Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jesper Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Lindqvist har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.

222 omdömen om Jesper Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2018
Tai Moh H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Täby Centrum

Mr Lindqvist is a very professional and straightforward and patient agent.

Linda Sophie L
Ormsta

Väldigt bra kontakt från start till slut. Jesper återkopplar och kommer med alternativ under hela processen, vi kände oss trygga och sedda genom hela resan. En klippa helt enkelt. Vi rekommenderar Jesper alla dagar i veckan!

Lars O
Lovisedal

Lugn och saklig, mycket professionell både mot köpare och säljare!

Magnus L
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Ormsta

Mycket proffsig. Tydlig och hjälpsam på ett mycket bra sätt. Man kände sig som köpare trygg under hela resan.

Helena S
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist är skicklig, trevlig och engagerad samt höll oss säljare informerade kontinuerligt genom hela säljprocessen. Vårt hus blev snabbt sålt och vi är mycket nöjda!

Mathilda F
Bällsta

Genuin, ärlig och riktigt trevlig mäklare. Han var otroligt hjälpsam och vi kunde inte varit mer nöjda! Han tar sig tiden att samtala och förklara. Klockren mäklare. Vi kommer definitivt kontakta Jesper när det är dags att sälja/köpa igen!

Leif H

Jesper är väldigt engagerad och seriös både som kontakt när vi köpte och nu när vi skall sälja!

Kaspars M
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Nyby

Jesper lämnade ett mycket positivt intryck med sitt professionella men samtidigt personliga bemötande, han var tillgänglig när det behövdes och han visade hög emotionella intelligens. Det var en stressig budgivningsprocess, men Jesper skötte försäljningen på ett smidigt och kontrollerat sätt.

Cecilia B
Nyby

Jesper är en oerhört professionell, närvarande, duktig och engagerad mäklare. En husförsäljning är påfrestande på många sätt, men med hjälp av Jesper gick processen väldigt smidigt med toppenresultat. Jag kan varmt rekommendera honom.

Wilhelm O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
Kragstalund

Fantastiskt mäklare som jag varmt kan rekommendera!