Sebastian Nordtvedt

Sebastian Nordtvedt

Sebastian Nordtvedt är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Sebastian Nordtvedt har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Sebastian Nordtvedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Nordtvedt har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

189 omdömen om Sebastian Nordtvedt

Thomas Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Vår upplevelse av Sebastian är att han agerar på ett bra och strukturerat sätt. Väldigt tydlig och bra på att förklara ev oklarheter. Samt väldigt snabb i sin hantering av oklarheter som dykt upp.

Simon L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Av Sebastian blir man väl bemött. Snabb återkoppling svarar direkt. Proffsig! Alltid tydlig kommunikation, är noga med att alla parter är väl införstådda. Förklarar så alla förstår utan att på något sätt vara pretentiös, mycket ödmjuk. Rekomenderas!

Erika S
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Mycket bra! Svarar snabbt, alltid glad och trevlig. Jobbat med oss och våra önskningar. Kunnig och sans i ämnet.

Anders N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Väldigt lyhörd och lät att kommunisterna med.

Victor L
Tomtebo

Väldigt bra bemötande från första möte till avslutad affär. Sebastian har ett starkt fokus på problemlösning och vad som är bäst för både säljare & köpare och försöker hitta lösningar som gynnar båda parter på ett förtroendegivande tillvägagångssätt.

Henrik L
Tomtebo

Mycket bra mäklare, rekommenderas.

Evert F
Tomtebo

Utmärkt bemötande. Allsidig information om bostaden. Mäklaren uppfyllde dessa förväntningar. Mäklaren föreföll ha lätt att förstå vilka funderingar en köpare kan ha.

Fredrik S
Väst På Stan

Alltid blivit bemött jättebra. Väldigt flexibel och hjälpsam.

Vincent V
Mariehem

Vi blev bra bemötta av Sebastian och han mäklade ihop en bra affär åt oss. Sebastian var trevlig och tillmötesgående. Skulle rekommendera honom!

Sara T
Öbacka strand

Sebastian var väldigt kunnig, trevlig och tillmötesgående. Svarade alltid fort och har varit en stor hjälp. Kan rekommendera till andra som vill ha hjälp att hitta boende.