Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand Jimmy Ekenhall Måleri

Jimmy Ekenhall Måleri

Nordmarksvägen 70, 123 72 Farsta — Visa karta

Jimmy Ekenhall Måleri sätter färg på er tillvaro. Vi utför diverse måleriarbeten såväl inomhus som utomhus i hela Stockholms län.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Målare nära Jimmy Ekenhall Måleri:

Lysviksgatan 83, FARSTA
Hör av er för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Anna Märta A:
Trevligt bemötande och väl utfört målningsarbete, ett företag jag verkligen kan rekommendera.

PALANDERS VÄG 9, VEGA
Kontakta MTW Bygg för att få höra mer om hur vi kan hjälpa er. Läs mer ›
Fredrik K:
Trevligt och personligt bemötande. Prismässigt så ligger dom troligen helt rätt. Väldigt Proffsiga och noggranna och snyggt blev det. Dessut...

SLEIPNERVÄGEN 12, TYRESÖ
Kontakta oss gärna för en offert! Läs mer ›
Eva F:
Mkt bra, noggrann och seriös.

Hammarbybacken 43, JOHANNESHOV
Varmt välkomna! Läs mer ›
Puts & Fasadtvätt:
Alltid bra bemötande av personalen och chefer

Läs vad 11 kunder tycker om Jimmy Ekenhall Måleri

• Michael T
    Michael T skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Arbetet innefattade renovering av mitt vardagsrum, cirka 20 kvadratmeter. Ta ner tapeter, spackling, och målning. Dessutom målades fönster och balkongdörr.
    Målning av tak ingick i priset.

Jag tog in ett antal offerter för arbetet och orsaken till att jag valde Jimmy Ekenhall Måleri var att jag fick ett professionellt och trevligt bemötande då man inspekterade rummet, samt ett rimligt pris. (Hälften av företagen jag var i kontakt med skickade en offert utan att besöka lägenheten, vilket jag uppfattar som oseriöst.) Är väldigt nöjd med resultatet, och skulle anlita företaget igen.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Jimmy och hans team målade två sjöbodar både in- och utvändigt. De gjorde ett mycket effektivt arbete med gott resultat. Det är andra gången vi anlitar dem för målarjobb och har varit lika nöjda båda gångerna.
    De är proaktiva, frågar direkt om de är osäkra och dessutom väldigt trevliga.
  • Leif O
    Leif O skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Jimmy gjorde precis ett arbete hos oss för mindre en 1 månad sedan och vi blev mycket nöjd med resultatet varför vi bestämde oss för att även göra resten av huset. Arbetet bestod av målning av träpaneltak och väggar samt omtapetsering av några väggar och dessutom mälning av golvlistor. Slutresultatet blev mycket bra och gjordes snabbt och effektivt. Vi rekommenderar gärna Jimmy till den som önskar få ommålat.
  • Inger H
    Inger H skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Jimmy Ekenhall Måleri har målat om hela min lägenhet, väggar, snickerier, fönster, tak, dörrar och element. Arbetet är proffsigt utfört och jag är till 100 % nöjd. Jimmy kom även med egna förslag till utförande som jag inte tänkt på. Arbetet utfördes dessutom inom angiven tidsram vilket jag uppskattar. Kan verkligen rekommendera detta företag. // Inger Höglund
  • David H
    David H skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Snabb respons, höll tiden och fint resultat på fast pris!
  • Ebba
    Ebba skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Jag lämnar gärna mycket goda rekommendationer till Jimmy.
    Har fått snabba svar, bra utfört arbete med mycket trevlig personal. Är absolut nöjd.
    Ebba Sörensson
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Mycket nöjd med hur han utförde jobbet snabbt smidigt och slutresultatet blev fantastiskt . Jag kommer defenetift att rekommendera honom til alla jag känner .
    Skönt att vara supernöjd
  • jennie i
    jennie i skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Vi anställde Jimmy Ekenhall Måleri för målning av väggar, snickerier och tak.

Mycket bra bemötande och blev klara på utsatt tid. Speciellt nöjda med deras arbete med taket som från början hade sprickor i den gamla färgen och som idag är helt slätt och vitt. Det negativa är att snickerierna är något slarvigt gjorda. Men överlag nöjda!
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    extremt bra bemötande och noggrant gjort kan varmt rekommendera till andra.Kommer utan tvekan använda jimmy ekenhall måleri igen vid behov
  • stefan j
    stefan j skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Professionellt, trevligt, och prisvärt genomförande.
  • anneli m
    anneli m skrev om Jimmy Ekenhall Måleri
    Trevliga och lätta att ha att göra med. Funkade jättesmidigt och de höll vad de lovade.

Nordmarksvägen 70, 123 72 Farsta