Alla kategorier Lokalvårdare Västerbotten Umeå Jourstäd Umeå AB

Tegsvägen 1 J, 904 33 Umeå — Visa karta

Läs vad 20 kunder tycker om Jourstäd Umeå AB

• Rebin M
    Rebin M skrev om Jourstäd Umeå AB
    Tack för väl utförda jobb och bra pris på vår flyttstädning.

Vi kommer att rekommendera er till alla vi känner. Läs mer
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om Jourstäd Umeå AB
    Ett företag som bedriver en verksamhet som utnyttjar och lurar sina kunder. Avtalar om en sak som de sedan ändrar och begär dubbel så mycket pengar och som sen hänger ut sina kunders hem på sociala medier. Vid kontakt hotas det med anmälningar och kastas oförskämdheter. Släpp inte in detta företag i ert hem! Oseriöst och bedrägeri! Messenger chatt finns sparad från både VDns privata fb konto och Jourstäds fb konto. Läs mer
  • Emilia A
    Emilia A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hade jag kunnat ge mindre än ett i betyg hade jag gjort det!
    Riktigt usel service, håller inte alls vad dom lovar och städar inte ens färdigt! Vd:n var riktigt otrevlig och kränkande när vi ifrågasatte hur hela uppdraget hade hanteras!
    Släpp INTE in detta företag i ert hem! Läs mer
    Alexandra T gillar detta
  • Pär L
    Pär L skrev om Jourstäd Umeå AB
    Dåligt bemötande, höll inte alls vad de lovade. Väldigt besviken, rekommenderas inte. Läs mer
  • André B
    André B skrev om Jourstäd Umeå AB
    Jag var inte den mest ideella kunden, men de hjälpte mig vid varje steg och tog hand om de problem som uppstod. Mer kan jag inte kräva. Läs mer
  • Jasmin N
    Jasmin N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Helt fantastiskt jobb.
    Kliniskt rent och fönsterputsningen var väldigt proffesionellt utförd.

Jag rekommenderar starkt detta företag, definitivt värt priset och de är supersnabba! Läs mer
  • Stoned89 L
    Stoned89 L skrev om Jourstäd Umeå AB
    Flexibelt, noggrannt och proffsigt! Jag är mycket nöjd, och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Jourstäd Umeå AB
    Bokade flyttstädning och fick jättebra service och städning. Allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderar Monica och Jennifer ifall ni bor norrut! =) Läs mer
  • Matte J
    Matte J skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vår flyttstädning blev riktigt bra och lovordades av besiktningsmännen. De sa att se var proffsigt utfört. Läs mer
  • Jennifer D
    Jennifer D skrev om Jourstäd Umeå AB
    Grymt företag! Bra personal bra service! Läs mer
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vi ville anlita Jourstäd för en flyttstädning av en villa i Boden vi skulle flytta ut men hade ej möjlighet att ordna städningen själva. Vi kunde inte ordna detta med egen personal och sökte många firmor för att hjälpa oss boka in detta innan vi fick tag i Jourstäd AB. De fixade bokningen åt oss efter arbetstid och även senare på en sen helgkväll en annan städ också till bra pris. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Jourstäd Umeå AB
    Fick hjälp med akut-städning samma dag trots helgdag. Supertrevlig ägare som svarar på alla frågor och är mån om att allt ska fungera bra. Själva städningen får också 5/5. Bara positiva saker att säga, skulle rekommendera Jourstäd till alla! Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Jourstäd Umeå AB
    Efter att jag själv fått förhinder att städa kunde jourstäd hjälpa mig morgonen efter. Städet gick igenom besiktningen och utfördes snabbt. Läs mer
  • KARIN H
    KARIN H skrev om Jourstäd Umeå AB
    Trevlig arbetsgivare !

Karin Läs mer
  • Birgitta Q
    Birgitta Q skrev om Jourstäd Umeå AB
    Jag har haft med företaget att göra flera gånger och har alltid blivit vänligt bemött! Städningen har varit så bra utfört och jag kan varmt rekommendera dom! Jag kommer anlita de igen! Läs mer
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Jourstäd Umeå AB
    Anlitade för flyttstädning. Den som flyttade in var nöjd och jag med ! Läs mer
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Proffsigt bemötande och skinande rent! Dessutom
    Prisvärt 👍 Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hade hemstädning från jour städ för någon månad sen, och kan bara rekommendera! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Oseriöst företag. Skulle kunna skriva flera rader om varför jag inte rekommenderar dom. Bland annat kräver dom kunder på pengar under helger samt att dom börjar kräva betalningar dagen efter förfallen faktura, trotts att det är under helg. Läs mer
  • Ida
    Ida skrev om Jourstäd Umeå AB
    Seriös och snabb städfirma som har bra priser! Tack för hjälpen sist Läs mer