Alla kategorier Lokalvårdare Västerbotten Umeå Jourstäd Umeå AB

Orrvägen 10, 904 20 Umeå — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Jourstäd Umeå AB

• Jennifer D
    Jennifer D skrev om Jourstäd Umeå AB
    Grymt företag! Bra personal bra service!
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vi ville anlita Jourstäd för en flyttstädning av en vill i Boden vi skulle flytta ut. Jourstäd letade upp en 5 år gammal kommentar från en kund om oss som tyckte vi var ett oseriöst företag och ville därför ha förskottsbetalning för att utföra jobbet. Då vi inte har samarbetat med detta företag innan tyckte vi det var riskabelt med förskottsbetalning utan visade istället att vi hade gott kreditbetyg ned en UC-upplysning och nyligen fått kredit på en helt ny Scania på 1,5 milj kronor varför skicka en faktura inte skulle vara någon risk för dem. Då fick vi bara ett kort svar: Ej av Intresse.
    Inte särskilt seriösa att ha att göra med särskilt som vi ofta har flyttningar i norra Sverige och letar efter företag att samarbeta med.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Jourstäd Umeå AB
    Fick hjälp med akut-städning samma dag trots helgdag. Supertrevlig ägare som svarar på alla frågor och är mån om att allt ska fungera bra. Själva städningen får också 5/5. Bara positiva saker att säga, skulle rekommendera Jourstäd till alla!
  • Emma P
    Emma P skrev om Jourstäd Umeå AB
    Efter att jag själv fått förhinder att städa kunde jourstäd hjälpa mig morgonen efter. Städet gick igenom besiktningen och utfördes snabbt.
  • KARIN H
    KARIN H skrev om Jourstäd Umeå AB
    Trevlig arbetsgivare !

Karin
  • Birgitta Q
    Birgitta Q skrev om Jourstäd Umeå AB
    Jag har haft med företaget att göra flera gånger och har alltid blivit vänligt bemött! Städningen har varit så bra utfört och jag kan varmt rekommendera dom! Jag kommer anlita de igen!
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Jourstäd Umeå AB
    Anlitade för flyttstädning. Den som flyttade in var nöjd och jag med !
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Proffsigt bemötande och skinande rent! Dessutom
    Prisvärt 👍
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hade hemstädning från jour städ för någon månad sen, och kan bara rekommendera!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Oseriöst företag. Skulle kunna skriva flera rader om varför jag inte rekommenderar dom. Bland annat kräver dom kunder på pengar under helger samt att dom börjar kräva betalningar dagen efter förfallen faktura, trotts att det är under helg.
  • Ida
    Ida skrev om Jourstäd Umeå AB
    Seriös och snabb städfirma som har bra priser! Tack för hjälpen sist

Orrvägen 10, 904 20 Umeå