Jetflytt

Jetflytt

Välkommen till Jetflytt!

Är det dags att flytta igen? Att flytta kan innebära stress, med planering, flyttlådor som ska fixas, lastbil som ska hyra och packningen måste se till att vara noggrant utfört för att alla saker ska ta så lite plats som möjligt. Vi på Jetflytt kan hjälpa dig med allt detta. Utan att du behöver lyfta ett finger.

Vårt mål är alltid bästa pris och högsta service. Vi jobbar snabbt, flexibelt och tar väl hand om dina möbler. När du anlitar oss är du alltid försäkrad om olyckan skulle vara framme. Välkommen att höra av dig till oss eller be om en kostnadsfri offert direkt här ovan.

Läs vad 80 kunder tycker om Jetflytt 2

• 2021-06-22
    Grym flytt firma, dem tar väl hand om grejerna och väldigt trevliga.
    Rekommenderar 👍🏻
  • 2021-05-29
    Anlitade jetflytt från Lund till Halmstad. Förtroendegivande firma som löser allting smidigt. Noggranna med möbler och lyhörda för kundens önskemål. Kommer definitivt att använda Jetflytt vid nästa tillfälle och rekommenderar samtliga att anlita bolaget. Supertrevliga killar och väldigt smidigt till bra pris!
  • 2021-05-23
    Så bra! Proffsiga och trevliga! Från Stockholm- Malaga/Spanien
  • 2021-05-21
    Flytt och flyttstäd, mycket proffsigt genomfört. Bara gott att säga om personalen.
  • 2021-05-21
    Flytt av bohag från Norge till Sverige. Jetflytt hade bra koll på och fixade alla tullpapper. Trevliga och duktiga grabbar. Allt var välpackat, helt och fint vid ankomst. Bra pris och service - snabba svar på mail och sms, även kvällstid. Jag rekommenderar varmt denna flyttfirma!
  • 2021-04-12
    Jag som aldrig använt flytthjälp förr var rädd att ingen skulle komma på flyttdagen...så dessa fick stå ut med mina samtal för att försäkra mig om datum osv...och jag får säga att allt från bokning till flytt har varit perfekt. Mer flexibla och hjälpsamma flyttkillar får man leta efter. Grymt.
  • 2021-04-12
    Beställde flytt med magasinering över natten. Mycket nöjd med tjänsten!
  • 2021-03-31
    Duktiga och trevliga killar gjorde ett toppen jobb snabbt och noga. Rekommenderar gärna Jetflytt.
  • 2021-03-31
    Pga ett litet missförstånd när jag beställde deras flyttjänst så visade det sig att jag ”beställt för lite” gods men de fixade det o kom tillbaka dagen efter o flyttade klart allt. Såklart med ett högre pris som följd. Men gillar det lösningsinriktade arbetet. Sen hade min mamma massor av grejer o småprylar som ej var packat rätt, men inte ett knyst om att det var felpackat.
    Killarna var mycket trevliga o jobbade på effektivt
    hela tiden.
    Flytt Gbg-Sthlm.
    Trevliga, effektiva, punktliga.
    Lite besviken på att de inte plastade in sängen då den blev lite smutsig.
  • 2021-03-05
    Prisvärd,snabba och trevliga killar !
    Fick till och med låna flytt kartonger till min flytt. Rekommenderas starkt ! Flyttar jag igen så är det jetflytt jag anlitar !
  • 2021-03-04
    Flytt
    Mycket proffsigt utfört!
  • 2021-02-01
    Väldigt proffsigt bemött och själva utförandet av flytten gick väldigt bra!

Rekommenderar Jetflytt👍
  • 2021-01-31
    Tillmötesgående killar som gjorde ett proffsigt jobb och var varsamma om mina tillhörigheter.
  • 2021-01-22
    Proffsiga och lyhörda. Kan varmt rekommendera dem!
  • 2020-12-17
    Från bokning till flytt gick det smidigt och snabbt. Bra återkoppling vid frågor. Trevliga killar som gjorde ett utmärkt arbete. Rekommenderas!
  • 2020-12-05
    Bra bemötande samt väldigt hjälpsamma , levde upp upp till förväntningarna helt klart.
  • 2020-12-04
    Jag anlitade Jetflytt för flytt av bohag till ny lägenhet. Det var första gången jag anlitade flyttfirma så jag var lite orolig, men kontakten inför flytten löpte på bra och jag tyckte firman var lyhörd inför mina önskemål. Jag hade mycket att flytta men det var inga problem. Hade även lite grejer att kasta som de tog med utan problem. Killarna var trevliga och jag fick ett bra bemötande under själva flytten. Jag är väldigt nöjd med den flytthjälp vi fick!
  • 2020-12-02
    Dålig logistik, tog väldigt lång tid innan de dök upp med möblerna. Tråkigt också med förstörd gräsmatta.
    Men pojkarna var trevliga och alla möbler hela 😊
  • 2020-11-27
    Bra hjälp av flytt dock lite besviken på att de lämnade kvar vissa lådor då jag bad de att personligen komma förbi och kolla på allt som skulle flyttas för att de skulle kunna göra en utvärdering av pris samt hur många/stora flyttbilar som skulle behövas. Ytterligare ett minus att de endast använde sig av den skriftliga offerten och ej av den muntliga beskrivningen.
    Däremot är jag nöjd med hur snabbt de jobbade och hur trevliga samtliga var även fast det var en långdistans beställning.
  • 2020-11-26
    Rekommenderar Jetflytt varmt. Har anlitat dom två gånger och kan inte vara mer nöjd än jag är.
  • 2020-11-24
    Vilka killar, mycket proffsiga och försiktiga med våra möbler. Plastade in allting som var ömtåligt och det bara rullade på. Ett extra tack till Mimi på kontoret som var så trevlig och förstod det mesta.

Tack igen killar!
    Jag rekommenderar Jetflytt starkt!👍
  • 2020-11-01
    Skötsam, snabbt och trevligt service ❤️
  • 2020-11-01
    Förstod vad som var viktigt. Bra pris för tilläggsarbete. Både bra flytt och bra städ.
  • 2020-10-30
    Jetflytt är just perfekt ! De är vänligt snälla och profesional..
  • 2020-10-14
    Två käcka o artiga killar som flyttade alla våra prylar effektivt o skadefritt. Jag är mycket nöjd.
  • 2020-10-02
    Väldigt enkelt. Ända från offert förfrågan till färdig flytt. Noggranna och skyddade alla möbler.
    Väldigt trevliga och snabba killar. Hela flytten var klar på mindre än 4 timmar. Mycket bra pris, och dom fixade själva med RUT avdraget.

Rekommenderas verkligen.
  • 2020-09-30
    Jag ger Jetflytt toppbetyg på rubbet. Från första telefonsamtal till färdig flytt var dom vänliga ödmjuka tillmötesgående och proffsiga. Stort tack till Jetflytt för en snabb och smidig flytt.
    Markus & Nilla
  • 2020-09-22
    Beställde flytthjälp av dem. Trevligt bemötande, proffsigt utfört och service-minded. Mycket nöjd!
  • 2020-09-06
    Mycket proffsiga, snabba, försiktiga och mycket trevliga.
    Vi är jätte nöjda med våran flytt till Spanien!
    Rekommenderar starkt detta flytt bolag.
  • 2020-09-02
    Trevliga, väldigt snabba, professionella och måna om sina kunder 😊 Vi är nöjda!
  • 2020-08-28
    Flyttade från Göteborg till Halmstad. Killarna gjorde ett utmärkt jobb och körde dessutom sakerna i Halmstad till två olika adresser!
  • 2020-08-27
    Tydliga, uppmärksamma lyhörda OCH prisvärda!!
  • 2020-08-26
    Väldigt positiv, löste oförutsedda problem utan bekymmer!
  • 2020-08-26
    Jag köpte en flyttjänst, transportera möbler från Göteborg till Italien.
    Bemötandet var alldeles utmärkt, mycket trevliga och artiga.
    Måste erkänna att jag hade inga större förväntningar men blev alldeles glatt överraskad.
    De jobbade effektivt och snabbt.
    Var mycket noggranna.
    De lastade på allt och lastade av allt.
    Det hela avlöpte över mina förväntningar.
    Kan rekommendera dem med gott samvete.
    De utförde sin tjänst alldeles utmärkt, över mina förväntningar.
    Än en gång killar, tack så hemskt mycket !!
  • 2020-08-26
    Jag beställde flytthjälp av Jetflytt. De var fantastiska! Trevligt bemötande, snabb service, flexibla, riktigt bra och försiktigt hantering av möblerna, inte en skråma på någonting, och sist men inte minst ett oslagbart pris. Lån av flyttkartonger ingick i priset. Kartongerna levererades hem till mig och hämtas när jag packat upp. Jag rekommenderar varmt Jetflytt.
  • 2020-07-19
    Flytten gick jättebra. Man plastade in känsliga möbler. Klarade oss utan skador.
    Trevligt både i telefon och personligen.
    De levde upp till förväntningarna.
    Snabb och säker flytt. Trevlig personal.
  • 2020-07-14
    Supersmidig kontakt innan flytt med snabba svar. Killarna som flyttade är urstarka och rädda om våra flyttsaker.
  • 2020-06-30
    Vi är jättenöjda! Ordning och reda, vänliga och trevliga.
  • 2020-06-14
    De skötte det väldigt snabbt och smidigt. Schyssta killar!
    De tog väl hand om våra möbler och ingenting hade skadats i flytten.
  • 2020-05-29
    Flyttade från Göteborg till Ale. Snabba och effektiva killar som var jätte trevliga. Rekommenderar starkt!
  • 2020-05-08
    Bästa och snabbt service, jag rekommenderar Jetflytt, dessutom billigt.
  • 2020-05-06
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd i samband med flytt till ny villa. Mycket trevlig personal och ett strålande bra utfört arbete både under flyttdagen och dagen efter då städning utfördes. Levde verkligen upp till våra högt ställda förväntningar och vi är glada att vi valde rätt leverantör för jobbet!
    Tackar så mycket för ditt förtroende, det värmer. Hoppas ni trivs bra på ert nya boende. Jetflytt
  • 2020-05-03
    Köpte flytthjälp från Göteborg till Oslo, väldigt bra upplevelse och allt levererades i fint skick
  • 2020-05-03
    Väldigt bra service, både innan och under flytten. Trevliga och proffsiga killar. Flyttade från Gbg till Sthlm utan några problem. Förmånliga priser jämfört med konkurrenterna.
  • 2020-04-27
    Great service and help with the moving.
  • 2020-04-13
    Väldigt bra på det de ska göra, smidiga lösningar under flytten trots att man hade möbler som var svåra att flytta. Riktig bra pris om man jämför med konkurrenter runt omkring.

Rekommenderar deras tjänster.
  • 2020-04-03
    Har flyttat 5 gånger sista 8 åren med olika flyttfirmor.
    Denna är överlägset bäst!
    Proffsigt från start till mål.
    Mycket noggranna och försiktiga med alla mina fina möbler mm.
    Plastade in det som riskerade bli skadat och repigt på eget initiativ för mig.
    Mycket vänliga och hjälpsamma med allt - dessutom mycket prisvärda!
  • 2020-03-29
    De kom i tid, var mkt positiva och trevliga. Utöver det gjorde de ett mkt bra jobb, nogranna, snabba och försiktiga med våra möbler. Vi är sammantaget mycket nöjda med hela tjänsten!
    Gustaf & Nina
  • 2020-03-24
    Jag är mer än nöjd! Underbara killar kom och tog hand om det skulle flyttas. Dom gjorde det med bravur. Mina rekommendationer är 100 procent.