Alla kategorier Lokalvårdare Västerbotten Umeå Jourstäd Umeå AB

Mårdvägen 62, 906 42 Umeå — Visa karta

Läs vad 24 kunder tycker om Jourstäd Umeå AB

• Kajsa A
    Kajsa A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vi anlitade Jourstäd till en stor villa och blev väldigt nöjda. Vänligt och trevligt bemötande och mycket fint städat. Både fönster och allt annat blev rent och fint! Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hej,
    Anlitade företaget den 23/8. Jätte bra service och trevligt bemötande. Dem kom den tid som var lovat och resultatet var riktigt bra.
    10 möjliga stjärnor för ert otroligt fina resultat efter er flyttstädning i Umeå.
    Rekommenderar er till alla! Läs mer
  • Beatrice N
    Beatrice N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Urusel kommunikation. Bokade min flyttstädning redan i slutet på juli och den skulle utföras den 17/8. Väntade från kl 07 på morgonen att städarna skulle dyka upp. Kring kl 16 hade de fortfarande inte kommit så jag ringde arbetsledaren och fick reda på att två av städarna fått åka hem pga sjukdom så därför hade det tagit längre tid än förväntat på de städjobb som utförts tidigare under dagen. Jag blir sedan lovad att städarna ska dyka upp vid kl 18, vilket de inte gör. Ringer då er chef, som bl.a. berättar att städarna skulle ha börjat städa hos mig kl 07(!!), och efter mycket om och men så bestämmer jag mig för att inte låta er städa med tanke på hur mycket det dragit ut på tiden. Städarna dyker sedan upp ändå vid kl 20 men jag talar om min beslut för dem.

Jag har förståelse för att folk blir sjuka, men då vill jag, som er kund, också få reda på att städningen blir försenad samt när på ett ungefär den blir av istället. Om jag inte hade ringt er och frågat, hade ni inte hört av er alls då till mig eller hur skulle jag fått reda på att städningen var försenad? Skulle jag då ha fått vänta, till ingen nytta en hel dag? Hade jag vetat om att städarna skulle dyka upp så mycket senare hade jag kunnat städa lägenheten själv under den tiden jag väntade. Ni hade lovat mig att min lägenhet skulle bli städad den 17/8 och då är det upp till er att se till att det blir så, och åtminstone höra av er om det sker förändringar som kan påverka min beställning av flyttstäd. Läs mer
  • K
    K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Det sämsta jag varit med om. Anlitade dem i augusti 2017. De anlitade i sin tur Britts städ i Sundsvall, riktigt oseriöst företag.

* Nycklarna hämtades inte enligt överenskommelse (dagen innan) utan jag fick kasta mig iväg från jobbet för att lämna dem efter att jag själv ringt och påpekat detta.
    * Efter att städarna varit där hade de lämnat en massa blöta trasor och svampar på olika ställen i lägenheten
    * När vi kom dit ett dygn efter att det skulle ha städats så hade lägenheten lämnats olåst med lyset på
    * Golven var dåligt städade: det låg en död tvestjärt på golvet, det fanns fläckar och löst skräp kvar mitt på golven och hörnen var inte städade.
    * Allt porslin på båda toaletterna var dåligt rengjorda, toaletterna var i princip inte ens rengjorda
    * Kaklet på väggarna i badrummet och duschen var inte rengjort
    * Spisen och ugnen samt ugnsgallren var dåligt rengjorda altternativt inte alls rengjorda.
    * Städaren var riktigt otrevlig och skyllde ifrån sig på att han inte hade rätt städgrejer till vår ugn (en helt vanlig ugn, likadan som i alla andra läge heter), att han inte hann med etc etc. Helt resonlig snubbig snubbe. Försökte få mig att känna att det var mitt fel att han fuskstädade.

Ombesiktning av lägenheten gjordes 3 gånger, sista gången sade hyresvärden att det var ok för att bli av med honom och så kallade de in en ny städfirma. Vi slapp betala den nya städfirman tack och lov. Jourstäd var vi dock tvungna att betala fullpris till eftersom städningen blivit "godkänd" tillslut. Läs mer
  • Rebin M
    Rebin M skrev om Jourstäd Umeå AB
    Tack för väl utförda jobb och bra pris på vår flyttstädning.

Vi kommer att rekommendera er till alla vi känner. Läs mer
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om Jourstäd Umeå AB
    Ett företag som bedriver en verksamhet som utnyttjar och lurar sina kunder. Avtalar om en sak som de sedan ändrar och begär dubbel så mycket pengar och som sen hänger ut sina kunders hem på sociala medier. Vid kontakt hotas det med anmälningar och kastas oförskämdheter. Släpp inte in detta företag i ert hem! Oseriöst och bedrägeri! Messenger chatt finns sparad från både VDns privata fb konto och Jourstäds fb konto. Läs mer
  • Emilia A
    Emilia A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hade jag kunnat ge mindre än ett i betyg hade jag gjort det!
    Riktigt usel service, håller inte alls vad dom lovar och städar inte ens färdigt! Vd:n var riktigt otrevlig och kränkande när vi ifrågasatte hur hela uppdraget hade hanteras!
    Släpp INTE in detta företag i ert hem! Läs mer
    Alexandra T gillar detta
  • Pär L
    Pär L skrev om Jourstäd Umeå AB
    Dåligt bemötande, höll inte alls vad de lovade. Väldigt besviken, rekommenderas inte. Läs mer
  • André B
    André B skrev om Jourstäd Umeå AB
    Jag var inte den mest ideella kunden, men de hjälpte mig vid varje steg och tog hand om de problem som uppstod. Mer kan jag inte kräva. Läs mer
  • Jasmin N
    Jasmin N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Helt fantastiskt jobb.
    Kliniskt rent och fönsterputsningen var väldigt proffesionellt utförd.

Jag rekommenderar starkt detta företag, definitivt värt priset och de är supersnabba! Läs mer
  • Stoned89 L
    Stoned89 L skrev om Jourstäd Umeå AB
    Flexibelt, noggrannt och proffsigt! Jag är mycket nöjd, och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Jourstäd Umeå AB
    Bokade flyttstädning och fick jättebra service och städning. Allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderar Monica och Jennifer ifall ni bor norrut! =) Läs mer
  • Matte J
    Matte J skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vår flyttstädning blev riktigt bra och lovordades av besiktningsmännen. De sa att se var proffsigt utfört. Läs mer
  • Jennifer D
    Jennifer D skrev om Jourstäd Umeå AB
    Grymt företag! Bra personal bra service! Läs mer
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Vi ville anlita Jourstäd för en flyttstädning av en villa i Boden vi skulle flytta ut men hade ej möjlighet att ordna städningen själva. Vi kunde inte ordna detta med egen personal och sökte många firmor för att hjälpa oss boka in detta innan vi fick tag i Jourstäd AB. De fixade bokningen åt oss efter arbetstid och även senare på en sen helgkväll en annan städ också till bra pris. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Jourstäd Umeå AB
    Fick hjälp med akut-städning samma dag trots helgdag. Supertrevlig ägare som svarar på alla frågor och är mån om att allt ska fungera bra. Själva städningen får också 5/5. Bara positiva saker att säga, skulle rekommendera Jourstäd till alla! Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Jourstäd Umeå AB
    Efter att jag själv fått förhinder att städa kunde jourstäd hjälpa mig morgonen efter. Städet gick igenom besiktningen och utfördes snabbt. Läs mer
  • KARIN H
    KARIN H skrev om Jourstäd Umeå AB
    Trevlig arbetsgivare !

Karin Läs mer
  • Birgitta Q
    Birgitta Q skrev om Jourstäd Umeå AB
    Jag har haft med företaget att göra flera gånger och har alltid blivit vänligt bemött! Städningen har varit så bra utfört och jag kan varmt rekommendera dom! Jag kommer anlita de igen! Läs mer
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Jourstäd Umeå AB
    Anlitade för flyttstädning. Den som flyttade in var nöjd och jag med ! Läs mer
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Jourstäd Umeå AB
    Proffsigt bemötande och skinande rent! Dessutom
    Prisvärt 👍 Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Jourstäd Umeå AB
    Hade hemstädning från jour städ för någon månad sen, och kan bara rekommendera! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jourstäd Umeå AB
    Oseriöst företag. Skulle kunna skriva flera rader om varför jag inte rekommenderar dom. Bland annat kräver dom kunder på pengar under helger samt att dom börjar kräva betalningar dagen efter förfallen faktura, trotts att det är under helg. Läs mer
  • Ida
    Ida skrev om Jourstäd Umeå AB
    Seriös och snabb städfirma som har bra priser! Tack för hjälpen sist Läs mer