Joylife Uppsala

Joylife Uppsala

Ring 070-600 06 00 www.joylife.se
4.2

Har du smärta i rygg, nacke eller kanske en idrottsskada? Då ska du vända dig till oss på Joylife. Vi är ett nätverk fyllt av legitimerade och kompetenta terapeuter inom kiropraktik och naprapati och vi finns över hela Sverige. Vi ser alltid till att du är i trygga händer. Vår klinik i Uppsala ligger på Kungsgatan 16. Här jobbar...

200 omdömen om Joylife Uppsala

OLIVER F
Skrev om Joylife Uppsala

Fått mycket bra hjälp av Ehsan med mina spända muskler i ryggen och sätet, samt ischias symtom. Han är avslappnad och ger tips och rekommendationer, även enkel att kallprata med om andra saker.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

ANNA F
Skrev om Joylife Uppsala

Absolut värst jag varit med om han kände knappt på rygg , han dutta till min rygg 3 gånger med finger Inge genomgång lyssnade INTE PÅ ETT ORD Otrevlig okänslig , gjorde inget blev sur när jag frågade om mer hjälp då jag varit där förut men det var 3 år sedan , han suckade när jag skrek av smärta hade tid 40 min efter 18 slutade han han var sur hela tiden , gick därifrån i tårar och fick ingen hjälp alls SUCK sa jag han var otrevligt fy fan

Adriana
Skrev om Joylife Uppsala

Terapeutisk massage. Väl bemött, coronaanpassat, med mask. Fräscha nya lokeler (men tyvärr väldigt lyhört). Jag hade höga förväntningar eftersom massageterapeuten gått på Axelsons i Stockholm, som jag vet är bra av egen erfarenhet. Han var inkännande, lyhörd för mina behov och avslappnad. Han gav matnyttiga tips och övningar som jag kunde ta med hem. Han kunde gått lite djupare in i mina muskler (jag är ingen känslig person xutan gillar "hårda tag"). Men tror det var en bra och proffsig strategi för att känna in och lära...

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Alexander E
Skrev om Joylife Uppsala

Fick ett otroligt professionellt och bra bemötande av både klinikchef och anställda. Det framgick tidigt i samband med behandlingen att personalen är välutbildad och kompetent vilket gjorde att jag kände att jag var i trygga händer. Har redan bokat in tre nya tillfällen som jag ser mycket fram emot!

Valentina D
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har varit patient hos naprapaterna på Joylife Uppsala i många år i olika omgångar och fått bästa möjliga behandlingen alla gånger. De är professionella i sitt bemötande och behandling. Jag kan lita på att jag kommer få rätt behandling varje gång jag har ont i kroppen. Samtidigt så tycker jag att det är jättebra att ni har många tider så att man får hjälp snabbt.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Jan C
Skrev om Joylife Uppsala

Problem med värk i ryggen som gjorde det svårt med rörelser och träning. Fick hjälp med behandling och träningsprogram. Har fungerat utmärkt.

Ann mari
Skrev om Joylife Uppsala

Kontaktade företaget. Blev positivt bemött. Flrvönrningarna uppfylldes.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Håkan E
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket bra bemötande och jag fick stor hjälp med mitt ryggproblem

ANNI S
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket bra och förtroendeingivande personal. Jag har gjort 3 naprapat behandlingar för nacke, axlar o bröstrygg hos Luciano. Mina problem är mycket bättre! Rekommenderas!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

My H
Skrev om Joylife Uppsala

Det är mycket bra att ett företag som är folkhälsa främjande har landstingsavtalet. Jag bemötts av inga fördomar för gammal eller låginkomst. Jag hade tur att träffa en duktig och skicklig raprapat Luciano. År 2018 november började be handling i mina onda höfterna, ryggen samt mina onda knäna. Innan jag inte träffat Luciano, kunde jag inte gå bra eftersom jag haft jättesmärt höfterna och ryggen. Efter Lucianos behandlingar går jag bra och minskat rejält smärtan. Jag tackar mycket Luciano och Joylife. Mvh, My Han

Lars W
Skrev om Joylife Uppsala

I lyssnande, proffisionell, kunnig.

Jonas E
Skrev om Joylife Uppsala

Trevlig, professionell, trygg och lugn. Perfekt bemötande av naprapaten jag gick till och bra information.

Ulrika A
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har varit till naprapaten. Trevlig och kunnig naprapat. Blev mycket bra bemött. Jag är väldigt nöjd.

kim e
Skrev om Joylife Uppsala

Otroligt kompetent personal. Ger ett professionellt intryck. Sätter kunden i fokus och sätter in rätt behandling och träning som passar just dig.

Therese ingrid maria A
Skrev om Joylife Uppsala

Kunnig personal, gott bemötande, hög tillgänglighet (tider med kort varsel).

Martin H
Skrev om Joylife Uppsala

Har använt mig av både Naprapat och massagetjänster. Trevligt bemött och behandlingen har gett önskad effekt

Mattias H
Skrev om Joylife Uppsala

Utrabehandling och konsultaion angående inflamerade hälsenor. Helt ok behandling men jag saknar mer indviduell bedömning och åtgärder. De första 4 ggr var det i stor sätt endast ultrabehandling samt rekommendation att göra tåhävningar. Jag saknade förslag på rehabträning som jag fick först efter 2 månader (naprapat 2) då inte ultrabehandling hade hjälpt. Lite mer intresse från napratpatens sidan skulle uppskattas.

Lena P
Skrev om Joylife Uppsala

Bra bemötande och jag fick bra behandlingar som fungerade mot mina besvär med nacke och sätesmuskler. Jättenöjd. Kan absolut rekommendera dem.

Catherine N
Skrev om Joylife Uppsala

Sökte för ländryggssmärta. Erhöll behandling vid fem tillfällen. Trevlig och kompetent naprapat. Jag är nöjd och rekommenderar Joylife

eva H
Skrev om Joylife Uppsala

Jag blev mycket väl bemött. Undersöktes noggrant och fick behandling som har haft god effekt.

setareh L
Skrev om Joylife Uppsala

Naprapat - besvär med höftsmärtor. Fick bra hjälp.

Said M
Skrev om Joylife Uppsala

Väldigt bra, personalen är rolig och behandlingar är bra.

Yvonne L
Skrev om Joylife Uppsala

Har fått akupunktur, massage mm. Väldigt nöjd med resultatet och det bemötande jag fick:)

Birgitta L
Skrev om Joylife Uppsala

Bra bemötande och noggrann undersökning innan en mycket professionell behandling började av en muskelbristning i låret. Mycket förstående naprapat, Luciano, som kunde snabbt boka behandlingstider eftersom en semesterresa var inbokad. Rekommenderas av mitt hela hjärta.

Alexandra S
Skrev om Joylife Uppsala

Sökte för hjälp med smärtor längst med hela ryggen och fick ett otroligt bra och professionellt bemötande! Personal som vet vad de håller på med och man kände sig bekväm med att vara i deras händer efter bara 5 minuter! 10/10

Ylva L
Skrev om Joylife Uppsala

Naprapatbehandling. Jag fick bra och kompetent hjälp. Just denna naprapat skulle jag absolut rekommendera till andra. Trevlig bemötande och kompetent naprapat.

Arshia E
Skrev om Joylife Uppsala

Grymt bra naprapat Luciano, supertrevlig! Hit kommer jag tillbaka :)

Lena L
Skrev om Joylife Uppsala

Ryggbehandling, två tillfällen och därefter massage. Bra bemötande och behandling.

Matilda L
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket bra, trevligt bemötande och kände mig fullt omhändertagen. Jag har fått hjälp med mina onda axlar och nacke.

Connie Marie G
Skrev om Joylife Uppsala

Kan varmt rekommendera Joylife till alla som behöver en naprapat eller bara massage. Har varit där idag hos världens bästa naprapat. Tack nu kan jag andas igen.

Daniela M
Skrev om Joylife Uppsala

Trevligt bemötande, men kunde varit bättre behandling, han hittade inte mycket fel fast jag har ont i ryggen.

Lindah K
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har fått ett fantastiskt bemötande av proffessionel personal. Jag hade ont i ryggen och efter 2 behandlingar hos naprapaten är jag mycket bättre. Fick behandling på plats och även råd och övningar med mig hem.

Linn T
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket bra! Min naprapat Luciano har varit jättebra från dag 1! Har tagit både naprapati och massage Jag har provat olika naprapater men känner att joylife Uppsala är bäst.

Håkan r
Skrev om Joylife Uppsala

Hej Jag har fått behandling för mitt ryggslut och höft, höften är jag klart mycket bättre i och ryggen ska vi fortsätta behandlingen efter jag. varit på magnetröntgen. Bemötande av Luciano har varit mycket vänligt och proffesionellt, kommer helt klart rekommenderas av mig.

Inger W
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket bra bemötande och hjälp med de problem jag hade på ett professionellt sätt. Nöjd från början till slut och kommer säkerligen att återvända!

Stefan P
Skrev om Joylife Uppsala

Hej, Det var ett trevligt bemötande. Fast problemet var att jag fick en felaktig diagnos och behandling. De jag träffade ansåg att jag hade en inflammation i mitt högra knä och gick på flera behandlingar. Fast senare fick jag besked från en läkare i Enköping att jag hade en trasig menisk som behövde opereras.... Sammantaget ägnade jag tid och pengar pga av att man gjorde fel, vilket inte gjorde mig speciellt positiv.

Svar från Joylife Uppsala

Hej Stefan Beklagar att du fick en felaktig diagnos. Vi skulle vilja höra mer för att undvika att det händer igen. Kan du kontakta mig på luciano@joylife.se ?. Mvh Luciano Leg.naprapat & Klinikansvarig

Lena E
Skrev om Joylife Uppsala

Bra bemötande, men tycker behandlingstiden var alldeles för kort med tanke på kostnaden. Går man till en naprapat (vilket jag gjort förut också) så förväntar jag mig mer behandling och inte så mycket prat.

Svar från Joylife Uppsala

Hej Lena Det var inte alls kul att höra att vi inte har mött dina förväntningar Du får gärna kontakta mig på luciano@joylife.se så att vi aktivt kan jobba på att bli bättre Mvh Luciano Leg.naprapat & Klinikansvarig

Gunnar W
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har under flera höstar haft besvär med framför allt höger höft med smärtor även i nedre ryggdelen och höger ben. Dessa problem har jag fått hjälp med och nu verkar det fungera . Mina erfarenheter av Joylife är positiva. Det enda tråkiga är att Landstinget har ändrat på antalet behandlingar inom frikortsbeloppet. Mvh Gunnar F.

Agneta G
Skrev om Joylife Uppsala

Bra bemötande av professionell klass!

Anders J
Skrev om Joylife Uppsala

Mycket seriöst och professionellt bemötande och bra samt väl fungerande behandlingar. Sökte för ryggskott.

Anders I
Skrev om Joylife Uppsala

En känsla av att de är nöjda med att man varit där så de kan ta betalt !

Svar från Joylife Uppsala

Hej Anders Det var inte alls kul att höra att du fick den känslan. Du får gärna kontakta mig på luciano@joylife.se så att vi får följa upp detta. Mvh Luciano Leg.naprapat & Klinikansvarig

Gunilla H
Skrev om Joylife Uppsala

Kunniga och trevliga naprapater som lyssnade. Gav bra tips och övningar så att besvären inte skulle komma tillbaka.

Yvonne L
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har gått hos en av era naprapater, och var väldigt nöjd, både med behandling och bemötande.

Kristina O
Skrev om Joylife Uppsala

Var bra ryggen krångla blev ej bättre så jag slutade där men rekommenderar

Anneli R
Skrev om Joylife Uppsala

Hej, min första besök var en stor besvikelse men dem andra och tredje var helt ok, därför att det var en annan massör. Jag förlurade nu en besök på grund att den massör jobbar inte länge och jag vill inte chansa dem andra massörer, tyvärr.

Svar från Joylife Uppsala

Hej Anneli Det var inte alls kul att höra. Beklagar att vi ej nådde upp till dina förväntningar. Du får gärna kontakta mig på luciano@joylife.se så att vi får följa upp detta. Mvh Luciano Leg.naprapat & Klinikansvarig

Maria J
Skrev om Joylife Uppsala

Det var lätt att få kontakt och jag fick snabb hjälp. Vid besöken fick jag ett bra och professionellt bemötande och ett stort plus för att jag blev av med värken i axeln/skulderbladet. Det motsvarade helt klart mina förväntningar!

Ragnar B
Skrev om Joylife Uppsala

Jag sökte för muskelsmärtor särskilt på vänstra sida om ryggraden i veka livet. Redan företagets mottagning i f.d.kyrkans lokaler verkade rogivande! Även sökandet efter min värks orsaker verkade professionell. Rätt diagnos, två pappersbilder på rörelser jag skulle upprepa 10 gånger vid ett tillfälle dagligen gjorde mig symptomfri på en vecka. Bemötandet vänligt och förtroendeingivande. Om jag i framtiden behöver hjälp av naprapat blir mitt första val Joylife. Ragnar Bergling

Gerd S
Skrev om Joylife Uppsala

Jag är mycket nöjd. Lätt att få tider, undersökning av höfter och ben, noggrann genomgång av rörelser. Positiv upplevelse av alla besök.

Rose-Marie K
Skrev om Joylife Uppsala

Jag var mycket nöjd med joylife jag gick hos Spero Martin som tyvärr gick bort så tragiskt. Fick nu veta att man kan få stötvågor hos er också! Riktigt nöjd....

Sigrid J
Skrev om Joylife Uppsala

Jag har alltid blivit bemött på ett bra sätt hos er. Jag har fått hjälp med smärtor, låsningar från ryggraden och höft och ländryggsbesvär. Har även fått träningsprogram som ska göra att jag mår bättre och tips på hjälpmedel som minskar smärta och besvär. Jag har varit mycket nöjd med dom behandlingar jag fått eftersom jag tycker att det har hjälpt mig i min vardag. Jag har behandlats av naprapat. Synd att inte högkostnadsskyddet gäller varje gång man söker. Kostnaden har gjort att jag får prioritera hårt eftersom att jag är sjukskriven.