt bra lägenhet !

Mildred F
Bällstaberg

Det var min make som hade mest kontakt med Jesper så jag tycker inte att kan göra en riktig bedömning.

Anders F
Bällstaberg

Fint o positivt bemötande. Svarade snabbt på telefon då den var laddad.😀

Svar från Jesper Lindqvist

Hej Anders, Det vart en kväll när ni ringde vid 20:30 och jag var upptagen och hade inte igång telefonen. Det är nog bara den gången det hänt. Jag förvarnade om aktiviteten jag skulle göra just den kvällen. Känns lite trist att det blev en 3a i betyg på grund utav det. Har verkligen gjort allt jag kan för att ni skulle få full service med förhandsvisning, kontraktsskrivning i Malmö osv. Men hoppas att betyget kanske kommer upp lite tills vi är klara med tillträde osv :) På återseende! Mvh Jesper L HusmanHagberg