Imbrex Entreprenad AB

Hökmossevägen 68-70, 126 42 Hägersten — Visa karta

RENSTIERNAS GATA 23, 11631, Stockholm
Litabygg.se
Agnetha B:
Har använt mig av Litabygg tre gånger hittills och alltid blivit nöjd. Hjälpsamma, lyhörda och kunniga hantverkare.

Byggföretag nära Imbrex Entreprenad AB:

Elsa Brändströms Gata 52, HÄGERSTEN
Finsk Byggservice - Snabb service, god kvalité och fördelaktiga priser! Läs mer ›
Linda F:
Bra och trevligt bemötande och bra utfört arbete. Vi hade både snickare, målare och elektriker och är mycket nöjda med resultatet!

Slakthusgatan 15, Johanneshov
Hör av dig! Läs mer ›
Henrik O:
Vi kan varmt rekommendera Nordisk entrepenad! De renoverade vårat badrum och allt flöt på otroligt bra. Chefen var på plats så gott som dagl...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Västberga allé 1A, Västberga
Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er och erbjuder även fasta priser. Läs mer ›
Andreas M:
Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat ...

Läs vad 1 kund tycker om Imbrex Entreprenad AB

• Marianne L
    Marianne L skrev om Imbrex Entreprenad AB
    Företaget putsade om socklarna på våra 6 hus 2005. Sånt bör hålla åtminstone 10-15 år om arbetet är professionellt utfört. Här började putsen släppa redan 2008, och i år måste vi låta göra om arbetet, naturligtvis har vi anlitat ett riktigt proffs den här gången. Dennes kommentar om Imbrex jobb: dom måste ha skrattat hela vägen till banken.
    Kvaliteten på det Imbrex gjorde - en oseriös irländsk asfaltläggare hade gjort det bättre. Ett riktigt uselt jobb av Imbrex, alltså.

Hökmossevägen 68-70, 126 42 Hägersten