Inger Olsson

Inger Olsson

Inger Olsson är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Inger Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Inger Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.6. Inger Olsson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga kundmöten och variationen av att ingen försäljning är den andra lik. Varje arbetsdag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är envis, kunnig och bra på att förhandla fram lösningar så att både säljare och köpare blir nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst på hästryggen, på sjön eller på golfbanan.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med punschveranda i skärgården.

40 omdömen om Inger Olsson

Sedan starten hos Reco 2018
Natalie F
Sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

Gav oss realistiska förväntningar inför försäljningen av vårt hus. Lugn och förtroendeingivande.

Getachew A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Hej jag har träffat henne när jag köper lägenhet sen jag har hennes kontakt sen när jag vill sälja min lägenhet kommer kontakta henne. Hon är väldigt snäll och hjälpa sam.

Lars L

trygg, hjälpsam och tillmötesgående

Ewa T
Karlberg

Lugn, trevlig och kunnig. Uppfyller alla kraven vi hade på en professionell mäklare. Inger lotsade oss tryggt och envist genom hela säljprocessen, hon kan marknaden och inger förtroende. Kan rekommendera henne allra varmaste.

Erika A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
Ekeby/Rosendal

Professionell, lugn och trevlig

Lars A
Snapptuna

Kan varmt rekommendera Inger Olsson som din kommande mäklare vid en försäljning. Vi kände oss trygga genom försäljningen av vårat objekt. Bra och professionellt upplägg.

Getachew A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Hej ! jag är väldigt nöjd och tacksam som jag köpte den lägenheten. Hon är väldigt trevligt och hjälpsam Tack för allt.

Kånåhols Linda Cecilia C
Sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

Inger är proffsig och det känns tryggt att ha henne som mäklare.

Lisa L
Köpte sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

Inger hittade mitt drömhus! Beskrev vad jag sökte och hon hittade det. Jag är jättenöjd med hennes bemötande, service och kunskaper. Rekommenderar henne varmt som Mäklare. Tack Inger!

Svar från Inger Olsson

Tack för de vänliga orden! Det kändes så roligt att allt stämde så bra med dina önskemål. Jag är övertygad om att du kommer att stormtrivas i ditt nya charmiga hus.

Irene S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

Inger var hjälpsam med att komma till lägenheten för att mäta köket och badrum så att jag så snart som möjligt kan beställa köks skåp mm. Snabb på information vad som händer. Mao en bra och pålitlig mäklare.

Svar från Inger Olsson

Tack för fin respons Irene!