Järvakliniken

Järvakliniken

Ring 08-514 801 80 jarvakliniken.se
3.0

Järvakliniken är din lokala tandläkare med en stark betoning på ett individuellt och professionellt bemötande till var och en av våra patienter.

2 omdömen om Järvakliniken

SUZANNE E
Skrev om Järvakliniken

Jag har varit hos tandläkaren Nor och fick ett supertrevligt bemötande av denna professionella tandläkaren. Hon lyssnar in och förklarar vad som ska göras och jobbar noggrant med tänderna. Kan inte bli nöjdare!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

DANIELLA Z
Skrev om Järvakliniken

Jag kan nästan räkna på fingrarna hur många gånger det inte strulat när jag haft en tid på Järvakliniken. Nästan alltid har dom ringt och ställt in eller vill ändra tid man har inbokat. Det har nästan aldrig slagit fel. En gång kom jag även till kliniken och då var inte ens tandläkaren där. Hon var tvungen att gå på ett möte. Ingen ringt och meddelat detta så det var bara att vända i dörren och åka hem. En annan gång blev jag bara undersökt av tandhygienisten pga att tandläkaren fått förhinder. Då hade jag en infektion i...