Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jesper Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 235 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Lindqvist har haft 38 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.

2023-07 - 2024-06

235 omdömen om Jesper Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2018
Sanna L
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Västra Bällsta

Jesper har varit en fantastisk mäklare och stöttepelare. När vi tvekade eller var oroliga så tog han upp konkreta exempel och gjorde oss säkra på vårt beslut. Vet inte hur många gånger jag frågat om råd och han har alltid snabbt svarat och bollat tankar. Han är oerhört kunnig och går verkligen den extra milen. Jag rekommenderar honom starkt!

Linda O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Trevlig och snabb kommunikation. Villig att ge extra ingormstion eller söka upp den. Man kände sig omhändertagen!

Maja S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Har både köpt och sålt via Jesper. Han är en bra och ärlig mäklare som är enkel att få tag på. Jag är nöjd!

Lars Tony L
Västra Bällsta

Vi hade nöjet att arbeta med Jesper när vi sålde vår bostad. Han är otroligt professionell, kunnig och tillmötesgående. Kommunikationen var smidig, och vi kände oss alltid väl informerade. Vi rekommenderar Jesper varmt till alla som söker en pålitlig och engagerad mäklare!

Anna Margona C
Ormsta

Kan verkligen rekommendera Jesper. Han har stor kunskap om branschen och vi kunde bolla alla typer av frågor och funderingar med honom. Han är personlig och gjorde alltid sitt yttersta för att lösa allt till det bästa.

Nauman Bin A
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Uthamra

Jesper was extremely responsive and helpful.

Gustavo Adolfo C
Ormsta

Trevlig, kompetent och rutinerad mäklare! Kan varmt rekommendera Jesper!

Jeanette Hillevi A
Ormsta

Kunnig och trevligt bemötande. Svarar alltid på eventuella frågor både via Mail, sms och telefon. Känner stort stöd av honom i husförsäljningen.

Leif H
Gribbylund

Jesper är mycket seriös både som säljare när vi köpte ny bostad via honom och sen som säljare av vårt nuvarande boende. Han är inte så forcerad som vi upplevt andra mäklare utan lyssnade på våra frågor och gav bra svar.

Svar från Jesper Lindqvist

Tack för fina ord Leif! Vore superintressant att höra vad som behövs för att få 5 av 5. Den tjänsten kommer jag nog aldrig kunna leverera tror jag men vore lärorikt att veta.

Beatrice J
Gribbylund

Jesper var alltigenom väldigt proffsig. Trevligt bemötande, lyhörd för önskemål, noggrann och mån om kunden. Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner. Bea J-D