Hyundai Motor Sweden AB

Hyundai Motor Sweden AB

www.hyundai.com
Omdömen totalt
15
Snittbetyg
4.6
Skriv ett omdöme

15 omdömen om Hyundai Motor Sweden AB

Visar 15 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Jenny V
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Viktor (speciellt), Jessica och Gustav på kundtjänst är fantastiska! Så hjälpsamma, service-minded och professionella människor som gjorde allt vad de kunde med att hjälpa mig när verkstaden där min bil stod på reparation hade kommunikationssvårigheter. Rätt personer på rätt plats!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 438 omdömen 4.7 av 438 omdömen
Badge2025

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är fantastisk. Jättefint bemötande och bra förhandlare. Kommer verkligen att rekommendera detta bolag i Helsingborg Mvh Anne-Marie

Anne-marie A Anne-marie A
Läs mer omdömen
Daniel Anton J
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Mycket bra kundbemötande och snabb återkoppling då jag fick svaret dagen efter. Kan rekommendera deras kunskap och service om bilen jag köpte.

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Daniel, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du uppskattade vårt kundbemötande och snabba återkoppling. Det betyder mycket för oss att du känner dig nöjd med både vår service och kunskap om bilen du köpt. Vi hoppas att du får stor glädje av din nya bil och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Önskar dig en fin dag! 🚗☀️ Digital Customer Operations

Carl Johan Erik U
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Ett mycket professionellt bemötande och hjälp av HMS när jag fick problem med min bil. På det hela väldigt nöjd med hur min situation hanterades. Extra stort tack till Viktor!

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Johan, Stort tack för din fina feedback! Det gläder oss att höra att du fick ett professionellt bemötande och den hjälp du behövde med din bil. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen, och din uppskattning betyder mycket för oss. Vi ska självklart vidarebefordra ditt tack till Victor – han blir garanterat glad! Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden. Ha en fin helg!🚗☀️ Digital Customer Operations

Andreas L
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Jag fick problem med en komponent som gick sönder på skidsemester vilket ledde till en ganska långdragen process för att få allting åtgärdat. Hjälpen vi fick från HMS har varit över förväntan i form av återkoppling, flexibilitet och uppföljning. Vi blev väl omhändertagna och jag hade satt ett högre betyg om det gick. Det är inte ovanligt att man måste hålla på och jaga verkstad och andra aktörer när sånt här händer och HMS (tack Victor!) hjälpte verkligen till med att styra upp hela förloppet.

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Andreas, Stort tack för ditt fina omdöme och för att du delar med dig av din upplevelse! Vi beklagar att du fick problem med komponenten under din skidsemester, men det gläder oss att höra att du upplevde vårt stöd som över förväntan. Vår målsättning är alltid att göra processen så smidig som möjligt, och det är extra roligt att höra att Victor kunde vara till hjälp genom hela förloppet. Tack för ditt förtroende och dina vänliga ord – det betyder mycket för oss! Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något i... 

Lars Gösta H
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Saknade ett dokument för att registrera vår bil i Spanien. Fick snabbt hjälp med ny dokumentation. Så ska det vara, Toppen mao. LH

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Stort tack för ditt fina omdöme! 😊 Vi är glada att vi kunde hjälpa dig snabbt med dokumentationen. Hör gärna av dig om du behöver mer hjälp i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! 🚗☀️ Digital Customer Operations

Tommy C
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Blev felaktigt debiterad bogseringskostnader. Ringde Hyuandai kundtjänst på torsdag och berättade detta. På fredag ringde kundtjänsten tillbaka och sa att jag skulle riva fakturan för bogseringen. Stor kram till er på kundtjänsten !!! Hälsar Tommy

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Tommy, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig snabbt och smidigt. Vår kundtjänst finns alltid här för att ge dig den bästa servicen. Önskar dig en fin helg! Digital Customer Operations

Madeleine Jane M
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Mkt bra hjälp av huvudkontoret även om det ej är samma bolag. Jbil Täby, upplevdes som oseriösa, fick efter flera mail o samtal olika besked från olika personer om vad som gällde avseende en panel som skulle bytas. Hörde av mig efter ca två månade t huvudkontoret som sedan hörde av sig till bilfirman och samma dag fick jag mail med detaljer kring min beställning. Sedan gick det ytterligare en dag och jag fick en bokad tid direkt. Tack Hyundai Motor

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Madeleine, Tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse. Det är tråkigt att höra att kommunikationen med J-Bil inte levde upp till dina förväntningar, men vi är glada att vi på Hyundai Motor Sweden kunde hjälpa till. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service och tar din feedback vidare för att förbättra oss ytterligare. Tveka inte att höra av dig om du behöver ytterligare hjälp i framtiden. Tack för att du valt Hyundai! Vänliga hälsningar, Digital Customer Operations

Niclas J
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Superb service attitude on an Ioniq5, listens to my customer challenges due to a crappy sales agent of the car, and acting on it, even follows up on if challenges are solved and to my satisfaction. This is how to take care of a customer for a long lasting relationship!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hi Niclas, Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We truly believe that customer care goes beyond just service—it’s about listening, understanding, and ensuring that your concerns are fully addressed. We're delighted to hear that you felt supported throughout the process and that our team could assist you in resolving the challenges you faced. Your satisfaction means the world to us, and we’re committed to building long-lasting relationships by always putting our customers first.... 

Kent S
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Startbatteri i 2,5 år gammal (3200 mil) Santa Fe slutade fungera efter att bilen stått ett par veckor. Assistanshjälp kom och fick igång bilen, men efter ca 40 min landsvägskörning var batteriet fortfarande helt dött. Ny Assistanshjälp kom snabbt (utmärkt service) och tog bilen till verkstad. Verkstaden kunde i v 51 varken lämna besked om när man kunde titta på bilen eller erbjuda lånebil, trots att jag tecknat serviceavtal med dem. Detta skapade stora problem då vi stod helt utan bil inför julhelgen. Ringde då Hyundai... 

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej och stort tack för ditt omdöme! 🌟 Vi beklagar verkligen de problem som uppstod med ditt batteri och den initiala osäkerheten hos verkstaden. Vi förstår hur frustrerande det kan vara, särskilt i en tid då man verkligen behöver sin bil. Samtidigt är vi otroligt glada att höra att Victor kunde kliva in och hjälpa till på ett så effektivt sätt och att allt löste sig innan julhelgen. 🙏🎄 Din feedback är ovärderlig för oss och hjälper oss att bli bättre. Vi ska också säkerställa att våra verkstäder kan ge ännu tydligare besked... 

Sauli Antero S
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Tack för hjälpen Victor! För att service och rostskyddsinspektionen är nu inlagda i min digitala servicebok. Förstår att ni ligger efter. Övertagande av generalagenturen som orsak.

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Sauli, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva! Vi är glada att höra att service och rostskyddsinspektionen nu är registrerade i din digitala servicebok. Det stämmer att övergången till den nya generalagenturen har inneburit vissa utmaningar, men vi gör vårt bästa för att säkerställa att allt flyter på så smidigt som möjligt för våra kunder. Din förståelse betyder mycket för oss! Tveka inte att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Vänliga hälsningar, Digital Customer Operations

Anneli H
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Jag tog kontakt med Victor Johansson angående bilens mjukvaruversioner och hur man ska veta att min bil (en Tucson Plug-in Hybrid) har fått senaste versioner nedladdade vid den årliga servicen på auktoriserad bilfirma? Jag är inte helt nöjd med Hyundai som biltillverkare angående hur man ska kunna veta det, men är trots det mycket nöjd med den hjälp jag fick av Victor om var jag kan hitta informationen.

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Anneli, Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi uppskattar att du delade dina tankar om din upplevelse. Vi är glada att höra att Victor kunde ge dig den hjälp du behövde och att du är nöjd med hans stöd. Vi tar till oss din feedback om tydligheten kring bilens mjukvaruuppdateringar och kommer att göra vårt bästa för att förbättra informationen vi tillhandahåller på detta område. Din åsikt är viktig för oss och hjälper oss att fortsätta förbättra våra tjänster. Om du har fler frågor... 

Kurt Håkan G
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Köpte en Ionic 5 hos Jbil i Tagene Göteborg i oktober 2023, trevlig bil på många sätt förutom att värme och AC inte fungerar, i början trodde vi att det var vi som inte tryckt in "rätt" knappar i inställningarna. Så var det inte tyvärr. Många kontakter och verkstadsbesök hos bilfirman som tror sig ha lösningar vilket inte har lyckats, det visar sig att det finns ett litet antal Ionic 5 i Europa som har samma fel, lämnade in bilen för service 21/10-24 samt att de trodde sig ha en lösning på problemet så INTE fallet idag har... 

1
Hyundai M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Håkan, Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi är verkligen ledsna att höra om de problem du har haft med värme- och AC-funktionen i din Ioniq 5 och att detta har lett till en så lång och frustrerande process. Det är absolut inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha. Vi uppskattar din förståelse för att detta är ett ovanligt problem och att du har haft tålamod under tiden som potensiella lösningar har testats. Det är glädjande att höra att Victor på Hyundai Sverige har kunnat... 

Stefan Roger Martinus M
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Hej Hade min Ioniq 5 på 6000 mil service hos Sandén o Larsson, För någon månad sedan. Kändes som en mycket bra auktoriserad verkstad för övrigt. Då framkom inte oväntat att mitt 12-volts batteri skulle bytas ut på kampanj. Det borde ju heta garanti. Det fanns dock inga batterier på lager och jag var jag inte så stressad över det. Men förra veckan rasade det helt, så jag fick boosta igång bilen dagligen. Jag mailade Hyundai i onsdagskväll och fick kontakt med Victor på torsdagen som bevakade och följde upp tills jag hade... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej, Tack för att du delar med dig av din upplevelse och för att du valde att serva din IONIC 5 hos oss! Vi är glada att höra att du är nöjd med både verkstaden och bilen i stort. Vi beklagar att 12-voltsbatteriet orsakade besvär, men det är positivt att höra att vårt team och Victor kunde agera snabbt och hjälpa dig få det åtgärdat. Det är vårt mål att alltid erbjuda snabb och smidig service, särskilt i sådana situationer. Din feedback om varumärket och vår hantering av garantiärenden är mycket värdefull. Vi strävar... 

Benny H
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Stort tack till Victor Johansson på Hyundai Motor Sweden för ett mycket professionellt bemötande med stort engagemang och med hög kompetens. Jag fick svar på mina frågor angående frågetecken kring bl.a. appen minHyundai. Det gör att min användarupplevelse med min Hyundai Tucson Plug-in hybrid ännu mer positiv.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Hyundai Motor Sweden AB

Hej Benny, Stort tack för din fina feedback! Vi är väldigt glada att höra att du uppskattade bemötandet från Victor och att han kunde hjälpa dig med dina frågor om appen MinHyundai. Det är precis den typen av upplevelse vi strävar efter att ge alla våra kunder. Vi hoppas att du fortsätter att ha stor glädje av din Hyundai Tucson Plug-in Hybrid och tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar framöver. Vänliga hälsningar, Digital Customer Operations

Bert John Edvard J
Skrev om Hyundai Motor Sweden AB

Ingen bra början för er, upriktigt sagt helt usel. Kunde inte registrera min bil i nya appen. När ska registrera mig "blinkar" bara tangentbordet till. Försökte även engelska och danska med samma resultat. Försökte ringa er, satt i tel.kön över 50 min och var alltid " först i kön" sedan var inga "agenter tillgängliga". Vilka är agenterna? Är det någon av era tilltänkta ÅF? Ska jag tolka det som att ni inte har några ÅF? Har en Santa Fe 2022 laddhybrid. Mvh Bert

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen