Köpte paketet JLY Dream Lux Dropside Spjälsäng med BabyMatex Madrass. Madrassen ska passa enligt produktinformationen men det gör den inte i verkligheten. Den är förstor och böjer sig som en båge i sängen. På dropside sidan är ena piggen för kort och faller ur spåret och därmed repat sönder trät. Går inte att dra åt sidan hårdare för att försöka hålla kvar piggen i spåret. Mitt barns så fina säng är inte det längre.... Tråkigt att köpa saker som inte håller måtter eller stämmer med beskrivning. Riktigt besviken på kvaliteten...

Jollyroom Göteborg
25 omdömen om Jollyroom Göteborg
Hej Mikaela! Tack för ditt omdöme till oss! Jag beklagar att madrassen inte passade som det förväntades, så vill vi självklart inte att det ska vara. 😔 Jag kan tyvärr inte hitta några kontaktuppgifter till dig i omdömet och jag skulle jätte gärna vilja kika på problemet och se hur vi kan lösa detta. Du får gärna skicka in ett ärende till oss via denna länk och döpa det till "Omdöme QA": https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Varma hälsningar, Anja Jollyroom 🌷
⚠️❌⚠️En RIKTIGT STOR VARNING, Köp ALDRIG av Jollyroom! ⚠️❌⚠️ Jag köpte 1 vagn av märket Emmaljunga den 25:e Juli. Jag reklamerade vagnen dagen efter vi fått den då mitt barn gled ner i sitsen och nästan ströps utav bältena (felkonstruktion). När det hade gått nästan 3 veckor utan att ha hört något ifrån dem, så skickade jag in en faktura om krav från paypal till VD och kundcervice, då ringde dom den 14 augusti. Enligt henne, så skulle jag bara "returnera" varan och ringa dem när jag hade skickat paketet. Den 15:e skickade...
Hej Tony, Tack för att du lämnat ett omdöme om din upplevelse hos oss. Vi beklagar över hur du känner kring upplevelsen hos oss, så vill vi såklart inte att det ska vara. Vi har tyvärr haft ett högt tryck på vår kundservice avdelning vilket innebär att vi inte har kunnat besvara alla så snabbt som vi önskar och detta är vi ledsna över. Vi har kikat igenom situationen och besvarat dig på ditt omdöme innan för att få en helhetsbild på situationen. 2023-07-29 kontaktade du oss angående problemet med din barnvagn. Vi bad...
Otrevligt bemötande från kundtjänst, ovilja att kompensera när de levererat en felaktig produkt, motsatsen till lösningsorienterade, får en oseriös känsla av kommunikationen och hela upplevelsen. Handlar inte här igen.
Hej Ingrid! Tack för att du tar dig tiden till att skriva till oss. Jag beklagar verkligen att du haft en sämre upplevelse med ditt köp hos oss. Jag ser gärna över ditt ärende för att se om vi kan komma fram till en lösning där du känner dig nöjd. Kontakta oss i så fall gärna via länken nedan och skriv "Reco QA" i ämnesraden. https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag ser fram emot att höra från dig Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
Hemsk butik. Kommer inte göra fler köp här. Kundservice som ej vill hjälpa med att svara på en enkel fråga. Dyra frakt kostnader. Höjer pris när man talat om för de att man sksköps om produkt. Har två små vrirsdöttrar men det var absolut sista gången. Hopas de går konkurs.
Hej Yvonne! Tack för ditt omdöme. Jag tar självfallet emot din feedback om våra fraktkostnader och jag beklagar att du upplevde att du inte fick korrekt svar på dina frågor till oss. Jag hjälper dig gärna att försöka besvara dina frågeställningar igen, om du vill ge oss chansen att göra dig mer nöjd. Kontakta oss i så fall gärna via länken nedan och skriv "Reco QA" i ämnesraden. https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag ser fram emot att höra från dig Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
Riktigt dåligt företag. Jag glömde hämta ut mitt paket (det är inte alltid lätt att få ihop det när man är själv med en bebis), mailade direkt och bad dom skicka det igen. Jag skickade tre mail där jag bad dom skicka det igen, men fick inget svar. Istället får jag ett mail om att varan har returnerats. Jag får en återbetalning på 100 kr trots att min vara kostade 399. Anledning? Jo, enligt deras köpvillkor tar dom ut en avgift på 299 kr ( ! ) vid retur! Lärdom för mig- läs köpvillkoren, men helt ärligt, de ALLRA flesta...
Hej Kim! Tack för att du hör av dig till oss. Först och främst vill jag be om ursäkt för att det här svaret kommer så pass sent. En teknisk miss har gjort så att vi inte kunnat besvara dig fören nu. Gällande returfrakten vill jag förtydliga den delen du benämner, då vi aldrig tar ut en returkostnad på 299kr. Den avgiften utgår för ett paket som inte hämtas ut. Detta gör vi främst ur miljösynpunkt, då vi vill minimera våran transportpåverkan så mycket som möjligt och att det är kostsamt att hantera returer. Både för oss,...
very bad policy, I bought a suitcase case from the website, and can not pick it up as it came later than i expected and i were on a trip already. so the package is not picked up and returned. They later charged me 368 kronor even though the suitcase is only around 700 kronor, stating that it is written in their delivery term for unpicked item. I am available to pay for delivery fee if I do not pick up the item but 368 kronor for delivery is ridiculous. And if they have such weird term, why dont they state it in the order...
Vågar ej skicka tillbaka varan Som kom 6 v förent har inte ens öppnat den då jag ej behöver den längre teleskal Inga mail inga telefon nummer och väldigt dåliga erfarenheter verkar kunderna ha. Scary Bluff
Vilket fruktansvärt dåligt och otrevligt bemötande av deras kundtjänst! Vi hade beställt julklappar till barnen långt innan deras ”leverans innan jul” tid gick ut. Trots det fick vi ett meddelande så fort beställningen var gjord att en större del av leveransen skulle komma i mellandagarna! Chattade med en trött och ointresserad medarbetare som ljög och påstod att det var PostNords fel. Pratade med kundtjänst som lovade kompensation när vi fått varan. När varan äntligen kom efter jul och jag tog kontakt med...
Katastrof kundtjänst. Var jätte noga vad ni köper för ni kommer inte kunna lämna tillbaka/reklamera den. Har gått en månad som jag reklamerade min var än så länge jävlas dom med mig. Ignorerar mail man får kontakta dim om på nytt hela tiden. Babyworld må vara dyrare men helvete servicen är 10 gånger bättre. Det är inte alltid priset som lockar!
Skulle vilja avråda er att handla hos Jollyroom. Dels för att de höjer sina priser vid reor och ger det ursprungliga priset som ”rea-pris” samt kallar det något annat (space-race), men även pga otroligt DÅLIG kundservice. Vi beställde en overall innan black friday för att få rätt sort (som dottern fick välja själv). Denna skickades till fel uthämtningsställe och utan att vi fick avi kring detta skickades den tillbaka. Fick Mail idag om att jag gjort en retur på den. Pratade med jollyroom som inte kan skicka ut samma paket...
Fruktansvärd kundtjänst! Köpte en babymonitor för närmare 3000 kr där sladden till kameran inom någon månad började glappa så pass mycket att att kameran flimrade och dog hela tiden så gick den inte att använda. Jag gjorde då en reklamation för att få den åtgärdad/ få en ny, men när jag inte hört ett ljud från dom efter över 2 veckor kontaktade jag dom igen i samma ärende, utan svar. Efter ytterligare några dagar ringde jag dom och fick inte något svar alls. Nu har det gått snart 4 veckor sedan min reklamation gjordes och...
Jag beställde 3 varor den 27de november (fredag). Idag är det 09de december och jag har fått bara en av mina produkter. Efter 12 dagar jag har inte fått något mejl om leverans eller liknande. Jag mejlade kundservice och de skrev bara att de har mycket just nu och hinner inte med allt och stänge ärendet direkt. Det handlar om 2 vsror som är/var i lager. Jag förstår att det kan vara en viss försening men TOLV DAGAR?! Jag ska aldrig köpa därifrån... Jag beställde flera varor från flera olika affärer på Black Friday och hade inga problem, kanske 1-2 dagar försening...
Inte förtroendeingivande. Höjde priset på en vara direkt efter att jag visade intresse för att köpa den med hela 4,500 kr. Jag väntade på svar från deras kundtjänst om produkten och då passade de på att höja priset. De säger att de har rörlig prissättning. Vill man ge sina pengar till ett företag som använder sådana metoder? Undersökte företaget då de inte verkade förtroendeingivande. Läs på konsumentverkets hemsida innan ni beställer från dem. ”E-handelsföretaget Jollyroom, som säljer barnprodukter på nätet, döms...
Sämsta kundservice som inte kompenserar när dom själva inte ens har varan man beställt på lager fast låtsas att dom skickat iväg den o sen skyller på postnord att dom slarvat bort det osynliga paketet.
Ofta lång leveranstid. Otrolig dåligt kundbemötande. Skickade tillbaka varor och då krediterade de inte allt. Tur jag uppmärksammade det. Kommer aldrig mer köpa mer från Jollyroom. Råkade också ut för att de per telefon beskrev hur jag skulle returnera och byta storlek av skorna. Tydligen var det inte så det gick till fick jag reda på sen. Hur som helst. Värdelöst företag som jag aldrig mer kommer att köpa ifrån.
Hade man kunnat ge 0 i betyg hade jag gjort det. Fruktansvärt oseriös kundtjänst. Det mest otrevliga bemötande jag någonsin fått. Jag blev muntligen felinformerad om hur jag skulle hantera en retur och när jag sedan var i kontakt med kundtjänst igen säger de att "ord står mot ord". Hantering under all kritik! Min order tog dessutom så lång tid att jag fick köpa samma vara från en konkurrent (som hade supersnabb leverans utan krångel, och dessutom hade varan till bättre pris) eftersom beställningen dröjde så länge innan...
Helt VÄRDELÖSA! jag beställer 4 varor, det kommer ett paket några dagar senare med enbart EN av varorna i!!! Ingen fraktsedel ingenting. Jag fattar ingenting. Jag skriver till de och det blir i princip ett förhör. Jag skickar alla uppgifter de ber om, inklusive informationen om paketets vikt och storlek, vilket bara där visar rätt uppenbart att alla 4 varor inte kunnat få plats eller bara kunnat väga 0,3kg!!! Ändå ser ber de om bildbevis på det jag fått osv. Super dålig service och man blir inte trodd! SAMTIDIGT dras 601...
Dåligt att man inte kan göra retur på badkläder till barn som är oöppnad med prislapp på!! Varan uppfyllde inte mina förväntningar. Utöver det beställde jag barnporslin som var sönder och detta ska då gå via reklamationsavdelningen och går ej göra en vanlig retur på... inte alls smidigt handla från er. Kommer i fortsättningen handla fr babyland som alltid varit superbra..
Otroligt besvärligt och omständligt företag att ha att göra med om det krånglar (vilket det uppenbarligen gör ofta om man läser omdömen på nätet!). Beställde en elcykel därifrån och när cykeln skulle sättas ihop konstaterades det att det fattades en bromsbacke till vänster framhjul. "Det lär väl inte vara så besvärligt att bara kontakta Jollyroom så de kan komplettera den defekta produkt de skickat mig?" men där hade jag fel. Ringer upp dem men de är tydligen inte kompetenta nog att lösa det via telefon så de ber...
Otroligt besvärligt och omständligt företag att ha att göra med om det krånglar (vilket det uppenbarligen gör ofta om man läser omdömen på nätet!). Beställde en elcykel därifrån och när cykeln skulle sättas ihop konstaterades det att det fattades en bromsbacke till vänster framhjul. "Det lär väl inte vara så besvärligt att bara kontakta Jollyroom så de kan komplettera den defekta produkt de skickat mig?" men där hade jag fel. Ringer upp dem men de är tydligen inte kompetenta nog att lösa det via telefon så de ber...
Alltid varit nöjd med de beställningar jag lagt via Jollyroom. Däremot kunde jag önska att de hade en annan leverantör än PostNord. Men när vi fått skador på varor under transport har kundtjänsten varit snabb på att ersätta varan. Så bortsett från att de använder PostNord så kan jag varmt rekommendera att handla via Jollyroom.
Har handlat på jollyroom 2ggr vilket jag ångrar. I våras beställde jag en vara som skulle komma inom 1-3 arbetsdagar men det tog 2 veckor innan jag fick den. Och nu beställde jag julklappar i måndags eftersom de lovade att man skulle få varan innan jul om man beställde innan kl 23:59 den 20:de. Blev så glad att det skulle komma innan jul. Köpte varan på jollyroom just för detta då de lovade så snabb leverans. Den vara billigare på andra ställen men tyckte det var värt det. Och när jag skulle ringa kundservice så klickades...
För er som inte orkar den långa historien: OBS!! Jag rekommenderar er INTE att handla hos Jollyroom, det finns butiker med samma priser som dessutom har bättre fraktsätt med både DHL och DB Schenker. Plus en fungerande kundtjänst. Köpte en spjälsäng från Jollyroom. När den levererades av Postnord sa mannen som levererade den att paketet både var för tungt och för stort för att fraktas med deras tjänst Hempaket och att paketet borde skickats på pall så de kan lyfta det med lift. När vi sen skulle öppna paketet upptäckte...
Lät bra vi beställning och betalning. Ringde för att dubbelkolla att de hade varorna i lager och fick det bedyrat, inte mindre än TVÅ gånger, att varorna fanns i lager och skulle skickas omedelbart. Dagen efter mailar de för att informera att de inte alls har alla varorna i lager och att de inte kan ge något nytt leveransdatum ens. URUSELT! Detta ställde till det oerhört mycket för oss. Och dessutom har de mage att erbjuda sig att skicka de varor som de har i lager men att vi då måste betala frakt. Superdåligt! Vi kommer...
Dåliga ursäkter, flyttade leveranstiden flera gånger tillslut 6 MÅNADER! Kompensation? En rabattkod för fraktfritt till nästa gång jag handlar där, vilket skämt!! Handla INTE där, väldigt oseriösa!