Jetflytt

Verkstadsgatan 19, 504 62 Borås — Visa karta

Välkommen till Jetflytt!

Är det dags att flytta igen? Att flytta kan innebära stress, med planering, flyttlådor som ska fixas, lastbil som ska hyra och packningen måste se till att vara noggrant utfört för att alla saker ska ta så lite plats som möjligt. Vi på Jetflytt kan hjälpa dig med allt detta. Utan att du behöver lyfta ett finger.

Vårt mål är alltid bästa pris och högsta service. Vi jobbar snabbt, flexibelt och tar väl hand om dina möbler. När du anlitar oss är du alltid försäkrad om olyckan skulle vara framme. Välkommen att höra av dig till oss eller be om en kostnadsfri offert direkt här ovan.

Läs vad 44 kunder tycker om Jetflytt

• 2020-07-19

Christer S skrev om Jetflytt
    Flytten gick jättebra. Man plastade in känsliga möbler. Klarade oss utan skador.
    Trevligt både i telefon och personligen.
    De levde upp till förväntningarna.
    Snabb och säker flytt. Trevlig personal. Läs mer
  • 2020-07-14

Fredrik S skrev om Jetflytt
    Supersmidig kontakt innan flytt med snabba svar. Killarna som flyttade är urstarka och rädda om våra flyttsaker. Läs mer
  • 2020-06-30

Maria K skrev om Jetflytt
    Vi är jättenöjda! Ordning och reda, vänliga och trevliga. Läs mer
  • 2020-06-14

Julia R skrev om Jetflytt
    De skötte det väldigt snabbt och smidigt. Schyssta killar!
    De tog väl hand om våra möbler och ingenting hade skadats i flytten. Läs mer
  • 2020-05-29

Cassie A skrev om Jetflytt
    Flyttade från Göteborg till Ale. Snabba och effektiva killar som var jätte trevliga. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • René O

2020-05-08

René O skrev om Jetflytt
    Bästa och snabbt service, jag rekommenderar Jetflytt, dessutom billigt. Läs mer
  • 2020-05-06

Ola H skrev om Jetflytt
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd i samband med flytt till ny villa. Mycket trevlig personal och ett strålande bra utfört arbete både under flyttdagen och dagen efter då städning utfördes. Levde verkligen upp till våra högt ställda förväntningar och vi är glada att vi valde rätt leverantör för jobbet! Läs mer
    2020-07-16 Jetflytt svarar Ola H
    Tackar så mycket för ditt förtroende, det värmer. Hoppas ni trivs bra på ert nya boende.
  • 2020-05-03

David V skrev om Jetflytt
    Köpte flytthjälp från Göteborg till Oslo, väldigt bra upplevelse och allt levererades i fint skick Läs mer
  • 2020-05-03

MARTINA J skrev om Jetflytt
    Väldigt bra service, både innan och under flytten. Trevliga och proffsiga killar. Flyttade från Gbg till Sthlm utan några problem. Förmånliga priser jämfört med konkurrenterna. Läs mer
  • 2020-04-27

Gonazalo G skrev om Jetflytt
    Great service and help with the moving. Läs mer
  • 2020-04-13

Mommo A skrev om Jetflytt
    Väldigt bra på det de ska göra, smidiga lösningar under flytten trots att man hade möbler som var svåra att flytta. Riktig bra pris om man jämför med konkurrenter runt omkring.

Rekommenderar deras tjänster. Läs mer
  • Anna Karin G

2020-04-03

Anna Karin G skrev om Jetflytt
    Har flyttat 5 gånger sista 8 åren med olika flyttfirmor.
    Denna är överlägset bäst!
    Proffsigt från start till mål.
    Mycket noggranna och försiktiga med alla mina fina möbler mm.
    Plastade in det som riskerade bli skadat och repigt på eget initiativ för mig.
    Mycket vänliga och hjälpsamma med allt - dessutom mycket prisvärda! Läs mer
  • 2020-03-29

Gustaf W skrev om Jetflytt
    De kom i tid, var mkt positiva och trevliga. Utöver det gjorde de ett mkt bra jobb, nogranna, snabba och försiktiga med våra möbler. Vi är sammantaget mycket nöjda med hela tjänsten!
    Gustaf & Nina Läs mer
  • 2020-03-24

Lars S skrev om Jetflytt
    Jag är mer än nöjd! Underbara killar kom och tog hand om det skulle flyttas. Dom gjorde det med bravur. Mina rekommendationer är 100 procent. Läs mer
  • 2020-03-23

Tomas A skrev om Jetflytt
    Anlitade företaget för en flyttning från Ulricehamn till Orust till ett fast pris. Flytten gick helt enligt plan. Den var snabb och noggrann. Priset var mycket fördelaktigt och jag kan verkligen rekommendera Jetflytt! Läs mer
  • 2020-03-16

Elias C skrev om Jetflytt
    väldigt bra service var väldigt försiktiga med möblerna allt gick som det ska Läs mer
  • 2020-03-13

Birgitta E skrev om Jetflytt
    Trevliga”flyttgubbarna”. Ingenting trasigt. Liten miss med starten: de kom ca 2,5 timmar försent. Slutet gott allting gott! Läs mer
  • Per F

2020-03-10

Per F skrev om Jetflytt
    Snabbat och bra. Flytten gick smidigt och de var duktiga på att planera att flytta saker ut och in Läs mer
  • 2020-02-29

Sulin S skrev om Jetflytt
    Since I knew about ‘Jetflytt ‘ I am not afraid or worry anymore about moving anywhere... The best service with the best staff. I hiiiiiiiighly recommend them. They will offer the BEST service with the best cost you will ever have 👍🏼 Läs mer
  • 2020-02-25

Magnus P skrev om Jetflytt
    Jag beställde både flytt och flyttstädning av Jetflytt och de utförde båda tjänsterna mycket väl och på utsatt tid. De var väldigt tillmötesgående hela tiden och trots vissa oklarheter av offertarbetet i början så löste de allting utan att klaga. Jag kan mycket varmt rekommendera Jetflytt till andra kunder.
    Magnus Läs mer
  • 2020-02-18

Joacim H skrev om Jetflytt
    Flytthjälp som utfördes av 2 killar.
    De bar det vi bad dom om och de kämpade uppför många trappor utan klagomål. Mycket trevliga var dom också.
    Det gick även smidigt vid bokningen. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-15

Ewa M skrev om Jetflytt
    Köpte flytthjälp. Mycket proffsiga, snabba och trevliga. Inga bekymmer med något. Rekommenderas! Läs mer
  • Rebecka H

2020-02-12

Rebecka H skrev om Jetflytt
    Kom i tid, super flexibla! Var väldigt trevliga och hjälpsam kan varmt rekommendera Läs mer
  • Riccardo B

2020-02-08

Riccardo B skrev om Jetflytt
    Kanon och smidig flytt rekommenderas Läs mer
  • 2020-02-04

Anna O skrev om Jetflytt
    Snabb och smidig kontakt. Flytten gick utmärkt, killarna var duktiga och på gott humör trots att det blev en lång dag. Läs mer
  • 2020-02-01

Cesar D skrev om Jetflytt
    Super trevliga och hjälpsamma killar, uppskattar att dem även hjälpte med att bära annat som inte ingick i avtalet! Uppskattar h rekommenderas stark! Tusen tack än en gång! Läs mer
  • 2020-01-22

Anders L skrev om Jetflytt
    Jetflytt hjälpte oss att flytta från vårt radhus till en trerums bostadsrätt, det gick mycket snabbt och killarna var trevliga och artiga, dom var försiktiga med våra saker, vi fick även låna flyttkartonger utan extra kostnad. Läs mer
  • 2020-01-20

Roger B skrev om Jetflytt
    Flyttjänst. Snabbt svar. Bra pris. Kanonkillar. Allt enligt tid, mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-14

Karin K skrev om Jetflytt
    Jetflytt utförde vår flytt på ett utmärkt sätt, extra plus för trevlig personal. Rekommenderas! Läs mer
  • Camilla W

2020-01-14

Camilla W skrev om Jetflytt
    Vi hade jobbiga flyttar men killarna på Jetflytt jobbade på och var positiva, riktigt sega starka killar. Läs mer
  • 2020-01-13

Olle H skrev om Jetflytt
    Flytten gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-01-12

Julia Sarantes A skrev om Jetflytt
    Trevligt bemötande och effektiva i sitt arbete. Ingenting var ett problem för dem, serviceminded, samt försiktiga med de sköra grejerna. Tack för all hjälp/ Julia Läs mer
  • 2020-01-02

Anders H skrev om Jetflytt
    Jag har köpt tjänsten pianoflytt. Trevliga killar som kom och hämtade och punktliga
    Trevligt bemötande över lag Läs mer

Louise H skrev om Jetflytt
    Jättebra och smidig flytt! Är otroligt nöjd då dom var snabba och väldigt trevliga, och lämnade allt precis som jag ville ha det. Rekommenderar starkt Jetfytt. Läs mer

Kustrim F skrev om Jetflytt
    Utmärkt! Allt från arbete till service. Jättenöjd med val av flyttfirma, trevliga och professionella. Rekommenderas starkt!! Läs mer

Susanne A skrev om Jetflytt
    Utförde flytten utmärkt, trevlig personal, allt gick som planerat!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-12-30

Elsa J skrev om Jetflytt
    Helt underbara på alla möjliga sätt! Läs mer
  • 2019-12-29

Naggi J skrev om Jetflytt
    Vi är jättenöjda med vårt val av flyttfirma, positiva, trevliga och snabba killar!

Grymt bra jobbat 👍🏼 Läs mer
  • 2019-12-14

Hanna Z skrev om Jetflytt
    Två effektiva och trevliga killar som kämpade 8 trappor med tunga och skrymmande möbler. Läs mer
  • 2019-12-14

Stefan B skrev om Jetflytt
    Bra Jag tycker det var förmycket skriverier på denna fråga Läs mer
  • 2019-12-13

Magnus A skrev om Jetflytt
    Mycket nöjd kund, trevlig personal de skötte allt bra från början till slut.
    Tog väl hand om mina möbler.
    rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-12-11

Elvis H skrev om Jetflytt
    Superbra och effektiva grabbar.
    Utmärkt service.... Läs mer
  • 2019-12-11

Vedad A skrev om Jetflytt
    Jag beställde en flytt för mina föräldrar. Jetflytt skötte allt på ett utmärkt sätt från offert till genomförande av själva flytten. Jag kommer naturligtvis rekommendera företaget för andra och även vid behov nyttja dem i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-20

Johanna E skrev om Jetflytt
    Nystartade och väldigt professionella

Väldigt trevligt bemött, och killarna var duktiga och flexibla. Allt gick som planerat! Läs mer

Verkstadsgatan 19, 504 62 Borås